/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include #include #include #include #include #include #include #define PLUGIN "Sklep" #define VERSION "2.3" #define AUTHOR "BuTu" public plugin_init() { register_plugin("CodShop by BuTu", "2.3", "BuTu"); register_clcmd("say /sklep", "Sklep"); register_clcmd("say /shop", "Sklep"); // Cvar Money Cost cvar_m_Apteczka = register_cvar("shop_money_ibuprofen", "6000"); cvar_m_Defuser = register_cvar("shop_money_fenacetyna", "10"); cvar_m_Doswiadczenie = register_cvar("shop_money_tramal", "16000"); cvar_m_Perk = register_cvar("shop_money_amfetamina", "10000"); // Cvar Money Ammount cvar_m_Apteczka = register_cvar("shop_money_ibuhp", "6"); cvar_m_Defuser = register_cvar("shop_money_fenhp", "1"); cvar_m_Doswiadczenie = register_cvar("shop_money_tramhp", "16"); cvar_m_Perk = register_cvar("shop_money_gravity", "100"); // Cvar Coins Cost // Cvar Money Cost cvar_m_Apteczka = register_cvar("shop_money_ibuprofen", "6000"); cvar_m_Defuser = register_cvar("shop_money_fenacetyna", "10"); cvar_m_Doswiadczenie = register_cvar("shop_money_tramal", "16000"); cvar_m_Perk = register_cvar("shop_money_amfetamina", "10000"); // Cvar Money Ammount cvar_m_Apteczka = register_cvar("shop_money_ibuhp", "6"); cvar_m_Defuser = register_cvar("shop_money_fenhp", "1"); cvar_m_Doswiadczenie = register_cvar("shop_money_tramhp", "16"); cvar_m_Perk = register_cvar("shop_money_gravity", "100"); } public plugin_cfg() { new lokalizacja_cfg[33]; get_configsdir(lokalizacja_cfg, charsmax(lokalizacja_cfg)); server_cmd("exec %s/codshop.cfg", lokalizacja_cfg); server_exec() } public Sklep(id) { new tytul[25], money[25], coins[25]; format(tytul, 24, "\Y~~~~~\rSKLEP\y~~~~~"); formatex(money, 64, "Place \rDolarami"); formatex(coins, 64, "Place \rMonetami"); new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler"); menu_additem(menu, money, "1"); menu_additem(menu, coins, "1"); menu_display(id, menu); } public Sklep_Handler(id, menu, item) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { SklepMoney(id) } case 1: { SklepCoins(id) } } return PLUGIN_CONTINUE; } public SklepCoins(id) { // Pobieranie cvar c_Apteczka = get_pcvar_num(cvar_c_Apteczka); c_Defuser = get_pcvar_num(cvar_c_Defuser); c_Doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_c_Doswiadczenie); c_Perk = get_pcvar_num(cvar_c_Perk); c_Apteczka = get_pcvar_num(cvar_c_Apteczka); c_Defuser = get_pcvar_num(cvar_c_Defuser); c_Doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_c_Doswiadczenie); c_Perk = get_pcvar_float(cvar_c_Perk); new tytul[25], apt[65], def[65], dos[65], per[65]; format(tytul, 24, "\rSklep za \ykase"); formatex(apt, 64, "Apteczka \r[Dostajesz losowa ilosc HP] \yKoszt:\r %i$", c_ibuhp, c_ibuprofen); formatex(def, 64, "Defuser \r[Zestaw do rozbrajania] \yKoszt: \r %i$", c_fenhp, c_fenacetyna); formatex(dos, 64, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy exp] \yKoszt: \r %i$", c_tramhp, c_tramal); formatex(per, 64, "Perk \r[ Dostajesz losowy perk] \yKoszt: \r %i$ ", c_amfetamina); new menu = menu_create(tytul, "SklepCoins_Handler"); menu_additem(menu, ibu, "1"); menu_additem(menu, fen, "1"); menu_additem(menu, tra, "1"); menu_additem(menu, amf, "1"); menu_additem(menu, lot, "1"); menu_additem(menu, dos, "1"); menu_additem(menu, rul, "1"); #if defined NAPRAWAPERKU menu_additem(menu, nap, "1"); #endif menu_display(id, menu); } public SklepCoins_Handler(id, menu, item) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new zdrowie = get_user_health(id); new kasa = cod_get_user_coins(id) new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100 if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { