Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Szaiba - zdjęcie

Szaiba

Rejestracja: 17.12.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.01.2012 08:55
-----

#159600 [Statystyki WWW do Cod MOD MW] Jak zaintalować

Napisane przez Intex w 12.08.2010 23:59

Witajcie

W tym poradniku, opiszę wam instalacje statystyk Call of Duty Mod: MW na stronę www . Wpadłem na ten pomysł ponieważ, nie znalazłem w Internecie, jednego i dobrze opisanego poradnika, a sam miałem z tym problem.

Na początek pobieramy plugin stąd:

www.splowka.org.pl/download/StatystykiCodMOD.rar

Gdy już pobierzemy go rozpakowywujemy na pulpit, po czym otwieramy go i widzimy dwa foldery.

Dołączona grafika


1)AMXX - zawartość wrzucamy na FTP serwera Cs.
Plik

1)Klient.amxx to plugins
2)Klient.sma do scripting

Gdy wrzucimy to, wchodzimy do configs-> plugins.ini otwieramy to i na samym dole dopisujemy Klient.amxx, zapisujemy i przechodzimy dalej.

Dołączona grafika


2)WWW wrzucamy na FTP serwera WWW do katalogu public_html. Nazwę WWW możemy zmienić np: na cod.

Gdy zrobimy to wszystko otwieramy plik config.php z folderu WWW

i szukamy:

$host = "127.0.0.1"; - Wpisujemy IP swojego serwera Cs, bez portu.
$user = "Uzytkownik"; Nazwę użytkownika do logowania na FTP serwera Cs
$password = "Haslo"; Hasło do logowania na FTP serwera Cs.

Potem szukamy

$tytul = 'Tytul strony (wyswietlany u gory)';

I w miejsce tytuł strony wpisujemy nazwę ja wpisałem Statystyki serwera Cod.

$opis_strony = 'www.adres-strony-www.pl';
Natomiast Tu wpisujemy adres własnej strony/forum itp.

Jak to zrobimy, zapisujemy, to wchodzimy w przeglądarke i wpisujemy:

www.moja-strona.pl/nazwa-katalogu-WWW/update/php

Gdy pokaże nam się takie coś:

Dołączona grafika



Znaczy że wszystko zrobiliśmy dobrze, i statystyki już działają i powinno to wygląda taK:

Dołączona grafika



Aby to sprawdzić wchodzimy na www.moja-strona.pl/nazwa-katalogu-WWW

Jeśli ktoś z was ma wersję z 16 klasami, musi wejść do FTP www
public_html/nazwa_twojego_katalogu/index.php otwieramy to i szukamy:

public static $names = array(
		"NONE",
		"Snajper",
		"Komandos",
		"Strzelec wyborowy",
		"Obronca",
		"Medyk",
		"Wsparcie ogniowe",
		"Saper",
		"Demolitions",
		"Rusher",
		"Rambo (Klasa Premium)",
	);

I po Rambo dopisujemy swoje klasy np:

"Partyzant",
"Szpieg",
"Szturomowiec",
"Terrorysta",
"Rebeliant",
"Lekki Zolnierz"

Każdy wers musi być zakończony przecinkiem, oprócz ostatniego, jeśli tego nie zrobicie wyskoczy wam błąd.

Mam nadzieję że pomogłem niektórym z was. Nie śmiejcie się. ;)

Wykonane dla Splowka.org.pl. Zakaz kopiowania bez zgody autora.
By Intex.
  • +
  • -
  • 9


#189630 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez QTM. Peyote w 18.11.2010 18:56

testyq.png

Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW.
Główną zmianą jest budowa moda.
Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami.

