Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Vanilla - zdjęcie

Vanilla

Rejestracja: 02.01.2021
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.03.2021 10:39
-----

#771187 [ROZWIĄZANE] Plugin pokazujący czas otworzenia cel.

Napisane przez P3neR w 17.03.2021 16:14

Podmień ta linijkę bo zapomniałem i wtedy zobacz 

register_event("TextMsg", "RoundRestart", "a", "2&#Game_w");

  • +
  • -
  • 1


#771189 [ROZWIĄZANE] Plugin pokazujący czas otworzenia cel.

Napisane przez P3neR w 17.03.2021 16:39

register_event("TextMsg", "RoundRestart", "a", "2&#Game_C", "2&#Game_w");

Spróboj tak, nie wiem czy zadziała ale warto sprobować 


  • +
  • -
  • 1


#771190 [ROZWIĄZANE] Plugin pokazujący czas otworzenia cel.

Napisane przez Żuk w 17.03.2021 16:41

Usuń ten event który kolega podaje wyżej całkowicie ponieważ jest już jeden przypisany do tego samego publica, dlatego czas pokazuje się dwukrotnie.

 

i zamień

public disconnect(id)

na

public disconnected(id)

 

zniknie warning podczas kompilacji
 

btw. Tobie chodziło cały czas o realną godzinę? bo jestem przekonany że autorowi temat chodziło o coś calkowicie innego xD tak to bym nie kombinował co jest nie tak..

 


  • +
  • -
  • 1


#771192 [ROZWIĄZANE] Plugin pokazujący czas otworzenia cel.

Napisane przez Żuk w 17.03.2021 16:55

public client_disconnect, sorki :D na public client_disconnected


  • +
  • -
  • 1


#771171 [ROZWIĄZANE] Problem z kompilacją pluginu na menu

Napisane przez P3neR w 16.03.2021 23:03

Skompiluj i daj znać czy działa :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#771151 Problem z kompilacją

Napisane przez Roughster w 15.03.2021 20:02

Dlaczego dwa warunki w jednym?

if(get_user_flags(id) & ADMIN_RESERVATION && if(get_user_team(id) == 2){

na

if(get_user_flags(id) & ADMIN_RESERVATION && get_user_team(id) == 2){


  • +
  • -
  • 1


#771053 [ROZWIĄZANE] Prośba o przerobienie pluginu

Napisane przez Żuk w 09.03.2021 16:33

nie jestem w stanie przetestowac ale zerknij, bany zapisywały się w pliku nvault "banct" w którym też zapisany jest czas gry graczy, aczkolwiek stare bany nie będą brane pod uwage

Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#770732 Jak dodać prefixy na Admin Chat?

Napisane przez Zuzza w 22.02.2021 20:10

W pluginie adminchat.sma masz kod odpowiedzialny za wyświetlanie wiadomości na @@

To jest kawałek kodu z tego pluginu w którym trzeba dokonać zmiany:

switch ( get_pcvar_num(amx_show_activity) )
	{
		case 3, 4:
		{
			new maxpl = get_maxplayers();
			for (new pl = 1; pl <= maxpl; pl++)
			{
				if (is_user_connected(pl) && !is_user_bot(pl))
				{
					if (is_user_admin(pl))
					{
						show_hudmessage(pl, "%s :   %s", name, message[i + n])
						client_print(pl, print_notify, "%s :   %s", name, message[i + n])
					}
					else
					{
						show_hudmessage(pl, "%s", message[i + n])
						client_print(pl, print_notify, "%s", message[i + n])
					}
				}
			}
		}
		case 2:
		{
			show_hudmessage(0, "%s :   %s", name, message[i + n])
			client_print(0, print_notify, "%s :   %s", name, message[i + n])
		}
		default:
		{
			show_hudmessage(0, "%s", message[i + n])
			client_print(0, print_notify, "%s", message[i + n])
		}
	}

Polecam stworzyć funkcje która będzie zwracać odpowiedni prefix dla odpowiedniej flagi o na przykład tako:

public RetunrPrefix(id){
	new szPrefix[11]
	if( has_flag(id, "a" ) )
		format(szPrefix, 10, "HEADADMIN ")
	else if( has_flag(id, "c") )
		format(szPrefix, 10, "ADMIN ")
	return szPrefix
}

