I. mani_server.cfg a) Moduł: Advert mani_adverts 1 - czyli ogłoszenia na serwerze; dodajemy je w pliku .../cstrike/cfg/mani_admin_plugin/adverts.txt 0 = wyłączone 1 = włączone mani_time_between_adverts 120 - określa odstępy między ogłoszeniami (wyrażony w sekundach) mani_adverts_chat_area 1 - wyświetlanie się ogłoszeń na poziomie "czatu". 0 = wyłączone 1 = włączone mani_adverts_top_left 1 - wyświetlanie się ogłoszeń w lewym górnym rogu 0 = wyłączone 1 = włączone mani_advert_col_red 255 - komponent koloru czerwonego 255 = maksymalnie mani_advert_col_green 255 - komponent koloru zielonego 255 = maksymalnie mani_advert_col_blue 255 - komponent koloru niebieskiego 255 = maksymalnie b) Moduł: Stats mani_stats 1 - statystyki na serwerze 0 = wyłączone 1 = włączone mani_stats_mode 1 - obliczanie statystyk 0 = obliczane raz na mape 1 = obliczane na koniec każdej rundy mani_stats_drop_player_days 7 - określa po ilu dniach od ostatniego pobytu na serwerze ma ktoś być wyrzucony z rankingu mani_stats_calculate 0 - ustawienie obliczania statystyk 0 = według zdobytych fragów 1 = według kill:death ratio (np. kdr ze statystyk 10/2 wynosi 5.0) 2 = według fragów minus śmierci mani_stats_kills_required 1 - określa ile potrzeba fragów aby być w rankingu mani_stats_top_display_time 15 - jak długo będzie pokazane okno po wpisaniu "top10". Od 5 do 30 sekund mani_stats_show_rank_to_all 1 1 = po wpisaniu "rank" każdy widzi nasze statystyki 0 = po wpisaniu "rank" tylko my widzimy nasze statystyki mani_stats_alternative_rank_message "Nie wpisuj rank, bo na tym serwerze statystyki sa wyłączone!" - określa co ma być pokazane graczowi po wpisaniu "rank" (działa tylko gdy statystyki są wyłączone) mani_stats_write_text_file 1 - zapisywanie statystyk do pliku mani_ranks.txt aby umieścić je na stronie internetowej 0 = wyłączone 1 = włączone mani_stats_by_steam_id 1 1 = statystyki według Steam ID 0 = jeśli nie używasz Steam ID na serwerze (LAN) mani_stats_include_bot_kills 0 - określa czy zabijanie botów ma być zaliczane do statystyk 0 = wyłączone 1 = włączone c) Moduł: Victim Stats mani_show_victim_stats 1 - czyli informacje o zadanych i otrzymanych obrażeniach 0 = wyłączone 1 = włączone mani_show_victim_stats_inflicted_only 1 - czy mają być pokazywane informacje o obrażeniach zadanych nam samym przez siebie 0 = wyłączone 1 = włączone mani_player_settings_damage 0 - domyślne ustawienie modułu po wejściu na serwer; zapisuje się w pliku player_settings.dat 0 = tryb 0 1 = tryb 1 2 = tryb 2 d) Moduł: Team Kill/Wound Protection mani_tk_protection 1 - ochrona przed TK (Team Kill, czyli jeśli gracz z naszej drużyny nas zabije) 0 = wyłączone 1 = włączone mani_tk_forgive 1 - "kary" dla gracza który nas zabije 0 = wyłączone 1 = włączone mani_tk_spawn_time 10 - ilość sekund (po freezetime) przez które będzie włączone "spawn protection" czyli gdy w tym czasie postrzeli nas ktoś z naszej drużyny zostanie automatycznie zabity :) mani_tk_allow_bots_to_punish 1 - czy boty mogą używać "kar" za zabicie ich przez innych graczy 0 = wyłączone 1 = włączone mani_tk_allow_bots_to_add_violations 1 - czy zabijanie botów (z własnej drużyny) ma być liczone jak zabijanie graczy (z własnej drużyny) co może spowodować automatyczne zbanowanie 0 = wyłączone 1 = włączone mani_tk_offences_for_ban 5 - po ilu zabiciach graczy (z własnej drużyny) dostanie się bana mani_tk_ban_time 30 - czas w/w bana 0 = dożywotnio mani_tk_slap_on_team_wound 0 - mani_tk_slap_on_team_wound_damage 0 - mani_tk_show_opposite_team_wound 1 - mani_tk_add_violation_without_forgive 