Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

AmD - zdjęcie

AmD

Rejestracja: 04.05.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.03.2011 18:45
-----

#176812 [Nvault] Nie zapisuje/odczytuje danych z pliku...

Napisane przez DarkGL w 03.10.2010 21:14

na samym początku dodaj warunek
if(!is_user_alive(id)){
return HAM_IGNORED;
}
  • +
  • -
  • 1


#176813 [Nvault] Nie zapisuje/odczytuje danych z pliku...

Napisane przez DarkGL w 03.10.2010 21:18

miśki !
set_user_maxspeed możemy podać 1.0 itp ale on bedize strasznie wolno biegł !
podajemy np 250.0 a tak naprawdę powinno byc
w evencie zmiany broni
new bron=read_data(2)
set_user_maxspeed(id,gfCSSpeeds[bron]+30.0);
i jako global
new const Float:gfCSSpeeds[]={
000.0,
250.0, 000.0, 260.0, 250.0, 240.0,
250.0, 250.0, 240.0, 250.0, 250.0,
250.0, 250.0, 210.0, 240.0, 240.0,
250.0, 250.0, 210.0, 250.0, 220.0,
230.0, 230.0, 250.0, 210.0, 250.0,
250.0, 235.0, 221.0, 250.0, 245.0
};
i dizęki temu zawsze będzie o 30.0 szybciej biegać grrr powinieneś już wiedzieć co masz źle a raczej gdzie masz za małe liczby
  • +
  • -
  • 1


#176252 [Nvault] Nie zapisuje/odczytuje danych z pliku...

Napisane przez kyku w 02.10.2010 16:14

to bedzie co zmiane bronii / strzal dodawalo predkosci
get_user_maxspeed(id) zamien na 1.0
  • +
  • -
  • 1


#176217 [Nvault] Nie zapisuje/odczytuje danych z pliku...

Napisane przez DarkGL w 02.10.2010 15:07

ja ci dałem łądniejszy kod to że speed się resetuje to musisz użyć eventu zmiany broni i w nim ustawiać
  • +
  • -
  • 1


#176204 [Nvault] Nie zapisuje/odczytuje danych z pliku...

Napisane przez DarkGL w 02.10.2010 14:32

RegisterHam( Ham_Spawn, "player" , "spawned" , 1 );

public spawned(id) {
                new Float:graw = get_user_gravity(id)
                new Float:speed = get_user_maxspeed(id)
        
                if(PtkGraw[id] > 0){
                        switch(PtkGraw[id]){
                                case 1: set_user_gravity(id, graw -0.1)
                                case 2: set_user_gravity(id, graw -0.12)
                                case 3: set_user_gravity(id, graw -0.14)
                                case 4: set_user_gravity(id, graw -0.16)
                                case 5: set_user_gravity(id, graw -0.17)
                                case 6: set_user_gravity(id, graw -0.18)
                                case 7: set_user_gravity(id, graw -0.20)
                                case 8: set_user_gravity(id, graw -0.27)
                                case 9: set_user_gravity(id, graw -0.29)
                                case 10: set_user_gravity(id, graw -0.35)
                        }
                }
                if(PtkSpeed[id] > 0){
                        switch(PtkSpeed[id]){
                                case 1: set_user_maxspeed(id, speed +0.1)
                                case 2: set_user_maxspeed(id, speed +0.12)
                                case 3: set_user_maxspeed(id, speed +0.14)
                                case 4: set_user_maxspeed(id, speed +0.15)
                                case 5: set_user_maxspeed(id, speed +0.16)
                                case 6: set_user_maxspeed(id, speed +0.17)
                                case 7: set_user_maxspeed(id, speed +0.18)
                                case 8: set_user_maxspeed(id, speed +0.20)
                                case 9: set_user_maxspeed(id, speed +0.29)
                                case 10: set_user_maxspeed(id, speed +0.35)
                        }
        }
}

speed jest resetowany co zmianę broni czyli gdy zmienisz broń powraca do normal
  • +
  • -
  • 1


#176245 [Nvault] Nie zapisuje/odczytuje danych z pliku...

Napisane przez DarkGL w 02.10.2010 16:07

grrr w curweapon dajesz
new Float:speed = get_user_maxspeed(id)

if(PtkSpeed[id] > 0){
switch(PtkSpeed[id]){
case 1: set_user_maxspeed(id, speed +0.1)
case 2: set_user_maxspeed(id, speed +0.12)
case 3: set_user_maxspeed(id, speed +0.14)
case 4: set_user_maxspeed(id, speed +0.15)
case 5: set_user_maxspeed(id, speed +0.16)
case 6: set_user_maxspeed(id, speed +0.17)
case 7: set_user_maxspeed(id, speed +0.18)
case 8: set_user_maxspeed(id, speed +0.20)
case 9: set_user_maxspeed(id, speed +0.29)
case 10: set_user_maxspeed(id, speed +0.35)
}
}

a z spawned usuwasz to co ci podałem powyżej
  • +
  • -
  • 1


#176013 [Nvault] Nie zapisuje/odczytuje danych z pliku...

Napisane przez G[o]Q w 01.10.2010 21:03

case 1: set_user_gravity(id, graw +0.1)

case 1: set_user_gravity(id, graw -0.1)


wybierz sobie poprawna wersje
  • +
  • -
  • 1


#176039 [Nvault] Nie zapisuje/odczytuje danych z pliku...

