1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.
94.
95.
96.
97.
98.
99.
100.
101.
102.
103.
104.
105.
106.
107.
108.
109.
110.
111.
112.
113.
114.
115.
116.
117.
118.
119.
120.
121.
122.
123.
124.
125.
126.
127.
128.
129.
130.
131.
132.
133.
134.
135.
136.
137.
138.
139.
140.
141.
142.
143.
144.
145.
146.
147.
148.
149.
150.
151.
152.
153.
154.
155.
156.
157.
158.
159.
160.
161.
162.
163.
164.
165.
166.
167.
168.
169.
170.
171.
172.
173.
174.
175.
176.
177.
178.
179.
180.
181.
182.
183.
184.
185.
186.
187.
188.
189.
190.
191.
192.
193.
194.
195.
196.
197.
198.
199.
200.
201.
202.
203.
204.
205.
206.
207.
208.
209.
210.
211.
212.
213.
214.
215.
216.
217.
218.
219.
220.
221.
222.
223.
224.
225.
226.
227.
228.
229.
230.
231.
232.
233.
234.
235.
236.
237.
238.
239.
240.
241.
242.
243.
244.
245.
246.
247.
248.
249.
250.
251.
252.
253.
254.
255.
256.
257.
258.
259.
260.
261.
262.
263.
264.
265.
266.
267.
268.
269.
270.
271.
272.
273.
274.
275.
276.
277.
278.
279.
280.
281.
282.
283.
284.
285.
286.
287.
288.
289.
290.
291.
292.
293.
294.
295.
296.
297.
298.
299.
300.
301.
302.
303.
304.
305.
306.
307.
308.
309.
310.
311.
312.
313.
314.
315.
316.
317.
318.
319.
320.
321.
322.
323.
324.
325.
326.
327.
328.
329.
330.
331.
332.
333.
334.
335.
336.
337.
338.
339.
340.
341.
342.
343.
344.
345.
346.
347.
348.
349.
350.
351.
352.
353.
354.
355.
356.
357.
358.
359.
360.
361.
362.
363.
364.
365.
366.
367.
368.
369.
370.
371.
372.
373.
374.
375.
376.
377.
378.
379.
380.
381.
382.
383.
384.
385.
386.
387.
388.
389.
390.
391.
392.
393.
394.
395.
396.
397.
398.
399.
400.
401.
402.
403.
404.
405.
406.
407.
408.
409.
410.
411.
412.
413.
414.
415.
416.
417.
418.
419.
420.
421.
422.
423.
424.
425.
426.
427.
428.
429.
430.
431.
432.
433.
434.
435.
436.
437.
438.
439.
440.
441.
442.
443.
444.
445.
446.
447.
448.
449.
450.
451.
452.
453.
454.
455.
456.
457.
458.
459.
460.
461.
462.
463.
464.
465.
466.
467.
468.
469.
470.
471.
472.
473.
474.