Teraz skoro funkcja na prefix już jest wystarczy to połączyć tak o:

case 2:
{
	show_hudmessage(0, "%s%s :   %s", RetunrPrefix(id), name, message[i + n])
	client_print(0, print_notify, "%s :   %s", name, message[i + n])
}

W case 3, 4 również jest wyświetlany nick admina tylko adminom więc można by to tam również dodać ale to już wierze że dasz rade samodzielnie :)


  • +
  • -
  • 2


#770830 get_user_team podwojne

Napisane przez sharkowy w 26.02.2021 21:46

Cytując Darka z przed paru lat;

 

Lepiej używać jest cs_get_user_team druga funkcja czyli get_user_team w pewnych przypadkach zwróci nieprawdziwe dane

 

 

Więc dmuchając na zimne słuchajmy się rad naszego miszcza :D

if(get_user_flags(id) & FLAGA_USERA && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)

Tutaj już można wspomóc się zmienną, bo trochę długa linijka wychodzi no ale co tam.


  • +
  • -
  • 3


#770801 get_user_team podwojne

Napisane przez Zuzza w 25.02.2021 00:46

Nie, absolutnie nie powinno działać tak jak myślisz. Działa tak jak jest zaprogramowane.

 if(get_user_flags(id) & FLAGA_USERA && get_user_team(id) == 1 && get_user_team(id) == 2)

Taki oto if oznacza: 

 

Jeżeli gracz ma falage_usera i jest jego drużyna to 1 i jego drużyna to 2

 

Nie możliwym jest spełnienie warunku bycia w drużynie 1 i bycia w drużynie 2 w tym samym czasie.

To czego szukasz to nie AND tylko OR

 

Potrzebujesz napisać if który sprawdzi czy gracz posiada flagę i ( drużyna = 1 lub drużyna = 2 )

Ważne jest to aby zrozumieć różnice pomiędzy

"AND" czyli ,,i", "oraz" - &&

 

a

 

"OR" czyli "lub" - ||

 

Taki warunek będzie wyglądać następująco


if( get_user_flags(id) & FLAGA_USERA && ( get_user_team(id) == 1 || get_user_team(id) == 2 ) )

lub:

if( get_user_flags(id) & FLAGA_USERA ){
    if( get_user_team(id) == 1 || get_user_team(id) == 2 ){
        //Tu instrukcje
    }   
}

Warunek w warunku to jak AND

 

Polecam używać zamiast 

get_user_flags(id)

to:

has_flag(id, "abce")
has_flag(id, "a")

  • +
  • -
  • 3


#770799 get_user_team podwojne

Napisane przez Obelix w 25.02.2021 00:25

 
 if(get_user_flags(id) & FLAGA_USERA && get_user_team(id) == 1 && get_user_team(id) == 2)
    {

 

Lub

 

 
 if(get_user_flags(id) & FLAGA_USERA)
    {
 
  • +
  • -
  • 1


#770735 [ROZWIĄZANE] Napisy w HUD znikają

Napisane przez Zuzza w 22.02.2021 20:41

formatex(szDay, 90, "| ** Dzien %i - %s ** |^n| > Prowadzacy: Brak < |^n^n^n| > Typ dnia: Normalny < |^n| > Wiezniow: %i/%i < |", jail_day, dni_tygodnia[jail_day%7], ilosc_graczy[ZYWI], ilosc_graczy[WSZYSCY]);

90 zmień na 200 jak w innych linijkacah tylko pytanie wtedy po co szDay ma 256, skoro i tak wszędzie i tak tylko 200 znaków edytujesz.

formatex(szDay, 90

  • +
  • -
  • 1


#770643 Problem z kompilacją kontaktu

Napisane przez Roughster w 19.02.2021 17:47

Nie kopiuj wszystkiego na siłę.

 

Masz w public menu_admin(id)

menu4, więc wszędzie musi być menu4 i analogicznie w reszcie.

 

Dodatkowo jak dodajesz nową osobę to musisz przypisać id case, który będzie kierować do public infoX.

