Witam wszystkich zainteresowanych!
W tym temacie chciałbym wam przedstawić moje własne mapy.
Niektóre sam robiłem od zera a niektóre tylko oteksturowałem (dużo roboty ).
Mapki robie w Valve Hammer Editor 3.5.
Mapki bardzo łatwo się robi. Tutorial i wszystko o robieniu map tutaj: KLIK
Mapki są możliwe do ściągnięcia na samym dole tematu. Mapy trochę głupio nazwałem.
Oczywiście to nie jest kolejność w jakiej robiłem te mapki
--------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------
Pierwszą mapę jaką chciałbym przedstawić to:
aim_uS
Mapę zrobiłem dla Gościa który mnie o to poprosił. Narysował mi szkic a ja przystąpiłem do tworzenia.
To jest niewielka mapa. Tekstury są głównie dustowe. Są tak jak by dwa poziomy, jeden do na ziemi a na drugi wchodzi się schodkami. Nie jest wysoko, po prostu takie wzniesienie. Po obu stronach są wieże z AWP. Tam można kampić i strzelać do graczy . Zrobiłem jeszcze tajne pomieszczenie do którego wejście znam tylko ja
, no jeszcze pokaże je temu Gościowi co mi zlecił mapę
. W tym pomieszczeniu naciska się guzik, i wszystko się trzęsie, z nieba spadają głazy (modele, nie zabijają) a po chwili jest wielkie BUM i każdy ginie oprócz tego kto nacisnął guziczek.
SCREENY:
--------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------
Drugą mapę którą chciałbym przedstawić to:
City_Street
To mapa wzięta z gry Digital Paintball. Oczywiście musiałem przerobić i oteksturować. To taki zakątek miasta, gdzie można wchodzić na dachy.
SCREENY:
Tutaj odradzają się Terroryści:
Tutaj odradzają się Anty-Terroryści
Tędy się przechodzi z Terro do CT:
--------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------
Trzecia mapka też jest wzięta z tej gry i tak jak City_Street przerobiłem i oteksturowałem
Castles_v1.2
Całość polega na tym że są dwa zamki. Jeden CT drugi T wiadomo. No i co trzeba robić? Zabijać się nawzjem
SCREENY:
Całość mapy:
A to jest taka katapulta, jak na nią się wejdzie to cię wytrzeliwuje i żeby przeżyć musisz trafić w wodę:
To jest tunel dzięki któremu możesz: przejść do drużyny przeciwnej, wyjść na środek mapy, otworzyć swoją lub wrogą bramę za pomocą strzału:
----------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------
Czwarta mapa którą chciałbym przedstawić to:
NoNameMap
To jest bardzo dziwna mapa dlatego nie wiedziałem jak ją nazwać. Odradzasz się w takim jak by kanale i spadasz w dół. Tam upadasz i masz tylko 8 HP. Kiedy runda się zacznie musisz wyskoczyć w tak jak by ścieki a prąd (ściekowy) zaprowadzi cię dalej. Pojawiasz się w tunelu? i wiatr? pcha cię na mapę. Tam są życia które możesz wziąć (jak nie chcesz to nie musisz ) a dalej jest wnętrze i tam jest buyzone. Jak se coś kupisz to szukasz wroga i go zabijasz. Oteksturowanie jest śniegowe.
SCREENY:
----------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------
Piątą mapę jaką chciałbym przedstawić to:
Garage_Mix
To jest bardzo dziwna mapa. Najpierw robiłem ją od zerwa ale potem stwierdziłem że nudna. To z różnych źródeł pododawałem różne rzeczy. Wygląd ma jak podziemny garaż. Na dachu jest miejsca lądowania dla helikoptera. Tam zaczynają CT. Pod miejscem na lądowanie, z tyłu, jest od groma broni. CT Mogą iść albo szybem albo takim wysięgnikiem który jeździ w górę i w dół. Mają też 3 kamery. Na dole jest tunel w ścianie (tunel wziąłem z cs_siege). Najpierw po prawej stronie można włączyć i wyłączyć światło. Dalej na prawo jest szyb wentylacyjny. Następnie jest tam karabin maszynowy a dalej winda na górę tam gdzie się odradza Terro.
Na mapie są 2 karabin z których można strzelać, taki niby "Portal", Jeep i inne duperele
SCREENY
-----------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------
Szóstą mapkę jaką chciałbym przedstawić to:
Omaha_Beach
(znana jako Niemcy3)
Cała mapa ma charakter wojenny. CT odradza się na łodziach na wodzie. Terro odradza się na klifach skąd mają 3 karabiny i jedna broń to taka co strzela jak z czołgu, nie wiem jak to nazwać. CT ma dwa wejścia na klify, jedno to lina, a drugie to drabina w środku klif. Każdemu bardzo podoba się ta mapa. Na plaży są takie konstrukcje metalowe, no wiecie a koło nich apteczki z życiami. Jest też mała budowla a w środku są 3 AWP.
Pewnie graliście w Medal of Honor, tam była taka misja co się podpływa do plaży a Niemcy są na klifach i strzelają w was. Na tym się właśnie sugerowałem. Plaże i to co strzela wziąłem z mapy: Beach_Attack. A klify z takiej mapy testowej.
SCREENY:
------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------
Siódmą mapę którą chciałbym przedstawić to:
fy_arenaball_pb
Mapę wziąłem z gry Digital PaintBall. Oteksturowałem ją i musiałem trochę rzeczy pozmieniać. To jest taka jedna z lepszych moich map. Malutka mapa ale bardzo fajna. Resztę można zobaczyć na screenach.
SCREENY
--------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------
Ósmą mapę którą chciałbym przedstawić to:
st_sky
Sama nazwa mówi, że to mapa ST (Stupid Map). Jest bardzo głupia. Wszystko dzieje się w kosmosie. Grawitacja jest 800 bo nie umiałem innej
--------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------
Dziewiąta mapka to:
de_budowa
Dla kumpla przerobiłem aim_constru na de_budowa. Dużych zmian nie wprowadziłem ale sami zobaczcie Jest tajne pomieszczenie CREDITS
SCREENY
---------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------
Dziesiąta moja mapeczka to:
de_fanatic
Mapka na zamówienie, bardzo fajnie się na niej gra Oteksturowanie dustowe. Jest tajne pomieszczenie CREDITS
SCREENY
---------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------
Jedenasta moja mapeczka to:
aim_NitroS
Więcej tutaj: http://amxx.pl/viewtopic.php?t=7695
---------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------
D O W N L O A D:
aim_uS
http://abes-mapper.pl/aim_uS.bsp
http://abes-mapper.pl/aim_uS.res
http://abes-mapper.pl/de_thefort.wad
City_Street
http://abes-mapper.p...city_street.bsp
Castles_v1.2
http://abes-mapper.p...astles_v1.2.bsp
NoNameMap
http://abes-mapper.p...s_nonamemap.bsp
Garage_Mix
http://abes-mapper.p..._garage_mix.bsp
http://abes-mapper.pl/de_vegas.wad
Omaha_Beach (Niemcy3)
http://abes-mapper.pl/Omaha_Beach.bsp
fy_arenaball_pb
http://abes-mapper.p...renaball_pb.bsp
st_sky
http://abes-mapper.pl/st_sky.bsp
de_budowa
http://abes-mapper.pl/de_budowa.bsp
de_fanatic
http://abes-mapper.pl/de_fanatic.rar
PRZETESTUJ BETA MAPE! (tylko dwa spawny)
de_falowiec
http://abes-mapper.pl/de_falowiec.rar
No i to by było na tyle... Jak będę robił to jeszcze dodam.
Jeśli jakaś mapa nie chce działać to proszę do mnie pisać!
GG: 10242690[/size]
THX ZA UWAGĘ I POZDRO
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Arnolpotato™
Rejestracja: 15.05.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.07.2012 11:53





