Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

bolek_stw - zdjęcie

bolek_stw

Rejestracja: 05.11.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.09.2019 18:57
-----

#353911 Powód Kicka

Napisane przez speedkill w 26.01.2012 10:01

Trochę odkop , ale dopiero teraz , muszę użyć tego pluginu , jedna rzecz którą bym zmienił to :
public Kick(id, const powod[])
cały ten public na :
public Kick(id, const powod[]) {
	if(!g_kogo[id]) {
		client_print(id, print_chat, "%s Nie ma wszystkich danych", tag);
		return;
	}
	
	new pl = g_kogo[id];
	new name[2][33];
	
	get_user_name(id, name[0], 32);
	get_user_name(pl, name[1], 32);
	switch(get_cvar_num("amx_show_activity")) 
	{
		case 2 :
		{
			
			set_hudmessage(0, 255, 0, 0.05, 0.35, 0, 6.0, 5.0, 0.5, 0.15, 7);
			show_hudmessage(0, "Gracz o nicku %s ^nZostal wywalony przez %s ^nPowod: %s", name[1], name[0], powod);
			
			client_print(pl, print_console, "%s ==========================================", tag);
			client_print(pl, print_console, "%s Zostales wykopany przez %s", tag, name[0]);
			client_print(pl, print_console, "%s Powod: ^"%s^"", tag, powod);
			client_print(pl, print_console, "%s Jezeli uwazasz, ze kick byl bezpodstawny zglos to na %s", tag, strona);
			client_print(pl, print_console, "%s Pozdro od autora (byCZEK)", tag);
			client_print(pl, print_console, "%s ==========================================", tag);
		}
		case 1:
		{
			set_hudmessage(0, 255, 0, 0.05, 0.35, 0, 6.0, 5.0, 0.5, 0.15, 7);
			show_hudmessage(0, "Gracz o nicku %s ^nZostal wywalony ^nPowod: %s", name[1], powod);
			
			client_print(pl, print_console, "%s ==========================================", tag);
			client_print(pl, print_console, "%s Powod: ^"%s^"", tag, powod);
			client_print(pl, print_console, "%s Jezeli uwazasz, ze kick byl bezpodstawny zglos to na %s", tag, strona);
			client_print(pl, print_console, "%s Pozdro od autora (byCZEK)", tag);
			client_print(pl, print_console, "%s ==========================================", tag);
		}
	}
	server_cmd("kick #%d ^"%s^"", get_user_userid(pl), powod);
}
Pierwsza wersja nie sprawdza jak mamy ustawiony cvar : amx_show_activity
teraz jak mamy na 1 to nie widać nicku adma , jak 2 to widać :D
Powinno działać.
  • +
  • -
  • 6


#310655 Powód Kicka

Napisane przez byCZUS w 19.10.2011 19:29

opis

Plugin ma za zadanie wyświetlenie powodu wywalenia gracza z serwera. Plugin jest podobny w działaniu do Reason Kicker'a by Tramp lecz ten czyta powody z pliku ^^ w dodatku dodaje informacje w konsoli wywalonego gracza. W menu admina mamy do wyboru powody wczytane z pliku, opcję własnego powodu jak i ostatnio wpisany.

instalacja

Standardowa, lecz ReasonKicker.amxx w plugins.ini trzeba dodać przed plmenu.amxx (jak w poprzedniej wersji). Pliczek powody_kickow.ini do folderu configs. Ustawione jest maksymalnie 20 powodów po to by lista nie była zbyt długa. Testujcie sobie ^^

inne informacje
 

1.0 - pierwsze wydanie pluginu.
1.1 - lekkie poprawki.
1.2 - sprawdzanie show activity, lekkie poprawki.

screenshot

amxx_1319122312__reason_kicker2.png

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 73


#355242 ScreenShot'y Zapis SQL

Napisane przez byCZUS w 29.01.2012 16:13

ScreenShot SQL!
by byCZUS & Gh0st

opis

Witam, jakiś czas temu napisałem sobie plugin do ss'ów, w którym można zmienić typ robionego screena (BMP / TGA).
Po zrobieniu danej ilości screenów plugin automatycznie banuje(zależne od cvarów). Po włączeniu zapisu SQL i wpisaniu poprawnych danych tabela zostaje stworzona automatycznie.

