Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka 132477465514842 dodana przez Whisper, 25.12.2011 01:57
Typ:


132477465514842
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.
94.
95.
96.
97.
98.
99.
100.
101.
102.
103.
104.
105.
106.
107.
108.
109.
110.
111.
112.
113.
114.
115.
116.
117.
118.
119.
120.
121.
122.
123.
124.
125.
126.
127.
128.
129.
130.
131.
132.
133.
134.
135.
136.
137.
138.
139.
140.
141.
142.
143.
144.
145.
146.
147.
148.
149.
150.
151.
152.
153.
154.
155.
156.
157.
158.
159.
160.
161.
162.
163.
164.
165.
166.
167.
168.
169.
170.
171.
172.
173.
174.
175.
176.
177.
178.
179.
180.
181.
182.
183.
184.
185.
186.
187.
188.
189.
190.
191.
192.
193.
194.
195.
196.
197.
198.
199.
200.
201.
202.
203.
204.
205.
206.
207.
208.
209.
210.
211.
212.
213.
214.
215.
216.
217.
218.
219.
220.
221.
222.
223.
224.
225.
226.
227.
228.
229.
230.
231.
232.
233.
234.
235.
236.
237.
238.
239.
240.
241.
242.
243.
244.
245.
246.
247.
248.
249.
250.
251.
252.
253.
254.
255.
256.
257.
258.
259.
260.
261.
262.
263.
264.
265.
266.
267.
268.
269.
270.
271.
272.
273.
274.
275.
276.
277.
278.
279.
280.
281.
282.
283.
284.
285.
286.
287.
288.
289.
290.
291.
292.
293.
294.
295.
296.
297.
298.
299.
300.
301.
302.
303.
304.
305.
306.
307.
308.
309.
310.
311.
312.
313.
314.
315.
316.
317.
318.
319.
320.
321.
322.
323.
324.
325.
326.
327.
328.
329.
330.
331.
332.
333.
334.
335.
336.
337.
338.
339.
340.
341.
342.
343.
344.
345.
346.
347.
348.
349.
350.
351.
352.
353.
354.
355.
356.
357.
358.
359.
360.
361.
362.
363.
364.
365.
366.
367.
368.
369.
370.
371.
372.
373.
374.
375.
376.
377.
378.
379.
380.
381.
382.
383.
384.
385.
386.
387.
388.
389.
390.
391.
392.
393.
394.
395.
396.
397.
398.
399.
400.
401.
402.
403.
404.
405.
406.
407.
408.
409.
410.
411.
412.
413.
414.
415.
416.
417.
418.
419.
420.
421.
422.
423.
424.
425.
426.
427.
428.
429.
430.
431.
432.
433.
434.
435.
436.
437.
438.
439.
440.
441.
442.
443.
444.
445.
446.
447.
448.
449.
450.
451.
452.
453.
454.
455.
456.
457.
458.
459.
460.
461.
462.
463.
464.
465.
466.
467.
468.
469.
470.
471.
472.
473.
474.
475.
476.
477.
478.
479.
480.
481.
482.
483.
484.
485.
486.
487.
488.
489.
490.
491.
492.
493.
494.
495.
496.
497.
498.
499.
500.
501.
502.
503.
504.
505.
506.
507.
508.
509.
510.
511.
512.
513.
514.
515.
516.
517.
518.
519.
520.
521.
522.
523.
524.
525.
526.
527.
528.
529.
530.
531.
532.
533.
534.
535.
536.
537.
538.
539.
540.
541.
542.
543.
544.
545.
546.
547.
548.
549.
550.
551.
552.
553.
554.
555.
556.
557.
558.
559.
560.
561.
562.
563.
564.
565.
566.
567.
568.
569.
570.
571.
572.
573.
574.
575.
576.
577.
578.
579.
580.
581.
582.
583.
584.
585.
586.
587.
588.
589.
590.
591.
592.
593.
594.
595.
596.
597.
598.
599.
600.
601.
602.
603.
604.
605.
606.
607.
608.
609.
610.
611.
612.
613.
614.
615.
616.
617.
618.
619.
620.
621.
622.
623.
624.
625.
626.
627.
628.
629.
630.
631.
632.
633.
634.
635.
636.
637.
638.
639.
640.
641.
642.
643.
644.
645.
646.
647.
648.
649.
650.
651.
652.
653.
654.
655.
656.
657.
658.
659.
660.
661.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <csx>
#include <colorchat>
 
