Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

MaTT19948 - zdjęcie

MaTT19948

Rejestracja: 16.04.2023
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: dziś, 14:45
-----

#779839 Bug CT jailbreak

Napisane przez Anonymuss w 11.06.2025 13:59

 

W public plugin_init() dodaj:
 

register_clcmd("say","BugCTFix");
register_clcmd("say_team","BugCTFix");

Potem dodaj public:
 

public BugCTFix(id)
{
        new szCommand[256];
        read_args(szCommand,charsmax(szCommand));
        
        remove_quotes(szCommand);
 
        new t = get_user_team(id);
        
        if(szCommand[0] == '/' && t == 0){
                ColorChat(id, GREEN, "[AmxxPro.pl]^x01 Przed wpisaniem komendy dolacz do jakiejs druzyny!");
                return PLUGIN_HANDLED;
        }
        return PLUGIN_CONTINUE;
}

To nic nie da bo można też zbugować np. przez amx_langmenu lub menu głosowania na mapy, które samo się wyświetli bez wpisywania komend itd...

 

Bug działa najlepiej z "setinfo _vgui_menus 0"

 

Fix (już tam jest w kodzie ale w złym miejscu i zakomentowany):

 

1. Nad tą linijką np:

return show_menu(id, keys, menu, -1, "mainmenu");

Dodaj:

RequestFrame("BugCT_Fix", id);

I gdzieś niżej w dowolnym miejscu w pluginie dodaj funkcję:

public BugCT_Fix(id) if(is_user_connected(id)) set_pdata_int(id, 205, 0); // m_iMenu = OFF

Powinno działać i można te blokady komend i inne "fixy" powywalać

 

Jeśli ktoś nadal ma starszą wersję amxx to niech zamieni RequestFrame na set_task np. 0.1s


  • +
  • -
  • 1


#779834 Bug CT jailbreak

Napisane przez N1K1Cz w 10.06.2025 21:22

W public plugin_init() dodaj:
 

register_clcmd("say","BugCTFix");
register_clcmd("say_team","BugCTFix");

Potem dodaj public:
 

public BugCTFix(id)
{
        new szCommand[256];
        read_args(szCommand,charsmax(szCommand));
        
        remove_quotes(szCommand);
 
        new t = get_user_team(id);
        
        if(szCommand[0] == '/' && t == 0){
                ColorChat(id, GREEN, "[AmxxPro.pl]^x01 Przed wpisaniem komendy dolacz do jakiejs druzyny!");
                return PLUGIN_HANDLED;
        }
        return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#779768 Diablo Mod Core by DarkGL, wersja 1.2.2

Napisane przez Silver Zero w 24.04.2025 20:32

Diablo Mod Core by DarkGL, wersja 1.2.2

 

Informacje


 

Przygotowałem aktualizację do wersji 1.2.1 beta, która poprawia kilka rzeczy. Celem patcha jest dostarczenie poprawionej wersji 1.2.1, do dalszej rozbudowy moda - dlatego też zmiany nie są duże.

 

Opisy moda/komend/natywów/itd. można przeczytać w postach poprzednich wersji Diablo Mod Core.

 

 

Zmiany


 

Poprawiono:

  • błąd uniemożliwiający wybór klasy (błąd 'native "ExecuteForward" '),
  • wybór klasy przez boty - również pojawiał się błąd 'native "ExecuteForward" ' przy próbie wyboru klasy przez boty,
  • działanie kilku klas oraz itemów, których kod nie do końca pokrywał się z zamierzonym działaniem danej klasy/itemu.

Dodano:

  • opisy dla wszystkich klas oraz itemów w modzie.

Zmieniono:

  • przypisanie frakcji dla każdej klasy.

Usunięto:

  • itemy "Pierscien Skoku" oraz "Totem Zdrowia" - itemy te nie działały w ogóle oraz ich kod/opis nie miał żadnego powiązania z zamierzonym działaniem itemu, kod na długi skok oraz leczący totem można bez problemu znaleźć w kodzie pozostałych itemów.

Instalacja


 

Tak samo jak przy wcześniejszych wersjach, instalacja odbywa się poprzez wrzucenie plików do katalogu serwera z załączonej paczki - pluginy zostały skompilowane używając AMXX w wersji 1.8.2. Modele oraz dźwięki należy pobrać z posta dla wersji 1.2.1 beta - https://amxx.pl/topi...-core-121-beta/.

