Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Makowa - zdjęcie

Makowa

Rejestracja: 03.03.2022
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.03.2024 03:50
-----

#773634 Rangi

Napisane przez Deus Vult w 06.04.2022 21:24

Ponieważ odpowiada za to ta linijka:

 

if(kdratio[id] >= liczby[ranga[id]] && stats[0] >= rangi[ranga[id]][0] && ranga[id] < limit)ranga[id]++
i:
 
if(kdratio[id] < liczby[ranga[id]] && ranga[id] > limit_min)
ranga[id]--
Pierwszy warunek sprawdza czy k/d zachodzi równo z zabójstwami gracza wtedy następuje awans.
Drugi warunek sprawdza ci jedynie K/D ratio tutaj już nie bierze pod uwagę zabójstw ale samo k/d.

Najprostszym rozwiązaniem patrząc na ten kod będzie po prostu wywalenie tego drugiego warunku if
Najprecyzyjniejszym natomiast będzie utworzenie zmiennej odpowiadającej za punkty (pseudokille) do rangi wtedy będzie można utworzyć warunek uzależniony od dwóch rodzajów

  • +
  • -
  • 1