Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

KISIELkubabbvx - zdjęcie

KISIELkubabbvx

Rejestracja: 28.02.2018
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.07.2021 09:47
-----

#728153 CoD by RiviT (aka TibacK) - 9 różnych odmian i przeróbek + 4 paczki modeli!

Napisane przez Rivit w 12.07.2016 10:24

Witam serdecznie!

Wszystko jest bazowane na CoD Nowy. 2 paczki są 'normalne'. Reszta już jest troszkę pokombinowana ;) Paczka jest dość specyficzna i wiele rzeczy nie podejdzie ze standardowego coda :/ Może sprawić problemy w scriptingu (pozmieniane natywy itp). Sam uznaję, że paczka to nic specjalnego, ale wrzucę, szkoda żeby się zakurzyła. Myślę, że Wam się spodoba, może komuś się przyda.

 

 

Jak mówiłem jest 9 wersji paczek (jest też jako plik tekstowy w załącznikach) i dla każdej jest osobny opis.

Mała ściągawka:

ID 1 --->   CoD | klasy i staty i perki
ID 2 --->   CoD | klasy i staty i 2 perki
ID 3 --->   CoD bez statow | klasy i perki
ID 4 --->   CoD bez statow | klasy i 2 perki
ID 5 --->   CoD bez klas | staty i perki
ID 6 --->   CoD bez klas | staty i 2 perki
ID 7 --->   CoD bez klas i statow | perki
ID 8 --->   CoD bez klas i statow | 2 perki
ID 9 --->   CoD bez klas i perkow | staty

opis

 

1.

Spoiler

 

2.

Spoiler

 

3.

Spoiler

 

4.

Spoiler

 

5.

Spoiler

 

6.

Spoiler

 

7.

Spoiler

 

8.

Spoiler

 

9.

Spoiler

 

 

DODATKOWE INFO:

Spoiler

 

komendy

Kazda paczka posiada listę komend w addons/amxmodx/data/pomoc.txt

 

cvary

Wszystkie są wyciagnięte do codmod.cfg

Reszta konfiguracji jest w silniku CoD, na samym początku. Opisane jest tam jak i co. Po zmianie czegoś silnik trzeba przekompilować i wrzucić nową wersję na serwer.

 

instalacja

Standardzik.

Pobierasz amxmodx_do_kazdej_wersji_paczki, rozpakowujesz i wrzucasz do odpowiednich folderów na serwerze (jak zapyta czy zastąpić plik to zastąp)

potem odpowiednia wersja paczki, którą sobie wybierzesz i tak samo, wrzucasz gdzie trzeba.

(opcjonalne) modele - jeżeli będziesz korzystał to pobierz paczkę i wrzuć na serwer, jeżeli nie korzystasz to w plugins-codmod.ini usuń plugin od podmiany modeli (GHW_weapon_replacement)

 

inne informacje

Każda paczka ma plugin do podmiany modeli (jeżeli nie chcesz modeli to wyłączasz go)

4 zestawy modeli znajdują się tu (plik: modele_do_kazdej_paczki.rar): https://github.com/r...zdej_paczki.rar

w amxx.cfg znajduje się cvar odpowiadajacy za przełaczanie między paczkami modeli (zmiana wymaga zmiany mapy lub restartu serwera)

ghw_zestaw_modeli  x  - możliwe wartości od 1 do 4 włącznie

 

Modyfikacja tej paczki może sprawić kłopoty wielu osobom, ponieważ natywy są pozmieniane, rozwiązania nie są jakieś skomplikowane, ale mogą sprawić kłopoty (tak, uczyłem się różnych rzeczy na tym silniku) itp.

Jest możliwe, że nie będzie działać z innymi pluginami pod CoD (trzeba sprawdzić)

Zapis nVault.

 

Nie będę opisywać perków ani klas, jest ich ponad 100. Pobierz i poczytaj

 

Miłego testowania, pozdrawiam!

 

Lista poprawek od czasu publikacji tej paczki:

Spoiler

 

Zawsze aktualne paczki znajdują się tu: https://github.com/r.../PACZKA COD MOD

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 6


#771706 Prosba o Wytlumaczenie

Napisane przez KoRrNiK w 26.04.2021 21:46

Nie jestem pewien czy o to Ci chodziło dokładnie ale na szybko coś takiego napisałem więc możesz przekopiować z tego kodu.

#include <amxmodx>

#if !defined client_print_color
	#error THIS VERSION IS NOT SUPPORTED! PLEASE USE AMXX 1.8.3 OR 1.9!
#endif

#pragma semicolon 	1

new const PLUGIN[] 		= 	"Hud Settings";
new const VERSION[] 		= 	"v1.0";
new const AUTHOR[] 		= 	"KoRrNiK - amxx.pl/user/69614-korrnik/";

enum _:enumHuds { COLOR_RED, COLOR_GREEN, COLOR_BLUE, bool:HUD_DISABLE };
new userHud[33][enumHuds];

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	register_clcmd("say /hud", "menuHudSettings");
}

public menuHudSettings(id){
	
	if(!is_user_connected(id)) return;
	
	new menu = menu_create("Ustawienia HUD", "menuHudSettings_2");
	
	menu_additem(menu, fmt("Hud: %s^n", userHud[id][HUD_DISABLE] ? "\yWlaczony" : "\dWylaczony"));
	
	menu_additem(menu, fmt("Kolor Czerwony:\r %d", userHud[id][COLOR_RED]));
	menu_additem(menu, fmt("Kolor Zielony:\r %d", userHud[id][COLOR_GREEN]));
	menu_additem(menu, fmt("Kolor Niebieski:\r %d", userHud[id][COLOR_BLUE]));
	
	menu_display(id, menu, 0);
		
}

public menuHudSettings_2(id, menu, item){
	if(item != MENU_EXIT){
		switch(item){
			case 0:{
				userHud[id][HUD_DISABLE] =! userHud[id][HUD_DISABLE];
				client_print_color(id, id, "^4[*]^1 Hud zostal:^3 %s", userHud[id][HUD_DISABLE] ? "Wlaczony" : "Wylaczony");
			}
			case 1: if ((userHud[id][COLOR_RED] += 15) > 255) userHud[id][COLOR_RED] = 0;
			case 2: if ((userHud[id][COLOR_GREEN] += 15) > 255) userHud[id][COLOR_GREEN] = 0;
			case 3: if ((userHud[id][COLOR_BLUE] += 15) > 255) userHud[id][COLOR_BLUE] = 0;
			
		}
		menuHudSettings(id);
	} else menu_destroy(menu);
}

  • +
  • -
  • 1