Zepsułem bardziej niż było
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
empi997
Rejestracja: 02.06.2018Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.05.2021 23:58
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 22
- Odwiedzin: 1 892
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
empi997 nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#755592 Sklep 4Fun
Napisane przez AwIlL^^ w 23.01.2019 22:48
#755041 Sklep 4Fun
Napisane przez heniu1111 w 10.01.2019 20:36
Prosiłbym o naprawienie tego, czyli żeby po wpisaniu killa nie działały w nowej rundzie, tak samo w przypadku rozpoczęcia nowej rundy, żeby one nie działały i żeby działały dalej, aż do naszej śmieci
Albo ja jestem głupi albo nie potrafie zrozumieć co tam jest nie tak...
Opisz to po polskiemu bo "nie działa, a żeby działało"
Haha no nie pojemaju
Może mu chodzi o to ze jak kupimy to w rundzie x nie działało już w rundzie y, czyli następnej i trzeba było na nowo kupić
No ja to tak rozumie ale na trzezwo chyba tego się nie pojmie
#754848 Przerobienie, zabawa flagami
Napisane przez Rivit w 05.01.2019 09:18
Teraz tak.
W common.txt masz tłumaczenia różnych rzeczy.
do każdej sekcji języka dodaj sobie
HADMIN = @H
czyli dla [en] tak:
[en] BACK = Back EXIT = Exit MORE = More NONE = None ADMIN = ADMIN HADMIN = @H PLAYER = PLAYER ERROR = error YES = Yes NO = No BAN = ban KICK = kick NO_ACC_COM = You have no access to that command USAGE = Usage MORE_CL_MATCHT = There is more than one client matching your argument CL_NOT_FOUND = Client with that name or userid not found CLIENT_IMM = Client "%s" has immunity CANT_PERF_DEAD = That action can't be performed on dead client "%s" CANT_PERF_BOT = That action can't be performed on bot "%s" ON = On OFF = Off
Player jest na gracza przetłumaczony. Jest tam tłumaczenie polskie.
Oprócz tego wrzuć plugin, który przerobiłem.
Załączone pliki
-
adminchat.sma 12,17 KB 23 Ilość pobrań
adminchat.amxx
#754785 Paczka GunGame [ReHLDS]
Napisane przez Robiin w 03.01.2019 22:55
Paczka składa się z dwóch pluginów: gungame oraz mapchooser. Oba pluginy są ze sobą związane od strony kodu, ale można to przerobić jeśli komuś bardzo zależy.
Awansuje się w systemie zabójstw z danej broni. Przykładowo 3 fragi z glocka (1 lv.) -> usp (2 lv.).
Zabicie kosą na którymkolwiek z poziomów doda nam dwa fragi (możliwość ustawienia automatycznego awansu, bądź zmiany ilości fragów).
Ostatnim poziomem jest kosa, ale niedługo będzie możliwość opcjonalnego włączenia czegoś "fancy" (myślałem o młodszych graczach i uznałem, że nie zaciekawi ich "vanillah cs shootout", więc warto dodać coś ciekawego. Na ten moment myślę nad czymś pokroju różdżki a'la Harry Potter i strzelaniem piorunami).
Silnik ma zapis MySQL z wygranymi graczami. Dostępna jest także topka:
Główna zawartość paczki:
- Rozgrzewka z możliwością randomizacji lub wyborem statycznej broni (w tym różdżki bez konieczności włączania jej na ostatni poziom) oraz wybraniem wygranego (bazując na ilości zdobytych fragów) z możliwością ustawienia poziomu, od którego zacznie zwycięzca,
- Komenda /info { nick } dająca nam informacje o aktualnie dostępnym na serwerze graczu:
- Sprite'y (aktualnie tylko przy levelupie),
- Dźwięki (aktualnie przy: rozgrzewce, timer tick, game-end, game-beginning, levelup, leveldown),
- Komenda /lista otwierająca menu z danymi o awansowaniu broni (opcje wzorcowo: poziom - nazwa broni - ilość wymaganych zabójstw,
- Usuwanie broni z ziemi na każdej mapie,
- Możliwość bardzo łatwej konfiguracji z poziomu kodu pluginu (całe ustawienia będą podane poniżej),
- Natywy,
- Możliwość łatwego dodania zablokowanych komend (np. kill),
- Usunięte denerwujące dźwięki (np. rzucenia granatu + usunięcie tekstu z czatu),
- Niekończąca się runda (jeśli paczka jest dobrze skonfigurowana),
- Usuwanie broni wypadających po śmierci,
- Flash na ostatnim poziomie,
- HUD podczas GG:
- Wybranie najlepszych graczy danej mapy:
- Wiele więcej drobnych konfiguracji.