Napisane przez DarkGL w 01.10.2010 22:46

pieknie to wymyśliłeś
1.
public logevent_start(id) {
na
public logevent_start() {

2.
new graw = get_user_gravity(id)
new speed = get_user_maxspeed(id)

wrzucamy do petli

3. new graw = get_user_gravity(id)
new speed = get_user_maxspeed(id)
na
new Float:graw = get_user_gravity(id)
new Float:speed = get_user_maxspeed(id)

set_task(5.0, "logevent_start", id)
wywal to
  • +
  • -
  • 1


#176086 [Nvault] Nie zapisuje/odczytuje danych z pliku...

Napisane przez DarkGL w 02.10.2010 08:58

for (new id=0; id < 32; id++)
na
for (new id=1; id < 32; id++)

jeżeli graw nie działą
to warunek
if(PtkGraw[id] > 0){

nie jest spełniony
a maxspeed nie zauważysz różnicy
bo standardowo na nozu jest 250.0 więc jak dodasz te np,. 0.35 nie zauważysz zęby biegł szybciej musisz dodać np 35.0
  • +
  • -
  • 1


#175606 [Nvault] Nie zapisuje/odczytuje danych z pliku...

Napisane przez kyku w 30.09.2010 11:47

sa jakies bledy w logach? wszystko wydaje sie byc dobre (poza optymalnością :P )
  • +
  • -
  • 1


#175608 [Nvault] Nie zapisuje/odczytuje danych z pliku...

Napisane przez kyku w 30.09.2010 11:49

moze blad zrobiles podczas wywolania tych funkcji ?
w client_putinserver (lub connect / aut..) powinno byc LoadXp(id);
i przy disconnect SaveXp(id);

Dodano 30 wrzesień 2010 - 12:52:
sprobuj tak
public SaveXp(id) {
        
        new vaultkey[35], vaultdata[256]; 
       
        
        if(!is_user_steam(id)){
                get_user_name(id,vaultkey,charsmax(vaultkey));
        }
        else
        {
                get_user_authid(id,vaultkey,charsmax(vaultkey));
        }
   
    
    format(vaultdata, 255, "%i %i %i %i %i", PlayerXP[id], PlayerLevel[id],SkillPoints[id], PtkGraw[id], PtkSpeed[id]); 
    nvault_set(g_Vault, vaultkey, vaultdata); 
    return PLUGIN_CONTINUE; 
}

public LoadXp(id) {
        
        new vaultkey[35], vaultdata[256]; 

        if(!is_user_steam(id)){
                get_user_name(id,vaultkey,charsmax(vaultkey));
        }
        else
        {
                get_user_authid(id,vaultkey,charsmax(vaultkey));
        }
   
    nvault_get(g_Vault, vaultkey, vaultdata,255); 

    new playerxp[32], playerlevel[32], skillpoints[32], ptkgraw[32], ptkspeed[32];
    parse(vaultdata, playerxp, 31, playerlevel, 31, skillpoints, 31, ptkgraw, 31, ptkspeed, 31); 
    
    PlayerXP[id] = str_to_num(playerxp); 
    PlayerLevel[id] = str_to_num(playerlevel); 
    SkillPoints[id] = str_to_num(skillpoints);
    PtkGraw[id] = str_to_num(ptkgraw);
    PtkSpeed[id] = str_to_num(ptkspeed);
    return PLUGIN_CONTINUE; 
}

  • +
  • -
  • 1


#175610 [Nvault] Nie zapisuje/odczytuje danych z pliku...

Napisane przez kyku w 30.09.2010 11:53

tylko bedzie reset wszystkiego bo zmieniony jest vaultkey
  • +
  • -
  • 1


#175613 [Nvault] Nie zapisuje/odczytuje danych z pliku...

Napisane przez kyku w 30.09.2010 11:56

poza tym nie wiem czy az tablica 31 znakowa jest potrzebna podczas odczytu tych statystyk :P chyba ze punkty beda mialy tyle znakow
100000000000000000000000000000

Dodano 30 wrzesień 2010 - 12:58:
moze to
stock bool: is_user_steam(id)
{
        static pcv_dp_r_id_provider;
        pcv_dp_r_id_provider = get_cvar_pointer("dp_r_id_provider");
        server_cmd("dp_clientinfo %d", id);
        server_exec();
        
        static uClient;
        uClient = get_pcvar_num(pcv_dp_r_id_provider);
        
        if ( uClient == 2)
                return true;
        
        return false;
}
zamien na
stock bool: is_user_steam(id)
{
        new auth[34];get_user_authid(id, auth, 33);if(contain(auth, ":") != -1) return true;
        return false;
}

  • +
  • -
  • 2


#175195 GM AMXBANS 1.3a - Serwer Niedostepny

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 28.09.2010 19:16

Mówiłem. Napisz do supportu prośbę o odblokowanie połączeń z IP serwera(portu nie musisz podawać) dla protokołu UDP(albo UDP i TCP).
  • +
  • -
  • 1


#175122 GM AMXBANS 1.3a - Serwer Niedostepny

Napisane przez Szyfrant w 28.09.2010 17:44

to wgraj spowrotem te z gma 1.3

Widocznie hosting cos bloczyyy
  • +
  • -
  • 1