1 - czy po zabiciu gracza z własnej drużyny który nam "wybaczył" ma być doliczone do liczby jego zabić "TK" co może spowodować jego autymatyczne zbanowanie 0 = wyłączone 1 = włączone mani_tk_allow_forgive_option 1 - przebaczanie w karach za "TK" 0 = wyłączone 1 = włączone mani_tk_allow_blind_option 1 - oślepienie w karach za "TK" 0 = wyłączone 1 = włączone mani_tk_blind_amount 255 - poziom "oślepienia" 255 = całkowite oślepienie mani_tk_allow_slap_option 1 - "uderzenie" gracza w karach za "TK" 0 = wyłączone 1 = włączone mani_tk_allow_cash_option 1 - zabranie pieniędzy w karach za "TK" 0 = wyłączone 1 = włączone mani_tk_slap_to_damage 25 - do ilu obrażeń ma być uderzony gracz mani_tk_cash_percent 50 - ile procent pieniędzy ma mieć zabrane gracz mani_tk_allow_freeze_option 1 - zamrożenie w karach za "TK" 0 = wyłączone 1 = włączone mani_tk_allow_drugged_option 1 - znarkotyzowanie w karach za "TK" 0 = wyłączone 1 = włączone mani_tk_allow_burn_option 1 - podpalenie w karach za "TK" 0 = wyłączone 1 = włączone mani_tk_burn_time 100 - czas podpalenia (w sekundach) mani_tk_allow_slay_option 1 - zgładzenie w karach za "TK" mani_tk_team_wound_reflect_threshold 10 - mani_tk_team_wound_reflect_ratio 1.0 - mani_tk_team_wound_reflect_ratio_increase 0.1 - mani_tk_allow_time_bomb_option 1 - bomba zegarowa w karach za "TK" 0 = wyłączone 1 = włączone mani_tk_time_bomb_seconds 10 - czas do wybuchu bomby (w sekundach) mani_tk_time_bomb_blast_radius 1000 - promień wybuchu bomby mani_tk_time_bomb_show_beams 1 - pokazuje obszar w jakim wybuchnie bomba 0 = wyłączone 1 = włączone mani_tk_time_bomb_blast_mode 0 - określa kogo zabije bomba 0 = tylko gracza 1 = graczy z jego z drużyny 2 = wszystkch graczy mani_tk_allow_fire_bomb_option 0 - bomba z podpaleniem w karach za "TK" 0 = wyłączone 1 = włączone mani_tk_fire_bomb_seconds 10 - czas do wybuchu bomby (w sekundach) mani_tk_fire_bomb_blast_radius 1000 - promień wybuchu bomby mani_tk_fire_bomb_show_beams 1 - pokazuje obszar w jakim wybuchnie bomba 0 = wyłączone 1 = włączone mani_tk_fire_bomb_blast_mode 2 - określa kogo podpali bomba 0 = tylko gracza 1 = graczy z jego z drużyny 2 = wszystkch graczy mani_tk_fire_bomb_burn_time 100 - czas podpalenia gracza mani_tk_allow_freeze_bomb_option 0 - bomba z zamrożeniem w karach za "TK" 0 = wyłączone 1 = włączone mani_tk_freeze_bomb_seconds 10 - czas do wybuchu bomby (w sekundach) mani_tk_freeze_bomb_blast_radius 1000 - promień wybuchu bomby mani_tk_freeze_bomb_show_beams 1 - pokazuje obszar w jakim wybuchnie bomba 0 = wyłączone 1 = włączone mani_tk_freeze_bomb_blast_mode 2 - określa kogo zamrozi bomba 0 = tylko gracza 1 = graczy z jego z drużyny 2 = wszystkch graczy mani_tk_time_bomb_beep_radius 256 - promień sygnału dźwiękowego bomby zegarowej mani_tk_fire_bomb_beep_radius 256 - promień sygnału dźwiękowego bomby z podpaleniem mani_tk_freeze_bomb_beep_radius 256 - promień sygnału dźwiękowego bomby z zamrożeniem mani_tk_allow_beacon_option 0 - "przynęta" w karach za "TK" 0 = wyłączone 1 = włączone mani_tk_beacon_radius 384 - promień "przynęty" e) Moduł: Reserve Slot mani_reserve_slots 0 - zarezerwowane sloty mani_reserve_slots_number_of_slots 0 - ilość zarezerwowanych slotów mani_reserve_slots_kick_message "Zostałeś odłączony za używanie zarezerwowanego slotu" - informacja która wyświetli się przy próbie podłączenia do serwera gdy został tylko zarezerwowany slot mani_reserve_slots_redirect_message "Ten serwer jest pełen! Zostaniesz przekierowany na inny nasz serwer" - informacja o przekierowaniu