Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

KaRaMusTaFax - zdjęcie

KaRaMusTaFax

Rejestracja: 11.05.2008
Aktualnie: Poza forum
Poza forum Ostatnio: Prywatna
-----

#193145 Zadane obrażenia (funkcja /me)

Napisane przez DarkGL w 01.12.2010 19:13

client_print(id, print_chat, "Zadales dotychczas %d obrazen.", Damage[id]);
na
client_print(id, print_chat, "Zadales dotychczas %d obrazen.", floatround(Damage[id]));


public EndRound( ) {
     
        for(new i = 0;i<33;i++){
                  Xdamage[i] = Damage[i];
       }
        SortFloats(Xdamage, 33, Sort_Descending);
        
        for(new i = 0; i<33; i++) {
                if(!is_user_alive(i)){
                                       continue;
               }
                static szName[32];
                get_user_name(i, szName, sizeof(szName)-1);
                
                floatround(Xdamage[i], floatround_floor);
                
                if( ( Xdamage[0] == Damage[i] ) && g_playersnum > 1 ) {
                        client_print(0, print_chat, "Najwiecej obrazen zadal %s (%d obrazen!).", szName, floatround(Xdamage[0]) );
                        break;
                }
        }
}

  • +
  • -
  • 1