Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Misiaczek ;c - zdjęcie

Misiaczek ;c

Rejestracja: 23.04.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.08.2019 06:01
*****

#713323 Baza poradników SourceMod !

Napisane przez Wielkie Jol w 15.10.2015 06:50

To jest właśnie ten moment, w którym przetłumaczę 600 poradników, po to, by reputacją przegonić użytkownika DarkGL


  • +
  • -
  • 10


#710157 System rang

Napisane przez Linux' w 19.08.2015 20:16

 

Jezeli po udzielonej pomocy nie postawisz mi plusa lub nie podziekujesz, juz nigdy ci nie pomoge.

Postawię Ci minusa. Gdy pobierasz broń gracza to nie sprawdzaj, czy jest on połączony z serwerem, tylko czy jest żywy i nie będzie takich błędów.

 

 

 

Ja robie po swojemu, ty robisz po swojemu. Pytanie czy jestes aby pewien? Czasem bywa tak, ze gracz zostanie rozlaczony a pomimo to jest i zywy, oczywiscie jezeli funkcja przypisana jest do atakujacego to nic nie bedzie ale jak do ofiary to..? Zreszta dajta mi spokoj. Co do minusa, twoja decyzja jest mi calkiem nie zrozumiala wiec odplace sie tym samym.

 

Ps: Co mnie tak kasacie jak zmije jakies jadowite? :(


  • +
  • -
  • -2


#645780 Reputacja(i Posty) oraz Moderatorzy

Napisane przez xenos w 26.06.2014 19:25

Przeczytałem cały temat i również chciałbym się wypowiedzieć, lecz bardziej broniąc tu modów.

Co do postów z szablonu generowane są jak wiemy automatycznie.
Modzi mogliby przecież "zamykać" temat bez informacji, ale co w przypadku gdy użytkownik chciałby się odwołać od decyzji zamknięcia/usunięcia tematu?   Nie wie który mod odpowiada za dana sytuację, więc nie może oficjalnie złożyć skargi.
Oczywiście można złożyć skargę jak na wielu amatorskich forach widnieje "ktoś zamknął temat a nie powinien".
A tak to jednocześnie w danym poście jest informacja kto zamknął z jakiego powodu i do kogo się zwrócić np z otwarciem.

Można byłoby się czepiać gdyby moderator pierw napisał post typu "zamykam" i dopiero wtedy używał szablonu moderacji lecz w takim przypadku gdy post ma charakter informacyjny to co tu się czepiać.

Dlaczego dane posty informacyjne dodają do ilości postów?
Bardzo proste gdyż, w bazie danych każdy post/temat ma właściciela.
Czyli tzw ID, a na czym polega zliczanie postów? (licznik) sprawdzenie ile wystąpień danego ID jest w bazie danych.
Więc jeżeli ta wypowiedz ma przypisanego właściciela to chociaż jest to post informacyjny, ale to nadal post i ma swojego właściciela więc podczas zliczenia zwiększy ilość postów.
(Zliczenie wykonuje się po dodaniu nowej wiadomości z osobna dla każdego użytkownika)

Co do reputacji jak wyżej wspomniałem, dany automatyczny post nie różni się niczym od postu informacyjnego dodanego normalnie przez moderatora[mógłby jak wyżej napisać zamykać i zamknąć, nie trzeba brać to jako automat] więc i w tym przypadku można normalnie nagradzać daną wypowiedz, przykładowo gdy osoba zgłaszająca np "temat nieaktualny" nagradza moderatora za to że zamknął temat (za szybką reakcję). Gdyż wielokrotnie zbyt późna reakcja może powodować albo spam, albo ciągnięcie wątków przez osoby które w całości nie przeczytały tematu (gdy temat ma powyżej 1 strony , a oni przeczytali problem opisany na 1 stronie i następnie od razu przez szybką odpowiedz piszą rozwiązanie).

Każdy użytkownik z tego co pamiętam tutaj może rozdawać reputację, to dlaczego moderator -moderatorowi nie może?
Przykładowo gdy jeden wyprzedził drugiego w "zamknięciu tematu".