 
new bool:ma_misje[33] = false;
new g_player_defuses[33], g_player_plants[33], g_player_headshots[33], g_player_frags[33], g_class[64], g_class_id[33], g_mission[33], g_player_id[33], g_player_name[33];
 
public plugin_init() {
	register_plugin("COD:MW MOD Misje", "0.02beta", "MieTeK")
 
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
 
	register_clcmd("say /m", "menu_misje");
	register_clcmd("say /misje", "menu_misje");
	register_clcmd("say /sprawdz", "aktualna_misja");
 
}
 
public client_connect(id)
{
	ma_misje[id] = false;
	g_mission[id] = 0;
	g_player_frags[id] = 0;
	g_class_id[id] = 0;
	g_player_id[id] = 0;
	g_player_headshots[id] = 0;
	g_player_plants[id] = 0;
	g_player_defuses[id] = 0;
}
 
public client_disconnect(id)
{
	ma_misje[id] = false;
	g_mission[id] = 0;
	g_player_frags[id] = 0;
	g_class_id[id] = 0;
	g_player_id[id] = 0;
	g_player_headshots[id] = 0;
	g_player_plants[id] = 0;
	g_player_defuses[id] = 0;
}
public bomb_planted(id)
{
	new info[201];
	if(ma_misje[id])
	{
		if( 12 < g_mission[id] <= 15)
		{
			g_player_plants[id]++;
			format(info, 200, "[COD MISJE] Podlozyles pake juz %i razy.", g_player_plants[id]);
			ColorChat(id, RED, info);
			SprawdzMisje(id);
		}
	}
}
 
 
public bomb_defused(id)
{
	new info[201];		
	if(ma_misje[id])
	{
		if( 15 < g_mission[id] <= 18)
		{
			g_player_defuses[id]++;
			format(info, 200, "[COD MISJE] Rozbroiles pake juz %i razy.", g_player_defuses[id]);
			ColorChat(id, RED, info);
			SprawdzMisje(id);
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public aktualna_misja(id)
{
	new info[201];
	if(!ma_misje[id])
	{
		format(info, 200, "[COD MISJE] Nie posiadasz aktualnie zadnej misji!");
		ColorChat(id, YELLOW, info);
	}
	else
	{
		if(0 < g_mission[id] <= 3)
		{
			format(info, 200, "[COD MISJE] Musisz zabic klase %s", g_class);
			ColorChat(id, BLUE, info);
		}
		if(8 < g_mission[id]<= 12)
		{
			format(info, 200, "[COD MISJE] Musisz zabic headshootem");
			ColorChat(id, BLUE, info);
		}
		if(12 < g_mission[id]<= 15)
		{
			format(info, 200, "[COD MISJE] Musisz podkladac bomby");
			ColorChat(id, BLUE, info);
		}
		if(15 < g_mission[id] <= 18)
		{
			format(info, 200, "[COD MISJE] Musisz rozbrajac bomby");
			ColorChat(id, BLUE, info);
		}
	}
}
 
public DeathMsg()
{
	new info[201];
	new g_killer = read_data(1);
	new g_victim = read_data(2);
	new g_headshot = read_data(3);
 
	new g_player_xp = cod_get_user_xp(g_killer)
	new g_player_xp2 = cod_get_user_xp(g_victim)
 
