Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka 136967226833041 dodana przez Pan Marian, 27.05.2013 17:31
Typ:


życzenia
136967226833041
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.
94.
95.
96.
97.
98.
99.
100.
101.
102.
103.
104.
105.
106.
107.
108.
109.
110.
111.
112.
113.
114.
115.
116.
117.
118.
119.
120.
121.
122.
123.
124.
125.
126.
127.
128.
129.
130.
131.
132.
133.
134.
135.
136.
137.
138.
139.
140.
141.
142.
143.
144.
145.
146.
147.
148.
149.
150.
151.
152.
153.
154.
155.
156.
157.
158.
159.
160.
161.
162.
163.
164.
165.
166.
167.
168.
169.
170.
171.
172.
173.
174.
175.
176.
177.
178.
179.
180.
181.
182.
183.
184.
185.
186.
187.
188.
189.
190.
191.
192.
193.
194.
195.
196.
197.
198.
199.
200.
201.
202.
203.
204.
205.
206.
207.
208.
209.
210.
211.
212.
213.
214.
215.
216.
217.
218.
219.
220.
221.
222.
223.
224.
225.
226.
227.
228.
229.
230.
231.
232.
233.
234.
235.
236.
237.
238.
239.
240.
241.
242.
243.
244.
245.
246.
247.
248.
249.
250.
251.
252.
253.
254.
255.
256.
257.
258.
259.
260.
261.
262.
263.
264.
265.
266.
267.
268.
269.
270.
271.
272.
273.
274.
275.
276.
277.
278.
279.
280.
281.
282.
283.
284.
285.
286.
287.
288.
289.
290.
291.
292.
293.
294.
295.
296.
297.
298.
299.
300.
301.
302.
303.
304.
305.
306.
307.
308.
309.
310.
311.
312.
313.
314.
315.
316.
317.
318.
319.
320.
321.
322.
323.
324.
325.
326.
327.
328.
329.
330.
331.
332.
333.
334.
335.
336.
337.
338.
339.
340.
341.
342.
343.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <jailbreak>
 
#define PLUGIN "Jail Zyczenia"
#define VERSION "v1.1"
#define AUTHOR "Cypis"
 
/////////// Pojedynek ///////////
new bronie_pojedynek, pojedynek[2];
new HamHook:fHamKill, HamHook:fHamDamage, HamHook:fHamTrace, HamHook:fHamWeapon[31];
/////////// Pojedynek ///////////
 
new const maxAmmo[31] = {0,52,0,90,1,31,1,100,90,1,120,100,100,90,90,90,100,120,30,120,200,31,90,120,90,2,35,90,90,0,100};
new id_bezruch, id_freeday, id_duszek, id_rambomod, id_scouty, id_deagle, id_awp, id_m3, id_mp5, id_knife, id_m4a1;
 
public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
 
	id_bezruch = jail_register_wish("Bezruch");
	id_freeday = jail_register_wish("FreeDay");
	id_duszek = jail_register_wish("Duszek");
	id_rambomod = jail_register_wish("RamboMod");
	id_scouty = jail_register_wish("Pojedynek na Scouty");
	id_deagle = jail_register_wish("Pojedynek na Deagle");
	id_awp = jail_register_wish("Pojedynek na AWP");
	id_m3 = jail_register_wish("Pojedynek na m3");
	id_mp5 = jail_register_wish("Pojedynek na mp5");
	id_knife = jail_register_wish("Pojedynek na knife");
	id_m4a1 = jail_register_wish("Pojedynek na M4A1");
}
 
public plugin_precache()
{
	precache_sound("jb_cypis/rambomode.wav");
	precache_sound("jb_cypis/pojedynek.wav");
}
 
public OnRemoveData()
{
	/////////// Pojedynek ///////////
	if(pojedynek[0] || pojedynek[1])
	{
		pojedynek[0] = 0;
		pojedynek[1] = 0;
		RegisterHams(false);
	}
	bronie_pojedynek = 0;
	/////////// Pojedynek ///////////
}
 
public OnLastPrisonerTakeWish(id, zyczenie)
{
	if(zyczenie == id_bezruch)
	{
		strip_user_weapons(id);
		give_item(id, "weapon_knife");
		give_item(id, "weapon_deagle")
		cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, maxAmmo[CSW_DEAGLE]);
 
		jail_set_ct_hit_tt(true);
 
		for(new i=1; i<=32; i++)
		{
			if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_CT)
				continue;
 
			give_item(i, "weapon_deagle");
			jail_set_user_speed(i, 0.1);
		}
	}
	else if(zyczenie == id_freeday)
	{
		if(jail_get_days() == CZWARTEK || jail_get_days() == SOBOTA) //w tych dniach nie mozna wziac fd
			return JAIL_HANDLED;
 
		user_kill(id);
		jail_set_prisoner_free(id);	
	}
	else if(zyczenie == id_duszek)
	{
		if(jail_get_days() == CZWARTEK || jail_get_days() == SOBOTA) //w tych dniach nie mozna wziac duszka
			return JAIL_HANDLED;
 
		user_kill(id);
		jail_set_prisoner_ghost(id);
	}
	else if(zyczenie == id_rambomod)
	{
		client_cmd(0, "spk jb_cypis/rambomode.wav");
		set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 4.0);
		show_hudmessage(0, "RamboMod aktywny!");
 
		set_user_health(id, 500);
 
		strip_user_weapons(id);
		give_item(id, "weapon_awp");
		give_item(id, "weapon_m249");
		cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, maxAmmo[CSW_M249]);
		cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, maxAmmo[CSW_AWP]);
	}
	else if(zyczenie == id_scouty)
	{
		pojedynek[0] = id;
		bronie_pojedynek = CSW_SCOUT;
 
		MenuPojedynek(id);
	}
	else if(zyczenie == id_deagle)
	{
		pojedynek[0] = id;
		bronie_pojedynek = CSW_DEAGLE;
 
		MenuPojedynek(id);
	}
	else if(zyczenie == id_awp)
	{
		pojedynek[0] = id;
		bronie_pojedynek = CSW_AWP;
 
		MenuPojedynek(id);
	}
	else if(zyczenie == id_m3)
	{
		pojedynek[0] = id;
		bronie_pojedynek = CSW_M3;
 
		MenuPojedynek(id);
 
		MenuPojedynek(id);
	}
	else if(zyczenie == id_knife)
	{
		pojedynek[0] = id;
		bronie_pojedynek = CSW_KNIFE;
 
		MenuPojedynek(id);
	}
	else if(zyczenie == id_mp5)
	{
		pojedynek[0] = id;
		bronie_pojedynek = CSW_MP5NAVY;
 
		MenuPojedynek(id);
 
		MenuPojedynek(id);
	}
	else if(zyczenie == id_m4a1)
	{
		pojedynek[0] = id;
		bronie_pojedynek = CSW_M4A1;
 
		MenuPojedynek(id);
	}
	return JAIL_CONTINUE;
}	
 
/////////// Pojedynek ///////////
public MenuPojedynek(id)
{
	new menu = menu_create("Pojedynek Z:", "Handel_Pojedynek");
	for(new i=1; i<=32; i++)
	{
		if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_CT)
			continue;
		new name[64];
		get_user_name(i, name, 63);
		menu_additem(menu, name);
	}
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\dWyjdz");
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
	menu_display(id, menu);
}
 
public Handel_Pojedynek(id, menu, item)
{
	if(pojedynek[0] != id || pojedynek[1] || !is_user_alive(id))
		return;
 
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_display(id, menu);
		return;
	}
 
	new acces, callback, data[3], szName2[64];
	menu_item_getinfo(menu, item, acces, data, 2, szName2, 63, callback);
 
	pojedynek[1] = get_user_index(szName2);
	if(!is_user_alive(pojedynek[1]) || !is_user_connected(pojedynek[1]))
	{
		pojedynek[1] = 0;
		MenuPojedynek(id);
		return;
	}
	new szName[32];
	get_user_name(id, szName, 31);
 