Paczka ma bardzo prostą konfigurację, wystarczy niewielka wiedza z języka angielskiego i jesteście ustawieni. Dla opornych jestem w stanie przetłumaczyć ustawienia, ale nie będę tego robił na zapas w przód.
Mod napisany jest pod ReHLDS + regamedll. Do paczki dorzucam readme w którym zawarte są instrukcje instalacji:
Paczka przeznaczona tylko na serwery ReHLDS. 1. Sprawdź, czy wszystkie pliki .sma się kompilują (1.8.2). 2. Wrzuć pliki .amxx do cstrike/addons/amxmodx/plugins/. 3. Dopisz w cstrike/addons/amxmodx/configs/plugins.ini nazwy pluginów wraz z końcówką ".amxx". 4. Wrzuć plik tekstowy mapchooser.txt do cstrike/addons/amxmodx/data/lang. 5. Wejdź w cstrike/game.cfg i ustaw cvary: mp_buytime 0 mp_round_infinite 1 mp_roundover 0 mp_auto_reload_weapons 1 mp_refill_bpammo_weapons 3 mp_fraglimit 0 mp_timelimit 0 mp_show_radioicon 0 mp_item_staytime 0 6. Wszystkie ustawienia związane z samym gameplay'em dostępne są w gungame.sma. 7. Zmień dane do bazy mysql w mysqlData w pliku gungame.sma. 8. Upewnij się, że linia "#define TEST_MODE" w pliku gungame.sma jest zakomentowana. 9. Aby zmienić informacje o vipie pod komendą /info należy zmienić flagę vipa na linii "#define VIP_FLAG".
- /info {nick}
- /lista, /listabroni itp.
- /top, /topka itp.
Zablokowane komendy (domyślnie):
- drop,
- fullupdate,
- radio1,
- radio2,
- radio2
Z góry zaznaczam, że "#define VIP_FLAG" jest opcją testową, a paczka NIE ZAWIERA vipa. Planuję go dodać, jak tylko znajdę na to dłuższą chwilę.
Konfiguracja (lista ustawień z gungame.sma):
// Main data array. [0] is weapon CSW_ index. [1] is kills required to level-up. [2] is damage multiplier (30 = 30%, 110 = 110%). new const weaponsData[][] = { { CSW_GLOCK18, 2, 100 }, { CSW_USP, 2, 100 }, { CSW_P228, 2, 100 }, { CSW_FIVESEVEN, 2, 100 }, { CSW_DEAGLE, 2, 100 }, { CSW_ELITE, 2, 100 }, { CSW_M3, 3, 100 }, { CSW_XM1014, 3, 100 }, { CSW_TMP, 3, 100 }, { CSW_MAC10, 3, 100 }, { CSW_UMP45, 3, 100 }, { CSW_MP5NAVY, 3, 100 }, { CSW_P90, 4, 100 }, { CSW_GALIL, 4, 100 }, { CSW_FAMAS, 3, 100 }, { CSW_AK47, 4, 100 }, { CSW_SCOUT, 2, 100 }, { CSW_M4A1, 4, 100 }, { CSW_SG552, 4, 100 }, { CSW_AUG, 4, 100 }, { CSW_AWP, 4, 100 }, { CSW_G3SG1, 2, 100 }, { CSW_SG550, 2, 100 }, { CSW_M249, 2, 100 }, { CSW_HEGRENADE, 3, 100 }, { CSW_KNIFE, 1, 100 } }; // Custom weapon names (used in HUD, ending-message etc). new const customWeaponNames[][] = { "Glock", "USP", "P228", "Five-seven", "Deagle", "Duals", "M3", "XM1014", "TMP", "Mac-10", "UMP", "MP5", "P90", "Galil", "Famas", "AK-47", "Scout", "M4A1", "SG-552", "AUG", "AWP", "Autokampa (TT)", "Autokampa (CT)", "M249", "Granat HE", "Noz" }; // Commands to be blocked (using PLUGIN_HANDLED_MAIN). new const blockedCommands[][] = { "drop", "fullupdate", "radio1", "radio2", "radio3" }; // Time in which player CAN get killed, but the killer will not be granted any weapon kills if victim is in spawn protection. const Float:spawnProtectionTime = 1.5; // RGB of colored shell (set_user_rendering) when in spawn protection. new const spawnProtectionColors[] = { 80, 0, 0 }; // Shell thickness. new const spawnProtectionShell = 100; // Respawn time during GunGame. const Float:respawnInterval = 3.0; // Hud objects enum. enum (+= 1) { hudObjectDefault = 0, hudObjectDamage, hudObjectWarmup }; // HUD refresh time. const Float:hudDisplayInterval = 1.0; // HUD RGB colors. new const hudColors[] = { 200, 130, 0 }; // Time between giving a player next HE grenade (during warmup & on HE weapon level). new const Float:giveBackHeInterval = 1.8; // Time between giving a player next Flash grenade. new const Float:giveBackFlashInterval = 4.5; // Time of warmup in seconds. new const