#include #include #include #include new quest_gracza[33]; new ile_juz[33]; new forum //przedzial , ile ,kogo , nagroda expa, vip 1 tak 0 nie new questy[][]={ {1,2,Ninja,500,0}, {1,3,Mag,1200,1}, {1,6,Zabojca,2000,0}, {2,6,Hunter,5000,0}, {2,15,Barbarzynca,15000,1}, {2,20,Paladyn,20000,1}, {3,65,Barbarzynca,150000,1}, {3,120,Paladyn,200000,1} } new player_class[33] new player_lvl[33] new vault_questy; new vault_questy2; //od , do , hp new prze[][]={ {1,50,20}, {51,80,40}, {81,140,60} } new prze_wybrany[33] new questy_info[][]={ "Zabij 2 Ninje (Nagroda 500 doswiadczenia)", "Zabij 3 Magow (Nagroda 1200 doswiadczenia)", "Zabij 6 Zabojcow (Nagroda 2000 doswiadczenia)", "Zabij 6 Lowcow (Nagroda 5000 doswiadczenia)", "Zabij 15 Barbarzyncow (Nagroda 15000 doswiadczenia)", "Zabij 20 Paladynow (Nagroda 20000 doswiadczenia)", "Zabij 65 Barbarzyncow (Nagroda 150000 doswiadczenia)", "Zabij 120 Paladynow (Nagroda 200000 doswiadczenia)" } new questy_zabil[][]={ "Ninjow", "Magow", "Zabojcow", "Lowcow", "Barbarzyncow", "Paladynow", "Barbarzyncow", "Paladynow" } public plugin_init() { vault_questy = nvault_open("Questy"); vault_questy2 = nvault_open("Questy2"); register_event("DeathMsg","DeathMsg","ade") register_clcmd("say /questy","menu_questow") register_clcmd("say /quest","menu_questow") register_cvar("questy_forum","forum.pl") } public menu_questow(id){ if(quest_gracza[id] == -1 || quest_gracza[id] == -2){ player_class[id]=db_get_user_class(id) player_lvl[id]=db_get_user_level(id) new menu = menu_create("Menu Zadan","menu_questow_handle") new formats[128] for(new i = 0;i