To jest w tłumaczeniu które pobrałeś razem z paczką, bodajże zombie_plague_advance.txt w folderze data/lang
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
lewyb
Rejestracja: 15.07.2021Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.10.2023 21:15
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 25
- Odwiedzin: 1 256
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Pan J
-
Płeć
Mężczyzna
Kontakt
#768490 [ROZWIĄZANE] Spolszczenie Menu (M) [.sma]
Napisane przez nojaknie w 16.10.2020 12:01
#772921 Paczka ZOMBIE+EXP 71 & 120 LVL
Napisane przez Szyszka2 w 19.12.2021 01:47
Paczka ZOMBIE+EXP 71 LVL
Paczka została stworzona przez CsNajpera Edytowana przez mnie @lampka
Paczka jest dostosowana pod kontem Linuxa !
Wersja AmxModa 1.8.2 lub Nowsza!
Lista Pluginów:
; Engine zp50_core.amxx gunxpmod.amxx debug zp_rozgrzewka.amxx zp50_misje.amxx debug zm_vip.amxx zm_premium.amxx zp_50_bombforzombie.amxx zm_adminmenu.amxx ; APIs amx_settings_api.amxx cs_player_models_api.amxx cs_teams_api.amxx cs_maxspeed_api.amxx cs_weap_models_api.amxx cs_weap_restrict_api.amxx cs_ham_bots_api.amxx ;ten plugin musi byc nad klasa sniper ;zp50_zombie_damage.amxx ; Classes ;zp50_class_zombie.amxx ;zp50_class_human.amxx zp50_class_nemesis.amxx zp50_class_survivor.amxx zp50_class_assassin.amxx zp50_class_genesis.amxx zp50_class_sniper.amxx ; Zombie Classes zp50_class_zombie_classic.amxx zp50_class_zombie_raptor.amxx zp50_class_zombie_light.amxx zp50_class_zombie_fat.amxx zp50_class_zombie_hunter.amxx debug zp50_class_zombie_tight.amxx zp50_class_zombie_widmo.amxx zp50_class_zombie_smierc.amxx ; Human Classes zp50_class_human_sprinter.amxx zp50_class_human_skoczek.amxx zp50_class_human_obronca.amxx zp50_class_human_pudzian.amxx zp50_class_human_x-men.amxx zp50_class_human_tytanus.amxx ;zp50_class_human_czaja.amxx ;zp50_class_human_classic.amxx ;zp50_class_human_raptor.amxx ; This must come before game modes for armor protection to work properly ;zp50_human_armor.amxx ; Game Modes Manager zp50_gamemodes.amxx ; Game Modes ;Gildie.amxx zp50_gamemode_infection.amxx zp50_gamemode_multi.amxx zp50_gamemode_swarm.amxx zp50_gamemode_nemesis.amxx zp50_gamemode_survivor.amxx zp50_gamemode_plague.amxx zp50_gamemode_armageddon.amxx zp50_gamemode_assassin.amxx zp50_gamemode_sniper.amxx zp50_gamemode_plagued.amxx zp50_gamemode_genesis.amxx zp50_gamemode_sniper_vs_nemesis.amxx zp50_gamemode_sniper_vs_genesis.amxx zp50_gamemode_sniper_vs_assassin.amxx ; Items Manager zp50_items.amxx ;zp50_items_money.amxx zp50_items_ammopacks.amxx ; Extra Items zp50_item_weaponrate.amxx zp50_item_weapons.amxx zp50_item_nightvision.amxx zp50_item_antidote.amxx zp50_item_zombie_madness.amxx zp50_item_infection_bomb.amxx zp_t_virus.amxx zp50_paczka_granatow.amxx ; Admin zp50_admin_commands.amxx zp50_admin_menu.amxx zp50_admin_models.amxx ; Buying ;zp50_buy_menus.amxx ;zp50_buy_zones.amxx ; Rewards ;zp50_rewards_money.amxx zp50_rewards_ammopacks.amxx zp50_rewards_frags_hp.amxx ; Deathmatch zp50_deathmatch.amxx zp50_random_spawn.amxx zp50_spawn_protection.amxx ; Zombie/Human Features zp50_zombie_features.amxx zp50_zombie_sounds.amxx zp50_human_ammo.amxx ; Custom Features zp50_flashlight.amxx zp50_nightvision.amxx zp50_leap.amxx zp50_painshockfree.amxx zp50_knockback.amxx zp50_weapon_drop_strip.amxx ; Effects zp50_effects_infect.amxx zp50_effects_cure.amxx zp50_effects_lighting.amxx zp50_ambience_effects.amxx zp50_ambience_sounds.amxx ; Gameplay / Other zp50_main_menu.amxx zp50_objective_remover.amxx zp50_team_scoring.amxx zp50_gameplay_fixes.amxx ;zp50_hud_info.amxx zp50_serverbrowser_info.amxx zp50_ammopacks.amxx debug ;zp_kill_reward.amxx ; Custom grenades ;zp50_grenade_flashbangs.amxx zp50_grenade_fire.amxx zp50_grenade_frost.amxx zp50_grenade_flare.amxx zp_extra_miny.amxx debug zp50_extra_hp.amxx ; ZP 4.3 Subplugin Compatibility zp50_zp43_compat.amxx ;addony zp_informator.amxx ;czas u gory na zielono do konca mapy itp. backweapons.amxx zp_parachute.amxx zp_addon_death_sprite.amxx zp_addon_grenade_status.amxx zp_donate_ap.amxx debug zp_countdown_fixed.amxx zp_descriptive_fire_in_the_hole.amxx zp_aim_info.amxx ; info na gracza lvl hp klasa ;zp_addon_zbhealthbar.amxx zp_informer.amxx ; ;zp_konkurs_top.amxx ;itemy ;zp50_item_weaponrate.amxx zp50_item_antidote_bomb.amxx zp_extra_pipe.amxx zp_extra_lasermine.amxx zp_extra_bazooka.amxx ;celownik_laserowy.amxx ZP50_Extra_Deadly_Shot.amxx zp_extra_armor.amxx zp50_gas_mask.amxx zp_extra_exp.amxx zp_no_recoil.amxx zp_extra_assassin.amxx zp_extra_survivor.amxx zp_extra_sniper.amxx zp_extra_nemesis.amxx zp_extra_genesis.amxx zp_50_extra_ruletka.amxx debug zp50_biohazard_compat.amxx ;zp50_item_antidote_bomb.amxx debug // OFF ;zp_extra_gravity.amxx ;zp50_pipebomb.amxx ;zp_lasermine_28.amxx ;zp_extra_knife_blink.amxx blokada_dzialek.amxx zp50_av_modes_godmode.amxx block_item.amxx catch_players.amxx koniec_mapy_exp.amxx zmexp_free_lvl.amxx ;Darmowy 18 LVL zp50_vote_mode.amxx zm_recoil_usluga_flaga_x.amxx ;no recoil na flage s dla premium zp50_konta.amxx debug zm_nemesis_hp.amxx ;hp zombie nad jego glowa spr ;zp50_klany.amxx ;klany testowane zp50_nocne_mody.amxx ;nocne mody ustawienia w cvarach
Paczka Zombie+EXP 71 LVL : https://drive.google...iew?usp=sharing
Paczka SMA z Gunxpmodem 120 LVL : https://drive.google...iew?usp=sharing
Zwykłe bronie , Złote bronie , Diamentowe Bronie , Emeraldowe bronie i Rubinowe bronie które nie dawno zrobiłem wraz z 120 LVL"em (:
Jak ktoś będzie chciał to modele można pobrać ze serwera Zombie+EXP !