warmupDuration = 120; // Level that will be set to warmup winner. Value < 1 will disable notifications and picking warmup winner. new const warmupLevelReward = 3; // Health that players will be set to during warmup. new const warmupHealth = 50; // Set that to CSW_ index, -1 to get random weapon, or -2 to get wands (ignoring lastLevelSpecialWeapon value). new const warmupWeapon = -2; // This determines how many times weapon should be added (this is used to fill backpack ammo [instead of cs_set_user_bpammo, obviously not required for ReHLDS servers]). new const warmupWeaponCounter = 8; // Time to respawn player during warmup. const Float:warumpRespawnInterval = 2.0; // RGB colors of warmup HUD. new const warmupHudColors[] = { 255, 255, 255 }; // Armor level for every player. new const defaultArmorLevel = 0; // Set that really high, so we dont have to worry about screen getting back to non-colored. const Float:blackScreenTimer = 50.0; // If that's set to true, knife will instantly give you knifeKillReward levels. Otherwise knifeKillReward means weapon kills. new const knifeKillInstantLevelup = false; // Knife kill reward value based on knifeKillInstantLevelup var. new const knifeKillReward = 2; // Determines whether you want last level weapon to be knife (false) or wand (true). new const lastLevelSpecialWeapon = true; // Wand models [0] - V_ || [1] - P_. new const wandModels[][] = { "models/gungame/v_wand.mdl", "models/gungame/p_wand.mdl" }; // Wand primary attack sprite effect. new const wandAttackSprite[] = "sprites/gungame/wandAttack.spr"; // Wand primary attack sprite RGB. new const wandAttackSpriteColor[] = { 20, 20, 200 }; // Wand primary attack sprite brightness. new const wandAttackSpriteBrightness = 255; // Wand primary attack sprite life. new const wandAttackSpriteLife = 4; // Wand primary attack max distance. new const wandAttackMaxDistance = 550; // Wand primary attack interval. new const Float:wandAttackInterval = 2.2; // Wand primary attack hit explode effect. new const wandExplodeOnHitSprite[] = "sprites/gungame/wandExplodeOnHit.spr"; // Wand primary attack hit blood effect. new const wandHitBloodSprite[] = "sprites/blood.spr"; new const wandPostHitSprite[] = "sprites/gungame/wandPostHit.spr"; // Wand primary attack sound effect. new const wandShootSound[] = "testSounds/wandShoot.wav"; // [0] - Damage || [1] - blood scale. new const wandDamageEffects[][] = { { 0, 0 }, // None { 90, 25 }, // Head { 65, 15 }, // Chest { 65, 15 }, // Chest { 30, 10 }, // Hands { 30, 10 }, // Hands { 30, 10 }, // Legs { 30, 10 } // Legs }; // Prefix shown in game-ending message and chat when leveling-up. new const chatPrefix[] = "[GUN GAME]"; // String that will replace rest of the nickname when clumping it to the short one. new const nicknameReplaceToken[] = "..."; // Max. name length in short-name variable (to prevent char-overflow in ending message). Ex: "pretty long nickname" -> "pretty lon". const maxNicknameLength = 10 + charsmax(nicknameReplaceToken); // Take damage hud hold-time. const Float:takeDamageHudTime = 1.3; // Take damage hud colors. new const takeDamageHudColor[] = { 0, 200, 200 }; // Classnames of weapons on the ground (to prevent picking them up). new const droppedWeaponsClassnames[][] = { "weaponbox", "armoury_entity", "weapon_shield" }; // Player-info command (checked in sayHandle instead of register_clcmd to extract nickname from message). new const lookupCommand[] = "/info"; // Sound types. enum (+= 1) { soundLevelUp = 0, soundLevelDown, soundTimerTick, soundWarmup, soundAnnounceWinner, soundGameStart }; // Command executed when playing sound on client. (mp3 play / spk) new const