Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
AmD
Rejestracja: 04.05.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.03.2011 18:45
![-](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/star_off.png)
![-](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/star_off.png)
![-](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/star_off.png)
![-](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/star_off.png)
![-](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/star_off.png)
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 500
- Odwiedzin: 12 634
- Tytuł: aemde
- Wiek: 31 lat
- Urodziny: Sierpień 10, 1992
-
Imię
Dariusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Częstochowa
71
Pomocny
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#176812 [Nvault] Nie zapisuje/odczytuje danych z pliku...
Napisane przez DarkGL
w 03.10.2010 21:14
na samym początku dodaj warunek
if(!is_user_alive(id)){
return HAM_IGNORED;
}
if(!is_user_alive(id)){
return HAM_IGNORED;
}
#176813 [Nvault] Nie zapisuje/odczytuje danych z pliku...
Napisane przez DarkGL
w 03.10.2010 21:18
miśki !
set_user_maxspeed możemy podać 1.0 itp ale on bedize strasznie wolno biegł !
podajemy np 250.0 a tak naprawdę powinno byc
w evencie zmiany broni
new bron=read_data(2)
set_user_maxspeed(id,gfCSSpeeds[bron]+30.0);
i jako global
new const Float:gfCSSpeeds[]={
000.0,
250.0, 000.0, 260.0, 250.0, 240.0,
250.0, 250.0, 240.0, 250.0, 250.0,
250.0, 250.0, 210.0, 240.0, 240.0,
250.0, 250.0, 210.0, 250.0, 220.0,
230.0, 230.0, 250.0, 210.0, 250.0,
250.0, 235.0, 221.0, 250.0, 245.0
};
i dizęki temu zawsze będzie o 30.0 szybciej biegać grrr powinieneś już wiedzieć co masz źle a raczej gdzie masz za małe liczby
set_user_maxspeed możemy podać 1.0 itp ale on bedize strasznie wolno biegł !
podajemy np 250.0 a tak naprawdę powinno byc
w evencie zmiany broni
new bron=read_data(2)
set_user_maxspeed(id,gfCSSpeeds[bron]+30.0);
i jako global
new const Float:gfCSSpeeds[]={
000.0,
250.0, 000.0, 260.0, 250.0, 240.0,
250.0, 250.0, 240.0, 250.0, 250.0,
250.0, 250.0, 210.0, 240.0, 240.0,
250.0, 250.0, 210.0, 250.0, 220.0,
230.0, 230.0, 250.0, 210.0, 250.0,
250.0, 235.0, 221.0, 250.0, 245.0
};
i dizęki temu zawsze będzie o 30.0 szybciej biegać grrr powinieneś już wiedzieć co masz źle a raczej gdzie masz za małe liczby
#176252 [Nvault] Nie zapisuje/odczytuje danych z pliku...
Napisane przez kyku
w 02.10.2010 16:14
#176217 [Nvault] Nie zapisuje/odczytuje danych z pliku...
Napisane przez DarkGL
w 02.10.2010 15:07
#176204 [Nvault] Nie zapisuje/odczytuje danych z pliku...
Napisane przez DarkGL
w 02.10.2010 14:32
RegisterHam( Ham_Spawn, "player" , "spawned" , 1 );
speed jest resetowany co zmianę broni czyli gdy zmienisz broń powraca do normal
public spawned(id) { new Float:graw = get_user_gravity(id) new Float:speed = get_user_maxspeed(id) if(PtkGraw[id] > 0){ switch(PtkGraw[id]){ case 1: set_user_gravity(id, graw -0.1) case 2: set_user_gravity(id, graw -0.12) case 3: set_user_gravity(id, graw -0.14) case 4: set_user_gravity(id, graw -0.16) case 5: set_user_gravity(id, graw -0.17) case 6: set_user_gravity(id, graw -0.18) case 7: set_user_gravity(id, graw -0.20) case 8: set_user_gravity(id, graw -0.27) case 9: set_user_gravity(id, graw -0.29) case 10: set_user_gravity(id, graw -0.35) } } if(PtkSpeed[id] > 0){ switch(PtkSpeed[id]){ case 1: set_user_maxspeed(id, speed +0.1) case 2: set_user_maxspeed(id, speed +0.12) case 3: set_user_maxspeed(id, speed +0.14) case 4: set_user_maxspeed(id, speed +0.15) case 5: set_user_maxspeed(id, speed +0.16) case 6: set_user_maxspeed(id, speed +0.17) case 7: set_user_maxspeed(id, speed +0.18) case 8: set_user_maxspeed(id, speed +0.20) case 9: set_user_maxspeed(id, speed +0.29) case 10: set_user_maxspeed(id, speed +0.35) } } }
speed jest resetowany co zmianę broni czyli gdy zmienisz broń powraca do normal
#176245 [Nvault] Nie zapisuje/odczytuje danych z pliku...
