/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include #include #define PLUGIN "" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "kisiel96" public PrzydzielPunkty(id) { new inteligencja[65]; new zdrowie[60]; new wytrzymalosc[60]; new kondycja[60]; new tytul[25]; format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1)); format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1)); format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)); format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)); format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]); new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler"); menu_additem(menu, inteligencja); menu_additem(menu, zdrowie); menu_additem(menu, wytrzymalosc); menu_additem(menu, kondycja);; menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu); } public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } if(punkty_gracza[id] < 1) return PLUGIN_CONTINUE; new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu); new limit_int, limit_zdr, limit_kon, limit_wyt; limit_int = limit_poziomu/2; limit_zdr = limit_poziomu/2; limit_kon = limit_poziomu/2; limit_wyt = limit_poziomu/2; switch(item) { case 0: { if(inna_statystyka[id] < statystyka_np_kondycja_gracza[id]) { client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dodaj najpierw x punktów w z"); } else if(inteligencja_gracza[id] < limit_int) { if(punkty_gracza[id] < 10) inteligencja_gracza[id] += 10 else inteligencja_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety"); } case 1: { if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdr) { zdrowie_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zdrowia osiagniety"); } case 2: { if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wyt) { wytrzymalosc_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom wytrzymalosci osiagniety"); } case 3: { if(kondycja_gracza[id] < limit_kon) { kondycja_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety"); } } if(punkty_gracza[id] > 0) PrzydzielPunkty(id); return PLUGIN_CONTINUE; }