Można sobie wyłączyć zapis SQL dodając // przed
#define SQL_ZAPIS


instalacja

Standardowa, jeżeli chodzi o amxx.
Skrypt php wgrywamy na stronę i edytujemy plik data.php, ustawiamy dane do SQL !

komendy admina

amx_ss <authid, nick or #userid> [screens] [type 0/1]
amx_screen <authid, nick or #userid> [screens] [type 0/1]


Aby screeny zostały zrobione wystarczy wpisać amx_ss nick, jeżeli nie podamy ilości zostanie zrobione 5 ss'ów BMP.

cvary

ss_hostname "" - hostname bazy danych, jeżeli wybrany zapis SQL
ss_username "" - użytkownik bazy danych, jeżeli wybrany zapis SQL
ss_password "" - hasło bazy danych, jeżeli wybrany zapis SQL
ss_database "" - nazwa bazy danych, jeżeli wybrany zapis SQL
ss_mscreens "10" - maksymalna ilość screenów
ss_interval "1.0" - co ile robione są screeny
ss_sitemap "http://amxx.pl" - strona wyświetlana w konsoli
ss_banplayer "1" - 0/1 Czy ma banować gracza
ss_bantime "0" - jeżeli banować to czas (0 perm)
ss_banreason "Wrzuc screeny na forum" - powód bana

inne informacje

NOWY TYP BANOWANIA (BMP + TGA jednocześnie)

Warto też dodać sobie do addons/amxmodx/configs/clcmds.ini takie coś

"3 Screeny BMP" "amx_ss #%userid% 3 0" "bd" "u"
"3 Screeny TGA" "amx_ss #%userid% 3 1" "bd" "u"
"5 Screenow BMP" "amx_ss #%userid% 5 0" "bd" "u"
"5 Screenow TGA" "amx_ss #%userid% 5 1" "bd" "u"


Pozwoli nam to łatwiej robić screeny danemu graczowi :] (Komendy gracza) w amxmodmenu

Teraz czas na demo jak to wszystko wygląda z poziomu przeglądarki Screeny

Dodam, że początkowo skrypt długo może się ładować bo sprawdza mapy na gametrackerze jeżeli je znajdzie to zostaną pobrane i wczytywane już będą z naszej strony (folder maps). Dodatkowo, obrazki są skalowane do odpowiedniej wielkości by mniej ważyły.

Szczególne podziękowania dla Gh0st za napisanie skryptu PHP !

Masz propozycje ? Napisz !!

No to aktualizacja, ver 1.2

Wypieramy Amxbans ScreenShot !

1.0 - Pierwsze wydanie.
1.1 - Dodano: menu w amxmodmenu, ułatwia pracę !

screenshot
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

Zachęcam do downloadu :D I testowania, jeżeli występują błędy proszę pisać :]

To co wyświetla się w Ilość screenów można zmieniać w
new const menu_ss[][] = {
{ 3, BMP }, { 5, BMP }, // Ilosc, Typ
{ 3, TGA }, { 5, TGA }
};


download
W paczce są stare pliki sma !

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 37


#227328 Bullet Damage (Ulepszony, poprawiony, zmiana kolorów, DHUD)

Napisane przez Droso w 19.03.2011 22:36

opis
Autor: bboygrun

Bullet Damage with Director Hud Message and HudMessage.
Dodano kilka opcji takich jak wyłączenie HUD podczas skanowania , dodany HUD "HEADSHOT" , dodany nowy kolor gdy sam się uderzysz ,
widzisz kogoś uderzenia na specie

Kolory:
Obrywający widzi czerwony* HUD/DHUD*
Atakujący zielony* HUD/DHUD*
Kiedy sam się zranisz widzisz pomarańczowy* HUD/DHUD*