Podziękowania dla:
MieTeK - za grafa.
Szyfrant - za testa.
testbs.png

say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy.
say /klasy - Otwiera menu opisów klas.
say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
say /perki - Otwiera menu opisów perków.
say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk.
say /reset - Resetuje statystyki.
say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki.
say /pomoc - Tajne.
testue.png

cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo.
cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana.
cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen.
cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP.
cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom.
cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu.
cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
testhm.png

Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.
Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!

testdi.png
(Tylko dla skrypterów)

forward cod_perk_changed(id, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku
------------------------------*/


forward cod_class_changed(id, klasa);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy
------------------------------*/


forward cod_perk_enabled(id, wartosc);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_used(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku
------------------------------*/


forward cod_class_enabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_class_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji
------------------------------*/
testkdr.png
(Tylko dla skrypterów)

native cod_get_user_xp(id);
/*------------------------------
Zwraca doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_level(id);
/*------------------------------
Zwraca poziom gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_points(id)
/*------------------------------
Zwraca punkty gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_xp(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_class(id);
/*------------------------------
Zwraca klase gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0);
/*------------------------------
Ustawia klase gracza,
jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast
------------------------------*/


native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0);
/*------------------------------
Zwraca perk gracza,
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku
------------------------------*/


native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1);
/*------------------------------
Ustawia perk gracza.
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
------------------------------*/


native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_points_to_health(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_points_to_intelligence(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_points_to_trim(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_points_to_stamina(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);
/*------------------------------
Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji
------------------------------*/


native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]);
/*------------------------------
Zwaca numer perku o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_perks_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc perkow
------------------------------*/


native cod_get_perk_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]);
/*------------------------------
Zwaca numer klasy o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_classes_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc klas
------------------------------*/

native cod_get_class_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe klasy do Return
------------------------------*/


native cod_get_class_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis klasy do Return
------------------------------*/


native cod_give_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie
------------------------------*/


native cod_take_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania
------------------------------*/


native cod_set_user_shield(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia tarcze gracza.
------------------------------*/


native cod_set_user_nightvision(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia noktowizor gracza.
------------------------------*/


native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0);
/*------------------------------
Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer
------------------------------*/


native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
/*------------------------------
Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer
------------------------------*/    


native cod_get_level_xp(poziom);
/*------------------------------
Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu
------------------------------*/
testpx.png testyi.png
----------------> Link
Załączony plik  CodMod.rar   965,15 KB  39662 Ilość pobrań

Poprawiona wersja zapisu do pliku vault -> [cod nowy] Call of Duty: MW Mod %5BUPDATE%5D - post #328

Ostatnie zmiany:
  • Naprawione natywy cod_get_class_name i cod_get_class_desc i błąd z pojawiającą się informacją o zdobyciu poziomu.05.01.11-17:03
  • Usunięte bugi crashujące serwer, dodane 5 nowych natywów, blokowanie podnoszenia broni w stylu starego CodModa12.12.10-17:00
  • Dodane param_convert do get_perk_name/desc i get_class_name/desc oraz dodane poprzednie zmiany do *.amxx24.11.10-20:03
  • Naprawiony błąd z brakiem fraga za zabicie z rakiety, miny i dynamitu21.11.10-19:07
  • Usunięty client_cmd z pętli i dodany natyw cod_get_user_level21.11.10-12:07
  • Naprawiony perk notatki sapera i poprawiona funkcja UstawPerk19.11.10-12:35
  • Naprawiony natyw cod_get_perkid19.11.10-21:44
  • Usunięty bug z niewłaściwą losową wartością perku. Od teraz cod_perk_enabled wysyła numer perku, a cod_class_enabled numer klasy19.11.10-18:51
  • Dodana klasa Admirał(dawny Rambo) i naprawiony perk Tajemnica Generała.[sup]19.11.10-16:06
  • Poprawiony plik "codmod.inc" i małe zmiany. [sup]19.11.10-15:00
Zgłaszajcie bugi i zaglądajcie co jakiś czas czy nie ma łatek.
  • +
  • -
  • 323


#191585 Problem z AMxem!...!

Napisane przez Misiaczek ;c w 25.11.2010 19:24

A bedzie dzialal CoD Mod pod Linuxa?!
Bo wlasnie nie jestem zbyt pewny =(


A czy jak podepniesz Toster do innego gniazdka z prądem będzie działać?

Tak cod będzie działać na linuxie :o mod nie sprawdza jaki system jest ;d
  • +
  • -
  • 1


#191600 Problem z AMxem!...!

