Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

vercode - zdjęcie

vercode

Rejestracja: 19.08.2019
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 13.05.2021 14:34
-----

#760928 Dodawanie do statystyk

Napisane przez Rivit w 21.08.2019 10:48

warning 217: loose indentation

możesz to olać szczerze mówiąc.

 

Generalnie chodzi o wcięcia w kodzie (to nie wplywa na dzialanie pluginu).

uzyj jakiegos formatera kodu czy coś albo popraw wcięcia i trzymaj konsekwentny ich styl.

Jak chcesz szybko przekonwertowac spacje na taby albo w druga strone to polecam Ci Sublime text, ma taką opcję ;)

 

Możesz spróbowac dodać na samą góre pluginu to:

#pragma tabsize 0

  • +
  • -
  • 1


#760867 Dodawanie do statystyk

Napisane przez Toldi w 19.08.2019 20:15

Nie wiedziałem że są inne zmienne przechowujące ilość życzeń gracza dlatego mój post wyżej wygląda jak wygląda. Standardowo sprawdź logi. Może w nich coś się znajdzie bo w sumie powinno dodawać bunty bo i tak życzenie ma dopiero ostatni terro i ta zmienna jest wtedy równa true. Tak po za tym nie powinno być czasami

ColorChat( attacker, GREEN, "^4[Jail]^3 Bunt dodany do statystyk."); // GREEN / RED/ YELLOW

Zamień ifa na tego i sprawdzaj sb komu dodaje bunt i w jakiej sytuacji ich nie dodaje

if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT && cs_get_user_team(attacker) == CS_TEAM_T && !zyczenie && ilosc_terro() > 2)
{
	user_bunty[attacker]++;
	ColorChat( attacker, attacker, "^4[Jail]^3 Bunt dodany do statystyk.");
	ColorChat( 0, GREEN, "^4[Jail]^3 Dodano bunt graczowi^4 %s.", nazwa_gracza[attacker]);
	SQL_FormatQuery("UPDATE `JailUsers` SET `Bunty` = (`Bunty` + 1) WHERE `Name` = '%s';", nazwa_gracza[attacker]);
	SQL_ThreadQuery(info, "ZapiszDane", gszQuery);
}

  • +
  • -
  • 1


#760866 Dodawanie do statystyk

Napisane przez Rivit w 19.08.2019 20:11

public bunt(id, attacker, shouldgib) // Zliczanie buntow
{	
	if(!is_user_connected(id) || !is_user_connected(attacker) || attacker == id)
	return HAM_IGNORED;
	
	if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT && cs_get_user_team(attacker) == CS_TEAM_T && !zyczenie && ilosc_terro() > 2)
	{
		user_bunty[attacker]++;
		ColorChat( attacker, attacker, "^4[Jail]^3 Bunt dodany do statystyk.");
		SQL_FormatQuery("UPDATE `JailUsers` SET `Bunty` = (`Bunty` + 1) WHERE `Name` = '%s';", nazwa_gracza[attacker]);
		SQL_ThreadQuery(info, "ZapiszDane", gszQuery);
	}
	return HAM_IGNORED;
}

Zobacz wogóle czy ten public się wykonuje za kazdym razem, nawet w sytuacji gdy nie zadziała dodawanie życzen. Wyprintuj sobie zmienne które są w tym publicu i prześledź jakie mają wartości w momencie gdy bug występuje.

Domyślam sie ze bunt to jest handler od Ham_Killed.

Może wiezien zabija straznika jakąś bronią, która zabija gracza jakoś własnym sposobem i ten hook nie jest w stanie tego wychwycic?


  • +
  • -
  • 1