Więc czy poziom reputacji jest wyznacznikiem opinii lub wykazywaniem się danego użytkownika?
Na pewno nie, dlaczego? Ponieważ w ponad połowie podanych rozwiązań użytkownik nie jest nagradzany.
Jak to kiedyś z Michałem(MisieQ) liczyliśmy na 10 poprawnych rozwiązań przypada przy dobrych wiatrach 2-3 punktów reputacji.
Więc człowiek który dużo pomaga, a ma mało punktów reputacji nie jest "odpowiedni", czy jego wina że trafił na 7/10 użytkowników którzy nie "nagradzają"? Nie, osoba może mieć mało reputacji ale po tym co pozostawiła na forum osoby wyżej mogą stwierdzić że się nadaje, lub potencjalny klient. Tak potencjalny klient również sprawdza ostatnie posty i widzi czy dana osoba jest odpowiednia oraz obeznana w danym temacie.

Trochę się rozpisałem ale to nic
pozdrawiam
xenos


  • +
  • -
  • 3


#636479 Pyranie [Ważne]

Napisane przez CzarNNaninJJa^^ w 03.05.2014 22:20

CheQ juz dawno "jebł" by ten temat do kosza :D


#634914 Canvas

Napisane przez R3X w 26.04.2014 20:32

Dodałem zdarzenie gdy gracz patrzy na konkretny piksel, Ciężko było użyć silnika, bo np pod kątem byt nie będzie dokładnie takiego rozmiaru co piksel. Pomogła matematyka. Kod wciąż wymaga optymalizacji, ale zaczęło się coś dziać :)

 


  • +
  • -
  • 12


#628441 Engine vs fakemeta

Napisane przez Seba w 27.03.2014 00:55

Zajmijcie sie AMXX i nie wystawiajcie z niego nosa :) na poziomie jakim potrzebujecie, potraficie, i rozumiecie to amxmodx jest zdecydowanie az naddto.




#627800 [ROZWIĄZANE] Aim na Steam

Napisane przez MokrePiotrek w 24.03.2014 13:39

czesc mam takie pytanie by dal mi ktos link zeby miec aima na steam  niewykrywalnego ? jak nie macie takich to zwyklego aima na STeam proszę !! :P Nie gram na czitach ale jak ktos mnie wkurzy a adma nie ma to ja tez odpale i ja go poowkurzam


  • +
  • -
  • -23


#616611 Źle pobiera nick gracza przy banowaniu

Napisane przez kyriuch w 15.02.2014 20:19

przecież masz szBuff[2] czyli maxlen = 1 bo od 0 do 1, o co Ci chodzi? szBuff[0] = 2 szBuff[1] = 3 dla liczby 23, maxlen = 1? Czasami zwykły user też może mieć racje :o


  • +
  • -
  • -3


#616608 Źle pobiera nick gracza przy banowaniu

Napisane przez kyriuch w 15.02.2014 20:16


formatex(szBuff, 1, "%d", pid);
Według Ciebie każde id gracza posiada tylko jedną cyfrę?

 

troszkę fail, tablica przechowuje dwa znaki, jej elementami są 0 i 1 więc len = 1, kolega dobrze napisał :)
jak na razie mogę zasugerować

 formatex(szBuff, 1, "%d", pid);

zastąpić na
 

 num_to_str(pid, szBuff, 1);

i zobaczyć, czy działa :)


  • +
  • -
  • -3


#616628 Źle pobiera nick gracza przy banowaniu

Napisane przez exexe w 15.02.2014 20:37

#include <amxmodx>

public plugin_init() {
    register_plugin("t", "0", "t")
    
    register_clcmd("say /int", "int_test");
}

public int_test(id)
{
    new int1[3], int2[2];
    
    num_to_str(23, int1, 2);
    num_to_str(23, int2, 1);
    
    client_print(id, 3, "%s - %s", int1, int2);
    client_print(id, 3, "%s%s%s", int1[0], int1[1], int1[2]);
    client_print(id, 3, "%s%s", int2[0], int2[1]);
}

 

Wyniki:

23 - 2
23
2

Tą walkę wygrywa sebul, przykro mi kyriuch.


