Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Thecovsky - zdjęcie

Thecovsky

Rejestracja: 01.04.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.08.2011 23:09
-----

#153985 Metin2 Mod v2.00 Build 9 RC 1

Napisane przez Ortega w 23.07.2010 18:30

Dołączona grafika


Witam Was. Oto nadeszła ta wiekopomna chwila. Może bez liryki się obejdzie, także do rzeczy. Przedstawiam Wam Metin 2 Mod'a.

Krótka historia:

Pomysł moda wziął się jak to zwykle bywa z głowy w tym przypadku mojej. Prace zostały oficjalnie rozpoczęte w Listopadzie roku ubiegłego. Razem to z użytkownikiem i skrypterem DarkGL(któremu należą się podziękowania za nieocenioną pomoc) zaczęliśmy sumiennie tworzyć moda kawałek po kawałku, aż to po dziś dzień.

Opis moda:

* w modyfikacji znajdziecie 4 klasy postaci do wyboru
* ponad 200 itemów wziętych prosto z orientalnej gry Metin2
* system rozwijania postaci
* i wiele wiele innych


Komendy:

/menu - pokazuje menu główne moda
/klasa - pozwala wybrać klasę/zmienić
/reset - pozwala zresetować punkty statusu i ponownie je przydzielić
/staty - pokazuje punkty statusu postaci
/komendy - wyświetla listę komend
/itemy - otwiera menu zarządzania itemami
/postac - otwiera okno podglądu postaci
/respawn - respawnuje gracza podczas trybu CSDM


Cvary( wartości default ):

mt2_mod "1" // wlaczenie moda(1), (0) off
mt2_XP_kill "20" // ile dostajesz expa za jedno zabójstwo wroga
mt2_XP_team_kill "90" // ile tracisz expa za zabójstwo swojego lub hostage
mt2_SaveXP "1" // czy exp sie zapisuje 
mt2_SaveXP_mode "0" // (0) zapis na sid (1) zapis na nick (2) zapis na sid lub jesli nonsteam to nick
mt2_hp_add "2" // ile punktów życia daje jeden punkt statusu życia
mt2_mana_add "10" //ile many dostaje gracz
mt2_mana_time "1.0" //co ile czasu dostaje mane
mt2_mod_gamename "1" //czy jako rodzaj gry ma byc wyswietlane Metin2 Mod
mt2_xp_bonus "100" //ile dostaje sie expa za podlozenie/rozbrojenie bomby/doprowadzenie zakładnikow
mt2_xp_bonus2 "50" //ile dostaja expa pozostali gracze za cele specjalne
mt2_show_health "1" // pokazuje zycie postaci
mt2_csdm "1" // wlacza wylacza tryb deathmatch
mt2_csdm_respawn_time "2.0" // po jakim czasie gracz ma sie odrodzic
mt2_kill_for_item "10" // po ilu zabiciach gracz ma dostawac zwykly item
mt2_poison_damage "4" // ile hp ma zabierac trucizna
mt2_poison_time_reciving "2.0" // kiedy konczy sie otrucie
mt2_poison_time_antidote "10.0" // po jakim czasie trucizna ma przestac dzialac
mt2_arrow_speed "1000" // ustala szybkosc strzaly 
mt2_empire "3" // (1) pokazuje flage krolestwa gracza zawsze (2) pokazuje flage krolestwa gracza 5 sek po respawnie (3) pokazuje flage krolestwa gracza gdy sie na niego naceluje (4) pokazuje flage krolestwa gracza 5 sek po respawnie gdy sie na niego naceluje (0) zeby wylaczyc
mt2_arrow_gravity "0.4" //ustala grawitacje strzaly
mt2_arrow_reload "9.0" // co ile mozna strzelac lukiem [wartosc float w sekundach]


Instalacja:

Rozpakować archiwa i wrzucić
archiwum sound folder metin2 do /sound/
archiwum sprites pliki do /sprites/
archiwum models folder metin2 do /models/
archiwum metin2 folder metin2 do /amxmodx/

Reszta instalacji standardowa.


Moduły:

* cstrike
* fun
* nvault
* fakemeta
* hamsandwich
* engine
* csx


Changelog:

24 lipca 2010, 10:00 - usunięcie bindowania menu
24 lipca 2010, 10:01 - naprawa błędów, które pojawiały się w logach

Przyszła wersja moda czyli v2.50 będzie oferowała:

* zaawansowany system rozwoju postaci
* zaawansowane logowanie i rejestracja
* specjalizacja map pod mod'a
* dodanie potworów
* szereg nowych dźwięków oraz modeli
* NPC oraz ulepszanie itemów do +9
* widok TPS
* trzy osobne frakcje mogące ze sobą rywalizować
* sklepy z specjalnymi dodatkami 
* nieograniczona możliwość zdobywania pieniędzy(prawie)
* oraz wiele, wiele innych

Dodam, że ten kod nie będzie już modernizowany, a kolejna wersja zostanie napisana od nowa w oparciu o Amxx 1.8.2 oraz nowe moduły.

