Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

D4W1D - zdjęcie

D4W1D

Rejestracja: 24.05.2023
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.06.2023 17:20
-----

#776861 [ROZWIĄZANE] kompilacja /skiny

Napisane przez Boski Z Polski w 26.05.2023 11:33

Zamień całą funkcję SetKnife

na

public SetKnife(id , Knife) {
    model_noza[id] = Knife
    
    new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)
    if ( Weapon != CSW_KNIFE )
    return PLUGIN_HANDLED
    
    new vModel[56]
    
    switch(Knife)
    {
    case 0:
        {
            format(vModel,55,"models/skiny/noz/v_knife.mdl")
        }
    case 1:
        {
            format(vModel,55,"models/skiny/noz/v_karambit.mdl")
        }
    case 2:
        {
            format(vModel,55,"models/skiny/noz/v_knifeBaseball.mdl")
        }
    case 3:
        {
            format(vModel,55,"models/skiny/noz/v_knifeBayonet.mdl")
        }
    case 4:
        {
            format(vModel,55,"models/skiny/noz/v_knifeButterfly.mdl")
        }
    case 5:
        {
            format(vModel,55,"models/skiny/noz/v_zloty.mdl")
        }
    }
    
    entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
    
    return PLUGIN_HANDLED;
}

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1