#include #include #include #include #include #include #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "author" new bool:ma_perk[33]; #define DAMAGE 300.0 //Damage trzesienia #define DAMAGE_INT 1.0 //Ilosc wzrostu damage przy dodaniu 1 pkt inteligencji #define ODLEGLOSC 200.0 //odleglosc razenia trzesienia new const nazwa_perku[] = "Skrzydla Archaniola"; new const opis_perku[] = "Masz zmniejszona grawitacje, kiedy podczas skoku uzyjesz go spadasz na ziemie i wywolujesz trzesienie"; public plugin_init() { register_plugin(nazwa_perku, "1.0", "d0n tHe Pr0oo") cod_register_perk(nazwa_perku, opis_perku); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1); } public cod_perk_enabled(id) { ma_perk[id] = true; } public cod_perk_disabled(id) { ma_perk[id] = false; } public fwSpawn(id) { if(ma_perk[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0); } public cod_perk_used(id) { if(!is_user_alive(id) || !ma_perk[id]) return PLUGIN_CONTINUE; new flags = pev(id, pev_flags); if(!(flags & FL_ONGROUND)) { new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity, velocity); velocity[2] = -800.0 set_pev(id, pev_velocity, velocity); zatrzasnij(id); } return PLUGIN_CONTINUE; } public zatrzasnij(id) { message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenShake"),{0,0,0},id); write_short(7<<14); write_short(1<<13); write_short(1<<14); message_end(); Zabijaj(id); } public Zabijaj(id) { new name[48], entlist[32], pid, i; new numfound = find_sphere_class(id, "player", ODLEGLOSC, entlist, 31); for(i=0; i