Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

DarkLink - zdjęcie

DarkLink

Rejestracja: 31.12.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.06.2015 21:44
-----

#698464 [ROZWIĄZANE] Int i string w set_task, operacje na tablicach

Napisane przez Puchate w 23.04.2015 22:38

Jest to bardzo proste i przyjemne, a zarazem bardzo przydatne. Musisz utworzyć pseudostruktury aby wygodnie operować na danych różnego typu zapisanych w jednej tablicy. Poniżej przykład użycia, więcej w tutorialu.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

enum _:TwojaStruktura {
	zmiennaInteger = 0,
	zmiennaString[32],
	Float:zmiennaFloat
}

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	new dane[TwojaStruktura]
	
	// int
	dane[zmiennaInteger] = 5
	// string
	formatex(dane[zmiennaString], 31, "String ABC")
	// float
	dane[zmiennaFloat] = _:4.68
	
	set_task(10.0, "plugin_init2", 555, dane, TwojaStruktura)
}

public plugin_init2(dane[TwojaStruktura]) 
{	
	console_print(0, "dane[zmiennaInteger]: %d", dane[zmiennaInteger])
	console_print(0, "dane[zmiennaString]: %s", dane[zmiennaString])
	console_print(0, "dane[zmiennaFloat]: %0.2f", dane[zmiennaFloat])	
} 

  • +
  • -
  • 2


#694170 Błąd zapytania SQL

Napisane przez GwynBleidD w 25.03.2015 15:06

@ Biometr taa, jak ręką odjął normalnie... Moduły absolutnie nie wpływają na to, jak plugin działa (no chyba, że któryś celowo modyfikuje jego działanie lub jest uszkodzony, a to nie ten przypadek). A widać są potrzebne (we fragmencie pluginu, który nie został zamieszczony?).
 
@ DarkLink, problem znajduje się tu:
 
public CheckHandler(FailState, Handle:Query, Errorcode, Error[], Data[], DataSize)
Masz zamienioną kolejność parametrów, powinno być:
 
public CheckHandler(FailState, Handle:Query, Error[], Errorcode, Data[], DataSize)
Przez tą zamianę kompletne zamieszanie się dzieje w kodzie.

Napisz skąd wytrzasnąłeś tą kolejność parametrów, bo przydałoby się ją zmienić u źródła, nie pierwszy raz widzę tego babola więc sądzę, że gdzieś w necie ten babol wisi...
  • +
  • -
  • 1