  • +
  • -
  • 4


#581969 Sklep Automatyczny Counter-Strike

Napisane przez Gh0st w 01.11.2013 15:11

Aktualizacja do wersji 1.3.0

 

Więc, tak jak mówiłem tak zrobiłem( trochę z opóźnieniem xD ), wykresy graficzne, panel użytkownika smile.png no i tam parę drobnych rzeczy. Miałem małe wahania co do numerku aktualizacji, bo wprowadza wiele zmian(wygląd/kod) i jeszcze więcej dodatków, miało to być 2.0.0 ale jednak będzie to ciąg dalszy wersji 1 a wersja  2 zapowiadam, będzie epicka :*

  • [Nowa funkcja] Panel użytkownika ( Zmiana hasła, Portfel, Ogólne informacje, Moje usługi )
  • [Nowa funkcja] Użytkownik otrzymuje powiadomienie gdy, przedłuży/kupi usługę lub doładuje konto.
  • [Nowa funkcja] Zmiana hasła, dodatkowo pokazuje kiedy hasło zostało ostatnio zmienione.
  • [Nowa funkcja] Na stronie głównej, tam gdzie pokazywana jest ilość użytkowników itp, dodano łączny stan konta wszystkich zarejestrowanych osób, dodatkowo w panelu użytkownika w sekcji ogólne informacje pokazywany jest procentowy udział (zalogowanego użytkownika) portfela w tej kwocie.
  • [Nowa funkcja] Możliwość przeglądania kto polubił danego newsa poprzez kliknięcie w okienko reputacji, jak i wyłączenie tej opcji w panelu administracyjnym (Konfiguracja strony -> newsy ).
  • [Nowa funkcja] Przekazywanie środków z możliwością ustalenia kwoty jak i zaznaczenie czy administrator ma być powiadomiony i czy ta operacja ma zostać zapisana w moich logach. W panelu administracyjnym (Konfiguracja strony -> Panel użytkownika ) można wyłączyć tą opcje i ustalić maksymalną kwotę jaka może zostać przekazana.
  • [Nowa funkcja] Możliwość ustalenia w panelu administracyjnym (Konfiguracja strony -> newsy ) czy użytkownik który dodał newsa, może również oddać głos.
  • [Nowa funkcja] Możliwość ustalenia czy użytkownik niezalogowany ma możliwość przeglądania usług ( Konfiguracja strony -> usługi ), jest również opcja zaznaczenia usług które mają nie zostać wyświetlone niezalogowanemu użytkownikowi.
  • [Nowa funkcja] Stronnicowanie użytkowników w panelu administracyjnym z możliwością szybkiej zmiany ilości wyników na dodatek łatwa w obsłudze opcja do szukania.
  • [Nowa funkcja] Możliwość wyłączenia/włączenia przyznawania punktów reputacji ( Konfiguracja strony -> newsy ).
  • [Nowa funkcja] Możliwość zdefiniowana co ile można dodawać newsy ( Konfiguracja strony -> newsy ).
  • [Nowa funkcja] Statystyki sklepu, najczęściej kupowane usługi jak i najlepiej zarabiające usługi (czekam na więcej propozycji).
  • [Nowa funkcja] Podziękowania dla użytkownika który udostępnił płatność DotPay, została poprawiona i dodana do sklepu jak również CsSetti.
  • [Nowa funkcja] Edycja górnego menu ( Konfiguracja strony -> Menu ) (usuwanie/dodawania/edytowanie) z możliwością zaznaczenia czy opcja ma być widoczna dla gościa,administratora czy zalogowanego użytkownika lub wszystko naraz.
  • [Nowa funkcja] Możliwość zdefiniowania 2 nowych tagów meta ( Konfiguracja strony -> Podstawowe ), keywords i description.
  • [Optymalizacja] Połączenie z konkretnym amxbansem nawiązywane jest tylko raz, co daje zauważalną poprawę szybkości ładowania strony przy większej ilości usług.
  • [Usunięto] Konfiguracje logowań informacji, dlaczego? pewnie wiele osób i tak z tego nie korzystało ponieważ chcą wiedzieć co się dzieje w sklepie.
  • [Naprawa] Jeśli ktoś ma na serwerze uruchomione magic_quotes_gpc miał problemy z edytorem html, teraz już takiego problemu nie ma.
  • [Naprawa] Po utworzeniu usługi poprawnie pokazywało dla jakich grup usługa jest dostępna i również poprawnie działało, ale podczas próby edycji domyślne grupy były błędnie zaznaczone.
  • [Zmiana] Wygląd konfiguracji strony został zmienione, mam nadzieje że teraz wygląda to lepiej.
  • [Zmiana] Lista usług uległa zmianie, teraz z menu wybieramy serwer i błyskawicznie pokazywane są usługi dla tego serwera, dodatkowo w menu obok serwer pokazywana jest dostępna ilość usług, w rzeczywistości daje nam to łatwość poruszania się jak i większą przestrzeń dla opisu Newsa.
  • [Zmiana] Portfel został przeniesiony z górnego menu do panelu użytkownika.
  • [Zmiana] Podczas logowania jeśli poda się poprawny login a błędne hasło i jeśli hasło zostało wcześniej zmienione wyświetli się czas modyfikacji hasła, lub jeśli nie zostało zmienione pojawi się komunikat o błędnych danych.
  • [Zmiana] Blokada prób zalogowania się ograniczona do x razy. Można ustalić w panelu administracyjnym ile razy można próbować się zalogować, czy konto na które ktoś próbuje wejść ma otrzymać powiadomienie o przekroczonej liczbie prób, dodatkowo można zdefiniować czy powiadomienie ma zostać również wysłane do panelu administracyjnego jak i ustalić czas blokady.

