1.
menu_additem(menu, "\wPokedex", "3", 0)
menu_additem(menu, "\wRank", "4",)
menu_additem(menu, "\wServery ", "5", 0)
2.
Powinno być tak jak teraz jest w smapublic client_connect(id) client_cmd(id,"bind ^"v^" ^"say /menu^"")
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|




Mężczyzna
Napisane przez Abes Mapper
w 07.05.2010 12:41
menu_additem(menu, "\wPokedex", "3", 0)
menu_additem(menu, "\wRank", "4",)
menu_additem(menu, "\wServery ", "5", 0)
Powinno być tak jak teraz jest w smapublic client_connect(id) client_cmd(id,"bind ^"v^" ^"say /menu^"")
szybkie_menu.amxx 3,08 KB 10 Ilość pobrań
szybkie_menu.sma 1,76 KB 58 Ilość pobrań
szybkie_menu.amxx
Napisane przez Portek
w 16.01.2010 13:40
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "+lornetka"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "R3X"
#define STD_FOV 90
new gcvarMaxZoom,gcvarMinZoom;
new gcvarDistance;
new gmsgFOV, gmsgScreenFade;
new giFOV[33];
new bool:useNow[33];
new gHUD;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
gcvarMaxZoom=register_cvar("lornetka_maxzoom","1");
gcvarMinZoom=register_cvar("lornetka_minzoom","30");
gcvarDistance=register_cvar("lornetka_distance", "1");//0-nic, 1-unity, 2-metry
gmsgFOV=get_user_msgid("SetFOV");
gmsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade");
gHUD = CreateHudSyncObj();
register_clcmd("+lornetka","cmdPLornetka");
register_clcmd("-lornetka", "cmdMLornetka");
register_forward(FM_TraceLine, "fwTraceLine");
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart");
}
public client_connect(id){
useNow[id] = false;
giFOV[id] = STD_FOV;
}
// Author: B. Josh Becker
// Effects.inl
//Quote
stock Create_ScreenFade(id, duration, holdtime, fadetype, red, green, blue, alpha){
message_begin( MSG_ONE,gmsgScreenFade,{0,0,0},id )
write_short( duration ) // fade lasts this long duration
write_short( holdtime ) // fade lasts this long hold time
write_short( fadetype ) // fade type (in / out)
write_byte( red ) // fade red
write_byte( green ) // fade green
write_byte( blue ) // fade blue
write_byte( alpha ) // fade alpha
message_end()
}
//EndOfQuote
stock setFOV(id, fov = STD_FOV){
message_begin(MSG_ONE, gmsgFOV, _, id);
write_byte(fov);
message_end();
}
public cmdPLornetka(id){
if(!is_user_alive(id)){
client_print(id, print_center, "Jestes martwy!");
return PLUGIN_HANDLED;
}
new iZoom = get_pcvar_num(gcvarMinZoom);
setFOV(id, iZoom);
useNow[id] = true;
giFOV[id] = iZoom;
Create_ScreenFade(id, 0, 0, 4, 0, 0, 0, 90);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public cmdMLornetka(id){
ClearSyncHud(id, gHUD);
setFOV(id);
useNow[id] = false;
giFOV[id] = STD_FOV;
Create_ScreenFade(id, 0, 0, 4, 200, 0, 0, 0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public fwTraceLine(Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, tr_handle){
if(!is_user_alive(id)){
if(is_user_connected(id) && useNow[id])
cmdMLornetka(id);
return FMRES_IGNORED;
}
if(!useNow[id])
return FMRES_IGNORED;
new iDist = get_pcvar_num(gcvarDistance);
if(!iDist)
return FMRES_IGNORED;
new Float:fOrigin[3], Float:endPos[3];
pev(id, pev_origin, fOrigin);
get_tr2(tr_handle, TR_vecEndPos, endPos);
new Float:fDistance = get_distance_f(fOrigin, endPos);
new szUnites[15];
if(iDist == 1){
copy(szUnites, 14, " jednostek");
}else{
copy(szUnites, 14, "m");
fDistance/=60;
}
set_hudmessage(200, 0, 0, -1.0, 0.61, 0,0.0,1.0);
ShowSyncHudMsg(id,gHUD, "Dystans: %.2f%s^n^nLewy - Przybliz^nPrawy - Oddal", fDistance, szUnites);
return FMRES_IGNORED;
}
public fwCmdStart(id, uc_handle, seed){
if(!is_user_alive(id) || !useNow[id])
return FMRES_IGNORED;
new iButtons = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
if(iButtons&IN_ATTACK){
zoom_in(id);
set_uc(uc_handle, UC_Buttons, iButtons&(~IN_ATTACK));
set_pev(id, pev_weaponanim, 0);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
if(iButtons&IN_ATTACK2){
zoom_out(id);
set_uc(uc_handle, UC_Buttons, iButtons&(~IN_ATTACK2));
return FMRES_SUPERCEDE;
}
return FMRES_IGNORED;
}
zoom_out(id){
new iMin = get_pcvar_num(gcvarMinZoom);
if(giFOV[id] < iMin){
giFOV[id] = min(giFOV[id]+1, iMin);
setFOV(id, giFOV[id]);
}
}
zoom_in(id){
new iMax = get_pcvar_num(gcvarMaxZoom);
if(giFOV[id] > iMax){
giFOV[id] = max(giFOV[id]-1, iMax);
setFOV(id, giFOV[id]);
}
}
Napisane przez Knopers
w 03.01.2010 12:45
regulamin.txt 1,06 KB 55 Ilość pobrań
regulamin.amxx 1,17 KB 9 Ilość pobrań
Napisane przez mgr inż. Pavulon
w 02.01.2010 12:49
Witam mam prośbe mam paint ball mod na serwerze z tej stronki
Realism for Paintball Gun & Mod - AlliedModders
tylko tu pokazywało że jest menu broni.
A teraz moja prośba czy dało by się przerobić tak żeby każdy miał takie menu
i nie musiał kupować broni tak jak w DEATHMATCH
I prosił bym jeszcze o plugin który usuwa broń z mapy takich jak np aim_dust albo innych
Dam karme
nie o to chodzi ?Menu mode: each player can choose a primary weapon from a menu (like CSDM)
Napisane przez R3X
w 01.01.2010 21:50



Moja zawartość