defaultSoundCommand[] = "mp3 play"; // Number of maximum sounds in soundsData array. new const maxSounds = 2; // Main sound-data array. Every index is a different sound. Indexes with strlen == 0 will be continued, instead plugin will use first available index. new const soundsData[][][] = { { "testSounds/levelup.wav", "" }, { "testSounds/leveldown.wav", "" }, { "testSounds/timertick4.wav", "" }, { "testSounds/warmup.wav", "" }, { "testSounds/announcewinner.wav", "" }, { "testSounds/gungamestart.wav", "testSounds/gungamestart2.wav" } }; // Custom volumes of each sound. new const Float:soundsVolumeData[][] = { { 1.0, 1.0 }, // Levelup { 1.0, 1.0 }, // Leveldown { 1.0, 1.0 }, // Timer tick { 0.8, 1.0 }, // Warmup { 1.0, 1.0 }, // Announce winner { 1.0, 1.0 } // Gungame start }; enum (+= 1) { spriteLevelup = 0 }; new const spritesData[][] = { "sprites/levelupBeam.spr" }; // Z axis. new const Float:spriteLevelupZaxis = 200.0; // Life. new const spriteLevelupLife = 2; // Width. new const spriteLevelupWidth = 15; // RGB. new const spriteLevelupRGB[] = { 0, 255, 0 }; // Brightness. new const spriteLevelupBrightness = 80; // Remove weapons off the ground when loading map? new const removeWeaponsOffTheGround = true; // Commands to menu which lists weapons & their data. new const listWeaponsCommands[][] = { "say /lista", "say_team /lista", "say /listabroni", "say_team /listabroni", "say /bronie", "say_team /bronie", "say /bron", "say_team /bron", "say /guns", "say_team /guns" }; // Mysql database enum. enum databaseEnum (+= 1) { databaseHost, databaseUser, databasePass, databaseDB, databaseTableName }; // Mysql database. new const mysqlData[][] = { "", "", "", "", "" }; // Determines number of top-players that will be shown in game-ending message. const topPlayersDisplayed = 10; // Top players motd HTML code. new const topPlayersMotdHTML[][] = { "<style> body{ background: #202020 } tr{ text-align: left } table{ font-size: 12px; color: #ffffff; padding: 0px } h1{ color: #FFF; font-family: Verdana }</style><body>", "<table width = 100%% border = 0 align = center cellpadding = 0 cellspacing = 2>", "<tr><th><h3>Pozycja</h3><th><b><h3>Nazwa gracza</h3></b><th><h3>Wygrane gry</h3></th></tr>" }; // Top players motd commands. new const topPlayersMotdCommands[][] = { "say /top", "say_team /top", "say /topka", "say_team /topka", "say /topgg", "say_team /topgg" }; // Prefix used in log_amx to log custom error messages. new const nativesLogPrefix[] = "[GUNGAME ERROR]"; // Value which will be returned if an error occured in any of natives. new const nativesErrorValue = -1; // Natives: [][0] is native name, [][1] is native function. new const nativesData[][][] = { { "SetUserLevel", "native_SetUserLevel" }, { "GetUserLevel", "native_GetUserLevel" }, { "GetMaxLevel", "native_GetMaxLevel" }, { "RespawnPlayer", "native_RespawnPlayer" }, { "GetUserWeapon", "native_GetUserWeapon" }, { "GetWeaponsData", "native_GetWeaponsData" } };
Do tej pory paczka sprzedana tylko jednej osobie.
Kontakt jest na moim profilu (preferuję steam, ale odpisuję także na wiadomości prywatne tutaj).
Szanujmy swój czas, nie będę odpisywał na oferty, które kpią z mojej pracy. Cena wyjściowa 200zł w dół, nie będę na nikim żerował.
Dotychczasowo paczka wraz z mapchooserem oraz konfiguracją sprzedana za 170zł.
Dodatkowo jestem w stanie dorzucić paczkę map (ok. 40), ale nie wszystkie są sprawdzone, do niektórych może brakować plików (które można łatwo pobrać, ale jednak nie jest to "simple copy + paste").
#754379 Przerobienie pluginu /redbull
Napisane przez Alelluja w 23.12.2018 12:11
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: empi997
- Regulamin