*Kolory HUD'a lub DHUD'a można ustawić cvarami! Używanie HUD'a lub DHUD (DHUD ma większą czcionkę), także można ustalić cvarem.

cvary
Bullet_Damage_Mode
;0 = Zawsze pokazuj hud
;1 = pokazuj Hud tylko do ograniczonej odległości między atakujący a obrywającym (cvar ponizej)
Jeżeli przeczytacie poniższy cvar to zrozumiecie

Bullet_Damage_Distance
;Działa tylko gdy bullet_damage_mode jest na 1
;- kiedy atakujący i obrywający jest max w X dystansie pokazuje HUD (def. 600)

Bullet_Damage_ShowWalls
;- 0 : wyłączone (domyślnie)
;- 1 : pokazuj obrażenia przez ścianę .

Bullet_Show_Spec
;- 0 : Wyłączone
;- 1 : Pokazuje obrażenia kiedy patrzysz na kogoś na specie.

Bullet_Hs_Mode
;- 0 : Wyłączone
;- 1 : Zawsze pokazuj Director Hud Message kiedy jest HeadShot
;- 2 : Pokazuj HEADSHOT (napis) dla Atakującego i Obrywającego

Color_RGB_Victim :
;( DEFAULT = 255000000 )
;kolor obrażeń, który będzie widział obrywający, kolor ustalamy w RGB [Nasycenie czerwonego od 0 do 255, zielonego 0-255 oraz; ;niebieskiego 0-255]
.

Color_RGB_Attacker
;( DEFAULT = 000255000 )
;Kolor obrażeń atakującego, kolor ustalamy w RGB (tak jak wyżej)

Color_RGB_Ourself_Teammate
( DEFAULT = 255102021 )
;Kolor obrażeń jeśli sami siebie ranimy, kolor ustalamy w RGB (tak jak wyżej)

;13 sierpnia 2011 - Cvary po aktualizacji

Bullet_Text_Mode
;typ textu
; 0 : DIRECTOR HUD MESSAGE SIZE  //(Director HUD to samo co HUD tylko ma większą czcionke [Polecam!])
; 1 : HUD  // Napis HUD



Bullet_Show_Mode
;( DEFAULT = Arch of Circle [3])
;Jak obrazenia mają być pokazywane?
;Niżej masz zdjęcia jak co wygląda.
;0 - Circle (HUD/DHUD robi koło wokół celownika)
;1 - Vertival (HUD/DHUD pokazywany wzdłuż ekranu obok celownika)
;2 - Horizontal (HUD/DHUD pokazywany jest na dole ekranu)
;3 - Arch of circle (HUD/DHUD robi łuk z boku ekranu)
Screeny do CVAR'u Bullet_Show_Mode
- 0 : Circle ---> ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
- 1 : Vertical ---> ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
- 2 : Horizontal ---> ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
- 3 : Arch of circle ---> http://img855.images...rclevictime.jpg


@edycja
Nowa wersja 13 sierpnia 2011:
-Dodano nowe cvary
-Od teraz do kompliacji wymagany jest bulletdamage.inc(zalącznik)

instalacja
Standardowa.

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 28


#665145 Short nade - rzucanie ganatu jak na CS:GO (PPM)

Napisane przez ^Grzyboo w 25.09.2014 17:02

opis

Jako, że ostatnio sporo pogrywam w CS:GO to wpadłem na pomysł, żeby zrobić rzut granatem taki, jaki mamy w tej oto grze.

 

Pod prawym przyciskiem myszy możemy rzucić granat, który leci dużo bliżej i można regulować szybkość z jaką wybuchnie.

 

Działa na wszystkie granaty.

 

cvary

amx_shortnade_blow "1.0" - skrócenie czasu wybuchu. 1.0 jest wartością normalną. Dając tutaj 0.5 skracamy czas wybuchu granatu o połowę. (Wartości: 0.1 - 1.0)

 

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 12


#677713 Losowanie VIP'a/SVIP'a w X rundzie w zależności od liczby graczy na s...