475. | public PunktyMenu(id)
{
new szBuffer[4096];
new iLen;
{
iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r[\wDeathRun ExpMod\r]\y Strona\r 1\w/\r3^n\r[\wTwoje punkty:\y %d\r]^n^n",punkty[id])
iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r1. \wKamizelka \r[\w%d\y/\w5\r]^n",punktyarm[id]);
iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r2. \wGranat \r[HE] \r[\w%d\y/\w2\r]^n",punktyhe[id]);
iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r3. \wGranat \d[FB] \r[\w%d\y/\w2\r]^n",punktyfb[id]);
iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r4. \wGranat \y[Frost] \r[\w%d\y/\w2\r]^n",punktysg[id]);
iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r5. \wZycie \r[\w%d\y/\w10\r] \d(od 4 lvl)^n",punktyhp[id]);
iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r6. \wKamuflaz \r[\w%d\y/\w1\r] \d(od 8 lvl)^n",punktykam[id]);
iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r7. \wNiewidzialnosc \r[\w%d\y/\w1\r] \d(od 10 lvl)^n^n",punktyniewid[id]);
iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r7. \wWzmocnienie \r[\w%d\y/\w10\r] \d(od 10 lvl)^n",punktywzmoc[id]);
iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r8. \wCiche Chodzenie \r[\w%d\y/\w1\r] \d(od 10 lvl)^n",punktychodzenie[id]);
iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r9. \wOdrodzenie \r[\w%d\y/\w10\r] \d(od 11 lvl)^n",punktyrespawn[id]);
iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r10. \wSzybkosc \r[\w%d\y/\w10\r] \d(od 12 lvl)^n",punktyszybkosc[id]);
iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r11. \wPistolety \r[\w%d\y/\w5\r] \d(od 14 lvl)^n",punktypistolety[id]);
iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r12. \wKarabiny \r[\w%d\y/\w5\r] \d(od 15 lvl)^n",punktykarabiny[id]);
iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r13. \wGrawitacja \r[\w%d\y/\w10\r] \d(od 18 lvl)^n^n",punktygrav[id]);
iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r14. \wAWP \r[\w%d\y/\w2\r]\d(od 20 lvl)^n",punktyawp[id]);
iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r15. \wBonus Expa \r[\w%d\y/\w3\r]\d(od 25 lvl)^n",punktyexp[id]);
iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r16. \wWieksze DMG z Kosy \r[\w%d\y/\w1\r]\d(od 28 lvl)^n",punktykosa[id]);
iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r17. \wWieksze DMG z HE \r[\w%d\y/\w1\r]\d(od 30 lvl)^n^n",punktydmghe[id]);
iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r0. \wWyjdz" );
new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<5 | 1<<6 | 1<<7 | 1<<8 | 1<<9 );
show_menu(id, keys, szBuffer,-1,"menuxpa")
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public handler_PunktyMenu(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
if(punkty[id] == 0) {
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!");
}
else
{
if(punktyarm[id] >= 5) {
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!");
}
else
{
punkty[id] -= 1;
punktyarm[id] += 1;
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla");
}
}
SaveData(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 1:
{
if(punkty[id] == 0) {
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!");
}
else
{
if(punktyhe[id] >= 2) {
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!");
}
else
{
punkty[id] -= 1;
punktyhe[id] += 1;
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla");
}
}
SaveData(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 2:
{
if(punkty[id] == 0) {
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!");
}
else
{
if(punktyfb[id] >= 2) {
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!");
}
else
{
punkty[id] -= 1;
punktyfb[id] += 1;
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla");
}
}
SaveData(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 3:
{
if(punkty[id] == 0) {
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!");
}
else
{
if(punktysg[id] >= 2) {
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!");
}
else
{
punkty[id] -= 1;
punktysg[id] += 1;
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla");
}
}
SaveData(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 4:
{
if(PlayerLevel[id] <= 3) {
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz^x03 4^x01 levelu!");
}
else if(punkty[id] == 0) {
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!");
}
else
{
if(punktyhp[id] >= 10) {
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!");
}
else
{
punkty[id] -= 1;
punktyhp[id] += 1;
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla");
}
}
SaveData(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 5:
{
if(PlayerLevel[id] <= 7) {
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz^x03 8^x01 levelu!");
}
else if(punkty[id] <= 1) { // else if
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!");
}
else if(skille[id] >= 2) {
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Mozesz miec maksymalnie^x03 2^x01 skille!");
}
else
{
if(punktykam[id] >= 1) {
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!");
}
else
{
punkty[id] -= 1;
punktykam[id] += 1;
skille[id] += 1;
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla");
}
}
SaveData(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 6:
{
if(PlayerLevel[id] <= 9) {
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz^x03 10^x01 levelu!");
}
else if(punkty[id] <= 1) { // else if
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!");
}
else if(skille[id] >= 2) {
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Mozesz miec maksymalnie^x03 2^x01 skille!");