	if(get_user_team(g_killer) != get_user_team(g_victim))
	{
		if(ma_misje[g_killer])
		{
			if(0 < g_mission[g_killer] <= 3 && cod_get_user_class(g_victim) == g_class_id[g_killer])
			{
				g_player_frags[g_killer]++;
				format(info, 200, "[COD MISJE] Zabiles juz %i razy %s", g_player_frags[g_killer], g_class);
				ColorChat(g_killer, RED, info)
			}
			if(3 < g_mission[g_killer] <= 7 && get_user_index(g_player_name) == g_target[g_killer])
			{
				if(g_mission[g_killer] == 4)
				{
					format(info, 200, "[COD MISJE] Gratulacje! Ukonczyles misje i dostajesz 50 EXP!");
					ColorChat(g_killer, GREEN, info)
					cod_set_user_xp(g_killer, g_player_xp+50);
				}
				if(g_mission[g_killer] == 5)
				{
					format(info, 200, "[COD MISJE] Gratulacje! Ukonczyles misje i dostajesz 100 EXP!");
					ColorChat(g_killer, GREEN, info)
					cod_set_user_xp(g_killer, g_player_xp+100);
				}
				if(g_mission[g_killer] == 6)
				{
					format(info, 200, "[COD MISJE] Gratulacje! Ukonczyles misje i dostajesz 200 EXP!");
					ColorChat(g_killer, GREEN, info)
					cod_set_user_xp(g_killer, g_player_xp+200);
				}
				if(g_mission[g_killer] == 7)
				{
					format(info, 200, "[COD MISJE] Gratulacje! Ukonczyles misje i dostajesz 500 EXP!");
					ColorChat(g_killer, GREEN, info)
					cod_set_user_xp(g_killer, g_player_xp+500);
				}
				ma_misje[g_killer] = false;
			}
			if(g_mission[g_killer] == 8 && firstblood == 1 && g_killer!=g_victim)
			{
				format(info, 200, "[COD MISJE] Gratulacje! Ukonczyles misje i dostajesz 200 EXP!");
				ColorChat(g_killer, GREEN, info)
				cod_set_user_xp(g_killer, g_player_xp+200);
				ma_misje[g_killer] = false;
				firstblood = 0;
			}
			if(8 < g_mission[g_killer] <= 12 && g_headshot)
			{
				g_player_headshots[g_killer]++;
				format(info, 200, "[COD MISJE] Zabiles juz %i razy headshootem", g_player_headshots[g_killer]);
				ColorChat(g_killer, RED, info)
			}
 
		}
	}
	if(ma_misje[g_victim])
	{
		if(3 < g_mission[g_victim] <= 7)
		{
			format(info, 200, "[COD MISJE] Nie udalo Ci sie zapolowac na gracza, tracisz 200 XP!");
			ColorChat(g_victim, RED, info)
			if(g_player_xp2 >= 100)
					cod_set_user_xp(g_victim, g_player_xp2-100);
				else
					cod_set_user_xp(g_victim, 0)
			ma_misje[g_victim] = false;
		}
	}
	SprawdzMisje(g_killer);
 
}
 
public SprawdzMisje(id)
{
	new info[201];
	new g_player_xp = cod_get_user_xp(id)
	/*if(ma_misje[id])
	{
		g_player_frags[id] = 0;
		g_player_headshots[id] = 0;
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}*/
 