if(kasa >= Apteczka) { cod_set_user_coins(id, kasa-c_Apteczka); set_user_health( id, get_user_health( id ) + 50 ); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles 50 HP!"); } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!"); case 1: { if(kasa >= c_Defuser) { cod_set_user_coins(id, kasa-c_Defuser") cs_set_user_money(id, kasa-100); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!"); } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!"); } case 2: { if(kasa >= c_Doswiadczenie) { new exp = cod_get_user_xp(id); new losowy = random_num(c_expmin, c_expmax); cod_set_user_coins(id, kasa-c_doswiadczenie); cod_set_user_xp(id, exp+losowy) ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Dostales ^x01%i^x03 EXP'a!", losowy); } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!"); } case 3: { if(kasa >= c_Perk) { cod_set_user_coins(id, kasa-c_Perk); cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles losowy perk!"); } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!"); } return PLUGIN_CONTINUE; } public SklepCoins(id) { // Pobieranie cvar c_Apteczka = get_pcvar_num(cvar_c_Apteczka); c_Defuser = get_pcvar_num(cvar_c_Defuser); c_Doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_c_Doswiadczenie); c_Perk = get_pcvar_num(cvar_c_Perk); c_Apteczka = get_pcvar_num(cvar_c_Apteczka); c_Defuser = get_pcvar_num(cvar_c_Defuser); c_Doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_c_Doswiadczenie); c_Perk = get_pcvar_float(cvar_c_Perk); new tytul[25], apt[65], def[65], dos[65], per[65]; format(tytul, 24, "\rSklep za \ykase"); formatex(apt, 64, "Apteczka \r[Dostajesz losowa ilosc HP] \yKoszt:\r %iM", c_ibuhp, c_ibuprofen); formatex(def, 64, "Defuser \r[Zestaw do rozbrajania] \yKoszt:\r %iM", c_fenhp, c_fenacetyna); formatex(dos, 64, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy exp] \yKoszt:\r %iM", c_amfetamina); formatex(per, 64, "Perk \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt:\r %iM", c_lotto); new menu = menu_create(tytul, "SklepCoins_Handler"); menu_additem(menu, ibu, "1"); menu_additem(menu, fen, "1"); menu_additem(menu, tra, "1"); menu_additem(menu, amf, "1"); menu_additem(menu, lot, "1"); menu_additem(menu, dos, "1"); menu_additem(menu, rul, "1"); #if defined NAPRAWAPERKU menu_additem(menu, nap, "1"); #endif menu_display(id, menu); } public SklepCoins_Handler(id, menu, item) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new zdrowie = get_user_health(id); new kasa = cod_get_user_coins(id) new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100 if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { if(kasa >= Apteczka) { cod_set_user_coins(id, kasa-c_Apteczka); set_user_health( id, get_user_health( id ) + 50 ); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles 50 HP!"); } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!"); case 1: { if(kasa >= c_Defuser) { cod_set_user_coins(id, kasa-c_Defuser") cs_set_user_money(id, kasa-100); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles zestaw do rozbrajania!"); } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!"); } case 2: { if(kasa >= c_Doswiadczenie) { new exp = cod_get_user_xp(id); new losowy = random_num(c_expmin, c_expmax); cod_set_user_coins(id, kasa-c_doswiadczenie); cod_set_user_xp(id, exp+losowy) ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Dostales ^x01%i^x03 EXP'a!", losowy); } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!"); } case 3: { if(kasa >= c_Perk) { cod_set_user_coins(id, kasa-c_Perk); cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles losowy perk!"); } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!"); } return PLUGIN_CONTINUE; }