Nie masz czasem jakiegos pluginu od ukrywania lub blokowania komend??
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
szczypek1g
Rejestracja: 30.12.2019Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.04.2024 21:00





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 50
- Odwiedzin: 2 562
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
szczypek1g nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#774364 EXP dla gracza jeśli padnie, a nie zabije
Napisane przez Toldi
w 07.07.2022 19:42
#774361 EXP dla gracza jeśli padnie, a nie zabije
Napisane przez Toldi
w 07.07.2022 19:33
Nie działa ani jedno ani drugie
W amxx list plugin jako odpalony, przy testowaniu ani nie dodaje expa, ani brak informacji o tym ze mogłoby dodać.
Cóż ta pierwsza wersja nie rozni sie prawie niczym od wersji Toldiego.. Sprawdz w jednym i drugim czy po wywaleniu warunku if(info == 1 && cod_get_user_level(i) < poziom) będzie poprawnie działać.
Przeanalizuj dokładnie warunki to znajdziesz błąd.
Dziwne bo nic nie wyskakuje, pomimo ze zmienione.
Być może koliduje z jakimś pluginem. Dodaj plugin na sama gore plugins.ini i sprawdź ewentualnie potem na sam dół.
#774363 EXP dla gracza jeśli padnie, a nie zabije
Napisane przez Deus Vult
w 07.07.2022 19:41
Ani góra, ani dół nie pomaga. Również dodałem w plugins.ini nie w plugins-codmod.ini. (Plugin w dwóch przypadkach jest running)
Brak efektu, najbliżej jest devastator z brakiem EXP'a bo nie działa wcale
![]()
Ale jednak chciałbym, aby działało.
Najwidoczniej będę musiał być uszczęśliwiony tym, że działa a może osobnym pluginem zablokować kill
Przeanalizowałem skrypt jeszcze raz i był błąd w warunku pierwszym.. Sprawdź teraz
i do tego zmień sobie cvar status na 1 żeby ci pokazywało wiadomość i lvl, i przy testowaniu upewnij się ze lvl jest mniejszy niż wymagany w pluginie
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <ColorChat> #include <codmod> new xp, lvl, status, bool:playerkilled[33]; public plugin_init() { register_plugin("[COD] XP za smierc", "1.0", "Mi@po / Deva") register_event("DeathMsg", "Death", "a"); xp = register_cvar("cod_xpzasmierc", "10"); lvl = register_cvar("cod_xpzasmierc_odlvl", "10"); status = register_cvar("cod_xpzasmierc_status", "2"); } public Death() { new killer = read_data(1); new victim = read_data(2); new reward = get_pcvar_num(xp); new poziom = get_pcvar_num(lvl); new info = get_pcvar_num(status); if(is_user_alive(victim) || killer == 0 || killer == victim) return PLUGIN_CONTINUE; // jesli zabojca zabije samego siebie to funkcja zostaje zatrzymana playerkilled[killer] = true; if(!playerkilled[victim]) { if(info == 1 && cod_get_user_level(victim) < poziom) { cod_set_user_xp(victim, cod_get_user_xp(victim) + reward); // doda graczowi XP jezeli nikogo nie zabil ColorChat(victim, GREEN, "[COD:MW]^x01 Dostales^x04 %d XP^x01 za smierc!", reward); } playerkilled[victim] = false; } return PLUGIN_CONTINUE; }
#774355 EXP dla gracza jeśli padnie, a nie zabije
Napisane przez Toldi
w 07.07.2022 18:08
#774336 EXP dla gracza jeśli padnie, a nie zabije
Napisane przez Deus Vult
w 06.07.2022 21:20
#774338 EXP dla gracza jeśli padnie, a nie zabije
Napisane przez Deus Vult
w 06.07.2022 22:01
Tylko, że mi chodziło o to, że ma dodać XP jeśli zabije, tylko jeśli nie zabije
Nie rozumiem tego w ogóle.
