Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Sprite1 - zdjęcie

Sprite1

Rejestracja: 21.03.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.08.2011 22:56
-----

#283025 "Invalid file type [...]" - roundsound

Napisane przez NySseR w 15.08.2011 04:47

Masz i ciesz się swoim roundsound'em tylko nic nie zmieniaj :) Pozdrawiam

Link:

lap rar

Dałem Ci również pliczek z alt_end_round_sound który testowałem na serwie wszystko działało bez zarzutów.
  • +
  • -
  • 1


#208051 Wymuszenie zmiany broni na nóż

Napisane przez Misiaczek ;c w 22.01.2011 00:04

powinno to być mniej więcej coś takiego

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <zombieplague>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "MisieQ"

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_event("CurWeapon", "wymus", "be", "1=1");
}

public wymus(id)
{
if(!zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id))
engclient_cmd(id, "weapon_knife")

return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#169504 [Base Builder] Skill Mod

Napisane przez DarkGL w 08.09.2010 23:00

Dołączona grafika
Mod napisałem dla siebie miałem nadzieje go sprzedać ale dobra udostępnię go community.
Za przetrwanie,zabicie ct/tt dostajemy expa możemy wydawać na coraz lepsze poziomy skilli im więcej mamy expa tym wyższą mamy rangę którą widać na czacie (np. [Spawacz el. Drewnianych]DarkGL) - tutaj należą się podziękowania dla Szyfrant'a bo to on wymyślił rangi :)
Lista skilli:
Wieksze DMG
Mniejsza grawitacja
Wiecej zycia
Szybsze strzelani
Szybsze bieganie
Mniejsza widocznosc
AutoBH
Wiekszy magazynek
Trafienie krytyczne
Mniejszy recoil
Wampiryzm

wszystko wyważyłem tak że wbicie czegoś na level dający duża przewagę zajmie wieki ;F

Dołączona grafika
bb_exp_round 50 // exp za przeżycie rundy
bb_exp_kill_ct 20 //exp za zabicie ct
bb_exp_kill_tt 10 //exp za zabicie tt
bb_exp_level 40 //mnożnik dla leveli tzn 1 level skila kosztuje 40 drugi 80 trzeci 120 i tak dalej
bb_exp_hs 5 //plus do expa za zabicie przez hs
bb_hud //info o ilości expa ma pokazywać w 0 - StatusText(jak w daiblo) lub 1 - w hud

Dołączona grafika
wszystkie w sayu
/skille - pokazuje menu do ulepszania skilli
/staty - staty skilli
/rese - resetuje skille

Dołączona grafika
add_exp nick ile_expa // dodaje lub odejmuje expa wymagana flaga ADMIN_BAN

Dołączona grafika
Standardowa ale mod w plugins.ini najlepiej dopisać na samym końcu inaczej mogą nie działać komendy w say dla innych plugów :)
Tworzymy pusty plik stats.txt w amxmodx/base/ (tworzymy także folder base)
Plik wav umieszczamy w
sound/darkgl/bb/gained_level.wav

Ps. nie bijcie za słaby kod :kwiaty:

Dołączona grafika
Załączony plik  bb_exp.sma   27,65 KB  3245 Ilość pobrań
  bb_exp.amxx
Załączony plik  bb_exp.amxx   32,2 KB  691 Ilość pobrań

Załączony plik  gained_level.wav   245,98 KB  2147 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 38


#176434 Prośba o plugin, który odtwarza muzykę

Napisane przez Abes Mapper w 03.10.2010 01:52

#include <amxmodx>                              // AMX Mod X 
#include <amxmisc>

public plugin_init()
{
register_plugin("buildsound","1.0","amxx.pl")
register_event("HLTV","Event_StartRound","a","1=0","2=0")

return PLUGIN_CONTINUE
}


public Event_StartRound(){

set_task(1.0,"muza", 0)
set_task(150.0,"stop", 0)
}

public muza(){
switch(random_num(0,5))
{
case 0:
{
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/buildsound.mp3")
}
case 1:
{
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/buildsound2.mp3")
}
case 2:
{
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/buildsound3.mp3")
}
case 3:
{
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/buildsound4.mp3")
}
case 4:
{
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/buildsound5.mp3")
}
case 5:
{
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/buildsound6.mp3")
}
}
}


public stop(){
client_cmd(0,"mp3 stop")
}


public plugin_precache()
{
precache_generic("sound/misc/buildsound.mp3")
precache_generic("sound/misc/buildsound2.mp3")
precache_generic("sound/misc/buildsound3.mp3")
precache_generic("sound/misc/buildsound4.mp3")
precache_generic("sound/misc/buildsound5.mp3")
precache_generic("sound/misc/buildsound6.mp3")

return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 2


#106640 Sandbags - worki do kupna za ammopacki.

Napisane przez Kaguuya! w 21.01.2010 12:34

Dołączona grafika
Plugin dodaje extra item: worki. Dzięki nim możemy zabezpieczyć się przed zombie lub wejść na wysoko usytuowane miejsce. Koszt 15 worków wynosi 15 ammopacków.
Dołączona grafika

pallet_with_bags.mdl i pallet_with_bags2.mdl wrzucamy do models
zp_extra_sandbags.amxx wrzucamy do amxmodx/plugins
zp_extra_sandbags.sma wrzucamy do amxmodx/scripting
Otwieramy plugins.ini, po czym na końcu dopisujemy zp_extra_sandbags.amxx