na inny serwer z powodu zarezerwowanego slotu mani_reserve_slots_redirect "" - adres IP serwera na który ma być przekierowany gracz gdy slot będzie zarezerwowany (jeśli nie chcesz przekierować zostaw to pole puste) mani_reserve_slots_allow_slot_fill 1 1 - zostawia sloty 0 - nie zostawia slotów, ale gdy wejdzie gracz który posiada zarezerwowany slot inny gracz zostanie wyrzucony z serwera mani_reserve_slots_kick_method 1 0 = wyrzuci gracza z największym pingiem 1 = wyrzuci gracza według czasu podłączenia (najpierw gracze z trybu obserwatora) mani_reserve_slots_include_admin 0 1 = admini (z pliku adminlist.txt) dostaną zarezerwowane sloty f) Moduł: High Ping kick mani_high_ping_kick 0 - wyrzucanie graczy z dużym pingiem 0 = wyłączone 1 = włączone mani_high_ping_kick_ping_limit 400 - wartość pingu po której przekroczeniu gracz zostanie wyrzucony mani_high_ping_kick_samples_required 60 - ilość prób po których przekroczeniu gracz zostanie wyrzucony (jedna próba to około 1.5 sekuny) mani_high_ping_kick_message "Twój ping jest za wysoki ... Lagujesz innych graczy ... Zostałeś wyrzucony z serwera ..." - informacja o wyrzuceniu gracza z za dużym pingiem g) Moduł: Admin action messages mani_adminslap_anonymous 1 1 = ciche wejście admina 0 = Informacja o przybyciu admina admina mani_admingravity_anonymous 1 1 = nie widać nicku admina 0 = widać nick admina f) Module: Chat flooding control mani_chat_flood_time 1 - ochrona przed "spamowaniem", czyli ciągłym pisaniem jakiś głupot ;) 1 = włączone 0 = wyłączone mani_chat_flood_message "Nie spamuj! Kolejne próby mogą zostać ukarane banem!" - tekst który pokaże się graczowi próbującemu "spamuje" h) Moduł: Basic auto balance teams mani_autobalance_teams 1 - wyrównanie drużyn 1 = włączone 0 = wyłączone mani_autobalance_mode 0 0 = przenoszenie graczy żywych i martwych 1 = przenoszenie najpierw martwych graczy, a później żywych 2 = przenoszenie tylko martwych graczy i) Moduł: Current Time Display mani_military_time 1 - mani_thetime_timezone "" - strefa czasowa mani_adjust_time +25 - odjęcie lub dodanie minut do czasu który jest na serwerze j) Moduł: Voting functionality mani_voting 1 - umożliwia głosowania 0 = wyłączone 1 = włączone mani_vote_dont_show_last_maps 0 - wyklucza z głosowania ostatnią mape 0 = wyłączone 1 = włączone mani_vote_extend_time 10 - określa o ile minut ma być przedłużona mapa mani_vote_allow_extend 0 - przedłużenie mapy 0 = wyłączone 1 = włączone mani_vote_allowed_voting_time 45 - określa przez ile sekund od początku nowej mapy nie można głosować na inną mani_vote_allow_end_of_map_vote 1 - głosowanie na koniec mapy 0 = wyłączone 1 = włączone mani_vote_max_extends 2 - określa ile może być maksymalnie przedłużeń mapy 0 - nieskończenie wiele mani_vote_extend_rounds 5 - definiuje o ile rund ma być przedłużona mapa (jeśli mp_winlimit nie jest 0) mani_vote_mapcycle_mode_for_random_map_vote 0 - określa z którego pliku mają brać udział mapy w głosowaniu 0 = mapcycle.txt 1 = votemapslist.txt 2 = maplist.txt mani_vote_mapcycle_mode_for_admin_map_vote 0 - określa z którego pliku mają brać udział w głosowaniu rozpoczętym przez admina 0 = mapcycle.txt 1 = votemapslist.txt 2 = maplist.txt mani_vote_time_before_end_of_map_vote 2 - określa ile minut przed końcem mapy ma rozpocząć się głosowanie mani_vote_max_maps_for_end_of_map_vote 5 - określa ilość map w głosowaniu na koniec mapy mani_vote_end_of_map_percent_required 60 - określa ile procent głosów potrzeba do zmiany mapy w w/w głosowaniu mani_vote_rcon_percent_required 60 - określa ile