Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Noo3?! - zdjęcie

Noo3?!

Rejestracja: 05.02.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.07.2012 14:20
*****

#327917 blockmaker By grzyboo błąd

Napisane przez ^Grzyboo w 28.11.2011 21:41

Należy podmienić natywy w xpmodzie od funfla, albo w moim bmie, to należy już do Ciebie :P

W xpmodzie łatwiej.

register_native("exp_set_user_xp", "_set_xp")
register_native("exp_get_user_xp", "_get_xp")


zamienić na


register_native("hnsxp_set_user_xp", "_set_xp")
register_native("hnsxp_get_user_xp", "_get_xp")

  • +
  • -
  • 1


#221418 Dźwięk i tekst przy zdobyciu levelu

Napisane przez Kusek w 04.03.2011 12:25

if(player_lvl[id]==500){
wykonuj wunkcję
}



tylko nie wiem jaka w diablo mod jest funkcja od lvl gracza, chyba ta
  • +
  • -
  • 1


#205618 Klasa dostaje broń

Napisane przez KariiO w 13.01.2011 17:03

Chyba nie tam ta opcja tylko działa na zasadzie włącz-wyłącz ale nie jestem pewien na 100% Możesz wypróbować jeżeli jest tak że możesz podać ilość lustrzanych pocisków to zadziała.
To:
show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc pocisków to 10",lustrzany_pocisk[id])
Na to:
show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc pocisków to 10")
Zbędne literki ;)
  • +
  • -
  • 1


#205583 Klasa dostaje broń

Napisane przez KariiO w 13.01.2011 16:17

Mój błąd powinienem mieć raczej minusa ;/ id->i nie popatrzyłem się jak to jest w tym roundstarcie a od razu pisałem. Na 100% id na i

Wypadku nieskończoności ammo mogę tylko pomóc nie wiem czy to będzie działać bo nie testowałem...:
Nowa zmienna:
new bool:AmmoMaster[33]

Nad tym w cur_weapon:
after_bullet[id]=1
Dodajesz to:
if ( !AmmoMaster[id] ) return PLUGIN_CONTINUE
    new wpn_id=get_user_weapon(id, clip, ammo); 
    new wpn[32]
Pod tym:
if ((weapon != CSW_C4 ) && !on_knife[id] && (player_class[id] == Ninja))
	{
		client_cmd(id,"weapon_knife")
		engclient_cmd(id,"weapon_knife")
		on_knife[id]=1
	}
Dodajesz to:
if(player_class[id]==TwojaKlasa){
    if ( wpn_id==CSW_C4 || wpn_id==CSW_HEGRENADE || wpn_id == CSW_SMOKEGRENADE || wpn_id == CSW_FLASHBANG || wpn_id == CSW_KNIFE ) return PLUGIN_CONTINUE 
    
    // Never Run Out of Ammo! 
    //server_print("STATUS ID=%d CLIP=%d, AMMO=%d WPN=%d", id, clip, ammo, wpn_id) 
    if ( clip == 0 ) 
    { 
      //server_print("INVOKING PUNISHER MODE! ID=%d CLIP=%d, AMMO=%d WPN=%d", id, clip, ammo, wpn_id) 
      get_weaponname(wpn_id,wpn,31) 
      //highly recommend dropping weapon - buggy without it! 
      if ( get_cvar_num("sv_dropwpn")!=0 ) engclient_cmd(id,"drop",wpn)  //TEST 
      give_item(id,wpn) 
      engclient_cmd(id, wpn ) 
      engclient_cmd(id, wpn ) // Checking to see if multple sends helps - sometimes this doesn't work... ;-( 
      engclient_cmd(id, wpn ) // Checking to see if multple sends helps - sometimes this doesn't work... ;-( 
    } 
}

  • +
  • -
  • 1


#205578 Klasa dostaje broń

Napisane przez KariiO w 13.01.2011 16:12

id_gracza zmień na id
  • +
  • -
  • 1


#204519 Komenda od lvla.

Napisane przez KariiO w 09.01.2011 17:51

Jak zrobić komendę która zadziała tylko jeśli ma się 401 lvl ?
  • +
  • -
  • 1


#205464 Klasa dostaje broń

Napisane przez KariiO w 12.01.2011 21:53

Nowa zmienna na górze:
new lustrzany_pocisk[33];
W client_connect :
lustrzany_pocisk[id] = 0;
I tu właśnie zależy jeżeli moc do klasy nie dodajesz tego jeżeli do itemu to dodajesz w reset_item_skills to:
lustrzany_pocisk[id] = 0;
W roundstart :
lustrzany_pocisk[id_gracza] = 0
w plugin_init:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage",0);

Na sam dół:
public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
       if(if(damagebits&(1<<1) && lustrzany_pocisk[this] == 1){
                   SetHamParamFloat(1, idattacker);
                   return HAM_HANDLED;
       }
	return HAM_IGNORED;
}
Jak miała być to moc do itemu to ew. dodajesz opis...