Mam nadzieję że podobają wam się nowe dodatki / zmiany w wersji 1.3.0 smile.png
W razie jakichkolwiek błędów (nawet tych najmniejszych i mało istotnych), proszę o poinformowanie mnie w tym temacie.

 


  • +
  • -
  • 8


#577410 Problem z Team Semiclip v2.0.0

Napisane przez slonio93 w 13.10.2013 20:02

Możecie zamknąć MisieQ wykonał mi plugin.


  • +
  • -
  • 1


#577810 [ROZWIĄZANE] Jak zmienić nazwe serwera?

Napisane przez WDST w 15.10.2013 14:56

Nadal nie działa :C .Wejdz na gg tam moze bedziemy pisac 41295855 albo na steam pSk``


  • +
  • -
  • -2


#577923 AMX Mod X 0.5.0 Dark Edition

Napisane przez DarkGL w 15.10.2013 20:58

│ Opis

   AMX Mod X 0.5.0 Dark Edition to modyfikacja najnowszej aktualnej wersji AMX Mod X dostępnej na oficjalnym repozytorium projektu ( http://hg.alliedmods...amxmodx-central )

   wykonana przezemnie.

   Jak wskazuje numer wersji ( 0.5.0 ) nie jest to finalna odsłona. Działa ona na najnowszej wersji binarek zaktualizowanych przy pomocy SteamCMD przez co wymaga też metamoda

   1.21-am( http://wiki.alliedmo...2_Release_Notes ). Obecnie jest dostępna tylko wersja dla Linuxa.

 

   W tej wersji skupiłem się głównie na wyczyszczeniu kodu z zbędnych rzeczy oraz dodanie kilku "bajerów".

 

│ Changelog

  • Zmiana ladowania pluginów ( brak plugins.ini )
  • Zmiana ladowania modulow ( brak modules.ini )
  • Usuniecie supportu innych modow
  • Usuniecie kompatybilnosci wstecznej
  • Optymalizacja forwardow
  • Usunięcie alloc_amxmemory i free_amxmemory , nigdzie nie używane
  • Informowanie o mozliwosci zaoptymalizowania dzialania pluginu poprzez kompilacje z -d0 lub -d1 jeśli plugin zawiera informacje do debugowania podczas ładowania w trybie normalnym
  • Usunięcie CreateMultiForwardEx
  • Usunięcie wbudowanego supportowania war3ft w menu
  • Pozbycie się nongpl_matches
  • Optymalizacja klasy CPlugin
  • Orpheu dodane jako standardowy moduł
  • Standardowe pluginy zostały skompilowane z parametrem -d1

│ Instalacja pluginów

 

   Pierwsze dwa podpunkty mówią o pozbyciu się plików plugins.ini i modules.ini , instalacja pluginów i modułów jest teraz łatwiejsza.

   Instalacja pluginów opiera się na przekopiowaniu pliku .amxx do folderu plugins w folderze amxmodx tyle ;). Instalacja modułów przebiega podobnie tylko moduły wrzucamy do folderu

   modules.

   Jeśli chcemy wyłączyć plugin przenosimy go do folderu disabled.

   Jeśli chcemy uruchomić plugin w trybie debug przenosimy go do folderu debug ;).