Napisane przez Misiaczek ;c w 25.11.2010 20:03

MetaMod-P + AMXModX 1.8.2-dev-17 + AMXModX 1.8.2-dev-17-cstrike + DProTo 0.9.87 + COD Mod i musi działać ;D
  • +
  • -
  • 1


#128221 Max Lvl 1001

Napisane przez SzukamProDM w 24.04.2010 19:15

to pozmniejszaj? :>
  • +
  • -
  • 1


#128074 Problem przy kompilacji

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 24.04.2010 13:14

Notepad2, Notepad++, AMXX-Studio, PSPad...
pełno jest (darmowych :!:) programów oferującego kolorowanie składni, znajdywanie wierszy i wiele więcej...

Ja tam w notatniku nawet .txt nie otwieram
  • +
  • -
  • 1


#99324 Item

Napisane przez Misiaczek ;c w 15.12.2009 18:29

Do 1/1 z noża

Znajdź:
[quote]new player_b_sniper[33] = 1 //Ability to kill in 1/sniper with scout[/quote]
dodaj pod tym to:
[quote]new player_b_knifemaster[33] = 1 //Ability to kill in 1/sniper with knife[/quote]

Znajdź:
[quote]player_b_sniper[id] = 0 //Ability to kill faster with scout[/quote]
dodaj pod tym to:
[quote]player_b_knifemaster[id] = 0 //Ability to kill faster with knife[/quote]

Znajdź:
[quote] if (player_b_sniper[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_sniper[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika ze scouta
")
}[/quote]
dodaj pod tym to:
[quote] if (player_b_knifemaster[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_knifemaster[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika ze noza
")
}[/quote]


Znajdź:
[quote] case 68:
{
player_item_name[id] = "Ultra Armor"
player_item_id[id] = 68
player_ultra_armor[id]=random_num(7,11)
player_ultra_armor_left[id]=player_ultra_armor[id]
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Twoj pancerz moze odbic do %i pociskow",player_item_name[id],player_ultra_armor[id])
}[/quote]
dodaj pod tym to:
[quote] case 69:
{
player_item_name[id] = "Knife Master"
player_item_id[id] = rannum
player_b_knifemaster[id] = random_num(1,1)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia nozem",player_item_name[id],player_b_knifemaster[id])
}[/quote]

Znajdź:
[quote]set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 4.0, 0.2, 0.3, 5)
new rannum = random_num(1,68)[/quote]
zamień na:
[quote]set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 4.0, 0.2, 0.3, 5)
new rannum = random_num(1,69)[/quote]

Znajdź:
[quote] if(player_b_sniper[id]>0)
{
if(player_b_sniper[id]>5) player_b_sniper[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_sniper[id]>2) player_b_sniper[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_sniper[id]>1) player_b_sniper[id]-=random_num(-1,1)
}[/quote]
dodaj pod tym to:
[quote] if(player_b_knifemaster[id]>0)
{
if(player_b_knifemaster[id]>5) player_b_knifemaster[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_knifemaster[id]>2) player_b_knifemaster[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_knifemaster[id]>1) player_b_knifemaster[id]-=random_num(-1,1)
}[/quote]


Znajdź:
[quote]/* ==================================================================================================== */

public add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_SCOUT && player_class[id]!=Ninja)
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1,player_b_sniper[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"scout")

}

return PLUGIN_HANDLED
}

/* ==================================================================================================== */[/quote]
dodaj pod tym to:
[quote]public add_bonus_knifemasterdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_knifemaster[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE)
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1,player_b_knifemaster[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife")

}

return PLUGIN_HANDLED
}

/* ==================================================================================================== */[/quote]

Znajdź:
[quote]add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)[/quote]
dodaj pod tym to:
[quote]add_bonus_knifemasterdamage(attacker_id,id,weapon) [/quote]

Znajdź:
[quote]register_event("CurWeapon","CurWeapon","be")[/quote]
zamień na:
[quote]register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1") [/quote]




Do 1/1 z m3

Znajdź:
[quote]new player_b_sniper[33] = 1 //Ability to kill in 1/sniper with scout[/quote]
dodaj pod tym to:
[quote]new player_b_m3master[33] = 1 //Ability to kill in 1/sniper with knife[/quote]