Moc klasowa to dodajesz w select_class_menu pod tym:
g_haskit[id] = 0
To:
lustrzany_pocisk[id] = 0
Pod klasą to samo co wyżej tylko zamiast zera 1.(chyba tu właśnie nie wiem ;/)

EDIT1@
UP trochę mniej dokładniej ^^
  • +
  • -
  • 1


#205427 Klasa dostaje broń

Napisane przez sebul w 12.01.2011 20:35

Czy da się zrobić ze klasa po zabiciu dostaje +20hp?

Da się, na podstawie barbarzyńcy to robisz.

I jak zrobic opis klas po wpisaniu /klasy z podzialem na Bohaterowie i Potwory ?

Z tym już jest trochę więcej roboty, ale praktycznie to się robi tak samo jak masz nowe menu do wyboru klas.
  • +
  • -
  • 1


#205246 Klasa dostaje broń

Napisane przez sebul w 11.01.2011 22:35

Co zrobic zeby klasa biegala cicho na nozu, (bez ladowania)

Znajdź
if (((player_b_silent[id] > 0) || (player_class[id] == Zabojca)) && is_user_alive(id))

zamień na
if ((player_b_silent[id] > 0 || player_class[id] == Zabojca || (player_class[id] == Twoja_Klasa && on_knife[id])) && is_user_alive(id))


Po zaladowaniu dostaje +30DMG (To nieobowiązkowe, widziałem gdzies zaraz przerobie)

Jakbyś nie znalazł [Tutorial] Dodanie mocy na nożu - dodatkowe obrazenia, losowy item - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Postac biega szybciej od innych (bez ladowania noza) od razu ;P

Znajdź
if(player_class[id] == Ninja) speeds= 40 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Zabojca) speeds= 10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Barbarzynca) speeds= -10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)

i dodaj swoją klasę, np.
if(player_class[id] == Ninja) speeds= 40 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Zabojca) speeds= 10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Barbarzynca) speeds= -10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Twoja_Klasa) speeds= 50 + floatround(player_dextery[id]*1.3)

  • +
  • -
  • 1


#205223 Klasa dostaje broń

Napisane przez sebul w 11.01.2011 21:38

Z tego co wypatrzyłem to chyba w Hunter'ze 3 otwierające , 2 zamykające...

I do tego kilka innych błędów, ale już poprawiłem (pomogłem na PW).
  • +
  • -
  • 1


#204824 for(new i=0... czy for(new i=1... ?

Napisane przez sebul w 10.01.2011 18:29

++i oznacz że i jest powiększane jeszcze przed wykonaniem pętli więc i przyjmie wartość 2, więc gracz z id 1 zostanie pominięty.

A ja myślałem, że to akurat nie robi różnicy...

new players[32], num;
get_players(players, num);
for(new i=0; i<num; i++) // kod

A tutaj rozumiem, że może być 1 zamiast tego 0? Oraz przed num nie może być "<="? Trochę głupie pytania, niby takie małe szczegóły, ale z tego co widzę, jednak mają spore znaczenie...
  • +
  • -
  • 1


#204661 for(new i=0... czy for(new i=1... ?

Napisane przez sebul w 10.01.2011 01:50

Witam. Mam takie pytanie odnośnie pętli "for". Jeśli chcemy wykonać coś na wszystkich graczach to jak to powinno być? Wiele razy spotykam się z, np. takim zapisem
for(new i=0; i<=32; ++i) // kod

ale przypadkiem te 0 jest nie potrzebne? Czyli nie lepiej pisać to w ten sposób
for(new i=1; i<=32; ++i) // kod

??
Oczywiście za 32 można podstawić inne wartość, np.
new players[32], num;
get_players(players, num);
for(new i=1; i<=num; ++i) // kod

ale chodzi mi o samą tą jedynkę...
  • +
  • -
  • 1


#205218 Klasa dostaje broń

Napisane przez KariiO w 11.01.2011 21:24

Z tego co wypatrzyłem to chyba w Hunter'ze 3 otwierające , 2 zamykające...
  • +
  • -
  • 1


#205192 Klasa dostaje broń

Napisane przez sebul w 11.01.2011 20:32

Musisz pozamykać wszystkie otwarte klamry "{", bo już po samym screenie widzę, że tego nie zrobiłeś.
  • +
  • -
  • 1


#204557 Klasa dostaje broń

Napisane przez Firxenowsky w 09.01.2011 19:03

1.

case TwojaKlasa:
{
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
fm_give_item(id, "weapon_flashbang")
fm_give_item(id, "weapon_flashbang")
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade")
}

  • +
  • -
  • 1