W każdym razie dzięki za pomoc
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Roughster
Rejestracja: 02.08.2019Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.01.2022 23:49




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 180
- Odwiedzin: 3 954
- Tytuł: Profesjonalista
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Lipiec 2
-
Imię
Damian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
localhost
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#770647 Problem z kompilacją kontaktu
Napisane przez Vanilla
w 19.02.2021 18:18
W każdym razie dzięki za pomoc
#768052 Przerobienie pluginu
Napisane przez Robiin
w 12.08.2020 15:18
Emit_sound, kiedy przyjmie w argument indexu "0", odtworzy dźwięk dla wszystkich graczy:
TAK SIE DA??
przecież 0 (serwer/world) to nie byt taki jak gracz czy jakiś tam inny ent, gdzie sie niby ma dźwięk odtworzyć?
pozdrawiam
if (params[1] == 0)
{
for (int i = 1; i <= gpGlobals->maxClients ; ++i)
{
CPlayer* pPlayer = GET_PLAYER_POINTER_I(i);
if (pPlayer->ingame)
EMIT_SOUND_DYN2(pPlayer->pEdict, channel, szSample, vol, att, flags, pitch);
}
} else {
edict_t* pEdict = TypeConversion.id_to_edict(params[1]);
if (!FNullEnt(pEdict))
EMIT_SOUND_DYN2(pEdict, channel, szSample, vol, att, flags, pitch);
}
W skrócie, jeśli param[1] (id) == 0, stwórz pętlę dla każdego gracza i odtwórz kolejno na każdym z nich. Jeśli parametr jest różny od 0, wykona się na podanym id.
Co do pytania wyżej, trzeba by zrobić swoją pętlę, tak się domyślam.
#768049 Przerobienie pluginu
Napisane przez Robiin
w 12.08.2020 11:18
Emit_sound, kiedy przyjmie w argument indexu "0", odtworzy dźwięk dla wszystkich graczy:
static cell AMX_NATIVE_CALL emit_sound(AMX *amx, cell *params) /* 7 param */
{
int len;
char* szSample = get_amxstring(amx, params[3], 0, len);
REAL vol = amx_ctof(params[4]);
REAL att = amx_ctof(params[5]);
int channel = params[2];
int pitch = params[7];
int flags = params[6];
if (params[1] == 0)
{
for (int i = 1; i <= gpGlobals->maxClients ; ++i)
{
CPlayer* pPlayer = GET_PLAYER_POINTER_I(i);
if (pPlayer->ingame)
EMIT_SOUND_DYN2(pPlayer->pEdict, channel, szSample, vol, att, flags, pitch);
}
} else {
edict_t* pEdict = TypeConversion.id_to_edict(params[1]);
if (!FNullEnt(pEdict))
EMIT_SOUND_DYN2(pEdict, channel, szSample, vol, att, flags, pitch);
}
return 1;
}
Dlatego też jeśli client_cmd nie działa (w co wątpię, ale jakaś szansa jest), proponuję użyć tego w ten sposób:
emit_sound(0, CHAN_AUTO, nazwa_dzwieku, VOL_NORM, ATTN_NONE, 0, PITCH_NORM);
Jakby nie działało, to pokombinowałbym z channelem.
#765978 Klany
Napisane przez wonsz żeczny
w 15.04.2020 22:57
#765921 Klany
Napisane przez wonsz żeczny
w 14.04.2020 23:09
#765560 Klan
Napisane przez
CichyRex
w 05.04.2020 17:32
z tego co mi wiadomo Niema takich gangow/dywizji/klanow. Załoz post w zleceniu płatnym moze ktos sie podejmie takiej pracy (mało mozliwe). Nikomu takze niechchailo by sie edytowac klanow z coda usuwajac natywki oraz expmod'a z pliku. radziłbym odpuscic ale szukaj szczescia
Licze na + za informacje
#187780 Jak ustwic czas kupowania broni
Napisane przez pawel4559
w 12.11.2010 13:36
#764483 Przerobienie pluginu
Napisane przez Rivit
w 05.02.2020 12:59
nie testowalem tego, ale moze zadziala.
/dzwieki wlacza lub wylacza dzwieki.
Krótki opis jak robic takie rzeczy: po prostu każde wywołanie funkcji (client_cmd) która odtwarza dźwięk zamieniasz na funkcje playSound, reszta dzieje sie sama.
Jak nie zadziała to napisz oraz załącz potrzebne dźwięki, żebym mógł to przetestować u siebie
Załączone pliki
-
ultimate_sounds_PL.sma 7,83 KB 59 Ilość pobrań
ultimate_sounds_PL.amxx
#764492 Przerobienie pluginu
Napisane przez Rivit
w 05.02.2020 19:21
zamien sobie na dole funckje client_print na Colorchat
Więcej poczytasz tu: https://amxx.pl/doku.../f348/colorchat
#764263 [ROZWIĄZANE] VIP Generator
Napisane przez DarkGL
w 24.01.2020 00:32
#760954 Menu Skinów dla VIP'a i SVIP'a
Napisane przez K@MILOVVSKY
w 22.08.2019 10:59
https://amxx.pl/topi...ru-broni-skiny/
Tam gdzie menu_additem sprawdzaj czy gracz ma flage, jeśli tak to wyświetl dany item (bądź jeśli nie ma zablokuj go za pomocą callback'a).
#760682 [ROZWIĄZANE] Amxx 1.9.0
Napisane przez wiktor000
w 13.08.2019 20:30
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Roughster
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość
