#include #include #include #include #include #include new const nazwa[] = "Trup"; new const opis[] = "Posiada nóż i jest niewidzialny."; new const bronie = 0; new const zdrowie = 10; new const kondycja = 25; new const inteligencja = -5; new const wytrzymalosc = 10; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); } public cod_class_enabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0); } public Spawn(id) { if(ma_klase[id]) { strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_knife"); } }