Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

szczypek1g - zdjęcie

szczypek1g

Rejestracja: 30.12.2019
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.04.2024 21:00
-----

#774364 EXP dla gracza jeśli padnie, a nie zabije

Napisane przez Toldi w 07.07.2022 19:42

Nie masz czasem jakiegos pluginu od ukrywania lub blokowania komend??


  • +
  • -
  • 1


#774361 EXP dla gracza jeśli padnie, a nie zabije

Napisane przez Toldi w 07.07.2022 19:33

 


Nie działa ani jedno ani drugie 

 

W amxx list plugin jako odpalony, przy testowaniu ani nie dodaje expa, ani brak informacji o tym ze mogłoby dodać.

 

Cóż ta pierwsza wersja nie rozni sie prawie niczym od wersji Toldiego.. Sprawdz w jednym i drugim czy po wywaleniu warunku if(info == 1 && cod_get_user_level(i) < poziom) będzie poprawnie działać.

 

 

Przeanalizuj dokładnie  warunki to znajdziesz błąd.

 

 

 

Dziwne bo nic nie wyskakuje, pomimo ze zmienione.

Być może koliduje z jakimś pluginem. Dodaj plugin na sama gore plugins.ini i sprawdź ewentualnie potem na sam dół.


  • +
  • -
  • 1


#774363 EXP dla gracza jeśli padnie, a nie zabije

Napisane przez Deus Vult w 07.07.2022 19:41

Ani góra, ani dół nie pomaga. Również dodałem w plugins.ini nie w plugins-codmod.ini. (Plugin w dwóch przypadkach jest running)

Brak efektu, najbliżej jest devastator z brakiem EXP'a bo nie działa wcale  ^D^  ^D^  Ale jednak chciałbym, aby działało.

Najwidoczniej będę musiał być uszczęśliwiony tym, że działa a może osobnym pluginem zablokować kill

Przeanalizowałem skrypt jeszcze raz i był błąd w warunku pierwszym.. Sprawdź teraz

i do tego zmień sobie cvar status na 1 żeby ci pokazywało wiadomość i lvl, i przy testowaniu upewnij się ze lvl jest mniejszy niż wymagany w pluginie
 

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <ColorChat>
#include <codmod>

new xp, lvl, status, bool:playerkilled[33];

public plugin_init() {
    register_plugin("[COD] XP za smierc", "1.0", "Mi@po / Deva")
    register_event("DeathMsg", "Death", "a");
    xp = register_cvar("cod_xpzasmierc", "10");
    lvl = register_cvar("cod_xpzasmierc_odlvl", "10");
    status = register_cvar("cod_xpzasmierc_status", "2");
}
 
public Death()
{
    new killer = read_data(1);
    new victim = read_data(2);
    new reward = get_pcvar_num(xp);
    new poziom = get_pcvar_num(lvl);
    new info = get_pcvar_num(status);

    if(is_user_alive(victim) || killer == 0 || killer == victim) return PLUGIN_CONTINUE; // jesli zabojca zabije samego siebie to funkcja zostaje zatrzymana

   playerkilled[killer] = true;

   if(!playerkilled[victim])
   {
        if(info == 1 && cod_get_user_level(victim) < poziom)
        {
            cod_set_user_xp(victim, cod_get_user_xp(victim) + reward); // doda graczowi XP jezeli nikogo nie zabil
            ColorChat(victim, GREEN, "[COD:MW]^x01 Dostales^x04 %d XP^x01 za smierc!", reward);
        }
        playerkilled[victim] = false;
   }

    return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 2


#774355 EXP dla gracza jeśli padnie, a nie zabije

Napisane przez Toldi w 07.07.2022 18:08

To dziwne bo mi zawsze takie blokowanie komend działało. Wpisujesz w konsole kill i mimo to giniesz? Coś jeszcze wyświetla się w konsoli?

 

Spróbuj tego ale to jest to samo

public BlockCommand(){
	return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 1


#774336 EXP dla gracza jeśli padnie, a nie zabije

Napisane przez Deus Vult w 06.07.2022 21:20


#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <ColorChat>
#include <codmod>

new xp, lvl, status;

public plugin_init() {
    register_plugin("[COD] XP za smierc", "1.0", "Mi@po")
    register_event("DeathMsg", "Death", "a");
    xp = register_cvar("cod_xpzasmierc", "10");
    lvl = register_cvar("cod_xpzasmierc_odlvl", "10");
    status = register_cvar("cod_xpzasmierc_status", "2");
}
 
public Death()
{
    new killer = read_data(1);
    new victim = read_data(2);
    new reward = get_pcvar_num(xp);
    new poziom = get_pcvar_num(lvl);
    new info = get_pcvar_num(status);

    if(!is_user_alive(victim) || killer == 0 || killer == victim) return; // jesli zabojca zabije samego siebie to funkcja zostaje zatrzymana

    if(info == 1 && cod_get_user_level(killer) < poziom)
    {
        cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer) + reward); // doda graczowi XP jezeli zabil kogos
        ColorChat(killer, GREEN, "[COD:MW]^x01 Dostales^x04 %d XP^x01 za smierc!", reward);
    }

    return PLUGIN_CONTINUE;
}

 


  • +
  • -
  • 2


#774338 EXP dla gracza jeśli padnie, a nie zabije

Napisane przez Deus Vult w 06.07.2022 22:01


Tylko, że mi chodziło o to, że ma dodać XP jeśli zabije, tylko jeśli nie zabije 

 

Nie rozumiem tego w ogóle.

