
W xpmodzie łatwiej.
register_native("exp_set_user_xp", "_set_xp")
register_native("exp_get_user_xp", "_get_xp")
zamienić na
register_native("hnsxp_set_user_xp", "_set_xp")
register_native("hnsxp_get_user_xp", "_get_xp")
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez ^Grzyboo
w 28.11.2011 21:41
register_native("exp_set_user_xp", "_set_xp")
register_native("exp_get_user_xp", "_get_xp")
register_native("hnsxp_set_user_xp", "_set_xp")
register_native("hnsxp_get_user_xp", "_get_xp")
Napisane przez Kusek
w 04.03.2011 12:25
Napisane przez KariiO
w 13.01.2011 17:03
show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc pocisków to 10",lustrzany_pocisk[id])Na to:
show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc pocisków to 10")Zbędne literki
Napisane przez KariiO
w 13.01.2011 16:17
new bool:AmmoMaster[33]
after_bullet[id]=1Dodajesz to:
if ( !AmmoMaster[id] ) return PLUGIN_CONTINUE new wpn_id=get_user_weapon(id, clip, ammo); new wpn[32]Pod tym:
if ((weapon != CSW_C4 ) && !on_knife[id] && (player_class[id] == Ninja)) { client_cmd(id,"weapon_knife") engclient_cmd(id,"weapon_knife") on_knife[id]=1 }Dodajesz to:
if(player_class[id]==TwojaKlasa){ if ( wpn_id==CSW_C4 || wpn_id==CSW_HEGRENADE || wpn_id == CSW_SMOKEGRENADE || wpn_id == CSW_FLASHBANG || wpn_id == CSW_KNIFE ) return PLUGIN_CONTINUE // Never Run Out of Ammo! //server_print("STATUS ID=%d CLIP=%d, AMMO=%d WPN=%d", id, clip, ammo, wpn_id) if ( clip == 0 ) { //server_print("INVOKING PUNISHER MODE! ID=%d CLIP=%d, AMMO=%d WPN=%d", id, clip, ammo, wpn_id) get_weaponname(wpn_id,wpn,31) //highly recommend dropping weapon - buggy without it! if ( get_cvar_num("sv_dropwpn")!=0 ) engclient_cmd(id,"drop",wpn) //TEST give_item(id,wpn) engclient_cmd(id, wpn ) engclient_cmd(id, wpn ) // Checking to see if multple sends helps - sometimes this doesn't work... ;-( engclient_cmd(id, wpn ) // Checking to see if multple sends helps - sometimes this doesn't work... ;-( } }
Napisane przez KariiO
w 13.01.2011 16:12
Napisane przez KariiO
w 09.01.2011 17:51
Napisane przez KariiO
w 12.01.2011 21:53
new lustrzany_pocisk[33];W client_connect :
lustrzany_pocisk[id] = 0;I tu właśnie zależy jeżeli moc do klasy nie dodajesz tego jeżeli do itemu to dodajesz w reset_item_skills to:
lustrzany_pocisk[id] = 0;W roundstart :
lustrzany_pocisk[id_gracza] = 0w plugin_init:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage",0);
public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){ if(if(damagebits&(1<<1) && lustrzany_pocisk[this] == 1){ SetHamParamFloat(1, idattacker); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; }Jak miała być to moc do itemu to ew. dodajesz opis...
g_haskit[id] = 0To:
lustrzany_pocisk[id] = 0Pod klasą to samo co wyżej tylko zamiast zera 1.(chyba tu właśnie nie wiem ;/)
Napisane przez sebul
w 12.01.2011 20:35
Napisane przez sebul
w 11.01.2011 22:35
ZnajdźCo zrobic zeby klasa biegala cicho na nozu, (bez ladowania)
if (((player_b_silent[id] > 0) || (player_class[id] == Zabojca)) && is_user_alive(id))
if ((player_b_silent[id] > 0 || player_class[id] == Zabojca || (player_class[id] == Twoja_Klasa && on_knife[id])) && is_user_alive(id))
Jakbyś nie znalazł [Tutorial] Dodanie mocy na nożu - dodatkowe obrazenia, losowy item - Nieoficjalny polski support AMX Mod XPo zaladowaniu dostaje +30DMG (To nieobowiązkowe, widziałem gdzies zaraz przerobie)
ZnajdźPostac biega szybciej od innych (bez ladowania noza) od razu
if(player_class[id] == Ninja) speeds= 40 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Zabojca) speeds= 10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Barbarzynca) speeds= -10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
if(player_class[id] == Ninja) speeds= 40 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Zabojca) speeds= 10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Barbarzynca) speeds= -10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Twoja_Klasa) speeds= 50 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
Napisane przez sebul
w 11.01.2011 21:38
Napisane przez sebul
w 10.01.2011 18:29
A ja myślałem, że to akurat nie robi różnicy...++i oznacz że i jest powiększane jeszcze przed wykonaniem pętli więc i przyjmie wartość 2, więc gracz z id 1 zostanie pominięty.
A tutaj rozumiem, że może być 1 zamiast tego 0? Oraz przed num nie może być "<="? Trochę głupie pytania, niby takie małe szczegóły, ale z tego co widzę, jednak mają spore znaczenie...new players[32], num;
get_players(players, num);
for(new i=0; i<num; i++) // kod
Napisane przez sebul
w 10.01.2011 01:50
for(new i=0; i<=32; ++i) // kod
for(new i=1; i<=32; ++i) // kod
new players[32], num;
get_players(players, num);
for(new i=1; i<=num; ++i) // kod
Napisane przez KariiO
w 11.01.2011 21:24
Napisane przez sebul
w 11.01.2011 20:32
Napisane przez Firxenowsky
w 09.01.2011 19:03