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 10
- Odwiedzin: 2 103
- Tytuł: Początkujący
- Wiek: 34 lat
- Urodziny: Lipiec 6, 1990
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Polska
Kontakt
0
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Arnolpotato™ nie posiada znajomych
#1625 [MAPY] MOJE MAPY
Napisane przez Abes Mapper
w 23.02.2008 15:48
#157476 BL00D M0D 1.6
Napisane przez
hardbot
w 05.08.2010 01:15
Witajcie. Zaprezentuje wam jeden z paru moich modów
.
Opis:
W modzie są dwa typy Zombie i Człowiek.
Człowiek ma Standardowo: 900 HP, 900 AP, +400 SPEEDa, 550 GRAWITACJI
Zombie ma Standardowo: 2500 HP, 2500 AP, +500 SPEEDa, 500 GRAWITACJI
W tym modzie chodzi o to żeby było zabawnie
. Najlepiej jak dla mnie gra się na mapach typu HNS_ dlatego gdyż są tam wysokie budynki. Pomyślę nad zrobieniem map pod moda ale to w późniejszym czasie
Do wyboru w tym menu jest:

Po wybraniu danego Typu automatycznie ustawia nam Team czyli Zombie idzie do Terrorist a Ludzie idą do CounterTerrorist
Potem w HUD wyświetla się informacja:
Dla Zombie: (+ Zmienia Wyglądu Noża ten co na Screnie)