Napisane przez Wielkie Jol w 26.12.2014 11:57

Losowanie VIP'a/SVIP'a w X rundzie w zależności od liczby graczy na serwerze

 

 

Jako, że święta już trwają, doszedłem do wniosku, że dam się ponieść Magii Świąt i udostępnię jeden z pluginów, który zrobiłem kiedyś.

  :święta:  :święta:  :święta:

 

 

opis

 

Polega on na tym, że w X rundzie ( wybranej przez nas ) odbywa się losowanie na vipa w zależności od liczby graczy. Może to być VIP lub SVIP.

Ja na swoim serwerze przykładowo miałem vipa od 15 osób, zaś svipa od 28 i losowanie w 3 rundzie ( takie też są wartości podstawowe ).

Vip przyznawany jest na okres jednej mapy ( aktualnej ), 30s przed jej końcem jest zabierany.

Jeżeli zostanie wylosowana osoba z vipem, wtedy losowanie przepada na tą mapę.

Oczywiście podane są informacje, kto wylosował vipa w hud i say poprzez moduł colorchat.

Co 120 sekund jest informacja o tym, że taki plugin istnieje i będzie losowany vip co mapę.

Domyślnie VIP - ADMIN_LEVEL_H ( flaga t )

Domyślnie SVIP - ADMIN_LEVEL_G ( flaga s )

Ważne - przyznawana jest flaga od vipa/svipa a nie svip/vip!

 

Dodałem drugą wersję, losowanie tylko na jedną flagę ( nie na dwie ) - załącznik losowanievip

 

instalacja

 

Jedyne co musisz zrobić to wrzucić plugin na serwer, no i w zależności od vipa jakiego używasz ( a zakładam, że vipa z vipgeneratora, będzie trzeba w nim dokonać trochę zmian, gdyż ten z generatora przyznaję vipa tylko raz, no a skoro w moim pluginie vip jest przyznawany w 3 rundzie to mamy problem xD ) - bo co ważne, przyznawana jest sama flaga, na którą zwykle są vipy.

Niedługo dodam post, w którym wytłumaczę co trzeba zrobić.

 

konfiguracja

#define LOSOWANIE_VIP_OD 15
#define LOSOWANIE_VIP_DO_SVIP_OD 28
#define LOSOWANIE_W_KTOREJ_RUNDZIE 3
#define FLAGA_VIP ADMIN_LEVEL_H
#define FLAGA_SVIP ADMIN_LEVEL_G

Mamy 5 takich "definicje" na górze pluginu, które jasno opisują, która za co odpowiada ( zmieniamy tylko liczbę )!

Przy flaga_vip podajemy naszą flagę vipowska (domyślnie T)

Przy flaga_Svip podajemy naszą flagę svipowską ( domyślnie S)

 

inne informacje

Kompatybilność z vipem z generatora

Przypadek nr 1. Nie mamy w vipie żadnego dodatku dla gracza uruchamiającego się w X rundzie

1. Dodajemy jedną zmienną, która będzie się nazywała przykładowo: gRunda;

2. Dodajemy do plugins_init() ten oto kod

register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")

3. Na samym dole kodu dajemy taką o to funkcję

public Poczatek_Rundy(){
	if(++gRunda == 3){
		for(new i=1; i<=32; i++){
			if(is_user_connected(i) && !g_Vip[i] && get_user_flags(i) & ADMIN_LEVEL_H)
				g_Vip[i] = true;
		}
	}
}

Przypadek nr 2. Mamy w vipie dodatek, który uruchamia się dla gracza od X rundy.

Zamieniamy w funkcji public event_new_round()

Podmieniamy ++gRound na taki oto kod:

	if(++gRound == 4){ // dajmy flage po rundzie, w ktorej zostal rozlosowany vip, czyli jezeli masz losowanie w 3, tutaj daj 4.
		for(new i=1; i<=32; i++){
			if(is_user_connected(i) && !g_Vip[i] && get_user_flags(i) & ADMIN_LEVEL_H) // tutaj wlasna flaga dowolna dla vipa ( ADMIN_LEVEL_H)
				g_Vip[i] = true;
		}
	}
}

Wesołych Świąt!

