Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Arnolpotato™ - zdjęcie

Arnolpotato™

Rejestracja: 15.05.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.07.2012 11:53
-----

#1625 [MAPY] MOJE MAPY

Napisane przez Abes Mapper w 23.02.2008 15:48




xD Witam wszystkich zainteresowanych! xD

W tym temacie chciałbym wam przedstawić moje własne mapy.
Niektóre sam robiłem od zera a niektóre tylko oteksturowałem (dużo roboty xD).
Mapki robie w Valve Hammer Editor 3.5.
Mapki bardzo łatwo się robi. Tutorial i wszystko o robieniu map tutaj: KLIK
Mapki są możliwe do ściągnięcia na samym dole tematu. Mapy trochę głupio nazwałem.
Oczywiście to nie jest kolejność w jakiej robiłem te mapki xD


--------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------


Pierwszą mapę jaką chciałbym przedstawić to:


aim_uS

Mapę zrobiłem dla Gościa który mnie o to poprosił. Narysował mi szkic a ja przystąpiłem do tworzenia.
To jest niewielka mapa. Tekstury są głównie dustowe. Są tak jak by dwa poziomy, jeden do na ziemi a na drugi wchodzi się schodkami. Nie jest wysoko, po prostu takie wzniesienie. Po obu stronach są wieże z AWP. Tam można kampić i strzelać do graczy :P. Zrobiłem jeszcze tajne pomieszczenie do którego wejście znam tylko ja :D, no jeszcze pokaże je temu Gościowi co mi zlecił mapę :). W tym pomieszczeniu naciska się guzik, i wszystko się trzęsie, z nieba spadają głazy (modele, nie zabijają) a po chwili jest wielkie BUM i każdy ginie oprócz tego kto nacisnął guziczek.



SCREENY:



Dołączona grafika
Dołączona grafika



--------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------


Drugą mapę którą chciałbym przedstawić to:

City_Street

To mapa wzięta z gry Digital Paintball. Oczywiście musiałem przerobić i oteksturować. To taki zakątek miasta, gdzie można wchodzić na dachy.



SCREENY:



Tutaj odradzają się Terroryści:
Dołączona grafika

Tutaj odradzają się Anty-Terroryści
Dołączona grafika

Tędy się przechodzi z Terro do CT:
Dołączona grafika
Dołączona grafika


--------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------



Trzecia mapka też jest wzięta z tej gry i tak jak City_Street przerobiłem i oteksturowałem

Castles_v1.2


Całość polega na tym że są dwa zamki. Jeden CT drugi T wiadomo. No i co trzeba robić? Zabijać się nawzjem :D


SCREENY:

Całość mapy:
Dołączona grafika

A to jest taka katapulta, jak na nią się wejdzie to cię wytrzeliwuje i żeby przeżyć musisz trafić w wodę:
Dołączona grafika

To jest tunel dzięki któremu możesz: przejść do drużyny przeciwnej, wyjść na środek mapy, otworzyć swoją lub wrogą bramę za pomocą strzału:
Dołączona grafika
Dołączona grafika



----------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------




Czwarta mapa którą chciałbym przedstawić to:


NoNameMap

To jest bardzo dziwna mapa dlatego nie wiedziałem jak ją nazwać. Odradzasz się w takim jak by kanale i spadasz w dół. Tam upadasz i masz tylko 8 HP. Kiedy runda się zacznie musisz wyskoczyć w tak jak by ścieki a prąd (ściekowy) zaprowadzi cię dalej. Pojawiasz się w tunelu? i wiatr? pcha cię na mapę. Tam są życia które możesz wziąć (jak nie chcesz to nie musisz xD) a dalej jest wnętrze i tam jest buyzone. Jak se coś kupisz to szukasz wroga i go zabijasz. Oteksturowanie jest śniegowe.


SCREENY:

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika



----------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------



Piątą mapę jaką chciałbym przedstawić to:


Garage_Mix

To jest bardzo dziwna mapa. Najpierw robiłem ją od zerwa ale potem stwierdziłem że nudna. To z różnych źródeł pododawałem różne rzeczy. Wygląd ma jak podziemny garaż. Na dachu jest miejsca lądowania dla helikoptera. Tam zaczynają CT. Pod miejscem na lądowanie, z tyłu, jest od groma broni. CT Mogą iść albo szybem albo takim wysięgnikiem który jeździ w górę i w dół. Mają też 3 kamery. Na dole jest tunel w ścianie (tunel wziąłem z cs_siege). Najpierw po prawej stronie można włączyć i wyłączyć światło. Dalej na prawo jest szyb wentylacyjny. Następnie jest tam karabin maszynowy a dalej winda na górę tam gdzie się odradza Terro.
Na mapie są 2 karabin z których można strzelać, taki niby "Portal", Jeep i inne duperele :D