 

Dodatki można aktywować poprzez odkomentowanie wybranych linii z pliku addons/amxmodx/configs/plugins-diablomod.ini:

;dodatki
;diablomod_core_EOG.amxx
;diablomod_core_event.amxx
;diablomod_core_questy.amxx
  • diablomod_core_EOG - EXP po godzinach,
  • diablomod_core_event - event Diablo (opisany w https://amxx.pl/topi...od-core-110-pl/),
  • diablomod_core_questy - questy typu 'zabij X przeciwników danej klasy'

 

W paczce znajduję się skrypt umożliwiający "masową" kompilację plików .sma moda. Użycie (będąc w katalogu 'scripting'):

./1mass_compile_plugins-linux.sh 9sma_list-diablomod.txt (Linux)
./1mass_compile_plugins-windows.bat 9sma_list-diablomod.txt (Windows)

  • +
  • -
  • 2


#779141 AMX-X Bans - Nowoczesny rework standardowego Amxbansa

Napisane przez Mesharsky w 18.11.2024 17:23

AMX-X Bans - Rework starego skryptu amxbans

AMX-X Bans to mój pierwszy web projekt, który napisałem w Laravelu. Miał on zastąpić starą wersję skryptu amxbans.
Jest ukończony w 90% i jest w pełni używalny, oferując dużo większe bezpieczeństwo niż oryginalny skrypt amxbans.

Projekt został napisany w 2023 roku. Choć nie jestem w pełni zadowolony z efektu końcowego, udostępniam go, aby potencjalne osoby mogły go używać i rozwijać.

Dla poprawnego działania skryptu konieczne jest wgranie dedykowanego pluginu, napisanego przez [user]@Boski Z Polski[/user], na serwer gry.

Ze względu na nową strukturę tabel i kodu, integracja z oryginalnym amxbans nie jest możliwa.

Wymagania do instalacji

  • PHP 8.2
  • Zmiana ROOT directory na public_html/public (Wersja bez wymaganej zmiany ROOT directory zostanie opublikowana w późniejszym czasie)
  • OK: 200-300 MB wolnego miejsca na hostingu

Zalety / Opcje AMX-X Bans

  • Dużo bezpieczniejszy i nowoczesny skrypt.
  • Przyjemny design oraz layout przystosowany na telefony i tablety (pełne RWD).
  • Wyszukiwarka.
  • Lista adminów.
  • Lista serwerów.
  • Szczegółowe informacje o banach.
  • Panel admina do zarządzania serwerami, adminami oraz banami online.
  • Łatwy konfigurator strony (nie wszystkie opcje zaimplementowane).
  • Zoptymalizowana aplikacja – działa płynnie nawet z 500k banów (testowane).
  • Opcja skonfigurowania pola, gdzie gracz ma się odwołać po banie.
  • Bardzo prosty instalator strony.
  • Logowanie przez Steam oraz standardowe (login i hasło).
  • System uprawnień dla adminów strony.
  • I wiele więcej...

Plugin AMX-X Bans

  • Napisany od zera specjalnie pod ten projekt.
  • Plugin posiada standardowy system admina, opcję screenów i wiele więcej.
  • Wsparcie users.ini.

Proces instalacji (Wideo)
Link do instrukcji wideo: https://streamable.com/63jx3l

Instalacja WEB

  • Pobierz załącznik AMX-X Bans - Release - Stable.zip.
  • Rozpakuj zawartość folderu "web" do "public_html".
  • Zmień katalog główny domeny/subdomeny na: public_html/public.
    Jeżeli nie masz takiej możliwości, napisz do mnie na Discordzie: mesharsky. Przygotuję paczkę bez tej potrzeby, do czasu wypuszczenia dedykowanej wersji.
  • Przygotuj steam_api_key oraz dane do bazy danych.
  • Po otwarciu strony ukaże się instalator. Wystarczy go przejść krok po kroku.

Instalacja PLUGINU CS 1.6
Uwaga: Wymagane jest dodanie serwera w panelu admina strony i wygenerowanie klucza serwera.

  • Wgraj całą zawartość pluginu na FTP swojego serwera.
  • Skonfiguruj plik: amxbansx.cfg (znajduje się w folderze configs) - Oraz: amxbansx_reasons.ini - Ustawiacie powody banów.
  • Do pliku plugins.ini dodaj na samą górę w tej kolejności:
    amxbansx_api.amxx  
    amxbansx_admin.amxx  
    
    Zakomentuj linijkę:
    ;admin.amxx
  • Zrestartuj serwer. Po poprawnej konfiguracji status "Połączono" powinien widnieć w panelu admina.

Komendy pluginu

  • amx_reloadadmins
  • amx_ip
  • amx_ban
  • amx_ban_menu

W amxmodmenu znajdziesz opcję screenów.

Wsparcie i rozwój
W razie problemów, zapraszam na PW na forum lub kontakt na Discordzie: mesharsky.
Postaram się w przyszłości bardziej rozbudować ten temat.

Pozdrawiam i miłego korzystania!