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 14


#264002 Będę podkładał pake na...

Napisane przez sharkowy w 29.06.2011 12:17

Dołączona grafika

Plugin pyta Terrorystę (poprzez menu) który posiada pakę, na którym BS'ie będzie ją podkładał.

Dołączona grafika

ipo_print_mode (Domyslnie: 2)

1: Print "[AMXX] Twoj przyjaciel bedzie podkladal pake na %s! Oslaniaj go!!" info w say do Terrorystow.
2: Print "[AMXX] będę podkladal pake na %s, Oslaniac mnie!" info w say_team do Terrorystow [Bardziej realistyczne].
3: Print "[AMXX] Twoj przyjaciel bedzie podkladal pake na %s! Oslaniaj go!" info na center say do Terrorystow.


ipo_use_rad_cmd (Domyslnie: 1)

0: Dźwięk "Cover me!" nie będzie odgrywany.
1: Dźwięk "Cover me!" będzie odgrywany.


Dołączona grafika

Multilang:

- EN: -Kid-
- FR: -Kid-
- DE: Mordekay
- PL: RPK. Shark

Dołączona grafika

amxmodx
engine

Dołączona grafika

Plik .amxx do folderu plugins.
Plik .sma do folderu scripting.
Plik illplanton.txt do folderu data/lang.
Do plugins.ini dopisujemy na koncu klade_pake_na.amxx
  • +
  • -
  • 1


#168631 Wyjaśnienie Server.cfg

Napisane przez Gutaj w 06.09.2010 15:02

Witam, czasami admini serwerów mają problemy z podstawową konfiguracją server.cfg

W tym poradniku podzielę server.cfg na sekcje i wszystko wytłumaczę.

Najlepiej na początku gdy tworzymy bądź edytujemy server.cfg trzeba ustalić pod jaki typ serwera zostanie on robiony.
Ja wybieram opcje FFA na dość przyzwoitej jakości 300fps :-)

Zaczniemy od najbardziej prostej rzeczy czyli krótkiej informacji o wersji server.cfg itp.

// server.cfg PL
// Gutaj
// ver 1.0.1 
// www.amxx.pl
 

 
// Confing przygotowany do rozgrywki Free For All

Tutaj tak naprawdę nie ma co tłumaczyć, nie integruje się to w działanie serwera jest to po prostu informacja o autorze, wersji i przystosowania server.cfg, dodam info że wszystko co jest po // jest używane jako czysty komentarz i hlds na to nie reaguje.


Czas przejść do takiej podstawowej konfiguracji mam tu na myśli nazwa serwera, kontakt itp.

// konfiguracja podstawowa

hostname "Nazwa@amxx.pl"        // Nazwa serwera
sv_contact "bok@amxx.pl"	   // Kontakt
mapchangecfgfile "server.cfg" // wykonaj ten confgi podczas zmiany mapy (do przywrocenia np starych ustawien)
mapcyclefile "mapcycle.txt"   // jest to mapcycle serwera (spis map, ktore odczytuje serwer)
motdfile "motd.html"          // nazwa pliku, ukazujaca tekst w oknie przed wyborem druzyn
servercfgfile "server.cfg"    // plik z glownymi ustawieniami na serwera, odpalany wraz ze startem serwera
sv_lan 0                      // ustawiajac 1 wlaczasz opcje lan
sv_visiblemaxplayers -1       // liczba widocznych slotow na serwerze, jesli -1 to jest automatycznie obliczana ilość slotów (standard)
                             
//Bany 
exec banned.cfg // laduj bany steamid/wonid
exec listip.cfg // laduj bany na ip

// W przypadku gdy nie mamy amxbans, wszystkie bany wczytywane są właśnie z tych plików
 
