public exp_wybierz_2(id, menu_exp_2 , item) { new data[6], iName[64] new acces, callback menu_item_getinfo(menu_exp_2, item, acces, data,5, iName, 63, callback) new klawisz = str_to_num(data) switch(klawisz) { case 1: { if(punkty[id] == 0) { ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!"); } else { if(punktychodzenie[id] >= 1) { ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Masz juz^x04 %i^x01 /^x04 1^x01!", punktychodzenie[id]); } else { punkty[id] -= 1; punktychodzenie[id] += 1; ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Dodawanie^x03 1 ^x01punktu do^x04 Cichego Chodzenia^x01 zakonczone!"); } } menu_destroy(menu_exp_2); menu_xp_2(id); Zapisz(id); return PLUGIN_HANDLED; } case 2: { if(punkty[id] == 0) { ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!"); } else { if(punktygranat[id] >= 2) { ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Masz juz^x04 %i^x01 /^x04 2^x01 punktow w tym skillu!", punktygranat[id]); } else { punkty[id] -= 1; punktygranat[id] += 1; ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Dodawanie^x03 1^x01 punktu do^x04 Granatow^x01 zakonczone!"); } } menu_destroy(menu_exp_2); menu_xp_2(id); Zapisz(id); return PLUGIN_HANDLED; } case 3: { if(iLvl[id] <= 7) { ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Aby dodac punkty w^x04 Pistolety^x01 musisz miec^x04 8^x01 level!"); } else if(punkty[id] == 0) { ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!"); } else { if(punktypistolety[id] >= 3) { ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Masz juz^x04 %i^x01 /^x04 3^x01 punktow w tym skillu!", punktypistolety[id]); } else { punkty[id] -= 1; punktypistolety[id] += 1; ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Dodawanie^x03 1^x01 punktu do^x04 Pistoletow^x01 zakonczone!"); } } menu_destroy(menu_exp_2); menu_xp_2(id); Zapisz(id); return PLUGIN_HANDLED; } case 4: { if(iLvl[id] <= 10) { ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Aby dodac punkty w^x04 Karabiny^x01 musisz miec^x04 11^x01 level!"); } else if(punkty[id] == 0) { ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!"); } else { if(punktykarabiny[id] >= 3) { ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Masz juz^x04 %i^x01 /^x04 3^x01 punktow w tym skillu!", punktykarabiny[id]); } else { punkty[id] -= 1; punktykarabiny[id] += 1; ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Dodawanie^x03 1^x01 punktu do^x04 Karabinow^x01 zakonczone!"); } } menu_destroy(menu_exp_2); menu_xp_2(id); Zapisz(id); return PLUGIN_HANDLED; } case 5: { if(iLvl[id] <= 14) { ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Aby dodac punkty w^x04 Zestaw^x01 musisz miec^x04 15^x01 level!"); } else if(punkty[id] == 0) { ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!"); } else { if(punktyzestaw[id] >= 3) { ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Masz juz^x04 %i^x01 /^x04 3^x01 punktow w tym skillu!", punktyzestaw[id]); } else { punkty[id] -= 1; punktyzestaw[id] += 1; ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Dodawanie^x03 1^x01 punktu do^x04 Zestawu^x01 zakonczone!"); } } menu_destroy(menu_exp_2); menu_xp_2(id); Zapisz(id); return PLUGIN_HANDLED; } case 6: { if(iLvl[id] <= 14) { ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Aby dodac punkty w^x04 Podwojny skok^x01 musisz miec^x04 15^x01 level!"); } else if(punkty[id] <= 0) { ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!"); } else if(skille[id] >= 2) { ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Mozesz miec maksymalnie^x04 2^x01 skille!"); } else { if(punktymoc1[id] >= 15) { ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Masz juz^x04 %i^x01 /^x04 15^x01 punktow w tym skillu!", punktymoc4[id]); } else { punkty[id] -= 1; punktymoc4[id] += 1; skille[id] += 1; ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Dodawanie^x03 1^x01 punktu do^x04 Podwojnego skoku^x01 zakonczone!"); } menu_destroy(menu_exp_2); menu_xp_2(id); Zapisz(id); return PLUGIN_HANDLED; } case 7: { menu_xp(id); menu_destroy(menu_exp_2); } } return PLUGIN_CONTINUE; }