Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

fizzek18 - zdjęcie

fizzek18

Rejestracja: 02.04.2018
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.04.2018 15:55
-----

#748445 Silnik codmod nie chce sie skomplikowac

Napisane przez NiczegoWinien w 07.04.2018 16:33

Spoiler

 

Bledy usunalem, nie sprawdzalem czy dziala.

 

 

To my ci mamy pomóc, a nie Ty nam, więc to Ty musisz podać wszystkie dane :)

Nastepnym razem odpal amxx studio i skompiluj plugin.

Wtedy bys mial wszystko wyjasnione.


  • +
  • -
  • 1


#748428 Prosba o dodanie do klasy skoków

Napisane przez FireMachine w 07.04.2018 09:58

Dodaj SMA danej klasy.

I  na jakiej zasadzie ma być te 15 skoków bo nie wydaje mi się że jeden po drugim


  • +
  • -
  • 1


#748432 Prosba o dodanie do klasy skoków

Napisane przez FireMachine w 07.04.2018 11:07

Błąd miałeś tutaj 
    register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
Wystarczyło zamienić na 
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

 

Powinno pomóc


  • +
  • -
  • 1


#748324 Problem z klasą, 1/2 he nie działa

Napisane przez Vakos w 03.04.2018 15:22

Dodaj jeszcze to i sprawdź:

 

if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;


  • +
  • -
  • 1


#748336 Problem z klasą, 1/2 he nie działa

Napisane przez Vakos w 03.04.2018 21:27

Zamień to:

 

#define DMG_HEGRENADE (1<<24)

 

na to:

 

#define DMG_HE (1<<24) 

 

Następnie podmień funkcję w public TakeDamage:

 

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_HE && !random(2))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


  • +
  • -
  • 1


#748356 Problem z klasą, 1/2 he nie działa

Napisane przez Vakos w 04.04.2018 19:40

Deagle mogłeś zostawić tak jak miałeś:

 

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 4) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);


  • +
  • -
  • 1