Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

mordoryjacz - zdjęcie

mordoryjacz

Rejestracja: 15.10.2021
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.04.2024 12:50
*****

#776757 [ROZWIĄZANE] Awp od 5 ct

Napisane przez mordoryjacz w 13.04.2023 20:39

https://forums.allie...ad.php?p=444328


  • +
  • -
  • 2


#776500 Problem z kompilacja menu serwera

Napisane przez mordoryjacz w 24.02.2023 15:10

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
#define PLUGIN "Menu Gracza"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Killer_cyc[DDS]"

new const komenda_menu[][] = { "say /menuserwera", "say_team /menuserwera", "say /menu", "say_team /menu", "say /menuglowne", "say_team /menuglowne" };
 
public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	for(new i; i < sizeof komenda_menu; i++) 
		register_clcmd(komenda_menu[i], "pokaz_menu");	  
}

public pokaz_menu(id)
{
	new menu = menu_create("\d====\rHide & Seek Ganiany\d====^n\w[>]Menu serwera:^n[>]Rekrutacja na admina \rON  ^n\d======\rCS-Maliver.pl\d======", "menu_wybor");
 
	menu_additem(menu, "\r[DOSTEPNE KONKURSY] - \dotwiera menu dostenych konkursow");
	menu_additem(menu, "\ySklep\w - \dotwiera menu sklepu");
	menu_additem(menu, "\yMonety - \dotwiera menu systemu monet");    
	menu_additem(menu, "\yCzapki\w - \dotwiera menu czapek");
	menu_additem(menu, "\yLjsmenu\w - \dotwiera ljsmenu");
	menu_additem(menu, "\yLjtop\w - \dstats top menu");
	menu_additem(menu, "\yBindy\w - \dotwiera menu z dostepnymi bindami");
	menu_additem(menu, "\yMute\w - \dmenu z mutowaniem graczy");
	menu_additem(menu, "\yReport\w - \dzglos cheatera");
	menu_additem(menu, "\yKontakt\w - \dkontakt z administracja");
	menu_additem(menu, "\yVip\w - \dinfo o vipie");
	menu_additem(menu, "\ySklepSms\w - \dkup Vip'a za sms");
	menu_additem(menu, "\yKup vipa\w - \dkup Vip'a za psc/przelew");
	menu_additem(menu, "\ySkarga\w - \dzloz skarge z wlasnym powodem");
	menu_additem(menu, "\yRegulamin\w - \dotwiera regulamin serwera");
	menu_additem(menu, "\ySieciowe serwery\w - \dpokazuje ip wszystkich serwerow sieciowych");

	menu_display(id, menu);
}
 
public menu_wybor(id, menu, item)
{
	if(item==MENU_EXIT) {
		menu_destroy(menu)
		return PLUGIN_HANDLED
	}
   
	switch(item) {
		case 0: client_cmd(id, "say /konkursy")
		case 1: client_cmd(id, "say /sklep")
		case 2: client_cmd(id, "say /monety")
		case 3: client_cmd(id, "say /czapki")
		case 4: client_cmd(id, "say /ljsmenu") 
		case 5: client_cmd(id, "say /Ljtop")
		case 6: client_cmd(id, "say /bindy")
		case 7: client_cmd(id, "say /mute")
		case 8: client_cmd(id, "say /report")
		case 9: client_cmd(id, "say /kontakt") 
		case 10: client_cmd(id, "say /Vip")
		case 11: client_cmd(id, "say /Sklepsms")
		case 12: client_cmd(id, "say /Zamow")
		case 13: client_cmd(id, "say /Skarga")
		case 14: client_cmd(id, "say /Regulamin")
		case 15: client_cmd(id, "say /serwery")
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#776475 Broń z cso do klasy postaci

Napisane przez mordoryjacz w 16.02.2023 17:41

public plugin_natives()
{
	register_native("dodaj_ak", "Get_Base", 1);
}

  • +
  • -
  • 2


#776418 [ROZWIĄZANE] Dwie modyfikacje VIP'a

Napisane przez mordoryjacz w 11.02.2023 18:07

set_bartime(id, 10); 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#776412 [ROZWIĄZANE] Dwie modyfikacje VIP'a

Napisane przez mordoryjacz w 11.02.2023 12:52

sprawdz tak

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#776409 [ROZWIĄZANE] Dwie modyfikacje VIP'a

Napisane przez mordoryjacz w 11.02.2023 11:38

 

nie testowalem dodalem tylko samo menu vipa

 

Menu się pojawia natomiast na liście jest tylko bot, który posiada flagę ADMIN_IMMUNITY

Graczy którzy rzeczywiście posiadają VIPA (ADMIN_LEVEL_H) nie ma na liście.

