Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Bambik - zdjęcie

Bambik

Rejestracja: 03.11.2021
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.03.2024 12:42
*----

Moje posty

W temacie: Plugin wykonuje sie tylko jeden raz

18.09.2023 22:54

  • spróbuj opcji - 
    new PDNagroda[] = {
    
    	100,
    
    	200,
    
    	500,
    
    	1000,
    
    	2000
    
    }
    
    
    
    new rankpoints[] = {
    
    	100,
    
    	200,
    
    	500,
    
    	1000,
    
    	2000
    
    }
    
    
    
    public poke_player_event(id, event)
    
    {
    
    	if (event & SI_SPAWN)
    
    	{
    
    		static i, newrank;
    
    		newrank = Poke_PlayerRank(id);
    
    
    
    		for (i = 0; i < sizeof rankpoints; i++)
    
    		{
    
    			if (oldrank[id] < rankpoints[i] && newrank >= rankpoints[i])
    
    			{
    
    				new name[32];
    
    				get_user_name(id, name, 31);
    
    				ColorChat(0, GREEN, "[NAGRODA]^x01 Gratulacje^x03 %s!^x01 zdobyl^x04 %d^x03 PD^x01 za wbicie^x04 %d^x03 pokeranku!", name, PDNagroda[i], rankpoints[i]);
    
    				oldrank[id] = newrank;
    
    				pd[id] += PDNagroda[i];
    
    			}
    
    		}
    
    	}
    
    }
    

 

W temacie: Panel muzyk

28.08.2023 20:09

Masz jeszcze kolego z opcją ustawienia głośności aby uszy nie bolały, komenda /vol

#include <amxmodx>
#include <fun>

new gMusicTracks[5][64] = {
    "music/track1.mp3",
    "music/track2.mp3",
    "music/track3.mp3",
    "music/track4.mp3",
    "music/track5.mp3"
};

new gMaxTracks = sizeof(gMusicTracks) / sizeof(gMusicTracks[0]);

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR);
    register_clcmd("muzyka", "Cmd_MusicMenu");
    register_clcmd("playtrack", "Cmd_PlayTrack");
    register_clcmd("vol", "Cmd_MusicVolumeMenu"); // Zmieniona komenda na /vol
}

public Cmd_MusicMenu(id)
{
    if (is_user_connected(id))
    {
        new menu[] = "Wybierz utwór:\n";
        for (new i = 1; i <= gMaxTracks; i++)
        {
            format(menu, charsmax(menu), "%s[%d] %s\n", menu, i, gMusicTracks[i-1]);
        }
        client_cmd(id, "show_menu %d %s", gMaxTracks, menu);
    }
    return PLUGIN_HANDLED;
}

public Cmd_PlayTrack(id, track)
{
    new track_index = str_to_num(track) - 1;
    if (track_index >= 0 && track_index < gMaxTracks)
    {
        client_print(id, print_chat, "Odtwarzam utwór: %s", gMusicTracks[track_index]);
        client_cmd(id, "mp3 play %s", gMusicTracks[track_index]);
    }
    else
    {
        client_print(id, print_chat, "Nieprawidłowy numer utworu.");
    }
    return PLUGIN_HANDLED;
}

public Cmd_MusicVolumeMenu(id) // /vol
{
    if (is_user_connected(id))
    {
        new menu[] = "Ustaw głośność:\n";
        for (new i = 1; i <= 10; i++)
        {
            format(menu, charsmax(menu), "%s[%d] %d%%\n", menu, i, i * 10);
        }
        client_cmd(id, "show_menu %d %s", 10, menu);
    }
    return PLUGIN_HANDLED;
}

W temacie: SVIP I VIP

28.08.2023 18:44

Napisz mi na PW co dokładnie ma posiadać SVIP oraz VIP napiszę Ci to za darmo ;) 

W temacie: Panel muzyk

28.08.2023 00:20

3maj 

#include <amxmodx>
#include <fun>

new gMusicTracks[5][64] = {
    "music/track1.mp3",
    "music/track2.mp3",
    "music/track3.mp3",
    "music/track4.mp3",
    "music/track5.mp3"
};

new gMaxTracks = sizeof(gMusicTracks) / sizeof(gMusicTracks[0]);

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR);
    register_clcmd("muzyka", "Cmd_MusicMenu");
    register_clcmd("playtrack", "Cmd_PlayTrack");
}

public Cmd_MusicMenu(id)
{
    if (is_user_connected(id))
    {
        new menu[] = "Wybierz utwór:\n";
        for (new i = 1; i <= gMaxTracks; i++)
        {
            format(menu, charsmax(menu), "%s[%d] %s\n", menu, i, gMusicTracks[i-1]);
        }
        client_cmd(id, "show_menu %d %s", gMaxTracks, menu);
    }
    return PLUGIN_HANDLED;
}

public Cmd_PlayTrack(id, track)
{
    new track_index = str_to_num(track) - 1;
    if (track_index >= 0 && track_index < gMaxTracks)
    {
        client_print(id, print_chat, "Odtwarzam utwór: %s", gMusicTracks[track_index]);
        client_cmd(id, "mp3 play %s", gMusicTracks[track_index]);
    }
    else
    {
        client_print(id, print_chat, "Nieprawidłowy numer utworu.");
    }
    return PLUGIN_HANDLED;
}

W temacie: Plugin brak CT, brak TT

28.08.2023 00:19

Spróbuj 

#include <amxmodx>
#include <engine>

const gMaxPlayers = 32;

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR);
    register_event("TeamInfo", "Event_TeamInfo", EventPriority_High);
}

public Event_TeamInfo(id, team)
{
    if (team == 1) // CT team
    {
        new ct_players = count_players(1); // Liczba graczy CT
        new tt_players = count_players(2); // Liczba graczy TT

        if (ct_players == 2 && tt_players <= 1)
        {
            MovePlayerToTeam(id, 2); // Przenieś jednego gracza z CT do TT
        }
    }
    else if (team == 2) // TT team
    {
        new ct_players = count_players(1); // Liczba graczy CT
        new tt_players = count_players(2); // Liczba graczy TT

        if (ct_players <= 1 && tt_players == 2)
        {
            MovePlayerToTeam(id, 1); // Przenieś jednego gracza z TT do CT
        }
    }
}

public MovePlayerToTeam(id, new_team)
{
    if (is_user_alive(id))
    {
        client_print(id, print_chat, "Zostajesz przeniesiony do drużyny %s", (new_team == 1) ? "CT" : "TT");
        change_team(id, new_team, false);
    }
    else
    {
        client_print(id, print_chat, "Nie możesz być przeniesiony w trakcie respawnu");
    }
}