SCREENY

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika



-----------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------



Szóstą mapkę jaką chciałbym przedstawić to:


Omaha_Beach
(znana jako Niemcy3)

Cała mapa ma charakter wojenny. CT odradza się na łodziach na wodzie. Terro odradza się na klifach skąd mają 3 karabiny i jedna broń to taka co strzela jak z czołgu, nie wiem jak to nazwać. CT ma dwa wejścia na klify, jedno to lina, a drugie to drabina w środku klif. Każdemu bardzo podoba się ta mapa. Na plaży są takie konstrukcje metalowe, no wiecie :P a koło nich apteczki z życiami. Jest też mała budowla a w środku są 3 AWP.
Pewnie graliście w Medal of Honor, tam była taka misja co się podpływa do plaży a Niemcy są na klifach i strzelają w was. Na tym się właśnie sugerowałem. Plaże i to co strzela wziąłem z mapy: Beach_Attack. A klify z takiej mapy testowej.



SCREENY:

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika


------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------
Siódmą mapę którą chciałbym przedstawić to:

fy_arenaball_pb

Mapę wziąłem z gry Digital PaintBall. Oteksturowałem ją i musiałem trochę rzeczy pozmieniać. To jest taka jedna z lepszych moich map. Malutka mapa ale bardzo fajna. Resztę można zobaczyć na screenach.

SCREENY

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika


--------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------

Ósmą mapę którą chciałbym przedstawić to:

st_sky

Sama nazwa mówi, że to mapa ST (Stupid Map). Jest bardzo głupia. Wszystko dzieje się w kosmosie. Grawitacja jest 800 bo nie umiałem innej :/

Dołączona grafika


--------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------

Dziewiąta mapka to:

de_budowa

Dla kumpla przerobiłem aim_constru na de_budowa. Dużych zmian nie wprowadziłem ale sami zobaczcie ;) Jest tajne pomieszczenie CREDITS ^^

SCREENY

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika


---------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------

Dziesiąta moja mapeczka to:

de_fanatic

Mapka na zamówienie, bardzo fajnie się na niej gra ;) Oteksturowanie dustowe. Jest tajne pomieszczenie CREDITS ^^

SCREENY

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika


---------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------

Jedenasta moja mapeczka to:

aim_NitroS

Więcej tutaj: http://amxx.pl/viewtopic.php?t=7695


---------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------

D O W N L O A D:



aim_uS
http://abes-mapper.pl/aim_uS.bsp
http://abes-mapper.pl/aim_uS.res
http://abes-mapper.pl/de_thefort.wad



City_Street
http://abes-mapper.p...city_street.bsp


Castles_v1.2
http://abes-mapper.p...astles_v1.2.bsp


NoNameMap
http://abes-mapper.p...s_nonamemap.bsp


Garage_Mix
http://abes-mapper.p..._garage_mix.bsp
http://abes-mapper.pl/de_vegas.wad


Omaha_Beach (Niemcy3)
http://abes-mapper.pl/Omaha_Beach.bsp


fy_arenaball_pb
http://abes-mapper.p...renaball_pb.bsp


st_sky
http://abes-mapper.pl/st_sky.bsp

de_budowa
http://abes-mapper.pl/de_budowa.bsp

de_fanatic
http://abes-mapper.pl/de_fanatic.rar


PRZETESTUJ BETA MAPE! (tylko dwa spawny)
de_falowiec
http://abes-mapper.pl/de_falowiec.rar

No i to by było na tyle... Jak będę robił to jeszcze dodam.

Jeśli jakaś mapa nie chce działać to proszę do mnie pisać!
GG: 10242690[/size]



THX ZA UWAGĘ I POZDRO :)



  • +
  • -
  • 3


#157476 BL00D M0D 1.6

Napisane przez hardbot w 05.08.2010 01:15

Witajcie. Zaprezentuje wam jeden z paru moich modów :).