procent głosów potrzeba do głosowania RCON mani_vote_question_percent_required 60 - określa ile procent głosów potrzeba do głosowania z pytaniem mani_vote_map_percent_required 60 - określa ile procent głosów potrzeba do zmiany mapy mani_vote_random_map_percent_required 60 - określa ile procent głosów potrzeba w głosowaniu mani_vote_show_vote_mode 3 - określa typ głosowania 0 = głosowanie w tle 1 = widać nick gracza, ale bez jego głosu 2 = widać głos, ale bez nicku gracza 3 = widać nick gracza i jego głos mani_vote_dont_show_if_alive 0 0 = żywi gracze będą widzieć menu głosowania 1 = żywi gracze będą musieli wpisać "vote" aby zobaczyć menu głosowania mani_vote_allow_user_vote_map 1 - gracze mogą głosować na mapy 0 = wyłączone 1 = włączone mani_vote_allow_user_vote_map_extend 1 - po wpisaniu "votemap" dostępne będzie przedłużenie mapy 0 = wyłączone 1 = włączone mani_vote_allow_user_vote_kick 1 - gracze mogą głosować za wyrzuceniem kogoś mani_vote_allow_user_vote_ban 1 - gracze mogą głosować za wyrzuceniem kogoś mani_vote_extend_percent_required 60 - określa ile procent głosów potrzeba do przedłużenia mapy mani_vote_user_vote_map_percentage 60 - określa ile procent głosów potrzeba do zmiany mapy w głosowaniu "votemap" mani_vote_user_vote_map_time_before_vote 60 - czas po którym na nowej mapie można głosować za kolejną zmianą mani_vote_user_vote_map_minimum_votes 2 - minimalna liczba głosów do zmiany mapy mani_vote_user_vote_kick_mode 1 0 = głosowanie za wyrzuceniem tylko gdy admina nie ma na serwerze 1 = głosowanie za wyrzuceniem możliwe w każdym momencie mani_vote_user_vote_kick_percentage 60 - ile procent głosów potrzeba do wyrzucenia gracza mani_vote_user_vote_kick_time_before_vote 60 - czas po którym na nowej mapie można głosować za wyrzuceniem gracza mani_vote_user_vote_kick_minimum_votes 2 - minimalna liczba głosów do wyrzucenia gracza mani_vote_user_vote_ban_mode 1 0 = głosowanie za zbanowaniem możliwe tylko gdy admina nie ma na serwerze 1 = głosowanie za zbanowaniem możliwe w każdym momencie mani_vote_user_vote_ban_percentage 60 - ile procent głosów potrzeba do zbanowania gracza mani_vote_user_vote_ban_time_before_vote 60 - czas po którym na nowej mapie można głosować za zbanowaniem gracza mani_vote_user_vote_ban_minimum_votes 2 - minimalna liczba głosów do zbanowania gracza mani_vote_user_vote_ban_time 10 - czas zbanowania gracza przez głosowanie - czas zbanowania gracza przez "voteban" 0 = dożywotnio mani_vote_user_vote_ban_type 0 - typ bana 0 = na Steam ID 1 = na adres IP 2 = na Steam ID i adres IP mani_vote_allow_rock_the_vote 0 - rock the vote, czyli głosowanie na następną mapę 1 = włączone 0 = wyłączone mani_vote_rock_the_vote_percent_required 60 - określa ile procent potrzeba do zmiany następnej mapy mani_vote_time_before_rock_the_vote 120 - czas po którym na nowej mapie można głosować na następną mape mani_vote_rock_the_vote_number_of_nominations 4 - mani_vote_rock_the_vote_number_of_maps 8 - określa ilość losowych map z pliku votemaplist.txt mani_vote_rock_the_vote_threshold_percent 60 - ile procent graczy potrzeba aby rozpocząć "rock the vote" mani_vote_rock_the_vote_threshold_minimum 4 - minimalna ilość graczy aby rozpocząć "rock te vote" mani_player_settings_vote_progress 1 - domyślne ustawienie modułu po wejściu na serwer; zapisuje się w pliku player_settings.dat 1 = włączone 0 = włączone k) Moduł: Word filter module mani_filter_words_mode 1 - cenzura przekleństw 0 = wyłączone 1 = pokaż ostrzeżenie graczowi 2 = pokaż ocenzurowany tekst mani_filter_words_warning "Nie przeklinaj! Kolejne próby nie kulturalnego zachowania mogą zakończyć się banem!" - treść ostrzeżenia l) Moduł: Sounds Control mani_sounds_per_round 0 - określa ile najwięcej dźwięków może odwtworzyć gracz (nie admin) mani_sounds_filter_if_dead 0 1 = żywi gracze nie usłyszą dźwięków odwtworzonych przez martwych graczy mani_sounds_auto_download 0 - dźwięki będą automatycznie ściągane (nie quake!); musisz utworzyć pliki .res; jeśli zmienisz z 1 na 0 gdy serwer jest uruchomiony musisz go zrestartować mani_player_settings_sounds 0 - domyślne ustawienie modułu po wejściu na serwer; zapisuje się w pliku player_settings.dat 0 = wyłączony 1 = włączony m) Moduł: Plugin Logging mani_log_mode 3 0 = domyślnie; tam gdzie są pliki z logami tworzonymi przez Valve 1 = logi tworzone raz na mape; w tym samym stylu co logi tworzone przez Valve; folder "mani_logs" 2 = jeden duży plik tworzony w "mani_logs" 3 = log zawierający Steam ID oraz komendy wykonane przed adminów; log w formacie STEAM_x_x_xxxxxxxx.log mani_log_directory "mani_logs" - folder w którym mają znajdować się logi serwera mani_show_death_beams 0 - "linia śmierci"; gdy zginiesz pojawi się linia od tego kto cię zabił do miejsca gdzie umarłeś; jest to widoczne tylko przez ofiarę mani_player_settings_death_beam 0 - domyślne ustawienie modułu po wejściu na serwer; zapisuje się w pliku player_settings.dat 0 = domyślnie wyłączone 1 = domyślnie włączone n) Moduł: Anti IP Ghosting mani_blind_ghosters 0 - określa czy jeśli dwie osoby mają to samo IP i jedna z nich nie żyje to ma być oślepiona 0 = nie oślepia osób o tym samym adresie IP 1 = oślepia osoby o tym samym adresie IP mani_vote_allow_user_vote_kick_ghost 1 - określa czy gracze o tym samym IP mogą używać głosować za wyrzuceniem kogoś (votekick) 0 = gracze o tym samym IP nie mogę używać funkcji "votekick" 1 = gracze o tym samym IP mogą używać funkcji "votekick" o) Moduł: Decal Map Adverts mani_map_adverts 0 - "map adverts", czyli ogłoszenia w pliku obrazu widoczne na teksturach map 0 = wyłączone 1 = włączone mani_map_adverts_in_war 0 - czy "map adverts" mają być włączone w trybie "War mode" 0 = wyłączone 1 = włączone p) Moduł: Anti-cheat mani_protect_against_cheat_cvars 0 - ochrona przed oszustwami (czitami) 0 = wyłączone 1 = włączone mani_protect_against_cheat_cvars_threshold 5 - określa po ilu wykryciach oszust ktoś zostanie zbanowany mani_protect_against_cheat_cvars_mode 0 - typ zbanowania 0 = ban na Steam ID 1 = ban na IP 2 = ban na Steam ID i IP mani_protect_against_cheat_cvars_ban_time 0 - czas zbanowania (w minutach) 0 = dożywotnio mani_player_name_change_threshold 15 - określa po ilu zmian nicków zostanie ktoś zbanowany 0 = wyłączone mani_player_name_change_reset 0 0 = resetuj ilość zmian nicków po rundzie 1 = resetuj ilość zmian nicków po mapie mani_player_name_change_punishment 0 - określa kare za przekroczoną ilośc zmian nicków 0 = kick 1 = ban na Steam ID 2 = ban na IP 3 = ban na Steam ID i adres IP mani_player_name_change_ban_time 0 - czas w/w bana 0 = dożywotnio r) Moduł: Custom Skin Control mani_skins_admin 0 - skiny tylko dla adminów 0 = wyłączone 1 = włączone mani_skins_public 0 - mani_skins_force_public 0 - mani_skins_setskin_misc_only 0 - mani_skins_auto_download 0 - automatyczne ściąganie skinów 0 = wyłączone 1 = włączone mani_skins_reserved 0 - rezerwowanie skinów dla graczy 0 = wyłączone 1 = włączone mani_skins_force_choose_on_join 1 - wybieranie skina zaraz po dołączeniu się do serwera 0 = wyłączone 1 = włączone mani_skins_random_bot_skins 1 - boty