#772511 Przerobienie rewarda
Napisane przez Alelluja w 05.09.2021 19:24
#772498 Przerobienie rewarda
Napisane przez Alelluja w 03.09.2021 14:57
#772246 System Misji Zombie Plague - Edycja
Napisane przez Alelluja w 16.07.2021 21:26
Powinno już działać.
Załączone pliki
-
exp.sma 16,79 KB 39 Ilość pobrań
exp.amxx -
misje_zombie.sma 20,41 KB 46 Ilość pobrań
misje_zombie.amxx
#772338 [ZP] Limit AP
Napisane przez Robiin w 02.08.2021 18:48
new const ZP_MAX_AMMO = 300 new const ZP_MAX_AMMO_VIP = 500Usuń wszystko co związane z tym co podaje wyżej z swojego silnika, lub podaj sma w załączniku - postaram się Tobie to naprawić
Akurat usuwać lub sklepać coś z czegoś innego w coś jeszcze inne - potrafię
Panie, co pan pier**lisz?
Nie testowałem, ale prawdopodobnie zadziała. Przy okazji upiekszyłem też kod.
Załączone pliki
-
zp_save_ammo_new2.sma 2,51 KB 42 Ilość pobrań
zp_save_ammo_new2.amxx
#760756 [Sprzedam] Paczkę Zombie Plague
Napisane przez Robiin w 16.08.2019 10:42
#760753 [Sprzedam] Paczkę Zombie Plague
Napisane przez Robiin w 16.08.2019 09:46
#735584 Kontakt do adminów
Napisane przez Robiin w 02.02.2017 16:28
Plugin jest "kontunuacją" pluginu na kontakt od SpeedKilla (https://amxx.pl/topi...akt-do-adminów/)
Dodane zostały: steam, ranga oraz prefix.
Zadziała jedynie na AMXX 1.9 i wyżej.
/kontakt
Standardowa z oryginalnego działu.
cstrike/addons/amxmodx/configs/kontakt.ini
Nowych adminów dopisujemy według wzoru
"Nick" "Numer GG" "Steam" "Ranga"
np.
"aSior" "brak" "asiorrr" "Administrator serwera"
Załączone pliki
-
kontakt.sma 3,24 KB 415 Ilość pobrań
kontakt.amxx
#772242 System Misji Zombie Plague - Edycja
Napisane przez Alelluja w 16.07.2021 20:01
#772239 System Misji Zombie Plague - Edycja
Napisane przez Alelluja w 16.07.2021 19:38
Sprawdź. Podmień te levele na te co wysłałem.
Załączone pliki
-
misje_zombie.sma 20,57 KB 35 Ilość pobrań
misje_zombie.amxx -
exp.sma 16,51 KB 47 Ilość pobrań
exp.amxx
#772236 System Misji Zombie Plague - Edycja
Napisane przez Alelluja w 16.07.2021 14:27
#772227 System Misji Zombie Plague - Edycja
Napisane przez Alelluja w 15.07.2021 20:09
#772229 [ROZWIĄZANE] Dodanie flagi do Zapisu AP
Napisane przez Misiu. w 15.07.2021 20:16
Wyprobuj
#include <amxmodx> #include <zombieplague> #include <fvault> #define PLUGIN "[ZP] Save Ammo New v2" #define VERSION "1.3" #define AUTHOR "Shaxu" #define AUTOSAVE_INTERVAL 30.0 #define ACCESS_FLAG ADMIN_LEVEL_H #define ACCESS_FLAG_SVIP ADMIN_LEVEL_G #define MAX_SAVE_ALL 300 #define MAX_SAVE_VIP 500 #define MAX_SAVE_SVIP 1000 #define flag_get(%1,%2) (%1 & (1 << (%2 & 31))) #define flag_get_boolean(%1,%2) (flag_get(%1,%2) ? true : false) #define flag_set(%1,%2) %1 |= (1 << (%2 & 31)) #define flag_unset(%1,%2) %1 &= ~(1 << (%2 & 31)) new const g_vault_name[] = "ammobank" new g_LoadSuccess, g_IsConnected, g_MaxPlayers new g_name[33][33] new g_ammo[33] new