	if(g_mission[id] == 1 && g_player_frags[id] == 2)
	{
		format(info, 200, "[COD MISJE] Gratulacje! Ukonczyles misje i dostajesz 50 EXP!");
		ColorChat(id, GREEN, info)
		ma_misje[id] = false;
		g_player_frags[id] = 0;
		cod_set_user_xp(id, g_player_xp+50);
	}
	if(g_mission[id] == 2 && g_player_frags[id] == 4)
	{
		format(info, 200, "[COD MISJE] Gratulacje! Ukonczyles misje i dostajesz 100 EXP!");
		ColorChat(id, GREEN, info)
		ma_misje[id] = false;
		g_player_frags[id] = 0;
		cod_set_user_xp(id, g_player_xp+100);
	}
	if(g_mission[id] == 3 && g_player_frags[id] == 6)
	{
		format(info, 200, "[COD MISJE] Gratulacje! Ukonczyles misje i dostajesz 200 EXP!");
		ColorChat(id, GREEN, info)
		ma_misje[id] = false;
		g_player_frags[id] = 0;
		cod_set_user_xp(id, g_player_xp+200);
	}
	if(g_mission[id] == 9 && g_player_headshots[id] == 2)
	{
		format(info, 200, "[COD MISJE] Gratulacje! Ukonczyles misje i dostajesz 50 EXP!");
		ColorChat(id, GREEN, info)
		ma_misje[id] = false;
		g_player_headshots[id] = 0;
		cod_set_user_xp(id, g_player_xp+50);
	}
	if(g_mission[id] == 10 && g_player_headshots[id] == 4)
	{
		format(info, 200, "[COD MISJE] Gratulacje! Ukonczyles misje i dostajesz 100 EXP!");
		ColorChat(id, GREEN, info)
		ma_misje[id] = false;
		g_player_headshots[id] = 0;
		cod_set_user_xp(id, g_player_xp+100);
	}
	if(g_mission[id] == 11 && g_player_headshots[id] == 6)
	{
		format(info, 200, "[COD MISJE] Gratulacje! Ukonczyles misje i dostajesz 200 EXP!");
		ColorChat(id, GREEN, info)
		ma_misje[id] = false;
		g_player_headshots[id] = 0;
		cod_set_user_xp(id, g_player_xp+200);
	}
	if(g_mission[id] == 12 && g_player_headshots[id] == 8)
	{
		format(info, 200, "[COD MISJE] Gratulacje! Ukonczyles misje i dostajesz 500 EXP!");
		ColorChat(id, GREEN, info)
		ma_misje[id] = false;
		g_player_headshots[id] = 0;
		cod_set_user_xp(id, g_player_xp+500);
	}
	if(g_mission[id] == 13 && g_player_plants[id] == 2)
	{
		format(info, 200, "[COD MISJE] Gratulacje! Ukonczyles misje i dostajesz 50 EXP!");
		ColorChat(id, GREEN, info)
		cod_set_user_xp(id, g_player_xp+50);
		g_player_plants[id] = 0;
		ma_misje[id] = false;
	}
	if(g_mission[id] == 14 && g_player_plants[id] == 4)
	{
		format(info, 200, "[COD MISJE] Gratulacje! Ukonczyles misje i dostajesz 150 EXP!");
		ColorChat(id, GREEN, info)
		cod_set_user_xp(id, g_player_xp+150);
		g_player_plants[id] = 0;
		ma_misje[id] = false;
	}
	if(g_mission[id] == 15 && g_player_plants[id] == 8)
	{
		format(info, 200, "[COD MISJE] Gratulacje! Ukonczyles misje i dostajesz 450 EXP!");
		ColorChat(id, GREEN, info)
		cod_set_user_xp(id, g_player_xp+300);
		g_player_plants[id] = 0;
		ma_misje[id] = false;
	}
	if(g_mission[id] == 16 && g_player_defuses[id] == 2)
	{
		format(info, 200, "[COD MISJE] Gratulacje! Ukonczyles misje i dostajesz 50 EXP!");
		ColorChat(id, GREEN, info)
		cod_set_user_xp(id, g_player_xp+50);
		g_player_defuses[id] = 0;
		ma_misje[id] = false;
	}
	if(g_mission[id] == 17 && g_player_defuses[id] == 4)
	{
		format(info, 200, "[COD MISJE] Gratulacje! Ukonczyles misje i dostajesz 150 EXP!");
		ColorChat(id, GREEN, info)
		cod_set_user_xp(id, g_player_xp+150);
		g_player_defuses[id] = 0;
		ma_misje[id] = false;
	}
	if(g_mission[id] == 18 && g_player_defuses[id] == 8)
	{
		format(info, 200, "[COD MISJE] Gratulacje! Ukonczyles misje i dostajesz 450 EXP!");
		ColorChat(id, GREEN, info)
		cod_set_user_xp(id, g_player_xp+300);
		g_player_defuses[id] = 0;
		ma_misje[id] = false;
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
 
