public PrzydzielPunkty(id) { new inteligencja[65]; new zdrowie[60]; new wytrzymalosc[60]; new kondycja[60]; new tytul[25]; format(tytul, charsmax(tytul), "\rPrzydziel Punkty\w(\y%i\w):", punkty_gracza[id]) format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1)); format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1)); format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)); format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)); new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler"); menu_additem(menu, inteligencja); menu_additem(menu, zdrowie); menu_additem(menu, wytrzymalosc); menu_additem(menu, kondycja); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu); } public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } if(punkty_gracza[id] < 1) return PLUGIN_CONTINUE; new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu); new limit_int, limit_zdr, limit_kon, limit_wyt; limit_int = limit_poziomu/2; limit_zdr = limit_poziomu/2; limit_kon = limit_poziomu/2; limit_wyt = limit_poziomu/2; switch(item) { case 0: { if(inteligencja_gracza[id] < limit_int) { LadujInteligencje(id); } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety"); } case 1: { if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdr) { LadujZycie(id); } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zdrowia osiagniety"); } case 2: { if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wyt) { LadujWytrzymalosc(id); } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom wytrzymalosci osiagniety"); } case 3: { if(kondycja_gracza[id] < limit_kon) { LadujKondycje(id); } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety"); } } if(punkty_gracza[id] > 0) PrzydzielPunkty(id); return PLUGIN_CONTINUE; } public LadujInteligencje(id) { new inteligencja1[60]; new inteligencja10[60]; new inteligencja100[60]; new inteligencja1000[60]; new allinteligencja[60]; new tytul[25]; format(inteligencja, charsmax(inteligencja1), "Zycie po 1"); format(zdrowie, charsmax(inteligencja10), "Inteligencja po 10"); format(wytrzymalosc, charsmax(inteligencja100), "Inteligencja po 100"); format(wytrzymalosc, charsmax(inteligencja1000), "Inteligencja po 1000"); format(wytrzymalosc, charsmax(allinteligencja), "Wszystko w inteligencje"); format(tytul, charsmax(tytul), "\rZwieksza sile perkow oraz umiejetnosci klasy\y(\w%i\y)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)); new menu = menu_create(tytul, "LadujInteligencje_Handler"); menu_additem(menu, inteligencja1); menu_additem(menu, inteligencja10); menu_additem(menu, inteligencja100); menu_additem(menu, inteligencja1000); menu_additem(menu, allinteligencja); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu); } public LadujInteligencje_Handler(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } if(punkty_gracza[id] < 1) return PLUGIN_CONTINUE; new limit_int limit_int = LIMIT_INTELIGENCJI switch(item) { case 0: { if(inteligencja_gracza[id] < limit_int) { inteligencja_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety"); } case 1: { if(inteligencja_gracza[id] < limit_int) { if(punkty_gracza[id] < 10) { client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania"); } else { if(inteligencja_gracza[id] + 10 <= limit_int) { inteligencja_gracza[id] += 10; punkty_gracza[id] -= 10; } else { new punktydododania; punktydododania = limit_int - inteligencja_gracza[id]; inteligencja_gracza[id] += punktydododania; punkty_gracza[id] -= punktydododania; } } } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety"); } case 2: { if(inteligencja_gracza[id] < limit_int) { if(punkty_gracza[id] < 10) { client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania"); } else { if(inteligencja_gracza[id] + 100 <= limit_int) { inteligencja_gracza[id] += 100; punkty_gracza[id] -= 100; } else { new punktydododania; punktydododania = limit_int - inteligencja_gracza[id]; inteligencja_gracza[id] += punktydododania; punkty_gracza[id] -= punktydododania; } } } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety"); } case 3: { if(inteligencja_gracza[id] < limit_int) { if(punkty_gracza[id] < 1000) { client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania"); } else { if(inteligencja_gracza[id] + 1000 <= limit_int) { inteligencja_gracza[id] += 1000; punkty_gracza[id] -= 1000; } else { new punktydododania; punktydododania = limit_int - inteligencja_gracza[id]; inteligencja_gracza[id] += punktydododania; punkty_gracza[id] -= punktydododania; } } } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety"); } case 4: { if(inteligencja_gracza[id] < limit_int) { if(punkty_gracza[id] > limit_int - inteligencja_gracza[id]) { punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + inteligencja_gracza[id] - limit_int; inteligencja_gracza[id] = limit_int; } else { inteligencja_gracza[id] = inteligencja_gracza[id] + punkty_gracza[id]; punkty_gracza[id] = 0; } } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety"); } } if(punkty_gracza[id] > 0) PrzydzielPunkty(id); return PLUGIN_CONTINUE; } public LadujInteligencje(id) { new zycie1[60]; new zycie10[60]; new zycie100[60]; new zycie1000[60]; new allinteligencja[60]; new tytul[25]; format(inteligencja, charsmax(inteligencja1), "Zycie po 1"); format(zdrowie, charsmax(inteligencja10), "Zycie po 10"); format(wytrzymalosc, charsmax(inteligencja100), "Inteligencja po 100"); format(wytrzymalosc, charsmax(inteligencja1000), "Inteligencja po 1000"); format(wytrzymalosc, charsmax(allinteligencja), "Wszystko w inteligencje"); format(tytul, charsmax(tytul), "\rZwieksza sile perkow oraz umiejetnosci klasy\y(\w%i\y)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)); new menu = menu_create(tytul, "LadujInteligencje_Handler"); menu_additem(menu, inteligencja1); menu_additem(menu, inteligencja10); menu_additem(menu, inteligencja100); menu_additem(menu, inteligencja1000); menu_additem(menu, allinteligencja); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu); } public LadujInteligencje_Handler(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } if(punkty_gracza[id] < 1) return PLUGIN_CONTINUE; new limit_int limit_int = LIMIT_INTELIGENCJI switch(item) { case 0: { if(inteligencja_gracza[id] < limit_int) { inteligencja_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety"); } case 1: { if(inteligencja_gracza[id] < limit_int) { if(punkty_gracza[id] < 10) { client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania"); } else { if(inteligencja_gracza[id] + 10 <= limit_int) { inteligencja_gracza[id] += 10; punkty_gracza[id] -= 10; } else { new punktydododania; punktydododania = limit_int - inteligencja_gracza[id]; inteligencja_gracza[id] += punktydododania; punkty_gracza[id] -= punktydododania; } } } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety"); } case 2: { if(inteligencja_gracza[id] < limit_int) { if(punkty_gracza[id] < 10) { client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania"); } else { if(inteligencja_gracza[id] + 100 <= limit_int) { inteligencja_gracza[id] += 100; punkty_gracza[id] -= 100; } else { new punktydododania; punktydododania = limit_int - inteligencja_gracza[id]; inteligencja_gracza[id] += punktydododania; punkty_gracza[id] -= punktydododania; } } } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety"); } case 3: { if(inteligencja_gracza[id] < limit_int) { if(punkty_gracza[id] < 1000) { client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania"); } else { if(inteligencja_gracza[id] + 1000 <= limit_int) { inteligencja_gracza[id] += 1000; punkty_gracza[id] -= 1000; } else { new punktydododania; punktydododania = limit_int - inteligencja_gracza[id]; inteligencja_gracza[id] += punktydododania; punkty_gracza[id] -= punktydododania; } } } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety"); } case 4: { if(inteligencja_gracza[id] < limit_int) { if(punkty_gracza[id] > limit_int - inteligencja_gracza[id]) { punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + inteligencja_gracza[id] - limit_int; inteligencja_gracza[id] = limit_int; } else { inteligencja_gracza[id] = inteligencja_gracza[id] + punkty_gracza[id]; punkty_gracza[id] = 0; } } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety"); } } if(punkty_gracza[id] > 0) PrzydzielPunkty(id); return PLUGIN_CONTINUE; } public LadujZdrowie(id) { new zdrowie1[60]; new zdrowie10[60]; new zdrowie100[60]; new zdrowie1000[60]; new allzdrowie[60]; new tytul[25]; format(zdrowie, charsmax(zdrowie1), "Zycie po 1"); format(zdrowie, charsmax(zdrowie10), "Zycie po 10"); format(wytrzymalosc, charsmax(zdrowie100), "Zdrowie po 100"); format(wytrzymalosc, charsmax(zdrowie1000), "Zdrowie po 1000"); format(wytrzymalosc, charsmax(allzdrowie), "Wszystko w zycie"); format(tytul, charsmax(tytul), "\rZwieksza HP\y(\w%i\y)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)); new menu = menu_create(tytul, "LadujZdrowie_Handler"); menu_additem(menu, zdrowie1); menu_additem(menu, zdrowie10); menu_additem(menu, zdrowie100); menu_additem(menu, zdrowie1000); menu_additem(menu, allzdrowie); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu); } public LadujZdrowie_Handler(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } if(punkty_gracza[id] < 