Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka 132742301013054 dodana przez forma, 24.01.2012 17:36
Typ:


132742301013054
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
 
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
#define FLAGA ADMIN_LEVEL_H
 
 
new mpd, mkb, mhb
new maxplayers
 
 
 
 
public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
        mpd = register_cvar("kasa_obrazenia","3")
        mkb = register_cvar("kasa_za_zabicie","200")
        mhb = register_cvar("kasa_z_hs","400")
	 register_event("Damage","Damage","b")
        register_event("DeathMsg","death_msg","a")
 
maxplayers = get_maxplayers()
 
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "daj", 1);
}
 
public daj(id){
 
	if (get_user_flags(id) & FLAGA) 
	{
		if(is_user_alive(id))
		{
			give_item(id, "weapon_deagle") 	
			give_item(id,"ammo_50ae") 
			give_item(id,"ammo_50ae") 
			give_item(id,"ammo_50ae") 
			give_item(id,"ammo_50ae") 
			give_item(id, "item_thighpack")  
			give_item(id, "item_kevlar")
			give_item(id, "item_assaultsuit")
			 give_item(id, "weapon_hegrenade")  
			 give_item(id, "weapon_flashbang")
			 give_item(id, "weapon_smokegrenade") 
		}	
	}
}
public Damage(id)
{
        new weapon, hitpoint, attacker = get_user_attacker(id,weapon,hitpoint)
        if(attacker<=maxplayers && is_user_alive(attacker) && attacker!=id)
        if (get_user_flags(attacker) & FLAGA) 
        {
                new money = read_data(2) * get_pcvar_num(mpd)
                if(hitpoint==1) money += get_pcvar_num(mhb)
                cs_set_user_money(attacker,cs_get_user_money(attacker) + money)
        }
}
 
public death_msg()
{
        if(read_data(1)<=maxplayers && read_data(1) && read_data(1)!=read_data(2)) cs_set_user_money(read_data(1),cs_get_user_money(read_data(1)) + get_pcvar_num(mkb) - 300)
}