Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Bujakasza - zdjęcie

Bujakasza

Rejestracja: 31.03.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.04.2010 16:10
-----

#116299 menu klas nowa strona

Napisane przez G[o]Q w 04.03.2010 16:08

no wiec opisze wam jak to zrobic na starym menu bo bedzie szybciej pokaze jak dodac menu z 3 klasami

na poczatku szukamy

#define TASKID_SETUSER 	13312

i doklejamy pod tym

#define KeysKlasy (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<9) // Keys: 1230
#define keyss (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9) // Keys: 1234567890

keysklasy to klawisze w drugim menu a keyss to klawisze w pierwszym menu

potem dodajemy pod

register_menucmd(register_menuid("Wybierz Staty"), 1023, "skill_menu")
register_menucmd(register_menuid("info klas"), 1023, "klasy")
register_menucmd(register_menuid("Opcje"), 1023, "option_menu")
register_menucmd(register_menuid("Wybierz Klase"), 1023, "select_class_menu")
register_menucmd(register_menuid("Sklep z runami"), 1023, "select_rune_menu")
register_menucmd(register_menuid("Nowe Itemy"), 1023, "nowe_itemy")


register_menucmd(register_menuid("Klasy"), KeysKlasy, "PressedKlasy")

potem podmieniamy funkcje

select_class


na

public select_class(id,lx[])
{
if(is_user_bot(id)) return
new flags[13]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,13)
new text[512]
//new keys = read_flags(flags)

asked_klass[id]=0

format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")

for(new i=0;i<8;i++)
{
format(text, 511,"%s%s%d. %s  Level :%d ^n",text,(keyss)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
}
format(text, 511,"%s^n9. Dalej^n",text)
show_menu(id, keyss, text) 

}

i w public select_class_menu(id, key)

po pierwszej "{" przechodzimy do nastepnej linii i wklejamy

new lx[13]

dopisujemy pod

case 7: 
{	
	player_class[id] = Hunter
	g_GrenadeTrap[id] = 1
}

case 8:{
        ShowKlasy(id,lx)
		
}

potem pod funkcja

select_class_menu

wklejamy to

public ShowKlasy(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. klasa1 Level :%i^n2. klasa2 Level :%i^n3. klasa3 Level :%i^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11])
show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy")


}
public PressedKlasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:klasa1
* 2:klasa2
* 3:klasa3
* 0:Wstecz
*/
new lx[13]
g_haskit[id] = 0
switch (key) {
case 0: { // 1
player_class[id] = klasa1


}
case 1: { // 2
player_class[id] = klasa2

}
case 2: { // 3
player_class[id] = klasa3
}
case 9: { // 0
select_class(id,lx)
}
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 9