Mamy warninga i erorka
zamień to: if(!is_user_alive(victim) || killer == 0 || killer == victim) return; na to: if(!is_user_alive(victim) || killer == 0 || killer == victim) return PLUGIN_CONTINUE;
#774352 EXP dla gracza jeśli padnie, a nie zabije
Napisane przez Deus Vult
w 07.07.2022 16:33
nie testowane
tu masz efekt po skonczeniu rundy
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <ColorChat> #include <codmod> new xp, lvl, status, bool:playerkilled[33]; public plugin_init() { register_plugin("[COD] XP za smierc", "1.0", "Mi@po / Deva") register_event("DeathMsg", "Death", "a"); register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End"); xp = register_cvar("cod_xpzasmierc", "10"); lvl = register_cvar("cod_xpzasmierc_odlvl", "10"); status = register_cvar("cod_xpzasmierc_status", "2"); } public Death() { new killer = read_data(1); new victim = read_data(2); if(!is_user_alive(victim) || killer == 0 || killer == victim) return PLUGIN_CONTINUE; // jesli zabojca zabije samego siebie to funkcja zostaje zatrzymana playerkilled[killer] = true; return PLUGIN_CONTINUE; } public RoundEnd() { new reward = get_pcvar_num(xp); new poziom = get_pcvar_num(lvl); new info = get_pcvar_num(status); for(new i=1; i<=32; i++) { if(!is_user_connected(i)) continue; if(!playerkilled[i]) { if(info == 1 && cod_get_user_level(i) < poziom) { cod_set_user_xp(i, cod_get_user_xp(i) + reward); // doda graczowi XP jezeli nikogo nie zabil ColorChat(i, GREEN, "[COD:MW]^x01 Dostales^x04 %d XP^x01 za smierc!", reward); } playerkilled[i] = false; } } }
a tu masz wersje po śmierci
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <ColorChat> #include <codmod> new xp, lvl, status, bool:playerkilled[33]; public plugin_init() { register_plugin("[COD] XP za smierc", "1.0", "Mi@po / Deva") register_event("DeathMsg", "Death", "a"); xp = register_cvar("cod_xpzasmierc", "10"); lvl = register_cvar("cod_xpzasmierc_odlvl", "10"); status = register_cvar("cod_xpzasmierc_status", "2"); } public Death() { new killer = read_data(1); new victim = read_data(2); new reward = get_pcvar_num(xp); new poziom = get_pcvar_num(lvl); new info = get_pcvar_num(status); if(!is_user_alive(victim) || killer == 0 || killer == victim) return PLUGIN_CONTINUE; // jesli zabojca zabije samego siebie to funkcja zostaje zatrzymana playerkilled[killer] = true; if(!playerkilled[victim]) { if(info == 1 && cod_get_user_level(victim) < poziom) { cod_set_user_xp(victim, cod_get_user_xp(victim) + reward); // doda graczowi XP jezeli nikogo nie zabil ColorChat(victim, GREEN, "[COD:MW]^x01 Dostales^x04 %d XP^x01 za smierc!", reward); } playerkilled[victim] = false; } return PLUGIN_CONTINUE; }
#774353 EXP dla gracza jeśli padnie, a nie zabije
Napisane przez Toldi
w 07.07.2022 16:45
Nie testowane.