 

Tutaj łap kod z komentarzem:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>


#define PLUGIN "Kontakt Admins"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Anonymuss"

public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("say /kontakt", "menu_kontakt");
}

public menu_kontakt(id)
{
	new menu = menu_create("\dKontakt z Adminami:", "menu_case_kontakt")

	menu_additem(menu, "\d[\r~\rHead\dAdmini\r~\d]", "1", 0)
	menu_additem(menu, "\d[\r~\dAdmini\r~\d]^n", "2", 0)
	menu_additem(menu, "\d[\r~\dStraznicy\r~\d]", "3", 0)

	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\d| \rWyjdz \d|");
	menu_display(id, menu);
}

public menu_case_kontakt(id, menu, item)
{
	if (item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu)
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	new data[6], iName[64]
	new acces, callback
	menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)

	new key = str_to_num(data)

	switch(key)
	{ 
	case 1 : menu_wlasciciel(id)
	case 2 : menu_opiekun(id)
	case 3 : menu_admin(id)
	case 4 : info1(id) //case, ktory przypisujesz do konkretnej osoby w tym przypadku "Szefowa: Acnologia" w public menu_wlasciciel(id)
	case 5 : info2(id)
	case 6 : info3(id)
	case 7 : info4(id)
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

public menu_wlasciciel(id)
{
	new menu2 = menu_create("\rHead\dAdmini:", "menu_case_kontakt")
	menu_additem(menu2, "\rSzefowa\w: Acnologia", "4", 0) //"4" oznacza case 4, ktory kieruje do public info1(id)
			
	menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "\d| \rWyjdz \d|")
	menu_display(id, menu2)
}

public menu_opiekun(id)
{
	new menu3 = menu_create("\dAdmini:", "menu_case_kontakt")
	menu_additem(menu3, "\yAdmin\w: smutnyChlopiec", "5", 0)
			
	menu_setprop(menu3, MPROP_EXITNAME, "\d| \rWyjdz \d|")
	menu_display(id, menu3)
}

public menu_admin(id)
{
	new menu4 = menu_create("\dStraznicy:", "menu_case_kontakt")
	menu_additem(menu4, "\wStraznik: _0xforestx0_", "6", 0)
	menu_additem(menu4, "\wStraznik: _0xforestx0_", "7", 0)
			
	menu_setprop(menu4, MPROP_EXITNAME, "\d| \rWyjdz \d|")
	menu_display(id, menu4)
}

public info1(id) //public, ktory wykona sie po kliknieciu osoby do ktorej zostal przypisany case w tym przypadku "Szefowa: Acnologia"
{
	show_menu(id, 1023, "\rSzefowa\w: Acnologia^n^n\y> \wSteam - \rsimpacnologia^n\y> \wGG - \r66718578^n\y> \wDiscord - \rxanax#1775", -1, "Kontakt");
	return PLUGIN_HANDLED;	
}

public info2(id)
{
	show_menu(id, 1023, "\yAdmin\w: smutnyChlopiec^n^n\y> \wSteam - \ysmutny_chlopczyk^n\y> \dGG - \dBrak^n\y> \wDiscord: \ySmutny_Chłopiec#1975", -1, "Kontakt");
	return PLUGIN_HANDLED;	
}

public info3(id)
{
	show_menu(id, 1023, "\wStraznik: _0xforestx0_^n^n\y> \wSteam: \dNie podano^n\y> \wGG - \dNie podano^n\y> \wDiscord - 0xforestx0#3521", -1, "Kontakt");
	return PLUGIN_HANDLED;	
}

public info4(id)
{
	show_menu(id, 1023, "\wStraznik: _0xforestx0_^n^n\y> \wSteam: \dNie podano^n\y> \wGG - \dNie podano^n\y> \wDiscord - 0xforestx0#3521", -1, "Kontakt");
	return PLUGIN_HANDLED;	
}