Dodatkowo byłby w stanie dodać u góry w menu obok VIPy online liczbe tych graczy czyli VIPY online (4)?

 

		if(!is_user_connected(i) || is_user_hltv(i) || is_user_bot(i) || !g_Vip[i]) {
			continue;
		}	

zrob tak


  • +
  • -
  • 1


#776406 [ROZWIĄZANE] Dwie modyfikacje VIP'a

Napisane przez mordoryjacz w 11.02.2023 10:15

nie testowalem dodalem tylko samo menu vipa

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#776379 [KOSZ] Pytanie o AMXX

Napisane przez mordoryjacz w 08.02.2023 14:17

tak daj sma pluginu /link do pluginu który pokazuje dmg i to się ogarnie lub ewentualnie wyłącz ten plugin całkiem

wystarczy w pliku stats.ini wylaczyc 

 

;ShowAttackers            ;Show Attackers
;ShowVictims              ;Show Victims

  • +
  • -
  • 2


#776333 Problem z kompilacją ustawianiem poprawnej flagi

Napisane przez mordoryjacz w 04.02.2023 16:11

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <engine>

public plugin_init()
{
	register_plugin("Skiny", "1.0", "Anonymuss");
	register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
}

public plugin_precache()
{
	precache_model("models/csk/Platyna/Anubis/v_ak47.mdl");
	precache_model("models/csk/Platyna/Anubis/p_ak47.mdl");
	precache_model("models/csk/Zloto/Demon/v_ak47_2.mdl");
	precache_model("models/csk/Zloto/Demon/p_ak47_2.mdl");
	precache_model("models/csk/Srebro/Widmo/v_ak47_3.mdl");
	precache_model("models/csk/Srebro/Widmo/p_ak47_3.mdl");
	precache_model("models/csk/Braz/King/v_ak47_4.mdl");
	precache_model("models/csk/Braz/King/p_ak47_4.mdl");
	precache_model("models/csk/Platyna/Two/v_m4a1.mdl");
	precache_model("models/csk/Platyna/Two/p_m4a1.mdl");
	precache_model("models/csk/Zloto/Fairy/v_m4a1_2.mdl");
	precache_model("models/csk/Zloto/Fairy/p_m4a1_2.mdl");
	precache_model("models/csk/Srebro/Deszcz/v_m4a1_3.mdl");
	precache_model("models/csk/Srebro/Deszcz/p_m4a1_3.mdl");
	precache_model("models/csk/Braz/Pustka/v_m4a1_4.mdl");
	precache_model("models/csk/Braz/Pustka/p_m4a1_4.mdl");
	precache_model("models/csk/Platyna/Gungnir/v_awp.mdl");
	precache_model("models/csk/Platyna/Gungnir/p_awp.mdl");
	precache_model("models/csk/Zloto/Dart/v_awp_2.mdl");
	precache_model("models/csk/Zloto/Dart/p_awp_2.mdl");
	precache_model("models/csk/Srebro/PawPaw/v_awp_3.mdl");
	precache_model("models/csk/Srebro/PawPaw/p_awp_3.mdl");
	precache_model("models/csk/Braz/Grafit/v_awp_4.mdl");
	precache_model("models/csk/Braz/Grafit/p_awp_4.mdl");
}

public CurWeapon(id)
{
	new iWeapon = read_data(2); 
	
	if(iWeapon == CSW_AK47)
	{
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/csk/Braz/v_ak47.mdl")
	}
	if(iWeapon == CSW_M4A1)
	{
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/csk/Braz/v_m4a1.mdl")
	}
	if(iWeapon == CSW_AWP)
	{
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/csk/Braz/v_awp.mdl")
	}
}

ustaw swoje sciezki


  • +
  • -
  • 1


#776262 [ROZWIĄZANE] [Problem] Licznik wizyt na serwerze

Napisane przez mordoryjacz w 31.01.2023 19:34

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "VisitCounter"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "Sebxx"

new c_tmp3, g_vault, visits, last_visit
new stamp[11], szSteam[35], temp[19], tmp[7]

new czas_gry[33];
new g_vault_cz;

public plugin_init()  {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	g_vault = nvault_open("Wizyty");
	g_vault_cz = nvault_open("Czas");

	register_clcmd("say /visits", "show_visits");
	c_tmp3 = register_cvar("visitcounter_interval", "1800")														// po jakim czasie naliczyc nowe wejscie?
}
public client_connect(id) {
	wczytaj_czas_gry(id);
}
public client_authorized( id, const authid[] ) {
	if(!is_user_bot(id) && !is_user_hltv(id)) {
		set_task(10.0, "counter", id, _, _, "a", 1)
	}
}

public counter(id) {
	if(is_user_connected(id)) {
		get_user_authid( id, szSteam, charsmax( szSteam ) )
		new sekundy = (czas_gry[id] + get_user_time(id, 1)), minuty, godziny;
	
		while(sekundy >= 60)
		{
			sekundy -= 60;
			minuty++;
		
