
Link:
lap rar
Dałem Ci również pliczek z alt_end_round_sound który testowałem na serwie wszystko działało bez zarzutów.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez Misiaczek ;c
w 22.01.2011 00:04
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <zombieplague>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "MisieQ"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_event("CurWeapon", "wymus", "be", "1=1");
}
public wymus(id)
{
if(!zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id))
engclient_cmd(id, "weapon_knife")
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Napisane przez DarkGL
w 08.09.2010 23:00
bb_exp_round 50 // exp za przeżycie rundy bb_exp_kill_ct 20 //exp za zabicie ct bb_exp_kill_tt 10 //exp za zabicie tt bb_exp_level 40 //mnożnik dla leveli tzn 1 level skila kosztuje 40 drugi 80 trzeci 120 i tak dalej bb_exp_hs 5 //plus do expa za zabicie przez hs bb_hud //info o ilości expa ma pokazywać w 0 - StatusText(jak w daiblo) lub 1 - w hud
add_exp nick ile_expa // dodaje lub odejmuje expa wymagana flaga ADMIN_BAN
Napisane przez Abes Mapper
w 03.10.2010 01:52
#include <amxmodx> // AMX Mod X
#include <amxmisc>
public plugin_init()
{
register_plugin("buildsound","1.0","amxx.pl")
register_event("HLTV","Event_StartRound","a","1=0","2=0")
return PLUGIN_CONTINUE
}
public Event_StartRound(){
set_task(1.0,"muza", 0)
set_task(150.0,"stop", 0)
}
public muza(){
switch(random_num(0,5))
{
case 0:
{
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/buildsound.mp3")
}
case 1:
{
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/buildsound2.mp3")
}
case 2:
{
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/buildsound3.mp3")
}
case 3:
{
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/buildsound4.mp3")
}
case 4:
{
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/buildsound5.mp3")
}
case 5:
{
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/buildsound6.mp3")
}
}
}
public stop(){
client_cmd(0,"mp3 stop")
}
public plugin_precache()
{
precache_generic("sound/misc/buildsound.mp3")
precache_generic("sound/misc/buildsound2.mp3")
precache_generic("sound/misc/buildsound3.mp3")
precache_generic("sound/misc/buildsound4.mp3")
precache_generic("sound/misc/buildsound5.mp3")
precache_generic("sound/misc/buildsound6.mp3")
return PLUGIN_CONTINUE
}
Napisane przez Kaguuya!
w 21.01.2010 12:34
pallet_with_bags.mdl i pallet_with_bags2.mdl wrzucamy do models
zp_extra_sandbags.amxx wrzucamy do amxmodx/plugins
zp_extra_sandbags.sma wrzucamy do amxmodx/scripting
Otwieramy plugins.ini, po czym na końcu dopisujemy zp_extra_sandbags.amxx
zp_pb_enable // 1 - włączony, 0 - wyłączony.
zp_pb_remround // 1 - usuwaj worki na początku nowej rundy, 0 - nie usuwaj.
zp_pb_limit // Limit worków postawionych na serwerze (domyślnie 200)
zp_pb_health // Ilość zdrowia worków (domyślnie 200)
zp_pb_stuck // 1 - automatyczne odblokowywanie włączone, 0 - wyłączone
zp_pb_bind // 1 - włącz autobindowanie menu (klawisz L), 0 - wyłącz (domyślnie 0)
zp_pb_msg // 1 - włącz wiadomości HUD, 0 - wyłącz (domyślnie 1)
Napisane przez
hardbot
w 31.08.2010 15:51
znajdź
public logevent_round_start()
i doklej na samym dole tego publicaclient_cmd(0, "mp3 play sound/misc/nazwa_nutki.mp3")public logevent_round_start()
{
set_pev(g_iEntBarrier,pev_solid,SOLID_BSP)
set_pev(g_iEntBarrier,pev_rendermode,1)
DispatchKeyValue(g_iEntBarrier, "renderamt", "255");
set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.45, 0, 1.0, 10.0, 0.1, 0.2, 1)
new nLen, szMsg[128]
nLen += format( szMsg[nLen], 127-nLen, "%L", LANG_SERVER, "WELCOME_MSG", VERSION);
nLen += format( szMsg[nLen], 127-nLen, "%L", LANG_SERVER, "BIND_KEY");
show_hudmessage(0, szMsg);
print_color(0, "%s %s ^x04- ^x01%L", formatmodname, VERSION, LANG_SERVER, "ROUND_MSG")
print_color(0, "%s Round: %d of %d", formatmodname, (g_RoundNum+1), g_pcvar_maxrounds)
remove_task(TASK_ROUND)
remove_task(30000)
new iBuildTime = get_pcvar_num( g_pcvar_buildtime );
set_task(1.0, "CountDown", 30000, "", 0, "a", iBuildTime);
count_down = (iBuildTime-1);
set_task(float(iBuildTime), "Release_Zombies", TASK_ROUND)
if (get_pcvar_num(g_pcvar_basecalc) == 1)
set_task(5.0, "Base_Calc")
set_task(5.0, "Fix_Spawns")
g_CanBuild = true
arrayset(g_MovingEnt, false, MAXENTS)
arrayset(g_EntOwner, 0, MAXENTS)
arrayset(g_OwnedEnts, 0, g_MaxPlayers+1)
client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/nazwa_nutki.mp3")
}
nie jestem pewny co do komendy
public plugin_precache()
{
precache_generic("sound/misc/nazwa_nutki.mp3")
}
Napisane przez DarkGL
w 31.08.2010 22:30
Napisane przez AmD
w 31.08.2010 19:02
logevent_round_start()
client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/nazwa_nutki.mp3")potem szukasz funkcji
plugin_precache()
precache_generic("sound/misc/nazwa_nutki.mp3")
Napisane przez Kusek
w 31.08.2010 14:42
public logevent_round_start()
client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/nazwa_nutki.mp3")
public logevent_round_start()
{
set_pev(g_iEntBarrier,pev_solid,SOLID_BSP)
set_pev(g_iEntBarrier,pev_rendermode,1)
DispatchKeyValue(g_iEntBarrier, "renderamt", "255");
set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.45, 0, 1.0, 10.0, 0.1, 0.2, 1)
new nLen, szMsg[128]
nLen += format( szMsg[nLen], 127-nLen, "%L", LANG_SERVER, "WELCOME_MSG", VERSION);
nLen += format( szMsg[nLen], 127-nLen, "%L", LANG_SERVER, "BIND_KEY");
show_hudmessage(0, szMsg);
print_color(0, "%s %s ^x04- ^x01%L", formatmodname, VERSION, LANG_SERVER, "ROUND_MSG")
print_color(0, "%s Round: %d of %d", formatmodname, (g_RoundNum+1), g_pcvar_maxrounds)
remove_task(TASK_ROUND)
remove_task(30000)
new iBuildTime = get_pcvar_num( g_pcvar_buildtime );
set_task(1.0, "CountDown", 30000, "", 0, "a", iBuildTime);
count_down = (iBuildTime-1);
set_task(float(iBuildTime), "Release_Zombies", TASK_ROUND)
if (get_pcvar_num(g_pcvar_basecalc) == 1)
set_task(5.0, "Base_Calc")
set_task(5.0, "Fix_Spawns")
g_CanBuild = true
arrayset(g_MovingEnt, false, MAXENTS)
arrayset(g_EntOwner, 0, MAXENTS)
arrayset(g_OwnedEnts, 0, g_MaxPlayers+1)
client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/nazwa_nutki.mp3")
}