Dołączona grafika

zp_pb_enable // 1 - włączony, 0 - wyłączony.
zp_pb_remround // 1 - usuwaj worki na początku nowej rundy, 0 - nie usuwaj.
zp_pb_limit // Limit worków postawionych na serwerze (domyślnie 200)
zp_pb_health // Ilość zdrowia worków (domyślnie 200)
zp_pb_stuck // 1 - automatyczne odblokowywanie włączone, 0 - wyłączone
zp_pb_bind // 1 - włącz autobindowanie menu (klawisz L), 0 - wyłącz (domyślnie 0)
zp_pb_msg // 1 - włącz wiadomości HUD, 0 - wyłącz (domyślnie 1)

Dołączona grafika
Aby zmienić cenę worków zmodyfikuj wartość przy const g_item_bolsas.
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#166695 Muzyka w trakcie budowania BaseBuilder

Napisane przez hardbot w 31.08.2010 15:51

znajdź

public logevent_round_start()

i doklej na samym dole tego publica
client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/nazwa_nutki.mp3")


public logevent_round_start()
{
set_pev(g_iEntBarrier,pev_solid,SOLID_BSP)
set_pev(g_iEntBarrier,pev_rendermode,1)
DispatchKeyValue(g_iEntBarrier, "renderamt", "255");

set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.45, 0, 1.0, 10.0, 0.1, 0.2, 1)
new nLen, szMsg[128]
nLen += format( szMsg[nLen], 127-nLen, "%L", LANG_SERVER, "WELCOME_MSG", VERSION);
nLen += format( szMsg[nLen], 127-nLen, "%L", LANG_SERVER, "BIND_KEY");
show_hudmessage(0, szMsg);

print_color(0, "%s %s ^x04- ^x01%L", formatmodname, VERSION, LANG_SERVER, "ROUND_MSG")
print_color(0, "%s Round: %d of %d", formatmodname, (g_RoundNum+1), g_pcvar_maxrounds)

remove_task(TASK_ROUND)
remove_task(30000)

new iBuildTime = get_pcvar_num( g_pcvar_buildtime );
set_task(1.0, "CountDown", 30000, "", 0, "a", iBuildTime);
count_down = (iBuildTime-1);
set_task(float(iBuildTime), "Release_Zombies", TASK_ROUND)

if (get_pcvar_num(g_pcvar_basecalc) == 1)
set_task(5.0, "Base_Calc")

set_task(5.0, "Fix_Spawns")

g_CanBuild = true

arrayset(g_MovingEnt, false, MAXENTS)
arrayset(g_EntOwner, 0, MAXENTS)
arrayset(g_OwnedEnts, 0, g_MaxPlayers+1)
client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/nazwa_nutki.mp3")
}


nie jestem pewny co do komendy xD


o_O a gdzie precache xD co z tego że dodasz w client_cmd jak tej nuty nie pobierze do gracza

znajdz public plugin_precache()
o ile jest
lub stwórz
public plugin_precache()
{
precache_generic("sound/misc/nazwa_nutki.mp3")
}



#166859 Muzyka w trakcie budowania BaseBuilder

Napisane przez DarkGL w 31.08.2010 22:30

z własnego doświadczenia wiem że ludzie tego nie chcą bo przeszkadza im to w rozmawianiu przez mikro także daj opcję on/off
  • +
  • -
  • 2


#166783 Muzyka w trakcie budowania BaseBuilder

Napisane przez AmD w 31.08.2010 19:02

hmm by było jasne:

do zrobienia tego potrzebujesz .sma Pluginu Base Build.
w tym kodzie szukasz funkcji:

logevent_round_start()


na końcu przed } dopisujesz
client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/nazwa_nutki.mp3")
potem szukasz funkcji

plugin_precache()

i tam dopisujesz

precache_generic("sound/misc/nazwa_nutki.mp3")


potem kompilujesz i wgrywasz na serwer ;)
  • +
  • -
  • 1


#166653 Muzyka w trakcie budowania BaseBuilder

Napisane przez Kusek w 31.08.2010 14:42

znajdź
public logevent_round_start()

i doklej na samym dole tego publica
client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/nazwa_nutki.mp3")


public logevent_round_start()
{
set_pev(g_iEntBarrier,pev_solid,SOLID_BSP)
set_pev(g_iEntBarrier,pev_rendermode,1)
DispatchKeyValue(g_iEntBarrier, "renderamt", "255");

set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.45, 0, 1.0, 10.0, 0.1, 0.2, 1)
new nLen, szMsg[128]
nLen += format( szMsg[nLen], 127-nLen, "%L", LANG_SERVER, "WELCOME_MSG", VERSION);
nLen += format( szMsg[nLen], 127-nLen, "%L", LANG_SERVER, "BIND_KEY");
show_hudmessage(0, szMsg);

print_color(0, "%s %s ^x04- ^x01%L", formatmodname, VERSION, LANG_SERVER, "ROUND_MSG")
print_color(0, "%s Round: %d of %d", formatmodname, (g_RoundNum+1), g_pcvar_maxrounds)

remove_task(TASK_ROUND)
remove_task(30000)

new iBuildTime = get_pcvar_num( g_pcvar_buildtime );
set_task(1.0, "CountDown", 30000, "", 0, "a", iBuildTime);
count_down = (iBuildTime-1);
set_task(float(iBuildTime), "Release_Zombies", TASK_ROUND)

if (get_pcvar_num(g_pcvar_basecalc) == 1)
set_task(5.0, "Base_Calc")

set_task(5.0, "Fix_Spawns")

g_CanBuild = true

arrayset(g_MovingEnt, false, MAXENTS)
arrayset(g_EntOwner, 0, MAXENTS)
arrayset(g_OwnedEnts, 0, g_MaxPlayers+1)
client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/nazwa_nutki.mp3")
}


nie jestem pewny co do komendy xD
  • +
  • -
  • 1