}
else
{
if(punktyniewid[id] >= 1) {
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!");
}
else
{
punkty[id] -= 1;
punktyniewid[id] += 1;
skille[id] += 1;
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla");
}
}
SaveData(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 7:
{
if(PlayerLevel[id] <= 9) {
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz^x03 10^x01 levelu!");
}
else if(punkty[id]<= 0) {
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!");
}
else
{
if(punktywzmoc[id] >= 10) {
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!");
}
else
{
punkty[id] -= 1;
punktywzmoc[id] += 1;
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla");
}
}
SaveData(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 8:
{
if(PlayerLevel[id] <= 9) {
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz^x03 10^x01 levelu!");
}
else if(punkty[id] == 0) {
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!");
}
else
{
if(punktychodzenie[id] >= 1) {
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!");
}
else
{
punkty[id] -= 1;
punktychodzenie[id] += 1;
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla");
}
}
SaveData(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 9:
{
if(PlayerLevel[id] <= 10) {
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz^x03 11^x01 levelu!");
}
else if(punkty[id]<= 0) {
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!");
}
else
{
if(punktyrespawn[id] >= 10) {
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!");
}
else
{
punkty[id] -= 1;
punktyrespawn[id] += 1;
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla");
}
}
SaveData(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 10:
{
if(PlayerLevel[id] <= 11) {
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz^x03 12^x01 levelu!");
}
else if(punkty[id]<= 0) {
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!");
}
else
{
if(punktyszybkosc[id] >= 10) {
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!");
}
else
{
punkty[id] -= 1;
punktyszybkosc[id] += 1;
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla");
}
}
SaveData(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 11:
{
if(PlayerLevel[id] <= 13) {
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz^x03 14^x01 levelu!");
}
else if(punkty[id] == 0) {
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!");
}
else
{
if(punktypistolety[id] >= 5) {
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!");
}
else
{
punkty[id] -= 1;
punktypistolety[id] += 1;
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla");
}
}
SaveData(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 12:
{
if(PlayerLevel[id] <= 14) {
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz^x03 15^x01 levelu!");
}
else if(punkty[id] == 0) {
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!");
}
else
{
if(punktykarabiny[id] >= 5) {
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!");
}
else
{
punkty[id] -= 1;
punktykarabiny[id] += 1;
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla");
}
}
SaveData(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 13:
{
if(PlayerLevel[id] <= 17) {
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz^x03 18^x01 levelu!");
}
else if(punkty[id] == 0) {
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!");
}
else
{
if(punktygrav[id] >= 10) {
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!");
}
else
{
punkty[id] -= 1;
punktygrav[id] += 1;
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla");
}
}
SaveData(id);
return PLUGIN_HANDLED ;
}
case 14:
{
if(PlayerLevel[id] <= 19) {
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz^x03 20^x01 levelu!");
}
else if(punkty[id] == 0) {
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!");
}
else
{
if(punktyawp[id] >= 2) {
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!");
}
else
{
punkty[id] -= 1;
punktyawp[id] += 1;
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla");
}
}
SaveData(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 15:
{
if(PlayerLevel[id] <= 24) {
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz^x03 25^x01 levelu!");
}
else
if(punkty[id] == 0) {
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!");
}
else
{
if(punktyexp[id] >= 3) {
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!");
}
else
{
punkty[id] -= 1;
punktyexp[id] += 1;
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla");
}
}
SaveData(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 16:
{
if(PlayerLevel[id] <= 27) {
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz^x03 28^x01 levelu!");
}
else if(punkty[id] == 0) {
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!");
}
else
{
if(punktykosa[id] >= 1) {
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!");
}
else
{
punkty[id] -= 1;
punktykosa[id] += 1;
gUserSkill[id] ++;
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla");
}
}
SaveData(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 17:
{
if(PlayerLevel[id] <= 29) {
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz^x03 30^x01 levelu!");
}
else
if(punkty[id] == 0) {
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!");
}
else
{
if(punktydmghe[id] >= 1) {
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!");
}
else
{
punkty[id] -= 1;
punktydmghe[id] += 1;
gUserSkill2[id] ++;
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla");
}
}
SaveData(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
} |