Dla Ludzi:

Screeny Postaci jakie są przypisywane:

Cvary:

Opis:
W modzie są dwa typy Zombie i Człowiek.
Człowiek ma Standardowo: 900 HP, 900 AP, +400 SPEEDa, 550 GRAWITACJI
Zombie ma Standardowo: 2500 HP, 2500 AP, +500 SPEEDa, 500 GRAWITACJI
W tym modzie chodzi o to żeby było zabawnie

Do wyboru w tym menu jest:

Po wybraniu danego Typu automatycznie ustawia nam Team czyli Zombie idzie do Terrorist a Ludzie idą do CounterTerrorist
Potem w HUD wyświetla się informacja:
Dla Zombie: (+ Zmienia Wyglądu Noża ten co na Screnie)

Dla Ludzi:

Screeny Postaci jakie są przypisywane:

Cvary:
bm_zombie_knife_damage "5" // Zadane obrażenia będą mnożone przez podaną liczbę czyli w tym wypadku 60dmg * 5 = 300
bm_human_speed_max "400.0" // Standardowa Max Szybkość Ludzi
bm_human_health "900" // Standardowe życie ludzi
bm_human_armor "900" // Standardowy Armor Ludzi
bm_human_gravity "0.550" // Standardowa Grawitacja Ludzi
bm_zombie_speed_max "500.0" //Standardowy Max Szybkość Zombie
bm_zombie_health "2500" //Standardowe życie Zombie
bm_zombie_armor "2500" //Standardowy armor Zombi
bm_zombie_gravity "0.5" //Standardowa Grawitacja Zombi
Załączone pliki
-
models.rar 1,77 MB 460 Ilość pobrań
-
BL00D_M0D_v1.6.sma 12,5 KB 396 Ilość pobrań
BL00D_M0D_v1.6.amxx
-
BL00D_M0D_v1.6.amxx 17,49 KB 50 Ilość pobrań
#159933 Call of Duty [KillStrike] 0.6
Napisane przez CeLeS
w 14.08.2010 11:20

Plugin nalicza zabcia w danej rundzie i w czasie jej trwania rozdaje nagrody
KillStrike x3 Radar pokazujacy wszystkich zywych graczy,
po zabiciu 3 przeciwnikow radar sam sie włącza.
KillStrike x5 Nalot zrzucajacy rakiety,
aby skorzystac z nalotu trzeba strzelic ze scouta...
Po smierci licznik sie zeruje i umiejetnosci przepadaja

ks_laser 1/0 - wlacza/wylacza laser w scoucie ks_wyzeruj 1/0 - jak ma zerowac po smierci/ co kazda runde

Standardowa

/* Changelog 0.1 - nie dzialal plugin xd 0.2 - w końcu zadzialal skrypt 0.3 - zmieniona metoda nagradzania z ifa na casy - wreczanie nagrod po zabiciu a nie w nowej rundzie - funkcja wyzerowujaca - kara za TK 0.4 - Dodanie nalotu 0.41 - Ogolne poprawki nalotu 0.45 - Scout 1 ammo - laser przy scoucie na cvar 0.5 - Dodanie radaru 0.6 - Poprawa bledu z radarem - drobne poprawki - cvar na wyzerowanie - zmiana sposobu zerowania */



Bugi
- Radar pokazuje wszystkich zywych czerwonym punktem a nie tylko przeciwny team
- w czasie nalotu nalezy trzymac caly czas celownik w miejscu
tam gdzie naprowadzisz celownik tam spadnie nalot
W nastepnej wersji
- optymalizacja kodu
- poprawienie bugow
proszę o komentarze

Update 0.6
Załączone pliki
-
cstrike.rar 36,51 KB 1309 Ilość pobrań
-
killstrike.amxx 14,78 KB 452 Ilość pobrań
-
killstrike.sma 10,71 KB 1190 Ilość pobrań
killstrike.amxx
#155746 Kto zrobi klasy do COD
Napisane przez Ojciec Dyrektor
w 29.07.2010 20:51
#149656 Problem z kompilatorem
Napisane przez
WarninG.
w 05.07.2010 20:36
Serdecznie dziękujemy i pozdrawiamy
#139331 CoD MoD
Napisane przez G[o]Q
w 28.05.2010 15:07
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK)) damage = float(health);
na
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && (get_user_oldbutton(idattacker) & IN_ATTACK2)) damage = float(health)+1.0;
#148860 Plugin zombie
Napisane przez Skromny
w 02.07.2010 14:59
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Arnolpotato™
- Regulamin