Napisane przez DarkGL
w 02.10.2010 16:07
grrr w curweapon dajesz
new Float:speed = get_user_maxspeed(id)
if(PtkSpeed[id] > 0){
switch(PtkSpeed[id]){
case 1: set_user_maxspeed(id, speed +0.1)
case 2: set_user_maxspeed(id, speed +0.12)
case 3: set_user_maxspeed(id, speed +0.14)
case 4: set_user_maxspeed(id, speed +0.15)
case 5: set_user_maxspeed(id, speed +0.16)
case 6: set_user_maxspeed(id, speed +0.17)
case 7: set_user_maxspeed(id, speed +0.18)
case 8: set_user_maxspeed(id, speed +0.20)
case 9: set_user_maxspeed(id, speed +0.29)
case 10: set_user_maxspeed(id, speed +0.35)
}
}
a z spawned usuwasz to co ci podałem powyżej
new Float:speed = get_user_maxspeed(id)
if(PtkSpeed[id] > 0){
switch(PtkSpeed[id]){
case 1: set_user_maxspeed(id, speed +0.1)
case 2: set_user_maxspeed(id, speed +0.12)
case 3: set_user_maxspeed(id, speed +0.14)
case 4: set_user_maxspeed(id, speed +0.15)
case 5: set_user_maxspeed(id, speed +0.16)
case 6: set_user_maxspeed(id, speed +0.17)
case 7: set_user_maxspeed(id, speed +0.18)
case 8: set_user_maxspeed(id, speed +0.20)
case 9: set_user_maxspeed(id, speed +0.29)
case 10: set_user_maxspeed(id, speed +0.35)
}
}
a z spawned usuwasz to co ci podałem powyżej
#176013 [Nvault] Nie zapisuje/odczytuje danych z pliku...
Napisane przez G[o]Q
w 01.10.2010 21:03
#176039 [Nvault] Nie zapisuje/odczytuje danych z pliku...
Napisane przez DarkGL
w 01.10.2010 22:46
pieknie to wymyśliłeś
1.
public logevent_start(id) {
na
public logevent_start() {
2.
new graw = get_user_gravity(id)
new speed = get_user_maxspeed(id)
wrzucamy do petli
3. new graw = get_user_gravity(id)
new speed = get_user_maxspeed(id)
na
new Float:graw = get_user_gravity(id)
new Float:speed = get_user_maxspeed(id)
set_task(5.0, "logevent_start", id)
wywal to
1.
public logevent_start(id) {
na
public logevent_start() {
2.
new graw = get_user_gravity(id)
new speed = get_user_maxspeed(id)
wrzucamy do petli
3. new graw = get_user_gravity(id)
new speed = get_user_maxspeed(id)
na
new Float:graw = get_user_gravity(id)
new Float:speed = get_user_maxspeed(id)
set_task(5.0, "logevent_start", id)
wywal to
#176086 [Nvault] Nie zapisuje/odczytuje danych z pliku...
Napisane przez DarkGL
w 02.10.2010 08:58
#175606 [Nvault] Nie zapisuje/odczytuje danych z pliku...
Napisane przez kyku
w 30.09.2010 11:47
#175608 [Nvault] Nie zapisuje/odczytuje danych z pliku...
Napisane przez kyku
w 30.09.2010 11:49
moze blad zrobiles podczas wywolania tych funkcji ?
w client_putinserver (lub connect / aut..) powinno byc LoadXp(id);
i przy disconnect SaveXp(id);
Dodano 30 wrzesień 2010 - 12:52:
sprobuj tak
w client_putinserver (lub connect / aut..) powinno byc LoadXp(id);
i przy disconnect SaveXp(id);
Dodano 30 wrzesień 2010 - 12:52:
sprobuj tak
public SaveXp(id) { new vaultkey[35], vaultdata[256]; if(!is_user_steam(id)){ get_user_name(id,vaultkey,charsmax(vaultkey)); } else { get_user_authid(id,vaultkey,charsmax(vaultkey)); } format(vaultdata, 255, "%i %i %i %i %i", PlayerXP[id], PlayerLevel[id],SkillPoints[id], PtkGraw[id], PtkSpeed[id]); nvault_set(g_Vault, vaultkey, vaultdata); return PLUGIN_CONTINUE; } public LoadXp(id) { new vaultkey[35], vaultdata[256]; if(!is_user_steam(id)){ get_user_name(id,vaultkey,charsmax(vaultkey)); } else { get_user_authid(id,vaultkey,charsmax(vaultkey)); } nvault_get(g_Vault, vaultkey, vaultdata,255); new playerxp[32], playerlevel[32], skillpoints[32], ptkgraw[32], ptkspeed[32]; parse(vaultdata, playerxp, 31, playerlevel, 31, skillpoints, 31, ptkgraw, 31, ptkspeed, 31); PlayerXP[id] = str_to_num(playerxp); PlayerLevel[id] = str_to_num(playerlevel); SkillPoints[id] = str_to_num(skillpoints); PtkGraw[id] = str_to_num(ptkgraw); PtkSpeed[id] = str_to_num(ptkspeed); return PLUGIN_CONTINUE; }
#175610 [Nvault] Nie zapisuje/odczytuje danych z pliku...
Napisane przez kyku
w 30.09.2010 11:53
#175613 [Nvault] Nie zapisuje/odczytuje danych z pliku...
Napisane przez kyku
w 30.09.2010 11:56
poza tym nie wiem czy az tablica 31 znakowa jest potrzebna podczas odczytu tych statystyk
chyba ze punkty beda mialy tyle znakow
100000000000000000000000000000
Dodano 30 wrzesień 2010 - 12:58:
moze to
![:P](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/tongue.gif)
100000000000000000000000000000
Dodano 30 wrzesień 2010 - 12:58:
moze to
stock bool: is_user_steam(id) { static pcv_dp_r_id_provider; pcv_dp_r_id_provider = get_cvar_pointer("dp_r_id_provider"); server_cmd("dp_clientinfo %d", id); server_exec(); static uClient; uClient = get_pcvar_num(pcv_dp_r_id_provider); if ( uClient == 2) return true; return false; }zamien na
stock bool: is_user_steam(id) { new auth[34];get_user_authid(id, auth, 33);if(contain(auth, ":") != -1) return true; return false; }
#175195 GM AMXBANS 1.3a - Serwer Niedostepny
Napisane przez mgr inż. Pavulon
w 28.09.2010 19:16
#175122 GM AMXBANS 1.3a - Serwer Niedostepny
Napisane przez Szyfrant
w 28.09.2010 17:44
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: AmD
- Regulamin