	ColorChat(0, TEAM_COLOR, "^x04[PrisonBreak]^x03 %s^x01 walczy z^x03 %s", szName, szName2);
	client_cmd(0, "spk jb_cypis/pojedynek.wav");
 
	RegisterHams(true);
 
	set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 10);
	set_user_rendering(pojedynek[1], kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 10);
 
	jail_set_user_block(pojedynek[0], true)
	jail_set_user_block(pojedynek[1], true);
 
	set_user_health(id, 100);
	set_user_health(pojedynek[1], 100);
 
	strip_user_weapons(id);
	strip_user_weapons(pojedynek[1]);
 
	new weapon_name[24];
	get_weaponname(bronie_pojedynek, weapon_name, 23);
 
	new ent = give_item(id, weapon_name);
	new ent2 = give_item(pojedynek[1], weapon_name);
 
	cs_set_weapon_ammo(ent, 1);
	cs_set_weapon_ammo(ent2, 1);
}
 
public TakeDamage(id, ent, attacker, Float:damage, damagebits)
	return vTracerAttack(id, attacker);
 
public TraceAttack(id, attacker, Float:damage, Float:direction[3], tracehandle, damagebits)
	return vTracerAttack(id, attacker);
 
vTracerAttack(id, attacker)
{
if(!pojedynek[0] || !is_user_connected(id) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker)
	return HAM_IGNORED;
 
	if(pojedynek[0] == id && pojedynek[1] != attacker)
		return HAM_SUPERCEDE;
 
	if(pojedynek[0] == attacker && pojedynek[1] != id)
		return HAM_SUPERCEDE;	
	return HAM_IGNORED;
}
 
public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)
{	
	if(!is_user_connected(id) || id != pojedynek[1])
		return HAM_IGNORED;
 
	jail_set_user_block(id, false);
	SzukajPrzeciwnika();
	return HAM_IGNORED;
}
 
public WeaponAttack(ent)
{
	new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
	if(pojedynek[0] == id || pojedynek[1] == id)
	{
		cs_set_user_bpammo(id, bronie_pojedynek, 1);
	}
}		
 
public client_disconnect(id)
{
	if(pojedynek[1] == id)
		SzukajPrzeciwnika();
}
 
public SzukajPrzeciwnika()
{
	pojedynek[1] = RandomPlayer(2);
	if(!pojedynek[1])
		return;
 
	if(is_user_alive(pojedynek[0]))
		set_user_health(pojedynek[0], 100);
 
	set_user_rendering(pojedynek[1], kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 10);	
 
	jail_set_user_block(pojedynek[1], true);
	set_user_health(pojedynek[1], 100);
	strip_user_weapons(pojedynek[1]);
 
	new weapon_name[24]
	get_weaponname(bronie_pojedynek, weapon_name, 23);	
	new ent = give_item(pojedynek[1], weapon_name);
 
	cs_set_weapon_ammo(ent, 1);
}
 
public RegisterHams(bool:wartosc)
{
	if(wartosc)
	{
		if(fHamKill)
			EnableHamForward(fHamKill);
		else
			fHamKill = RegisterHam(Ham_Killed, "player", "SmiercGraczaPost", 1);
 
		if(fHamDamage)
			EnableHamForward(fHamDamage);
		else
			fHamDamage = RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
 
		if(fHamTrace)
			EnableHamForward(fHamTrace);
		else
			fHamTrace = RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "TraceAttack");
 
 
		if(fHamWeapon[bronie_pojedynek])
			EnableHamForward(fHamWeapon[bronie_pojedynek]);
		else
		{
			new WeaponName[24];
			get_weaponname(bronie_pojedynek, WeaponName, 23);
			fHamWeapon[bronie_pojedynek] = RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, WeaponName, "WeaponAttack", 1);
		}
	}
	else
	{
		if(fHamKill)
			DisableHamForward(fHamKill);
 
		if(fHamDamage)
			DisableHamForward(fHamDamage);
 
		if(fHamTrace)
			DisableHamForward(fHamTrace);	
 
		if(fHamWeapon[bronie_pojedynek])
			DisableHamForward(fHamWeapon[bronie_pojedynek]);
	}
}
/////////// Pojedynek ///////////