
W każdym razie dzięki za pomoc

To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez Vanilla
w 19.02.2021 18:18
Napisane przez Robiin
w 12.08.2020 15:18
Emit_sound, kiedy przyjmie w argument indexu "0", odtworzy dźwięk dla wszystkich graczy:
TAK SIE DA??
przecież 0 (serwer/world) to nie byt taki jak gracz czy jakiś tam inny ent, gdzie sie niby ma dźwięk odtworzyć?
pozdrawiam
if (params[1] == 0) { for (int i = 1; i <= gpGlobals->maxClients ; ++i) { CPlayer* pPlayer = GET_PLAYER_POINTER_I(i); if (pPlayer->ingame) EMIT_SOUND_DYN2(pPlayer->pEdict, channel, szSample, vol, att, flags, pitch); } } else { edict_t* pEdict = TypeConversion.id_to_edict(params[1]); if (!FNullEnt(pEdict)) EMIT_SOUND_DYN2(pEdict, channel, szSample, vol, att, flags, pitch); }
W skrócie, jeśli param[1] (id) == 0, stwórz pętlę dla każdego gracza i odtwórz kolejno na każdym z nich. Jeśli parametr jest różny od 0, wykona się na podanym id.
Co do pytania wyżej, trzeba by zrobić swoją pętlę, tak się domyślam.
Napisane przez Robiin
w 12.08.2020 11:18
Emit_sound, kiedy przyjmie w argument indexu "0", odtworzy dźwięk dla wszystkich graczy:
static cell AMX_NATIVE_CALL emit_sound(AMX *amx, cell *params) /* 7 param */ { int len; char* szSample = get_amxstring(amx, params[3], 0, len); REAL vol = amx_ctof(params[4]); REAL att = amx_ctof(params[5]); int channel = params[2]; int pitch = params[7]; int flags = params[6]; if (params[1] == 0) { for (int i = 1; i <= gpGlobals->maxClients ; ++i) { CPlayer* pPlayer = GET_PLAYER_POINTER_I(i); if (pPlayer->ingame) EMIT_SOUND_DYN2(pPlayer->pEdict, channel, szSample, vol, att, flags, pitch); } } else { edict_t* pEdict = TypeConversion.id_to_edict(params[1]); if (!FNullEnt(pEdict)) EMIT_SOUND_DYN2(pEdict, channel, szSample, vol, att, flags, pitch); } return 1; }
Dlatego też jeśli client_cmd nie działa (w co wątpię, ale jakaś szansa jest), proponuję użyć tego w ten sposób:
emit_sound(0, CHAN_AUTO, nazwa_dzwieku, VOL_NORM, ATTN_NONE, 0, PITCH_NORM);
Jakby nie działało, to pokombinowałbym z channelem.
Napisane przez wonsz żeczny
w 15.04.2020 22:57
Napisane przez wonsz żeczny
w 14.04.2020 23:09
Napisane przez
CichyRex
w 05.04.2020 17:32
z tego co mi wiadomo Niema takich gangow/dywizji/klanow. Załoz post w zleceniu płatnym moze ktos sie podejmie takiej pracy (mało mozliwe). Nikomu takze niechchailo by sie edytowac klanow z coda usuwajac natywki oraz expmod'a z pliku. radziłbym odpuscic ale szukaj szczescia
Licze na + za informacje
Napisane przez pawel4559
w 12.11.2010 13:36
Napisane przez Rivit
w 05.02.2020 12:59
nie testowalem tego, ale moze zadziala.
/dzwieki wlacza lub wylacza dzwieki.
Krótki opis jak robic takie rzeczy: po prostu każde wywołanie funkcji (client_cmd) która odtwarza dźwięk zamieniasz na funkcje playSound, reszta dzieje sie sama.
Jak nie zadziała to napisz oraz załącz potrzebne dźwięki, żebym mógł to przetestować u siebie
Napisane przez Rivit
w 05.02.2020 19:21
zamien sobie na dole funckje client_print na Colorchat
Więcej poczytasz tu: https://amxx.pl/doku.../f348/colorchat
Napisane przez DarkGL
w 24.01.2020 00:32
Napisane przez K@MILOVVSKY
w 22.08.2019 10:59
https://amxx.pl/topi...ru-broni-skiny/
Tam gdzie menu_additem sprawdzaj czy gracz ma flage, jeśli tak to wyświetl dany item (bądź jeśli nie ma zablokuj go za pomocą callback'a).
Napisane przez wiktor000
w 13.08.2019 20:30