1.
case Mag: { show_hudmessage(id, "Wyczarowales fireboll'a") fired[id]=0 item_fireball(id) } case Mnich: { if(num_shild[id]) { show_hudmessage(id, "Wyczarowales magiczna sciane") createBlockAiming(id) } else show_hudmessage(id, "Nie mozesz wiecej wyczarowac") } case Paladyn: { golden_bulet[id]++ if(golden_bulet[id]>3) { golden_bulet[id]=3 show_hudmessage(id, "Mozesz miec maxymalnie 3 magiczne pociskow",golden_bulet[id]) } else if(golden_bulet[id]==1)show_hudmessage(id, "Masz 1 magiczny pocisk") else if(golden_bulet[id]>1)show_hudmessage(id, "Masz %i magiczne pociski",golden_bulet[id]) } case Zabojca: { show_hudmessage(id, "Jestes tymczasowo niewidzialyn (noz)") invisible_cast[id]=1 set_renderchange(id) } case Ninja: { show_hudmessage(id, "Zwiekszyles sobie tymczasowo predkosc") set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+25.0) }Usuwasz np.
case Ninja: { show_hudmessage(id, "Zwiekszyles sobie tymczasowo predkosc") set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+25.0) }I ninji na nożu już nic się nie ładuje