public menu_misje(id)
{
	if(!ma_misje[id])
	{
		new menu = menu_create("Menu misji \rby MieTeK", "misje_handler");
 
		menu_additem(menu, "Zabij klase");
		menu_additem(menu, "Zabij headshootem");
		menu_additem(menu, "Podloz pake");
		menu_additem(menu, "Rozbroj pake");
 
		menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
		menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
		menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
 
		menu_display(id, menu);
	}
	else
		menu_ma_misje(id)
}
 
public misje_handler(id, menu, item)
{
	new info[201];
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
 
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	switch(item)
	{
		case 0: class(id);
		case 1: headshoot(id);
		case 2: bomberman(id);
		case 3: defuser(id);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public menu_ma_misje(id)
{
	new menu = menu_create("Menu misji \rby MieTeK", "menu_ma_misje_handler");
 
	menu_additem(menu, "Sprawdz aktualna misje");
	menu_additem(menu, "Anuluj misje\r[Koszt 50XP]")
 
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
 
	menu_display(id, menu);
}
 
public menu_ma_misje_handler(id, menu, item)
{
	new info[201];
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
 
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	switch(item)
	{
		case 0: aktualna_misja(id);
		case 1:
		{
			if(!ma_misje[id])
			{
				format(info, 200, "[COD MISJE] Nie posiadasz aktualnie zadnej misji!");
				ColorChat(id, YELLOW, info)
				return PLUGIN_CONTINUE;
			}
			format(info, 200, "[COD MISJE] Wlasnie anulowales swoja misje");
			ColorChat(id, RED, info)
			if(cod_get_user_xp(id) >= 100)
					cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)-100);
				else
					cod_set_user_xp(id, 0)
			ma_misje[id] = false;
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public class(id)
{
	new menu = menu_create("Wybierz klase do zabicia:", "class_handler");
	new info[201];
	if(ma_misje[id])
	{
		format(info, 200, "[COD MISJE] Aktualnie masz juz misje!");
		ColorChat(id, GREEN, info)
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	for(new i=1; i<=cod_get_classes_num(); i++)
	{
		new g_class_name[64];
		cod_get_class_name(i, g_class_name, 63);
		menu_additem(menu, g_class_name);
	}
 
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
 
	menu_display(id, menu);
 
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public class_handler(id, menu, item)
{
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
 
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	item++;
 
	cod_get_class_name(item, g_class, 63);
	g_class_id[id] = item;
 
	ilosc(id);
 
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ilosc(id)
{
	new info[64]
	format(info, 63, "Wybrales klase %s", g_class)
	new menu = menu_create("Wybierz ilosc:", "ilosc_handler");
 
	menu_additem(menu, "Zabij 2\r[50 EXP]");
	menu_additem(menu, "Zabij 4\r[100 EXP]");
	menu_additem(menu, "Zabij 6\r[200 EXP]");
	menu_addblank(menu)
	menu_additem(menu, info);
 
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
 
	menu_display(id, menu);
}
 
public ilosc_handler(id, menu, item)
{
	new info[201];
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
 
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			ma_misje[id] = true;
			format(info, 200, "[COD MISJE] Wybrales misje. Zabij 2 %s. Nagroda 50 EXP.", g_class);
			ColorChat(id, BLUE, info)
			g_mission[id] = 1;
			g_player_frags[id] = 0;
		}
		case 1:
		{
			ma_misje[id] = true;
			format(info, 200, "[COD MISJE] Wybrales misje. Zabij 4 %s. Nagroda 100 EXP.", g_class);
			ColorChat(id, BLUE, info)
			g_mission[id] = 2;
			g_player_frags[id] = 0;
		}
		case 2:
		{
			ma_misje[id] = true;
			format(info, 200, "[COD MISJE] Wybrales misje. Zabij 4 %s. Nagroda 200 EXP.", g_class);
			ColorChat(id, BLUE, info)
			g_mission[id] = 3;
			g_player_frags[id] = 0;
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public headshoot(id)
{
	new menu = menu_create("Wybierz ilosc:", "headshoot_handler");
 
	menu_additem(menu, "2 [50 EXP]");
	menu_additem(menu, "4 [100 EXP]");
	menu_additem(menu, "6 [200 EXP]");
	menu_additem(menu, "8 [500 EXP]");
 