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 7


#778732 Pytanie dotyczące wpisania danej komendy po X czasu od startu mapy

Napisane przez PANDA_2zl w 01.08.2024 05:36

Tworzysz zmienną globalną
https://amxx.pl/topi...ienne-co-i-jak/
Używasz jej w warunku if żeby zablokować
https://amxx.pl/topic/2682-warunek-if/
Żeby odblokować po określonym czasie w publicu plugin_init dajesz taśma
https://amxx.pl/topi...unkcje-czasowe/
W funkcji taska zmieniasz wartość zmiennej którą stworzyłeś na początku, można też bez zmiennej zrobić i użyć natywu "task_exists" który sprawdza czy istnieje dany task
https://amxx.pl/topic/20034-natywy/
A natywy tworzysz aby używać funkcje z innych pluginów
  • +
  • -
  • 2


#778733 Pytanie dotyczące wpisania danej komendy po X czasu od startu mapy

Napisane przez Boski Z Polski w 01.08.2024 09:03

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Task"
#define VERSION "1.0.0"
#define AUTHOR "Boski Z Polski"

#define MAIN_TASK 1000

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

    register_clcmd("say /losuj", "cmd_losuj");
    register_clcmd("say_team /losuj", "cmd_losuj");

    set_task(2 /*LICZBA MINUT*/ * 60.0, "taskHandle", MAIN_TASK);
}

public taskHandle(taskId)
    return;

public cmd_losuj(index) {
    if (!is_user_connected(index))
        return PLUGIN_CONTINUE;

    if (task_exists(MAIN_TASK)) {
        client_print(index, print_chat, "Komendę możesz użyć po 2minutach od rozpoczęcia mapy!");
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }

    client_print(index, print_chat, "losuj");
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 4


#778640 [ROZWIĄZANE] Lasermina - dodanie do menu extra itemów

Napisane przez Robiin w 13.06.2024 09:48

Do sprawdzenia

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#778563 [ROZWIĄZANE] Problem z niewidzialnością

Napisane przez wojtu1 w 17.05.2024 12:53

Udalo mi sie to zrobić, 

 

public client_PreThink(id)
{
    if (!ma_klase[id])
        return;

    new perk;
    new perk_name[32];
    new bool:ma_perk = false;

    perk = cod_get_user_perk(id);

    cod_get_perk_name(perk, perk_name, sizeof(perk_name));

    if (perk != 0)
    {
        ma_perk = true;
    }

    if (ma_perk && equal(perk_name, "Kamuflaz", 32))
    {
        set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 75);
    }
    else if (get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
    {
        set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 210);
    }
    else
    {
        set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    }
}

w SMA klasy w client_PreThink dodalem pobieranie ID oraz nazwy perku, troche pobawilem sie z debugowaniem i działa poprawnie. Jeszcze raz wielkie dzięki za nakierowanie, mozna zamknąć.


  • +
  • -
  • 3


#778440 Ustawienie v_ submodelu którego widzi tylko gracz który jest na spect.

Napisane przez Robiin w 06.04.2024 22:19

To może pochwal się rozwiązaniem? Za 5 lat ktoś to znajdzie i "już sobie poradziłem" mu się nie przyda


  • +
  • -
  • 2


#778394 kompilacja pluginu

Napisane przez PANDA_2zl w 31.03.2024 15:59

to sma wygląda jakby je chatgpt wypluł z nieistniejącymi funkcjami i kodem który nie ma prawa zadziałać,
przerobiłem tak żeby ci śmigało

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#778007 Top Round Damage

Napisane przez Anonymuss w 06.02.2024 22:15

opis

 

Top 5 obrażeń na koniec rundy w menu + nagroda pieniężna za pierwsze miejsce.

 

 

 

konfiguracja

 

Zmieniamy w .sma na samej górze:

 

TOP_PLAYERS  5      - Ile maxymalnie graczy ma dodać do topki
MIN_PLAYERS   2      - Minimum graczy do wyświetlenia topki na koniec rundy
GIVE_MONEY    500  - Liczba dolarów za pierwsze miejsce

 

 

 

wymagane moduly

 

ReAPI

AMXX 1.8.3+

 

 

 

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#778186 [ROZWIĄZANE] warunek tylko dla swojego teamu

Napisane przez Anonymuss w 25.02.2024 17:07

if(id2 && is_user_alive(id) && is_user_alive(id2) && get_user_team(id) == get_user_team(id2))


  • +
  • -
  • 1


#776768 Fragi z entu do rankingu?

Napisane przez Hard D'RING w 16.04.2023 19:44

ExecuteHam(Ham_AddPoints, this, points, bool:cangonegative)

ale dużo roboty :D


  • +
  • -
  • 1