		}
		
		while(minuty >= 60)
		{
			minuty -= 60;
			godziny++;
		
		}		

		if ( nvault_get( g_vault , szSteam , temp , charsmax( temp ) ) )
		{
			strtok(temp, tmp, charsmax( tmp ), stamp, charsmax( stamp ), ';');
			last_visit = str_to_num( stamp )

			if ( last_visit + get_pcvar_num( c_tmp3 ) <= get_systime() )
			{
				visits = str_to_num( tmp ) + 1
				ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^1Na serwerze spedziles^4 %ih %imin %is.^1 Jest to twoja^4 %d^1 wizyta.", godziny, minuty, sekundy, visits)
			}
			else
			{	
				return PLUGIN_CONTINUE
			}
		}
		else
		{	
			visits = 1
			ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^1To Twoja ^3pierwsza^1 wizyta na naszym serwerze")
		}

		num_to_str( visits, tmp, charsmax(tmp) )
		num_to_str( get_systime(), stamp, charsmax(stamp) )

		new iLen = 0, iMax = sizeof( temp ) - 1;
		iLen += formatex( temp[iLen], iMax - iLen, tmp )
		iLen += formatex( temp[iLen], iMax - iLen, ";" )
		iLen += formatex( temp[iLen], iMax - iLen, stamp )

		nvault_set( g_vault, szSteam, temp )
	}

	return PLUGIN_CONTINUE
}

public show_visits(id) {
	if(is_user_connected(id)) {
		get_user_authid( id, szSteam, charsmax( szSteam ) )

		nvault_get( g_vault , szSteam , temp , charsmax( temp ) )
		
		strtok(temp, tmp, charsmax( tmp ), stamp, charsmax( stamp ), ';');

		ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^1To juz Twoja^4 %s^1 wizyta na naszym serwerze", tmp)
	}
}

public wczytaj_czas_gry(id) {
	new name[35],vaultkey[64],vaultdata[256];
	
	get_user_name(id,name,34);
	format(vaultkey,63,"%s-gametime",name);
	
	nvault_get(g_vault_cz,vaultkey,vaultdata,255);
	
	czas_gry[id] = str_to_num(vaultdata);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}


public zapisz_czas_gry(id) {
	new name[35],vaultkey[64],vaultdata[256];
	
	get_user_name(id,name,34);
	czas_gry[id] += get_user_time(id, 1);
	
	format(vaultkey,63,"%s-gametime",name);
	format(vaultdata, 255, "%d", czas_gry[id]);
	
	nvault_set(g_vault_cz,vaultkey,vaultdata)
	
	czas_gry[id] = str_to_num(vaultdata);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}


public client_disconnected(id) {
	zapisz_czas_gry(id);
	czas_gry[id] = 0;
	
	if(task_exists(id))
		remove_task(id)
}

public plugin_end() {
	nvault_close(g_vault)
	nvault_close(g_vault_cz);
}

usun zapis czasu


  • +
  • -
  • 1


#775759 Czas spedzony na serwerze i która to wizyta

Napisane przez mordoryjacz w 23.12.2022 12:27

 

 

Dziękuje bardzo, już ogarnąłem i działa :)

 

Do zamknięcia.

co bylo przyczyna ze wczesniej sie nie wyswietlało?

 

 

Zrobiłem reinstall serwera i wrzuciłem plugin na nowo. Zaczął poprawnie działać.

A przy okazji mam pytanie - jak zresetować każdemu ilość spędzonego czasu i wizyt?

 

w ftp musisz znalezsc plik o nazwach takich jakie masz w pluginie od czasu i wizyt usunac je i zresetowac serwer 


  • +
  • -
  • 1


#775730 [ROZWIĄZANE] zabijanie własnych

Napisane przez mordoryjacz w 21.12.2022 12:10

jesli serwer masz postawiony na 1s1k wejdz w Konfiguracje i znajdz to mp_friendlyfire i ustaw na to co chcesz

a jesli serwer masz na pukawce to wejdz w konfigurator i znajdz to samo mp_friendlyfire i ustaw co chcesz