 

│ Instalacja

  

   Instalacja przebiega jak standardowa instalacja amxmodx ( http://darkgl.amxx.p...alacja-amxmodx/ )

 

│ Download

    Załączony plik  amxmodxDark.zip   3,04 MB  317 Ilość pobrań

Załączone miniatury

  • de_dust20000.jpg

  • +
  • -
  • 34


#576590 Czas Online

Napisane przez GwynBleidD w 10.10.2013 18:45

Plugin zacny, ale jest się do czego przyczepić... A ja lubię się czepiać, więc...

 

1. Spora część osób wykorzystywałaby ten skrypt do kontrolowania czy admin gra na serwerze. Przy tak rozwiązanym pluginie wymagałoby to co jakiś czas zanotowania ile kto przegrał do tej pory. Wygodniej by było, gdyby plugin przygotował od razu zestawienia dzienne, tygodniowe lub miesięczne. Wystarczy zamiast zapisywać czas dla każdego z graczy w 1 wierszu tabeli, zapisać dla każdego wiersza ile przegrała dana osoba w danym dniu. Wtedy kluczem unikalnym by była para nick-data. No i odpadają kolumny firstvisit i lastvisit.

2. Po co właściwie admini i gracze zostali rozdzieleni na 2 osobne tabele?

3. Widzę tutaj działalność mojego poradnika, niestety nie do końca... a szkoda, za chwilę wyjaśnię dlaczego.

4. Studium przypadku: mamy 32 osobowy serwer zapełniony po brzegi (HLTV nie ma, aby trochę wzmocnić dramaturgię i nie marnować 1 slota :D), następuje zmiana mapy... kto jest obeznany w temacie wie, że przy zmianie mapy wszyscy gracze dostają reconnecta, więc serwer wywołuje 32x client_disconnect, co rodzi 32 zapytania SQL. Ojj... 32 zapytania na raz... to już trochę jest...

 

Zapytanie INSERT zostało zaprojektowane tak, aby za jednym zamachem wrzucić do bazy danych dowolną (dla naszego przypadku przyjmujemy, że dowolną, choć limity jakieś są...) ilość rekordów. Dotyczy to również odmiany z ON DUPLICATE KEY UPDATE. Składnia jest prosta i wielu osobom znana :)

 

Skoro istnieje taka możliwość to dlaczego z niej nie skorzystać i nie wrzucić wszystkich graczy w jednym zapytaniu? I tu wychodzi nie do końca zastosowanie się do tego, co pisałem w poradniku. Chodzi mi ściślej o to:

`time` = `time`+VALUES(`time`)

Pozwala to właśnie na użycie ON DUPLICATE KEY UPDATE z operacją od razu na wielu wierszach.

5. po kie licho na prosty tekst "admin" lub "users" wykorzystywany jest 512 znakowy bufor? Po kie licho ten bufor właściwie? nie prościej wrzucić już przy samej budowie zapytania tego kodu:

((get_user_flags(id) & FLAGA) ? "admin" : "users")

zamiast zapisywać najpierw tą wartość do bufora?

6. Następny przykład biegu wydarzeń: crash serwera... no i tracimy wszystko, co akurat ludzie przegrali... niech ten chrash będzie tuż przed zmianą mapy, to już trochę czasu w plecy przegranego jest... Niech crashe powtarzają się tak z 5x dziennie, to już jest naprawdę sporo... A można przecież zapisywać co chwilkę, np co 3 minuty wszystkich graczy na serwerze do bazy danych i po kłopocie, tracimy tylko maksymalnie 3 minuty przy każdym crashu wtedy.

 

No i wykonywanie tego co jakiś czas pozwala nam zintegrować to, o czym wspomniałem w punkcie 4. Wystarczy nie wykonywać nigdy zapytania w client_disconnect, ale w tasku i w plugin_end (tu trzeba pamiętać, że w plugin_end NIE WOLNO wykonywać ThreadQuery, należy to zrobić w "zwykły" sposób i nie ma obaw, że lag serwera nastąpi, nie będzie on dla graczy zauważalny). client_disconnect dalej będzie wykorzystywany, ale tym razem do "dopisywania" wychodzących graczy do zapytania, aby wszystko działało co najmniej jak wcześniej.

 

Taka garść konstruktywnej krytyki :)

 

 


  • +
  • -
  • 2