 

 

 


Mamy warninga i erorka
zamień to:

if(!is_user_alive(victim) || killer == 0 || killer == victim) return;

na to:

if(!is_user_alive(victim) || killer == 0 || killer == victim) return PLUGIN_CONTINUE;

  • +
  • -
  • 2


#774352 EXP dla gracza jeśli padnie, a nie zabije

Napisane przez Deus Vult w 07.07.2022 16:33

nie testowane
tu masz efekt po skonczeniu rundy
 

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <ColorChat>
#include <codmod>

new xp, lvl, status, bool:playerkilled[33];

public plugin_init() {
    register_plugin("[COD] XP za smierc", "1.0", "Mi@po / Deva")
    register_event("DeathMsg", "Death", "a");
    register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End");
    xp = register_cvar("cod_xpzasmierc", "10");
    lvl = register_cvar("cod_xpzasmierc_odlvl", "10");
    status = register_cvar("cod_xpzasmierc_status", "2");
}
 
public Death()
{
    new killer = read_data(1);
    new victim = read_data(2);

    if(!is_user_alive(victim) || killer == 0 || killer == victim) return PLUGIN_CONTINUE; // jesli zabojca zabije samego siebie to funkcja zostaje zatrzymana

   playerkilled[killer] = true;

    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public RoundEnd()
{
    new reward = get_pcvar_num(xp);
    new poziom = get_pcvar_num(lvl);
    new info = get_pcvar_num(status);
    
    for(new i=1; i<=32; i++)
    {
        if(!is_user_connected(i)) continue;

        if(!playerkilled[i])
        {
            if(info == 1 && cod_get_user_level(i) < poziom)
            {
                cod_set_user_xp(i, cod_get_user_xp(i) + reward); // doda graczowi XP jezeli nikogo nie zabil
                ColorChat(i, GREEN, "[COD:MW]^x01 Dostales^x04 %d XP^x01 za smierc!", reward);
            }
            playerkilled[i] = false;
        }
    }
}

a tu masz wersje po śmierci

 

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <ColorChat>
#include <codmod>

new xp, lvl, status, bool:playerkilled[33];

public plugin_init() {
    register_plugin("[COD] XP za smierc", "1.0", "Mi@po / Deva")
    register_event("DeathMsg", "Death", "a");
    xp = register_cvar("cod_xpzasmierc", "10");
    lvl = register_cvar("cod_xpzasmierc_odlvl", "10");
    status = register_cvar("cod_xpzasmierc_status", "2");
}
 
public Death()
{
    new killer = read_data(1);
    new victim = read_data(2);
    new reward = get_pcvar_num(xp);
    new poziom = get_pcvar_num(lvl);
    new info = get_pcvar_num(status);

    if(!is_user_alive(victim) || killer == 0 || killer == victim) return PLUGIN_CONTINUE; // jesli zabojca zabije samego siebie to funkcja zostaje zatrzymana

   playerkilled[killer] = true;

   if(!playerkilled[victim])
   {
        if(info == 1 && cod_get_user_level(victim) < poziom)
        {
            cod_set_user_xp(victim, cod_get_user_xp(victim) + reward); // doda graczowi XP jezeli nikogo nie zabil
            ColorChat(victim, GREEN, "[COD:MW]^x01 Dostales^x04 %d XP^x01 za smierc!", reward);
        }
        playerkilled[victim] = false;
   }

    return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 2


#774353 EXP dla gracza jeśli padnie, a nie zabije

Napisane przez Toldi w 07.07.2022 16:45

Nie testowane.

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <ColorChat>
#include <codmod>

new xp, lvl, status;
new bool:Frag[33];

public plugin_init() 
{
	register_plugin("[COD] XP za smierc", "1.0", "Mi@po")
	
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
	register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End")
	register_clcmd("kill", "BlockCommand"); // blokuje komende kill
	
	xp = register_cvar("cod_xpzasmierc", "10");
	lvl = register_cvar("cod_xpzasmierc_odlvl", "10");
	status = register_cvar("cod_xpzasmierc_status", "2");
}

public BlockCommand()
	return PLUGIN_HANDLED;

public RoundEnd()
{
	new reward = get_pcvar_num(xp);
	
	for(new i = 1; i <= 32; i++)
	{
		if(!is_user_connected(i))
			continue;
		
		if(!Frag[i])
		{
			cod_set_user_xp(i, cod_get_user_xp(i) + reward); // daj exp gdy nikogo nie zabil
			ColorChat(i, GREEN, "[COD:MW]^1 Dostales^4 %d XP^1 za smierc nie zabijajac przy tym nikogo!", reward);
		}
		else	Frag[i] = false; // potrzebne zeby w nastepnej rundzie mogl dostac exp za brak fragow.
		