Podziękowania:

DarkGL - za ogół prac włożonych w projekt mod'a
G[o]Q - za pomoc w systemie zapisu na mysql( który nie zostanie niestety upubliczniony )

Na koniec chciałbym dorzucić, że jeśli komuś się chce to na końcu źródła jest zapis itemów nie do końca sprawny, bo jak zwykle gonił nas czas.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 71


#139 SoccerJam Modyfikacja

Napisane przez Miczu w 09.01.2008 22:41

Jest to moja modyfikacja, ktora usuwa wszyskie problemy co powoduje, ze lamy psuja nam gre ;-)

- Mozna atakowac tylko goscia z pilka
- By strzelic gola trzeba podawac :)

Aby wszystko poprawnie działało wymagane są modele z podstawowej wersji dostępnej u nas na forum.

Załączony plik  soccerjam.sma   80,6 KB  640 Ilość pobrań
  soccerjam.amxx
Załączony plik  soccerjam.amxx   74,35 KB  95 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 7


#120562 Test na 32bity v2.0

Napisane przez camilost w 24.03.2010 08:18

32-bit test v2.0

Sposób działania?
Plugin po śmierci gracza wyświetla w okienku motd obrazki wykonane w 32bitach. Graczu po wyjściu z motd wyskakuje menu z nr. obrazków, gracz musi odpowiedzieć prawidłowo który obrazek był inny od wszystkich. Jeśli gracz gra na 16bitach wszystkie obrazki są dla niego takie same! Za daną liczbę nieudanych odpowiedzi wyrzuca gracza z serwera.

CVARY
:
32bit_max_tries "x" - Po jakiej liczbie nieudanych prób rozłączyć gracza z serwerem (def. "2")
32bit_immunity_flag "x" - Jeśli admin posiada daną flagę np. a, nie przeprowadza u niego testów. (def. "")

ScreenShoty/Źródło:
32-bit test v2.0 - AlliedModders

Plugin naprawdę działa! Spotkałem się z nim na pewnym serwerze :)


Lista zmian:
v2.0 (2010-05-04)
Łatwiejszy test, (5 opcji do wyboru). Potrzebne nowe tłumaczenia ze względu na drobne zmiany.

v1.2 (2010-05-04)
Więcej języków (English, Polish, German by KadiR, French by ConnorMcLeod, Bulgarian by papyrus_kn, Russian by NiHiLaNTh, Dutch by crazyeffect, Spanish by xjose93, Romanian by Amonel, Serbian by Rosenstein).

v1.1 (2010-03-07)
Więcej języków. Bardziej kontrastowe kolory (łatwiejsze do rozróżnienia).

v1.0 (2010-03-06)
Pierwsza wersja.

Załączony plik  32bit_test.amxx   10,86 KB  1124 Ilość pobrań

Załączony plik  32bit_test.sma   8,69 KB  1838 Ilość pobrań
  32bit_test.amxx
Załączony plik  32bit_test.txt   2,13 KB  2152 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 7


#140911 AmxModX 1.8.2 + Metamod-p - Linux & Windows

Napisane przez Szyfrant w 03.06.2010 09:17

Każda paczka zawiera AmXModX 1.8.2 + Metamod-p. (dev-hg60)

Format *zip

AmxModX 1.8.2 (dev-hg60) + Metamod-p [Linux]
AmxModX 1.8.2 (dev-hg60) + Metamod-p [Windows]



Dołączona grafika

Załączony plik  amxmodx-1.8.2-dev-hg60-base-linux.zip   3,14 MB  5112 Ilość pobrań
- Base + CStrike - LINUX
Załączony plik  amxmodx-1.8.2-dev-hg60-base-windows.zip   3,59 MB  5031 Ilość pobrań
- Base + CStrike - WINDOWS



Poprzednia wersja:

Spoiler



Dołączona grafika

Jeśli chcecie tylko uaktualnić AMXX'a skopiujcie sobie najważniejsze pliki (plugins.ini, amxx.cfg , sql.cfg) z ftp
Wgrajcie paczkę i wklejcie uprzednio skopiowane pliki.


Pozdro Szyfrant


  • +
  • -
  • 48


#126177 Galileo recentmaps nie dziala

Napisane przez [F]eaR w 16.04.2010 16:04

Jak w temacie, po wpisaniu recentmaps na chacie wyswietla sie tylko "ostatnio grane mapy: <i tu nic nie ma>". Rowniez mozna nominowac ostanio grana mape. Mimo ze w cfg wszystko jest ok, zreszta sami zobaczcie:


  • +
  • -
  • 1