1) return PLUGIN_CONTINUE; new limit_zdrowie; limit_zdrowie = LIMIT_ZDROWIA switch(item) { case 0: { if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdrowie) { zdrowie_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zdrowia osiagniety"); } case 1: { if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdrowie) { if(punkty_gracza[id] < 10) { client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania"); } else { if(zdrowie_gracza[id] + 10 <= limit_zdrowie) { zdrowie_gracza[id] += 10; punkty_gracza[id] -= 10; } else { new punktydododania; punktydododania = limit_zdrowie - zdrowie_gracza[id]; zdrowie_gracza[id] += punktydododania; punkty_gracza[id] -= punktydododania; } } } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zdrowia osiagniety"); } case 2: { if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdrowie) { if(punkty_gracza[id] < 10) { client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania"); } else { if(zdrowie_gracza[id] + 100 <= limit_zdrowie) { zdrowie_gracza[id] += 100; punkty_gracza[id] -= 100; } else { new punktydododania; punktydododania = limit_zdrowie - zdrowie_gracza[id]; zdrowie_gracza[id] += punktydododania; punkty_gracza[id] -= punktydododania; } } } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zdrowia osiagniety"); } case 3: { if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdrowie) { if(punkty_gracza[id] < 1000) { client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania"); } else { if(zdrowie_gracza[id] + 1000 <= limit_zdrowie) { zdrowie_gracza[id] += 1000; punkty_gracza[id] -= 1000; } else { new punktydododania; punktydododania = limit_zdrowie - zdrowie_gracza[id]; zdrowie_gracza[id] += punktydododania; punkty_gracza[id] -= punktydododania; } } } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zdrowia osiagniety"); } case 4: { if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdrowie) { if(punkty_gracza[id] > limit_zdrowie - zdrowie_gracza[id]) { punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + zdrowie_gracza[id] - limit_zdrowie; zdrowie_gracza[id] = limit_zdrowie; } else { zdrowie_gracza[id] = zdrowie_gracza[id] + punkty_gracza[id]; punkty_gracza[id] = 0; } } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zdrowia osiagniety"); } } if(punkty_gracza[id] > 0) PrzydzielPunkty(id); return PLUGIN_CONTINUE; } public LadujKondycje(id) { new kondycja1[60]; new kondycja10[60]; new kondycja100[60]; new kondycja1000[60]; new allkondycja[60]; new tytul[25]; format(kondycja, charsmax(kondycja1), "Kondycje po 1"); format(kondycja, charsmax(kondycja10), "Kondycje po 10"); format(wytrzymalosc, charsmax(kondycja100), "Kondycje po 100"); format(wytrzymalosc, charsmax(kondycja1000), "Kondycje po 1000"); format(wytrzymalosc, charsmax(allkondycja), "Wszystko w kondycje"); format(tytul, charsmax(tytul), "\rZwieksza szybkosc chodu\y(\w%i\y)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)); new menu = menu_create(tytul, "LadujKondycje_Handler"); menu_additem(menu, kondycja1); menu_additem(menu, kondycja10); menu_additem(menu, kondycja100); menu_additem(menu, kondycja1000); menu_additem(menu, allkondycja); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu); } public LadujKondycje_Handler(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } if(punkty_gracza[id] < 1) return PLUGIN_CONTINUE; new limit_kondycja; limit_kondycja = LIMIT_KONDYCJI switch(item) { case 0: { if(kondycja_gracza[id] < limit_kondycja) { kondycja_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety"); } case 1: { if(kondycja_gracza[id] < limit_kondycja) { if(punkty_gracza[id] < 10) { client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania"); } else { if(kondycja_gracza[id] + 10 <= limit_kondycja) { kondycja_gracza[id] += 10; punkty_gracza[id] -= 10; } else { new punktydododania; punktydododania = limit_kondycja - kondycja_gracza[id]; kondycja_gracza[id] += punktydododania; punkty_gracza[id] -= punktydododania; } } } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety"); } case 2: { if(kondycja_gracza[id] < limit_kondycja) { if(punkty_gracza[id] < 10) { client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania"); } else { if(kondycja_gracza[id] + 100 <= limit_kondycja) { kondycja_gracza[id] += 100; punkty_gracza[id] -= 100; } else { new punktydododania; punktydododania = limit_kondycja - kondycja_gracza[id]; kondycja_gracza[id] += punktydododania; punkty_gracza[id] -= punktydododania; } } } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety"); } case 3: { if(kondycja_gracza[id] < limit_kondycja) { if(punkty_gracza[id] < 