	}
}
	
public DeathMsg()
{
	new kid = read_data(1);
	new vid = read_data(2);
	
	if(!is_user_connected(kid) || kid == vid)
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	Frag[kid] = true;
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#755751 problem Z WYGENETOWANYM VIP'EM

Napisane przez AwIlL^^ w 25.01.2019 23:22

linia 17

public client_authorized(id)

zmień na:

public client_authorized(id, const authid[])

przedostatnia linia:

client_authorized(id);

zamień na:

client_authorized(id, "");

  • +
  • -
  • 3


#764138 Sklep Jailbreak - dodanie funkcji

Napisane przez Rivit w 18.01.2020 17:33


sklep.sma(413) : warning 233: symbol "client_disconnect" is marked as deprecated: Use client_disconnected() instead.
 

 

Odsyłam do punktu 3 z tego poradnika: https://amxx.pl/topi...mat-or-version/

 

 

Reszta błędów:

	set_task(czynny_skle, "Blokuj")

->

	set_task(float(czynny_skle), "Blokuj")

  • +
  • -
  • 1


#764141 Sklep Jailbreak - dodanie funkcji

Napisane przez Robiin w 18.01.2020 18:28

public Poczatek_Rundy() 
{
	blokada = false
	new Float:czynny_skle = get_cvar_float("jb_czas")
	set_task(czynny_skle, "Blokuj")
}

Podmień swój public na ten powyżej.


  • +
  • -
  • 1


#763760 "Nocny VIP" na niż 1 flagę

Napisane przez Rivit w 06.01.2020 22:11

set_user_flags(id, get_user_flags(id) | FLAGA_VIP | FLAGA_VIP2);

  • +
  • -
  • 1


#763548 [ROZWIĄZANE] Error Paintballmod

Napisane przez Rivit w 31.12.2019 20:01

public ham_killed(id, attacker)
{
	if(!is_user_connected(attacker)){
		return;
	}
	if(attacker != id){
		g_has_kill[attacker] = true;
	}
	
	if(get_pcvar_num(cvar[DEATH]))
	{
		set_task(3.0, "player_spawner", id);
		set_task(3.2, "player_spawner", id);
	}
}

zamien sobie ham_killed na to wyzej co podalem


  • +
  • -
  • 1


#763529 [ROZWIĄZANE] Menu VIP'a wywoływane Komenda

Napisane przez Rivit w 30.12.2019 20:01

public show_vip_menu(id){
	menu=menu_create("\rMenu VIPa","menu_handler");
	new menu_callback_handler=menu_makecallback("menu_callback");
	menu_additem(menu,"\d(\w6000\y$\d) \wSok z Gumijagod","",0,menu_callback_handler);
	menu_additem(menu,"\d(\w5000\y$\d) \wStrus Pedziwiatr","",0,menu_callback_handler);
	menu_additem(menu,"\d(\w6000\y$\d) \wCiche Buty","",0,menu_callback_handler);
	menu_additem(menu,"\d(\w10000\y$\d) \wTrzecia Noga","",0,menu_callback_handler);
	menu_additem(menu,"\d(\w10000\y$\d) \wPlaszcz Kuzyna","",0,menu_callback_handler);
	menu_additem(menu,"\d(\w2000\y$\d) \wHE i SG","",0,menu_callback_handler);
	menu_additem(menu,"\d(\w12000\y$\d) \wKielich Zycia","",0,menu_callback_handler);
	menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");
	menu_setprop(menu,MPROP_TITLE,"\ySKLEP CS-HARNAS");
	menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\r");
	menu_display(id, menu);
}

oraz zamiast:

new bool:g_FreezeTime, bool:g_Vip[33], bool:g_speed[33], maxPlayers, menu,
menu_callback_handler, skoki[33];

daj:

new bool:g_FreezeTime, bool:g_Vip[33], bool:g_speed[33], maxPlayers, menu, skoki[33];

nie testowalem, moze styknie


  • +
  • -
  • 1


#763519 [ROZWIĄZANE] Menu VIP'a wywoływane Komenda

Napisane przez Rivit w 30.12.2019 17:21

zamien sobie publica SpawnedEventPreVip na ten

public SpawnedEventPreVip(id){
	g_speed[id]=false;
	skoki[id]=-1;
}

plugin_init zamien na to:

public plugin_init(){

	register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End");
	RegisterHam(get_player_resetmaxspeed_func(), "player", "fw_Player_ResetMaxSpeed", 1);
	register_logevent("logevent_round_start", 2, "1=Round_Start");
	register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
	register_forward(FM_CmdStart, "CmdStartPre");
	register_clcmd("say /menu", "vipMenu")
}

public vipMenu(id){
	if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
		show_vip_menu(id);
	}
}

i pod /menu masz


  • +
  • -
  • 1