2# proste pytanka ;p
slowly
16.08.2010
Witam.
Mam do was 2 pytanka.
1#Chodzi mi o moc niszczenia itemu. Wiem, że było wiele takich tematów, lecz w każdym była odpowiedź związana z komendą /drop. Mi chodzi o to, aby dana osoba posiadając ten item miała 1/x szans na zniszczenie wrogowi itemka.
2#Jak zrobić aby przy danym itemku można było używać tylko 1 broni(np. tylko noża).
Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję.
Użytkownik slowly edytował ten post 16.08.2010 14:52
Mam do was 2 pytanka.
1#Chodzi mi o moc niszczenia itemu. Wiem, że było wiele takich tematów, lecz w każdym była odpowiedź związana z komendą /drop. Mi chodzi o to, aby dana osoba posiadając ten item miała 1/x szans na zniszczenie wrogowi itemka.
2#Jak zrobić aby przy danym itemku można było używać tylko 1 broni(np. tylko noża).
Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję.
Użytkownik slowly edytował ten post 16.08.2010 14:52
Dimni
16.08.2010
1. W public Damage możesz dać coś takiego:
lub
Metoda 1 będzie miała komunikat - przedmiot wyrzucony, 2 usunie nazwę przedmiotu, zresetuje i ustawi index na 0 - czyli na Nic.
Tutaj nazwa itemu to player_b_niszczitem. Możesz ją zmienić.
2. Znajdź
i zmień na
Tutaj natomiast nazwą jest player_b_onlyknife. Też ją możesz zmienić jak chcesz.
Użytkownik Dimni edytował ten post 16.08.2010 15:43
if (player_b_niszczitem(attacker_id)>0 && random_num(1,player_b_niszczitem(attacker_id) == 1)
{
dropitem(id)
}
lub
if (player_b_niszczitem(attacker_id)>0 && random_num(1,player_b_niszczitem(attacker_id) == 1)
{
player_item_id[id] = 0
player_item_name[id] = "Nic"
reset_item_skills(id)
}
Metoda 1 będzie miała komunikat - przedmiot wyrzucony, 2 usunie nazwę przedmiotu, zresetuje i ustawi index na 0 - czyli na Nic.
Tutaj nazwa itemu to player_b_niszczitem. Możesz ją zmienić.
2. Znajdź
if ((weapon != CSW_C4 ) && !on_knife[id] && (player_class[id] == Ninja))
i zmień na
if ((weapon != CSW_C4 ) && !on_knife[id] && (player_class[id] == Ninja || player_b_onlyknife[id]>0))
Tutaj natomiast nazwą jest player_b_onlyknife. Też ją możesz zmienić jak chcesz.
Użytkownik Dimni edytował ten post 16.08.2010 15:43
slowly
16.08.2010
Dzięki za odpowiedź na punkt drugi, oczywiście dostajesz plusa. Co do pierwszego to chodziło mi o to, aby to była podobna funkcja jak przy itemkach 1/x. Wtedy mógł bym określić szanse na zniszczenie itemka. A i jeszcze jedno. Przy tym drugim przykładzie do punktu pierwszego będzie coś się wyświetlało w Hudzie?
Dimni
16.08.2010
16 sierpień 2010 - 17:05:
Zrobiłem tak, że możesz określić szanse na zniszczenie - tak jak w przypadku Scouta. A to, że nie zrobiłem specjalnie funkcji do tego, to nie jest problem - nie jest wymagane zrobienie
żeby działało.
W przykładzie 2 nic Ci nie wyskoczy - chyba że chcesz dodać wiadomość, np.
bądź cokolwiek innego.
Użytkownik Dimni edytował ten post 16.08.2010 16:05
Co do pierwszego to chodziło mi o to, aby to była podobna funkcja jak przy itemkach 1/x. Wtedy mógł bym określić szanse na zniszczenie itemka
Zrobiłem tak, że możesz określić szanse na zniszczenie - tak jak w przypadku Scouta. A to, że nie zrobiłem specjalnie funkcji do tego, to nie jest problem - nie jest wymagane zrobienie
add_blablabla_bonus
żeby działało.
W przykładzie 2 nic Ci nie wyskoczy - chyba że chcesz dodać wiadomość, np.
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 6.0)
show_hudmessage(id, "Twój przedmiot został zniszczony!")
bądź cokolwiek innego.
Użytkownik Dimni edytował ten post 16.08.2010 16:05
Dimni
16.08.2010
Ok.
Pod
dodaj
pod
dodaj
Zobacz czy działa.
I zaręczam Ci, że poprzednia wersja też by działała.
Użytkownik Dimni edytował ten post 16.08.2010 16:11
Pod
add_bonus_darksteel(attacker_id,id,damage)
dodaj
add_bonus_antiitem(attacker_id,id,damage)
pod
public add_bonus_darksteel(attacker,id,damage)
{
if (player_b_darksteel[attacker] > 0)
{
if (UTIL_In_FOV(attacker,id) && !UTIL_In_FOV(id,attacker))
{
new dam = floatround (15+p_stats[str][id]*2*player_b_darksteel[id]/10.0)
Effect_Bleed(id,248)
change_health(id,-dam,attacker,"world")
return dam
}
}
return 0
}
dodaj
public add_bonus_antiitem(attacker,id,damage)
{
if (player_b_niszczitem[attacker_id] > 0 && random_num(1,player_b_niszczitem[attacker_id] == 1)
{
player_item_id[id] = 0
player_item_name[id] = "Nic"
reset_item_skills(id)
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 6.0)
show_hudmessage(id, "Twój przedmiot został zniszczony!")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
Zobacz czy działa.
I zaręczam Ci, że poprzednia wersja też by działała.

Użytkownik Dimni edytował ten post 16.08.2010 16:11
slowly
16.08.2010
KK, dzięki działa. Zgodnie z umową dostajesz repute + temat do zamknięcia.
PS. Teraz dopiero przy kompilacji zauważyłem, że było kilka błędów. Poprawiłem je i all dobrze działa
Użytkownik slowly edytował ten post 16.08.2010 16:49
PS. Teraz dopiero przy kompilacji zauważyłem, że było kilka błędów. Poprawiłem je i all dobrze działa

Użytkownik slowly edytował ten post 16.08.2010 16:49