Pod #include dodaj : #include #include new bool:ma_klase[33]; new g_hasZoom[33]; new szClip, szAmmo Do public plugin_init register_forward( FM_CmdStart, "forward_cmdstart" ) dodaj to\/ jezeli klasa tego nie ma : public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } i na sam koniec sma dodaj public forward_cmdstart( id, uc_handle, seed ) { if( !is_user_alive( id ) ) return PLUGIN_HANDLED if(!ma_klase[id]) return PLUGIN_HANDLED if( ( get_uc( uc_handle, UC_Buttons ) & IN_ATTACK2 ) && !( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ) ) { new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo ) if( szWeapID == CSW_DEAGLE && !g_hasZoom[ id ] ) //Bron przykladowo Deagl { g_hasZoom[ id ] = true cs_set_user_zoom( id, CS_SET_FIRST_ZOOM, 1 ) emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 ) } else { if( g_hasZoom[ id ] ) { g_hasZoom[ id ] = false cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 0 ) } } return PLUGIN_HANDLED } return PLUGIN_HANDLED } tutaj zmnieniasz na jakiej broni ma miec zooma if( szWeapID == CSW_DEAGLE && !g_hasZoom[ id ] ) //Bron przykladowo Deagl np to CSW_DEAGLE na CSW_M4A1 to zamiast na deaglu miec zooma bd na m4a1