cvar_block_start_ammo, cvar_load_ammo_packs new SayText #define is_user_valid(%1) (1 <= %1 <= g_MaxPlayers) public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_logevent("logevent_round_end", 2, "1=Round_End") cvar_block_start_ammo = register_cvar("zp_bank_block_start", "1") cvar_load_ammo_packs = register_cvar("zp_bank_auto_save", "1") g_MaxPlayers = get_maxplayers() SayText = get_user_msgid("SayText") } public plugin_cfg() { set_task(AUTOSAVE_INTERVAL, "TaskAutoSave",_,_,_,"b") } public client_putinserver(id) { if( is_user_connected ( id ) ) set_task( 6.0, "ShowMessage", id ) if(is_user_hltv(id) || is_user_bot(id)) return; if(get_pcvar_num(cvar_block_start_ammo)) { zp_set_user_ammo_packs(id, 0) } if(get_pcvar_num(cvar_load_ammo_packs)) { AutoLoad(id) } } public client_disconnect(id) { if(flag_get(g_LoadSuccess,id)) { SaveAmmo(id) flag_unset(g_LoadSuccess,id) } flag_unset(g_IsConnected,id) } public logevent_round_end() TaskAutoSave(); public TaskAutoSave() { for(new id = 1; id <= g_MaxPlayers; id++) { if(is_user_valid(id) && flag_get(g_IsConnected,id) && flag_get(g_LoadSuccess,id)) SaveAmmo(id); } } LoadAmmo(id) { new data[16] if(fvault_get_data(g_vault_name, g_name[id], data, 15)) { g_ammo[id] = str_to_num(data) zp_set_user_ammo_packs(id, g_ammo[id]) } flag_set(g_LoadSuccess,id) } SaveAmmo(id) { if(!flag_get(g_LoadSuccess,id)) { server_print("[AutoSaveAmmoPack] User [%i] failed to save AP because it not loaded yet!", id) return } g_ammo[id] = zp_get_user_ammo_packs(id) if(get_user_flags(id) & ACCESS_FLAG) { if(g_ammo[id] >= MAX_SAVE_VIP) { g_ammo[id] = MAX_SAVE_VIP } } else if(get_user_flags(id) & ACCESS_FLAG_SVIP) { if(g_ammo[id] >= MAX_SAVE_SVIP) { g_ammo[id] = MAX_SAVE_SVIP } } else if(g_ammo[id] >= MAX_SAVE_ALL) { g_ammo[id] = MAX_SAVE_ALL } new data[16] num_to_str(g_ammo[id], data, 15) fvault_set_data(g_vault_name, g_name[id], data) } public AutoLoad(id) { if(is_user_hltv(id) || is_user_bot(id)) return; flag_set(g_IsConnected,id) get_user_name(id, g_name[id], 32) LoadAmmo(id) } public ShowMessage(id) { g_ammo[id] = zp_get_user_ammo_packs(id) ChatColor(id, "!g[ZP]!y Twoje AP - !g%d !y| Limit Zwykly - !g300 AP !y| Limit VIP - !g500 AP", g_ammo[id]) } stock ChatColor(const id, const input[], any:...) { new count = 1, players[32] static msg[191] vformat(msg, 190, input, 3) replace_all(msg, 190, "!g", "^4") // Green Color replace_all(msg, 190, "!y", "^1") // Default Color replace_all(msg, 190, "!t", "^3") // Team Color replace_all(msg, 190, "!t2", "^0") // Team2 Color if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch") { for (new i = 0; i < count; i++) { if (is_user_connected(players[i])) { message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SayText, _, players[i]) write_byte(players[i]); write_string(msg); message_end(); } } } }
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: lewyb
- Regulamin