wybierają losowy skin 0 = wyłączone 1 = włączone s) Moduł: Spray Tag Tracking mani_spray_tag 0 - "zarządzanie" spray'ami graczy 0 = wyłączone 1 = włączone mani_spray_tag_spray_distance_limit 500 - masymalna odległość w której możemy się znajdować w celu "zarządzania" spray'em mani_spray_tag_spray_highlight 1 - określa jakiego użyć efektu gdy spray jest namierzony 0 = brak 1 = "promień" 2 = ogień mani_spray_tag_ban_time 60 - czas zbanowania za spray mani_spray_tag_warning_message "Przestań używać spreja!" - określa treść ostrzeżenia dla gracza mani_spray_tag_kick_message "Zostałeś wyrzucony z serwera za używanie spreja!" - informacja dla wyrzuconego gracza mani_spray_tag_ban_message "Zostałeś zbanowany na około 60 minut za używanie spreja!" - informacja dla gracza zbanowanego na 60 minut mani_spray_tag_perm_ban_message "Zostałeś zbanowany dożywotnio! Za używanie spreja! na serwerze!" - informacja dla permanentnie zbanowanego gracza mani_spray_tag_block_mode 0 - blokada spray'ów na serwerze 0 = wyłączone 1 = włączone mani_spray_tag_block_message "Sprej jest wyłączony!" - informacja dla gracza ktory będzie próbował namalować spray'a (działa tylko wtedy gdy blokada jest włączona) mani_spray_tag_slap_damage 0 - określa ile obrażeń ma zadać graczowi podczas ostrzeżenia t) Moduł: Warmup Timer mani_warmup_timer 0 - określa czy "rozgrzewka" ma być włączona 0 = bez czasu na rozgrzewkę po załadowaniu mapy więcej niż 0 = ilość sekund przeznaczonych na rogrzewkę mani_warmup_timer_show_countdown 1 1 = widoczne odliczanie na środku ekranu 0 = bez widocznego odliczania u) Moduł: Menu options mani_use_amx_style_menu 1 - mani_sort_menus 1 0 = nie sortuje menu 1 = sortuje menu według nazw graczy w) Moduł: Miscallaneous exec mani_quake_sounds.cfg - jeśli zamierzamy zainstalować quake dźwięki ten cvar musi być, jeśli nie, to w niczym on nie przeszkadza ;) mani_mapcycle_mode 0 - określa z którego pliku ma być mapcykl 0 = standardowy; mapcycle.txt 2 = losowy mapcykl 3 = skocz do następnej niegranej mapy z mapcycle.txt; kiedy wszystkie już miną nastąpi reset mani_unlimited_grenades 0 - nielimitowane granaty :) 0 = wyłączone 1 = włączone mani_war_mode_force_overview_zero 0 - mani_cs_stacking_num_levels 2 - mani_use_ma_in_say_command 0 - określa czy admin musi używać prefiksu "ma_" podczas pisania 0 = wyłączone 1 = włączone mani_dead_alltalk 1 - określa czy po śmierci można rozmawiać przez mikrofon z osobami z przeciwnej drużyny. 0 = wyłączone 1 = włączone mani_mute_con_command_spam 0 - ochrona przed spamem 0 = wyłączone 1 = włączone mani_adminsay_top_left 1 - określa czy admin może pisać na środku ekranu (@@@ tekst) 0 = wyłączone 1 = włączone mani_adminsay_chat_area 1 - określa czy admin może pisać w oknie "chatu" (@ tekst) 0 = wyłączone 1 = włączone mani_allow_chat_to_admin 1 - określa czy można pisać do admina (@ tekst) 0 = wyłączone 1 = włączone mani_ff_player_only 0 - określa kto bęzdie widział stan "ff" po wpisaniu "ff" 0 = wszyscy gracze 1 = tylko ten gracz który wpisał mani_nextmap_player_only 0 - określa kto będzie widział jaka będzie następna mapa po wpisaniu "nextmap" 0 = wszyscy gracze 1 = tylko ten gracz który wpisał mani_timeleft_player_only 0 - określa będzie widział czas go końca mapy po wpisaniu "timeleft" 0 = wszyscy gracze 1 = tylko ten gracz który wpisał mani_thetime_player_only 0 - określa kto będzie widział godzine po wpisaniu "thetime" 0 = wszyscy gracze 1 = tylko ten gracz który wpisał mani_admin_burn_time 20 - określa przez ile sekund gracz będzie podpalony przez admina