1000) { client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania"); } else { if(kondycja_gracza[id] + 1000 <= limit_kondycja) { kondycja_gracza[id] += 1000; punkty_gracza[id] -= 1000; } else { new punktydododania; punktydododania = limit_kondycja - kondycja_gracza[id]; kondycja_gracza[id] += punktydododania; punkty_gracza[id] -= punktydododania; } } } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety"); } case 4: { if(kondycja_gracza[id] < limit_kondycja) { if(punkty_gracza[id] > limit_kondycja - kondycja_gracza[id]) { punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + kondycja_gracza[id] - limit_kondycja; kondycja_gracza[id] = limit_kondycja; } else { kondycja_gracza[id] = kondycja_gracza[id] + punkty_gracza[id]; punkty_gracza[id] = 0; } } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety"); } } if(punkty_gracza[id] > 0) PrzydzielPunkty(id); return PLUGIN_CONTINUE; } public LadujWytrzymalosc(id) { new wytrzymalosc1[60]; new wytrzymalosc10[60]; new wytrzymalosc100[60]; new wytrzymalosc1000[60]; new allwytrzymalosc[60]; new tytul[25]; format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc1), "Wytrzymalosc po 1"); format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc10), "Wytrzymalosc po 10"); format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc100), "Wytrzymalosc po 100"); format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc1000), "Wytrzymalosc po 1000"); format(wytrzymalosc, charsmax(allwytrzymalosc), "Wszystko w wytrzymalosc"); format(tytul, charsmax(tytul), "\rZwieksza AP\y(\w%i\y)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)); new menu = menu_create(tytul, "LadujWytrzymalosc_Handler"); menu_additem(menu, wytrzymalosc1); menu_additem(menu, wytrzymalosc10); menu_additem(menu, wytrzymalosc100); menu_additem(menu, wytrzymalosc1000); menu_additem(menu, allwytrzymalosc); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu); } public LadujWytrzymalosc_Handler(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } if(punkty_gracza[id] < 1) return PLUGIN_CONTINUE; new limit_wytrzymalosc; limit_wytrzymalosc = LIMIT_WYTRZYMALOSCI switch(item) { case 0: { if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wytrzymalosc) { wytrzymalosc_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom wytrzymalosci osiagniety"); } case 1: { if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wytrzymalosc) { if(punkty_gracza[id] < 10) { client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania"); } else { if(wytrzymalosc_gracza[id] + 10 <= limit_wytrzymalosc) { wytrzymalosc_gracza[id] += 10; punkty_gracza[id] -= 10; } else { new punktydododania; punktydododania = limit_wytrzymalosc - wytrzymalosc_gracza[id]; wytrzymalosc_gracza[id] += punktydododania; punkty_gracza[id] -= punktydododania; } } } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom wytrzymalosci osiagniety"); } case 2: { if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wytrzymalosc) { if(punkty_gracza[id] < 10) { client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania"); } else { if(wytrzymalosc_gracza[id] + 100 <= limit_wytrzymalosc) { wytrzymalosc_gracza[id] += 100; punkty_gracza[id] -= 100; } else { new punktydododania; punktydododania = limit_wytrzymalosc - wytrzymalosc_gracza[id]; wytrzymalosc_gracza[id] += punktydododania; punkty_gracza[id] -= punktydododania; } } } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom wytrzymalosci osiagniety"); } case 3: { if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wytrzymalosc) { if(punkty_gracza[id] < 1000) { client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania"); } else { if(wytrzymalosc_gracza[id] + 1000 <= limit_wytrzymalosc) { wytrzymalosc_gracza[id] += 1000; punkty_gracza[id] -= 1000; } else { new punktydododania; punktydododania = limit_wytrzymalosc - wytrzymalosc_gracza[id]; wytrzymalosc_gracza[id] += punktydododania; punkty_gracza[id] -= punktydododania; } } } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom wytrzymalosci osiagniety"); } case 4: { if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wytrzymalosc) { if(punkty_gracza[id] > limit_wytrzymalosc - wytrzymalosc_gracza[id]) { punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + wytrzymalosc_gracza[id] - limit_wytrzymalosc; wytrzymalosc_gracza[id] = limit_wytrzymalosc; } else { wytrzymalosc_gracza[id] = wytrzymalosc_gracza[id] + punkty_gracza[id]; punkty_gracza[id] = 0; } } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom wytrzymalosci osiagniety"); } } if(punkty_gracza[id] > 0) PrzydzielPunkty(id); return PLUGIN_CONTINUE; }