 

a i po zmienieniu wartosci zrestartuj serwer 


  • +
  • -
  • 1


#775702 Czas spedzony na serwerze i która to wizyta

Napisane przez mordoryjacz w 18.12.2022 14:11

,

Załączone miniatury

  • test.png

  • +
  • -
  • 1


#775685 Czas spedzony na serwerze i która to wizyta

Napisane przez mordoryjacz w 16.12.2022 19:34

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "VisitCounter"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "Sebxx"

new c_tmp3, g_vault, visits, last_visit
new stamp[11], szSteam[35], temp[19], tmp[7]

new czas_gry[33];
new g_vault_cz;

public plugin_init()  {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	g_vault = nvault_open("Wizyty");
	g_vault_cz = nvault_open("Czas");

	register_clcmd("say /visits", "show_visits");
	c_tmp3 = register_cvar("visitcounter_interval", "1800")														// po jakim czasie naliczyc nowe wejscie?
}
public client_connect(id) {
	wczytaj_czas_gry(id);
}
public client_authorized( id, const authid[] ) {
	if(!is_user_bot(id) && !is_user_hltv(id)) {
		set_task(10.0, "counter", id, _, _, "a", 1)
	}
}

public counter(id) {
	if(is_user_connected(id)) {
		get_user_authid( id, szSteam, charsmax( szSteam ) )
		new sekundy = (czas_gry[id] + get_user_time(id, 1)), minuty, godziny;
	
		while(sekundy >= 60)
		{
			sekundy -= 60;
			minuty++;
		
		}
		
		while(minuty >= 60)
		{
			minuty -= 60;
			godziny++;
		
		}		

		if ( nvault_get( g_vault , szSteam , temp , charsmax( temp ) ) )
		{
			strtok(temp, tmp, charsmax( tmp ), stamp, charsmax( stamp ), ';');
			last_visit = str_to_num( stamp )

			if ( last_visit + get_pcvar_num( c_tmp3 ) <= get_systime() )
			{
				visits = str_to_num( tmp ) + 1
				ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^1Na serwerze spedziles^4 %ih %imin %is.^1 Jest to twoja^4 %d^1 wizyta.", godziny, minuty, sekundy, visits)
			}
			else
			{	
				return PLUGIN_CONTINUE
			}
		}
		else
		{	
			visits = 1
			ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^1To Twoja ^3pierwsza^1 wizyta na naszym serwerze")
		}

		num_to_str( visits, tmp, charsmax(tmp) )
		num_to_str( get_systime(), stamp, charsmax(stamp) )

		new iLen = 0, iMax = sizeof( temp ) - 1;
		iLen += formatex( temp[iLen], iMax - iLen, tmp )
		iLen += formatex( temp[iLen], iMax - iLen, ";" )
		iLen += formatex( temp[iLen], iMax - iLen, stamp )

		nvault_set( g_vault, szSteam, temp )
	}

	return PLUGIN_CONTINUE
}

public show_visits(id) {
	if(is_user_connected(id)) {
		get_user_authid( id, szSteam, charsmax( szSteam ) )

		nvault_get( g_vault , szSteam , temp , charsmax( temp ) )
		
		strtok(temp, tmp, charsmax( tmp ), stamp, charsmax( stamp ), ';');

		ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^1To juz Twoja^4 %s^1 wizyta na naszym serwerze", tmp)
	}
}

public wczytaj_czas_gry(id) {
	new name[35],vaultkey[64],vaultdata[256];
	
	get_user_name(id,name,34);
	format(vaultkey,63,"%s-gametime",name);
	
	nvault_get(g_vault_cz,vaultkey,vaultdata,255);
	
	czas_gry[id] = str_to_num(vaultdata);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}


public zapisz_czas_gry(id) {
	new name[35],vaultkey[64],vaultdata[256];
	
	get_user_name(id,name,34);
	czas_gry[id] += get_user_time(id, 1);
	
	format(vaultkey,63,"%s-gametime",name);
	format(vaultdata, 255, "%d", czas_gry[id]);
	
	nvault_set(g_vault_cz,vaultkey,vaultdata)
	
	czas_gry[id] = str_to_num(vaultdata);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}


public client_disconnected(id) {
	zapisz_czas_gry(id);
	czas_gry[id] = 0;
	
	if(task_exists(id))
		remove_task(id)
}

public plugin_end() {
	nvault_close(g_vault)
	nvault_close(g_vault_cz);
}

genialny kod nie jest ale dziala tak jak chciales (a raczej ja nie mialem zadnych bledow z nim)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#775684 Informacja o resecie rankingu pod rankingiem

Napisane przez mordoryjacz w 16.12.2022 17:20

albo mozesz zastosowac taska przy wpisywaniu /rank zeby wiadomosc o resecie wyswietlila sie dopiero po np 1 sekundzie  :crazy:


  • +
  • -
  • 1