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
	menu_display(id, menu);
}
 
public headshoot_handler(id, menu, item)
{
	new info[201];
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			ma_misje[id] = true;
			format(info, 200, "[COD MISJE] Wybrales misje. Zabij 2 headshootami. Nagroda 50 EXP.");
			ColorChat(id, BLUE, info)
			g_mission[id] = 9;
		}
		case 1:
		{
			ma_misje[id] = true;
			format(info, 200, "[COD MISJE] Wybrales misje. Zabij 4 headshootami. Nagroda 100 EXP.");
			ColorChat(id, BLUE, info)
			g_mission[id] = 10;
		}
		case 2:
		{
			ma_misje[id] = true;
			format(info, 200, "[COD MISJE] Wybrales misje. Zabij 6 headshootami. Nagroda 200 EXP.");
			ColorChat(id, BLUE, info)
			g_mission[id] = 11;
		}
		case 3:
		{
			ma_misje[id] = true;
			format(info, 200, "[COD MISJE] Wybrales misje. Zabij 8 headshootami. Nagroda 500 EXP.");
			ColorChat(id, BLUE, info)
			g_mission[id] = 12;
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public bomberman(id)
{
	new menu = menu_create("Wybierz ilosc:", "bomberman_handler");
 
	menu_additem(menu, "2 [50 EXP]");
	menu_additem(menu, "4 [150 EXP]");
	menu_additem(menu, "8 [450 EXP]");
 
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
	menu_display(id, menu);
}
 
public bomberman_handler(id, menu, item)
{
	new info[201];
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			ma_misje[id] = true;
			format(info, 200, "[COD MISJE] Wybrales misje. Podloz 2 bomby. Nagroda 50 EXP.");
			ColorChat(id, BLUE, info)
			g_mission[id] = 13;
		}
		case 1:
		{
			ma_misje[id] = true;
			format(info, 200, "[COD MISJE] Wybrales misje. Podloz 4 bomby. Nagroda 150 EXP.");
			ColorChat(id, BLUE, info)
			g_mission[id] = 14;
		}
		case 2:
		{
			ma_misje[id] = true;
			format(info, 200, "[COD MISJE] Wybrales misje. Podloz 8 bomb. Nagroda 450 EXP.");
			ColorChat(id, BLUE, info)
			g_mission[id] = 15;
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public defuser(id)
{
	new menu = menu_create("Wybierz ilosc:", "defuser_handler");
 
	menu_additem(menu, "2 [50 EXP]");
	menu_additem(menu, "4 [150 EXP]");
	menu_additem(menu, "8 [450 EXP]");
 
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
	menu_display(id, menu);
}
 
public defuser_handler(id, menu, item)
{
	new info[201];
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			ma_misje[id] = true;
			format(info, 200, "[COD MISJE] Wybrales misje. Rozbroj 2 bomby. Nagroda 50 EXP.");
			ColorChat(id, BLUE, info)
			g_mission[id] = 16;
		}
		case 1:
		{
			ma_misje[id] = true;
			format(info, 200, "[COD MISJE] Wybrales misje. Rozbroj 4 bomby. Nagroda 150 EXP.");
			ColorChat(id, BLUE, info)
			g_mission[id] = 17;
		}
		case 2:
		{
			ma_misje[id] = true;
			format(info, 200, "[COD MISJE] Wybrales misje. Rozbroj 8 bomb. Nagroda 450 EXP.");
			ColorChat(id, BLUE, info)
			g_mission[id] = 18;
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}