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <ColorChat> #include <codmod> new xp, lvl, status; new bool:Frag[33]; public plugin_init() { register_plugin("[COD] XP za smierc", "1.0", "Mi@po") register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade"); register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End") register_clcmd("kill", "BlockCommand"); // blokuje komende kill xp = register_cvar("cod_xpzasmierc", "10"); lvl = register_cvar("cod_xpzasmierc_odlvl", "10"); status = register_cvar("cod_xpzasmierc_status", "2"); } public BlockCommand() return PLUGIN_HANDLED; public RoundEnd() { new reward = get_pcvar_num(xp); for(new i = 1; i <= 32; i++) { if(!is_user_connected(i)) continue; if(!Frag[i]) { cod_set_user_xp(i, cod_get_user_xp(i) + reward); // daj exp gdy nikogo nie zabil ColorChat(i, GREEN, "[COD:MW]^1 Dostales^4 %d XP^1 za smierc nie zabijajac przy tym nikogo!", reward); } else Frag[i] = false; // potrzebne zeby w nastepnej rundzie mogl dostac exp za brak fragow. } } public DeathMsg() { new kid = read_data(1); new vid = read_data(2); if(!is_user_connected(kid) || kid == vid) return PLUGIN_CONTINUE; Frag[kid] = true; return PLUGIN_CONTINUE; }
#755751 problem Z WYGENETOWANYM VIP'EM
Napisane przez AwIlL^^
w 25.01.2019 23:22
#764138 Sklep Jailbreak - dodanie funkcji
Napisane przez Rivit
w 18.01.2020 17:33
sklep.sma(413) : warning 233: symbol "client_disconnect" is marked as deprecated: Use client_disconnected() instead.
Odsyłam do punktu 3 z tego poradnika: https://amxx.pl/topi...mat-or-version/
Reszta błędów:
set_task(czynny_skle, "Blokuj")
->
set_task(float(czynny_skle), "Blokuj")
#764141 Sklep Jailbreak - dodanie funkcji
Napisane przez Robiin
w 18.01.2020 18:28
#763760 "Nocny VIP" na niż 1 flagę
Napisane przez Rivit
w 06.01.2020 22:11
#763548 [ROZWIĄZANE] Error Paintballmod
Napisane przez Rivit
w 31.12.2019 20:01
#763529 [ROZWIĄZANE] Menu VIP'a wywoływane Komenda
Napisane przez Rivit
w 30.12.2019 20:01
public show_vip_menu(id){ menu=menu_create("\rMenu VIPa","menu_handler"); new menu_callback_handler=menu_makecallback("menu_callback"); menu_additem(menu,"\d(\w6000\y$\d) \wSok z Gumijagod","",0,menu_callback_handler); menu_additem(menu,"\d(\w5000\y$\d) \wStrus Pedziwiatr","",0,menu_callback_handler); menu_additem(menu,"\d(\w6000\y$\d) \wCiche Buty","",0,menu_callback_handler); menu_additem(menu,"\d(\w10000\y$\d) \wTrzecia Noga","",0,menu_callback_handler); menu_additem(menu,"\d(\w10000\y$\d) \wPlaszcz Kuzyna","",0,menu_callback_handler); menu_additem(menu,"\d(\w2000\y$\d) \wHE i SG","",0,menu_callback_handler); menu_additem(menu,"\d(\w12000\y$\d) \wKielich Zycia","",0,menu_callback_handler); menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie"); menu_setprop(menu,MPROP_TITLE,"\ySKLEP CS-HARNAS"); menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\r"); menu_display(id, menu); }
oraz zamiast:
new bool:g_FreezeTime, bool:g_Vip[33], bool:g_speed[33], maxPlayers, menu, menu_callback_handler, skoki[33];
daj:
new bool:g_FreezeTime, bool:g_Vip[33], bool:g_speed[33], maxPlayers, menu, skoki[33];
nie testowalem, moze styknie
#763519 [ROZWIĄZANE] Menu VIP'a wywoływane Komenda
Napisane przez Rivit
w 30.12.2019 17:21
zamien sobie publica SpawnedEventPreVip na ten
public SpawnedEventPreVip(id){ g_speed[id]=false; skoki[id]=-1; }
plugin_init zamien na to:
public plugin_init(){ register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End"); RegisterHam(get_player_resetmaxspeed_func(), "player", "fw_Player_ResetMaxSpeed", 1); register_logevent("logevent_round_start", 2, "1=Round_Start"); register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1); register_forward(FM_CmdStart, "CmdStartPre"); register_clcmd("say /menu", "vipMenu") } public vipMenu(id){ if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){ show_vip_menu(id); } }
i pod /menu masz
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: szczypek1g
- Regulamin