Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Royson - zdjęcie

Royson

Rejestracja: 01.04.2019
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.02.2021 02:14
-----

#763084 [ROZWIĄZANE] Model Gracza na flage T

Napisane przez PaeK w 14.12.2019 02:52

Jeśli zmieniasz model gracza (tylko gracza, przy broniach nie musisz) nazwij folder tak samo jak nazwa modelu, a do tego dodaj jeszcze do ścieżki modelu jeszcze "player"

np. "models/player/VipCT/VipCT.mdl"

 

Ustawianie modelu gracza następuje po jego ożywieniu.

Sprawdź czy działa:

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#763070 [ROZWIĄZANE] Problem z VIpem

Napisane przez TekLak w 12.12.2019 23:15

 

Mi się normalnie kompiluje, jaką masz wersje amxx'a?
I polecam taki kod wkleić do pliku .sma i dać do pobrania.(polecam przeczytać regulamin)



A ja polecam czytać ze zrozumieniem ;)
Koledze wyżej się skompilowało !
Tylko teraz po jego zmianie na serwerze każdy ma vip’a a nie tylko osoby które posiadają dana flagę.

Pytanie do autora.
Czy wszyscy maja vipa i mogą z niego korzystać czy tylko wyświetla się na say’u? ( bo sam miałem taki problem ze wyświetlał się VIP na say’u ale nie mieli dodatków vipa)

 

a więc jeżeli zostawię to tak jak jest to w compilatorze mam błąd

vipt.sma

// ...compiler\svipt.sma(40) : error 025: function heading differs from prototype

//

// 1 Error.

// Could not locate output file compiled\svipt.amx (compile failed).

//

// Compilation Time: 0,31 sec
Więc sprawdziłem na mojego starego vipa i znalazłem małą różnicę otóż

 

Nowy:

public client_authorized(id , const authid[]){
Stary:

public client_authorized(id){
Pomyślałem że to zmienie, skompilowało się normalnie ale teraz każdy ma vipa ;o

 

proszę o pomoc.

Znajduje się błąd w kompilatorze czyli nie skompiluje się dopóki nie doda "(id , const authid[])" ,więc nie wiem o co ci chodzi.(No chyba ,że gdzieś pomiędzy tym spaghetti jest jakaś informacja to wtedy zwracam honory). Również dodam ,że autorowi nie kompiluje się z dodaniem "(id , const authid[])" a mi się normalnie kompiluje :P.


  • +
  • -
  • 1


#763078 [ROZWIĄZANE] Problem z VIpem

Napisane przez Alelluja w 14.12.2019 00:02

Prosz

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#758462 Zamiast w say w HUD

Napisane przez google's w 05.04.2019 18:42

Kolego jesteś w błędzie, to że na dole się wyświetla, to nie oznacza, że musi to być say, a akurat w tym przypadku właśnie jest hud.

			formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Zabicia: %d/%d Odznaki: %d  Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, numofbadges[id], gRankName[rank]);

bf2rangi.png

 

To jest hud, trochę inaczej zrobiony, który wyświetla się pod say'em. Rozumiem, że chcesz aby Ci ten hud zrobić pod radarem?

 

Podaj jaką masz wersje silnika BF2 (ile odznak) i wstaw plik hud.inl z folderu bf2.


  • +
  • -
  • 1