Opis:
W modzie są dwa typy Zombie i Człowiek.
Człowiek ma Standardowo: 900 HP, 900 AP, +400 SPEEDa, 550 GRAWITACJI
Zombie ma Standardowo: 2500 HP, 2500 AP, +500 SPEEDa, 500 GRAWITACJI


W tym modzie chodzi o to żeby było zabawnie :P. Najlepiej jak dla mnie gra się na mapach typu HNS_ dlatego gdyż są tam wysokie budynki. Pomyślę nad zrobieniem map pod moda ale to w późniejszym czasie

Do wyboru w tym menu jest:
Dołączona grafika
Po wybraniu danego Typu automatycznie ustawia nam Team czyli Zombie idzie do Terrorist a Ludzie idą do CounterTerrorist
Potem w HUD wyświetla się informacja:
Dla Zombie: (+ Zmienia Wyglądu Noża ten co na Screnie)
Dołączona grafika
Dla Ludzi:
Dołączona grafika

Screeny Postaci jakie są przypisywane:
Dołączona grafika

Cvary:
	bm_zombie_knife_damage "5"                     // Zadane obrażenia będą mnożone przez podaną liczbę czyli w tym wypadku 60dmg * 5 = 300 :P
bm_human_speed_max "400.0" // Standardowa Max Szybkość Ludzi
bm_human_health "900" // Standardowe życie ludzi
bm_human_armor "900" // Standardowy Armor Ludzi
bm_human_gravity "0.550" // Standardowa Grawitacja Ludzi

bm_zombie_speed_max "500.0" //Standardowy Max Szybkość Zombie
bm_zombie_health "2500" //Standardowe życie Zombie
bm_zombie_armor "2500" //Standardowy armor Zombi
bm_zombie_gravity "0.5" //Standardowa Grawitacja Zombi

Załączone pliki




#159933 Call of Duty [KillStrike] 0.6

Napisane przez CeLeS w 14.08.2010 11:20

Dołączona grafika

Plugin nalicza zabcia w danej rundzie i w czasie jej trwania rozdaje nagrody
KillStrike x3 Radar pokazujacy wszystkich zywych graczy,
po zabiciu 3 przeciwnikow radar sam sie włącza.
KillStrike x5 Nalot zrzucajacy rakiety,
aby skorzystac z nalotu trzeba strzelic ze scouta...
Po smierci licznik sie zeruje i umiejetnosci przepadaja

Dołączona grafika

ks_laser 1/0 - wlacza/wylacza laser w scoucie
ks_wyzeruj 1/0 - jak ma zerowac po smierci/ co kazda runde

Dołączona grafika

Standardowa

Dołączona grafika

/*
Changelog
0.1 - nie dzialal plugin xd
0.2 - w końcu zadzialal skrypt
0.3 - zmieniona metoda nagradzania z ifa na casy
	- wreczanie nagrod po zabiciu a nie w nowej rundzie
	- funkcja wyzerowujaca
	- kara za TK
0.4 - Dodanie nalotu
0.41 - Ogolne poprawki nalotu
0.45 - Scout 1 ammo
	- laser przy scoucie na cvar
0.5 - Dodanie radaru
0.6 - Poprawa bledu z radarem
	- drobne poprawki
	- cvar na wyzerowanie
	- zmiana sposobu zerowania
*/

Dołączona grafika
Dołączona grafikaDołączona grafika


Bugi
- Radar pokazuje wszystkich zywych czerwonym punktem a nie tylko przeciwny team
- w czasie nalotu nalezy trzymac caly czas celownik w miejscu
tam gdzie naprowadzisz celownik tam spadnie nalot

W nastepnej wersji
- optymalizacja kodu
- poprawienie bugow

proszę o komentarze ;)

Update 0.6

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 18


#155746 Kto zrobi klasy do COD

Napisane przez Ojciec Dyrektor w 29.07.2010 20:51

masz poprawione...

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#149656 Problem z kompilatorem

Napisane przez WarninG. w 05.07.2010 20:36

Serdecznie dziękujemy i pozdrawiamy


#139331 CoD MoD

Napisane przez G[o]Q w 28.05.2010 15:07

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
			damage = float(health);


na

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && (get_user_oldbutton(idattacker) & IN_ATTACK2))
			damage = float(health)+1.0;

  • +
  • -
  • 1


#148860 Plugin zombie

Napisane przez Skromny w 02.07.2010 14:59

Jeżeli chcesz aby hp wzrastało to zainstaluj biohazard, tam wszystkim zombie hp sie regeneruje. W zombie plague jest jedna klasa której hp sie odnawia mógłbys wyciągnąc z niej kawałek kodu i zmodyfikować resztę.
  • +
  • -
  • 1