już jest dobrzeLogged in!

popraw ścieżkę define("PATH", ) w config.php, jak wchodzisz na FTP to masz od razu folder cstrike?
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez R3X
w 21.07.2010 01:07
Napisane przez Vertricus
w 23.04.2010 22:50
new c_jump[33]
if (player_b_jumpx[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)
if (player_b_jumpx[id] > 0 || c_jump[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)
if(jumps[id] < player_b_jumpx[id])
if((jumps[id] < player_b_jumpx[id]) || (jumps[id] < c_jump[id]))
c_jump[id] = 0
c_jump[id] = 9
Napisane przez Monsulito
w 22.05.2010 13:26
Napisane przez
Mesh
w 22.05.2010 13:27
<BR> if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))<BR> {<BR> if(player_class[id] == Ninja)<BR> {<BR> if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)<BR> else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)<BR> else set_user_gravity(id, 0.25)<BR> }<BR> else<BR> {<BR> set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))<BR> }<BR> }<BR>}<BR>jak chcesz dla innej klasy to kopiujesz i wklejasz zmianiasz klase i w tej linijce
if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)ta 6 odpowiada za wysokosc skoku.
Napisane przez SoLiD
w 21.05.2010 22:53
Napisane przez SoLiD
w 21.05.2010 22:11
#define TASKID_SETUSER 13312
#define KeysKlasy (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<9) // Keys: 1230
register_menucmd(register_menuid("Nowe Itemy"), 1023, "nowe_itemy")
register_menucmd(register_menuid("Klasy"), KeysKlasy, "PressedKlasy")
public select_class(id,lx[])
public select_class(id,lx[])
{
if(is_user_bot(id)) return
new flags[10]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,9)
new text[512]
new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9)
asked_klass[id]=0
format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")
for(new i=0;i<8;i++) //Tego masz nigdy nie zmieniać!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
{
format(text, 511,"%s%s%d. %s Level :%d ^n",text,(keys)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
}
format(text, 511,"%s^n9. Dalej^n",text)
show_menu(id, keys, text)
}
select_class_menu(id, key)
new lx[9]
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
}
case 8:{
ShowKlasy(id,lx)
}
public select_class_menu
public ShowKlasy(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. klasa1 Level :%i^n^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9])
show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy")
}
public PressedKlasy(id, key) {
new lx[9]
g_haskit[id] = 0
switch (key) {
case 0: {
//Zobacz spoiler niżej!!!
}
case 9: { // 0
select_class(id,lx)
}
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter }
new Race[9][18] = { "None","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca" }
new race_heal[9] = { 100,95,150,130,100,90,110,170,120 }
enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter, NazwaKlasy }
new Race[10][18] = { "None","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca", "NazwaKlasy" }
new race_heal[10] = { 100,95,150,130,100,90,110,170,120, 200 }//HP na start
new player_class_lvl[33][9]
new player_class_lvl_save[33]
new player_ :xP:_old[33]
new database_user_created[33]
new srv_avg[9] = {1,1,1,1,1,1,1,1,1}
new player_class_lvl[33][10]
new player_class_lvl_save[33]
new player_ :xP:_old[33]
new database_user_created[33]
new srv_avg[10] = {1,1,1,1,1,1,1,1,1,1}
register_cvar("diablo_classes", "abcdefgh")
register_cvar("diablo_classes", "abcdefghi")
case 0: {
//Zobacz spoiler niżej!!!
}
case 0: {
player_class[id] = NazwaKlasy
//Jakiś bonus jak chcesz
}
case Hunter: fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
case Hunter: fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
case NazwaKlasy:
{
//Bonusy pod nożem klasy
}
new flags[10]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,9)
new flags[11]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,10)
new lx[9]
new lx[10]
for(new i=1;i<9;i++)
for(new i=1;i<10;i++)