  • +
  • -
  • 1


#770638 Problem z kompilacją kontaktu

Napisane przez Roughster w 19.02.2021 16:28

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>


#define PLUGIN "Kontakt Admins"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Anonymuss"

public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("say /kontakt", "menu_kontakt");
}

public menu_kontakt(id)
{
	new menu = menu_create("\dKontakt z Adminami:", "menu_case_kontakt")

	menu_additem(menu, "\d[\r~\rHead\dAdmini\r~\d]", "1", 0)
	menu_additem(menu, "\d[\r~\dAdmini\r~\d]^n", "2", 0)
	menu_additem(menu, "\d[\r~\dStraznicy\r~\d]", "3", 0)

	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\d| \rWyjdz \d|");
	menu_display(id, menu);
}

public menu_case_kontakt(id, menu, item)
{
	if (item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu)
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	new data[6], iName[64]
	new acces, callback
	menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)

	new key = str_to_num(data)

	switch(key)
	{ 
	case 1 : menu_wlasciciel(id)
	case 2 : menu_opiekun(id)
	case 3 : menu_admin(id)
	case 4 : info1(id)
	case 5 : info2(id)
	case 6 : info3(id)
	case 7 : info4(id)
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

public menu_wlasciciel(id)
{
	new menu2 = menu_create("\rHead\dAdmini:", "menu_case_kontakt")
	menu_additem(menu2, "\rSzefowa\w: Acnologia", "4", 0)
	menu_additem(menu2, "\rSzefowa\w: Acnologia", "5", 0)
			
	menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "\d| \rWyjdz \d|")
	menu_display(id, menu2)
}

public menu_opiekun(id)
{
	new menu3 = menu_create("\dAdmini:", "menu_case_kontakt")
	menu_additem(menu3, "\yAdmin\w: smutnyChlopiec", "6", 0)
			
	menu_setprop(menu3, MPROP_EXITNAME, "\d| \rWyjdz \d|")
	menu_display(id, menu3)
}

public menu_admin(id)
{
	new menu4 = menu_create("\dStraznicy:", "menu_case_kontakt")
	menu_additem(menu4, "\wStraznik: _0xforestx0_", "7", 0)
			
	menu_setprop(menu4, MPROP_EXITNAME, "\d| \rWyjdz \d|")
	menu_display(id, menu4)
}

public info1(id)
{
	show_menu(id, 1023, "\rSzefowa\w: Acnologia^n^n\y> \wSteam - \rsimpacnologia^n\y> \wGG - \r66718578^n\y> \wDiscord - \rxanax#1775", -1, "Kontakt");
	return PLUGIN_HANDLED;	
}

public info2(id)
{
	show_menu(id, 1023, "\rSzefowa\w: Acnologia^n^n\y> \wSteam - \rsimpacnologia^n\y> \wGG - \r66718578^n\y> \wDiscord - \rxanax#1775", -1, "Kontakt");
	return PLUGIN_HANDLED;	
}

public info3(id)
{
	show_menu(id, 1023, "\yAdmin\w: smutnyChlopiec^n^n\y> \wSteam - \ysmutny_chlopczyk^n\y> \dGG - \dBrak^n\y> \wDiscord: \ySmutny_Chłopiec#1975", -1, "Kontakt");
	return PLUGIN_HANDLED;	
}

public info4(id)
{
	show_menu(id, 1023, "\wStraznik: _0xforestx0_^n^n\y> \wSteam: \dNie podano^n\y> \wGG - \dNie podano^n\y> \wDiscord - 0xforestx0#3521", -1, "Kontakt");
	return PLUGIN_HANDLED;	
}
//// kontakt_vanilla.sma
//
// Header size:            588 bytes
// Code size:             2504 bytes
// Data size:             3900 bytes
// Stack/heap size:      16384 bytes
// Total requirements:   23376 bytes
// Done.
//
// Compilation Time: 0,27 sec
// ----------------------------------------
 
Tworzysz nowy case, public, a następnie przypisujesz do następnej osoby w konkretnym menu.
Zobacz jak ja zrobiłem i możesz wszędzie dodawać.

  • +
  • -
  • 1


#770639 Problem z kompilacją kontaktu

Napisane przez Roughster w 19.02.2021 16:31

Tutaj łap gotowca, ale polecam przeanalizować kod żebyś w przyszłości nie miał problemu z dodaniem nowej osoby ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1