Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Le0nik - zdjęcie

Le0nik

Rejestracja: 18.05.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.01.2011 08:56
*****

#153229 Statystyki - Call of Duty Mod: MW

Napisane przez R3X w 21.07.2010 01:07

Logged in!

już jest dobrze xD

popraw ścieżkę define("PATH", ) w config.php, jak wchodzisz na FTP to masz od razu folder cstrike?
  • +
  • -
  • 1


#127938 Dodawanie mocy do klasy.

Napisane przez Vertricus w 23.04.2010 22:50

W tym krótkim poradniku dowiecie się jak dodać gotową moc do klasy, tak aby nie było potem dopisków w /item oraz żeby klasa nie traciła ich po rundzie, straceniu przedmiotu.
Moim przykładem będzie skok, jednak dam wam kilka prostych krokach dzięki którym powinniście zrozumieć to dla każdej innej mocy.
1. Deklarujemy nową zmienną tj. tablice np. new zmienna[33] < dodajemy to przy innych mocach
2. Wszystkie instrukcje z tym związane zmieniamy w taki sposób:
Z if (innazmienna[id]/* tu cos naprawdopodobniej będzie */)
na if if (innazmienna[id]/* tu cos naprawdopodobniej będzie */ || zmienna[id] /* to co tam najprawdopodobniej było */)
3. W menu klas przed switch(key) zerujemy naszą zmienną w ten sposób dodając zmienna[id] = 0, a po wyborze tj. w "case" pod player_class[id] = JAKAS_KLASA przypisujemy zmiennej żądaną wartość.

PRZYKŁAD - Dodawanie kilku skoków klasie:
Spoiler

Poradnik napisany jest dosyć chaotycznie ze względu iż nie mam jak dać przykładów do wszystkich mocy.
Jeśli nie rozumiesz co tu jest napisane to nie pisz że nie rozumiesz a zacznij od czegoś prostszego i zapoznaj się bardziej z PAWN'em.
W miarę wynajdywania czasu postaram się go zrobić bardziej przyswajalnym ;>
  • +
  • -
  • 14


#137405 Pare pytań!

Napisane przez Monsulito w 22.05.2010 13:26

2. Pobaw się w
public set_gravitychange

  • +
  • -
  • 1


#137406 Pare pytań!

Napisane przez Mesh w 22.05.2010 13:27

co do drugiego pytania znajdz

"public set_gravitychange"
pod tym bedzie
<BR>    if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))<BR>    {<BR>        if(player_class[id] == Ninja)<BR>        {<BR>            if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)<BR>            else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)<BR>            else set_user_gravity(id, 0.25)<BR>        }<BR>        else<BR>        {<BR>            set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))<BR>        }<BR>    }<BR>}<BR>
jak chcesz dla innej klasy to kopiujesz i wklejasz zmianiasz klase i w tej linijce
if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
ta 6 odpowiada za wysokosc skoku.

[uwaga='Mafia.^']Upraszanie się o punkty reputacji jest niemile widziane a w konsekwencji może zostać nagrodzone ujemnymi punktami lub ostrzeżeniem. Regulamin Forum - Nieoficjalny polski support AMX Mod X[/uwaga] 


#137238 Menu

Napisane przez SoLiD w 21.05.2010 22:53

Masz ogarnąłem ci trochę i zobacz czy działa!!

Sory posta nie widziałem...
Były 2 błędy można powiedzieć... Jeden w początkowym menu a drugi w formacie text2 w którym źle pisałeś i nawiasy źle wstawiłeś...

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#137222 Jak dodać klasę by działała 2 strona? [TUTEK]

Napisane przez SoLiD w 21.05.2010 22:11

Już kilka osób miało z tym problemy, więc piszę tego tutka :D
1. Robimy 2 stronę dla 1 klasy
Spoiler


2. Dodawanie klas do 2 menu
Spoiler


Jeśli popełniłem jakiś błąd napisz :D
  • +
  • -
  • 12