Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Roughster - zdjęcie

Roughster

Rejestracja: 02.08.2019
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.01.2022 23:49
-----

#770647 Problem z kompilacją kontaktu

Napisane przez Vanilla w 19.02.2021 18:18

Ten kod sie kompiluje, a gdy dodaje strażnika który ma nick "^__^", plugin sie nie kompiluje bo te znaki są w kodzie dosłownie obok miejsca gdzie sie wpisuje nick hahahah :D
W każdym razie dzięki za pomoc :D
  • +
  • -
  • 1


#768052 Przerobienie pluginu

Napisane przez Robiin w 12.08.2020 15:18

 

Emit_sound, kiedy przyjmie w argument indexu "0", odtworzy dźwięk dla wszystkich graczy:

 

TAK SIE DA??

 

przecież 0 (serwer/world) to nie byt taki jak gracz czy jakiś tam inny ent, gdzie sie niby ma dźwięk odtworzyć?

 

pozdrawiam

 

	if (params[1] == 0)
	{
		for (int i = 1; i <= gpGlobals->maxClients ; ++i)
		{
			CPlayer* pPlayer = GET_PLAYER_POINTER_I(i);

			if (pPlayer->ingame)
				EMIT_SOUND_DYN2(pPlayer->pEdict, channel, szSample, vol, att, flags, pitch);
		}
	} else {
		edict_t* pEdict = TypeConversion.id_to_edict(params[1]);

		if (!FNullEnt(pEdict))
			EMIT_SOUND_DYN2(pEdict, channel, szSample, vol, att, flags, pitch);
	}

W skrócie, jeśli param[1] (id) == 0, stwórz pętlę dla każdego gracza i odtwórz kolejno na każdym z nich. Jeśli parametr jest różny od 0, wykona się na podanym id.

 

Co do pytania wyżej, trzeba by zrobić swoją pętlę, tak się domyślam.


  • +
  • -
  • 1


#768049 Przerobienie pluginu

Napisane przez Robiin w 12.08.2020 11:18

Emit_sound, kiedy przyjmie w argument indexu "0", odtworzy dźwięk dla wszystkich graczy:

Spoiler

 

Dlatego też jeśli client_cmd nie działa (w co wątpię, ale jakaś szansa jest), proponuję użyć tego w ten sposób:

emit_sound(0, CHAN_AUTO, nazwa_dzwieku, VOL_NORM, ATTN_NONE, 0, PITCH_NORM);

Jakby nie działało, to pokombinowałbym z channelem.


  • +
  • -
  • 1


#765978 Klany

Napisane przez wonsz żeczny w 15.04.2020 22:57

Poprawka z wpisowym :D

Załączony plik  csgo_clans.sma   90,08 KB  109 Ilość pobrań
  csgo_clans.amxx


  • +
  • -
  • 1


#765921 Klany

Napisane przez wonsz żeczny w 14.04.2020 23:09

Sprawdź :D

Załączony plik  csgo_clans.sma   90,06 KB  79 Ilość pobrań
  csgo_clans.amxx


  • +
  • -
  • 1


#765560 Klan

Napisane przez CichyRex w 05.04.2020 17:32

z tego co mi wiadomo Niema takich gangow/dywizji/klanow. Załoz post w zleceniu płatnym moze ktos sie podejmie takiej pracy (mało mozliwe). Nikomu takze niechchailo by sie edytowac klanow z coda usuwajac natywki oraz expmod'a z pliku. radziłbym odpuscic ale szukaj szczescia 

Licze na + za informacje

 




#765422 Decal

Napisane przez Misiu. w 30.03.2020 13:22

Lepiej zaglądnij w pliki wydrukowane wcześniej, jeżeli używasz też rechecker to ogranicz liczbę wpisów w resources.ini

Każdy wpis z tego pliku jest dodawany do decal


  • +
  • -
  • 1


#764651 HPK spamuje na say'u

Napisane przez Rivit w 14.02.2020 14:02

cos pomieszalem tam, sprobuj teraz

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#187780 Jak ustwic czas kupowania broni

Napisane przez pawel4559 w 12.11.2010 13:36

Witam !
Mam takie dwa moze banalne pytania.
Gdzie ustawia sie czas na kupowanie broni. Tak wiecie zeby przez np. 70sec mozna kupowac bronie.
Gdzie ustaiwa sie czas ile ma trwac mapa.
  • +
  • -
  • 1


#764483 Przerobienie pluginu

Napisane przez Rivit w 05.02.2020 12:59

nie testowalem tego, ale moze zadziala.

/dzwieki wlacza lub wylacza dzwieki.

 

Krótki opis jak robic takie rzeczy: po prostu każde wywołanie funkcji (client_cmd) która odtwarza dźwięk zamieniasz na funkcje playSound, reszta dzieje sie sama.

 

Jak nie zadziała to napisz oraz załącz potrzebne dźwięki, żebym mógł to przetestować u siebie

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#764492 Przerobienie pluginu

Napisane przez Rivit w 05.02.2020 19:21

zamien sobie na dole funckje client_print na Colorchat

 

Więcej poczytasz tu: https://amxx.pl/doku.../f348/colorchat


  • +
  • -
  • 1


#764263 [ROZWIĄZANE] VIP Generator

Napisane przez DarkGL w 24.01.2020 00:32

Vip jest generowany pod 1.8.3

 

https://amxx.pl/topi...atora-co-robić/


  • +
  • -
  • 2


#764255 [ROZWIĄZANE] Leczenie - HUD

Napisane przez HUNT123 w 23.01.2020 17:10

Załączony plik  eim.sma   15,66 KB  74 Ilość pobrań
  eim.amxx


  • +
  • -
  • 1


#760954 Menu Skinów dla VIP'a i SVIP'a

Napisane przez K@MILOVVSKY w 22.08.2019 10:59

https://amxx.pl/topi...ru-broni-skiny/

 

Tam gdzie menu_additem sprawdzaj czy gracz ma flage, jeśli tak to wyświetl dany item (bądź jeśli nie ma zablokuj go za pomocą callback'a).


  • +
  • -
  • 1


#760682 [ROZWIĄZANE] Amxx 1.9.0

Napisane przez wiktor000 w 13.08.2019 20:30

✓ All old plugins and modules will continue to work

https://wiki.alliedm...9_Release_Notes
  • +
  • -
  • 1