
new ilosc_fal[33];
public plugin_precache()
precache_sound("diablo/warcry.wav");
public ResetHUD(id)
if (is_user_connected(id))
ilosc_fal[id]=1;
public client_PreThink ( id )
if(button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && player_class[id] ==Hunter){ bow[id]++ button[id] = 1; command_bow(id) }
To ( w miejsce NAZWA_KLASY wpisujemy nazwę naszej klasy)
if(button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && player_class[id] == NAZWA_KLASY){ fala_odepch(id) }
change_health(pid,-40,id,"")- jest odpowiedzialny za ilosc zadawanego dmg przez item. W miejsce -40 dajemy dmg jaki chcemy aby zadawała fala.
new origin[3], dist = 350tutaj zmieniamy dystans fali u mnie jest to 350

gfOrigin[1][b] *=7+player_intelligence[id]/25;siła odrzutu zależna od inteligencji