Znajdź:
[quote]player_b_sniper[id] = 0 //Ability to kill faster with scout[/quote]
dodaj pod tym to:
[quote]player_b_m3master[id] = 0 //Ability to kill faster with knife[/quote]

Znajdź:
[quote] if (player_b_sniper[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_sniper[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika ze scouta
")
}[/quote]
dodaj pod tym to:
[quote] if (player_b_m3master[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_m3master[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika ze noza
")
}[/quote]


Znajdź:
[quote] case 68:
{
player_item_name[id] = "Ultra Armor"
player_item_id[id] = 68
player_ultra_armor[id]=random_num(7,11)
player_ultra_armor_left[id]=player_ultra_armor[id]
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Twoj pancerz moze odbic do %i pociskow",player_item_name[id],player_ultra_armor[id])
}[/quote]
dodaj pod tym to:
[quote] case 69:
{
player_item_name[id] = "M3 Master"
player_item_id[id] = rannum
player_b_m3master[id] = random_num(1,1)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia nozem",player_item_name[id],player_b_m3master[id])
}[/quote]

Znajdź:
[quote]set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 4.0, 0.2, 0.3, 5)
new rannum = random_num(1,68)[/quote]
zamień na:
[quote]set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 4.0, 0.2, 0.3, 5)
new rannum = random_num(1,69)[/quote]

Znajdź:
[quote] if(player_b_sniper[id]>0)
{
if(player_b_sniper[id]>5) player_b_sniper[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_sniper[id]>2) player_b_sniper[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_sniper[id]>1) player_b_sniper[id]-=random_num(-1,1)
}[/quote]
dodaj pod tym to:
[quote] if(player_b_m3master[id]>0)
{
if(player_b_m3master[id]>5) player_b_m3master[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_m3master[id]>2) player_b_m3master[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_m3master[id]>1) player_b_m3master[id]-=random_num(-1,1)
}[/quote]


Znajdź:
[quote]/* ==================================================================================================== */

public add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_SCOUT && player_class[id]!=Ninja)
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1,player_b_sniper[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"scout")

}

return PLUGIN_HANDLED
}

/* ==================================================================================================== */[/quote]
dodaj pod tym to:
[quote]public add_bonus_m3masterdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_m3master[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_M3 && player_class[id]!=Ninja)
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1,player_b_m3master[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"m3")

}

return PLUGIN_HANDLED
}

/* ==================================================================================================== */[/quote]

Znajdź:
[quote]add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)[/quote]
dodaj pod tym to:
[quote]add_bonus_m3masterdamage(attacker_id,id,weapon) [/quote]

Znajdź:
[quote]register_event("CurWeapon","CurWeapon","be")[/quote]
zamień na:
[quote]register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1") [/quote]
  • +
  • -
  • 2


#124112 1/1 z kosy

Napisane przez SzukamProDM w 08.04.2010 07:02

Item - Nieoficjalny polski support AMX Mod X ^^
  • +
  • -
  • 2


#127581 Zmiana nazwy klasy

Napisane przez Gość w 22.04.2010 16:25

Nie.

Nazwy to nazwy a levele są w bazie, i nie są po nazwie tylko po ich "ID"...

Możesz zmieniać śmiało i nic się z lvl nie stanie.


#116689 Diablomod 5.9l z natywami

Napisane przez QTM. Peyote w 06.03.2010 10:18

Plugin w działaniu nie różni się niczym od zwykłego, ale umożliwia pisanie pluginów ingerujących w Diablomoda.

Oto lista natywów które dodałem:
  • db_get_user_xp(id)
  • db_set_user_xp(id, amount)
  • db_get_user_level(id)
  • db_set_user_level(id, amount)
  • db_get_user_class(id)
  • db_set_user_class(id, class)
  • db_get_user_item(id)
  • db_set_user_item(id, item)

Przetestowanie natywów pozostawiam innym, ponieważ nie mam technicznej możliwości sam tego zrobić.

Załączony plik  dbmod_5.9l+natywy.rar   260,14 KB  483 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 13