//hltv,region
sv_proxies 1 // ilosc hltv ktore moga polaczyc sie do serwera ( opcja 1 zalecana)
sv_region 3 // domyslna opcja 0(swiat) - ponieważ my jesteśmy w europie naszą cyferką jest 3


Teraz czas na ustawienie wydajności serwera

// wydajnosc
fps_max 325 // ilosc srednich fps'ow
fps_modem 0  // fps_modem - ustawia maksymalny framerate, ale tylko w grze internetowej.
host_framerate 0 //   Ustawia "czas/zegar" serwera, ale tylko w SinglePLayer i podczas odgrywania dema, można jej używać do przewijania.
sys_ticrate 325 // wartosc ticrate

Dając takie ustawienia serwer będzie utrzymywał 300 fps, czasami lekko wyżej a czasami lekko niżej specjalnie dałem trochę więcej, aby tylko w skrajnych przypadkach spadał poniżej 300 fps


Teraz to co misie lubią najbardziej czyli ustawienia łącza, rate :-)

// konfiguracja lacza, rate
sv_maxrate 25000 // maksymalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna,
sv_maxupdaterate 101 // maksymalna wartosc jaka klient moze miec przy cl_updaterate, 
sv_minrate 0 // minimalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna
sv_minupdaterate 20 // minimalna wartosc jaka klient musi miec przy cl_updaterate, 
sv_maxunlag 1 // maksymalny czas w sekundach kompensacji lagow


No ludzie jak na razie jest super, szczerze? To co najcięższe już za nami :]

Teraz czas na rcon i hasło do serwera

// rcon i hasla
sv_password "" // wymagane haslo aby sie podlaczyc do serwera, jeżeli chcemy aby każdy mógł wejść na serwer zostawiamy puste to pole
               //ustawiane najczesciej na serwery klanowe albo podczas meczu
rcon_password "haslorecon"  // haslo rcon 
sv_rcon_banpenalty 60 //czas bana za probe uzycia zlego rcon'a za wielokrotne proby (banuje na ip), 0 - pernametnie
sv_rcon_minfailures 5 // limit zlych komend rcon aby otrzymac ban'a
sv_rcon_minfailuretime 30 // czas w jakim sa sprawdzane proby rcon,


Teraz czas na coś, aby wiedzieć co dzieje się na serwerze czyli Logi taaa to jest to :D


// logi serwera
// zaleca sie zachowanie ponizszych ustawien jesli chcesz uzywac HLStats albo PsychoStats
mp_logdetail 3 // poziom logow
mp_logecho 1 // 1 - wlacza logowanie komendy echo
mp_logfile 1 // logowanie wydarzen multiplayer (koniec rundy itp), 1 - tak (standard), 0 - nie
mp_logmessages 1 // loguj komendy say (chat), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logbans 1 // loguj dawanie banow, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logblocks 1 // loguj blokowane proby zmiany zastrzezonych wartosci zmiennych, 1 - tak (standard), 0 - nie 
sv_logrelay 1 // loguj podlaczenia hltv relay proxy, 1 - tak (standard), 0 - nie

Tak jak wyżej napisałem zaleca się większości tych ustawieni nie zmieniać aby nie było problemów z HLstats czy PsychoStats

Czas na to co neo lubi najbardziej czyli darcie się do mikrofonu czy biadolenie w say'u :-) krótko mówiąc rozmowy na serwerze.

// rozmowa na serwerze

sv_voicecodec "voice_speex" // rodzaj kodeka, zalecany voice_speex - lepsza jakosc
sv_voiceenable 1 // uzywaj opcji voice na serwerze, 1 - tak (domyslnie), 0 - nie
sv_voicequality 3 // jakosc glosu, od 1 do 5, im wiecej tym lepiej ale wieksze uzyci proca i sieci, domyslnie 3
sv_alltalk 0 // obydwie druzyny w trakcie rozgrywki moga ze soba rozmawiać

Na moje oko połowa przebrnięta :-) zostało jeszcze pare rzeczy takie jak pobieranie, ustawienie do rozgrywki, obserwatorzy i inne, no ale na razie zajmijmy się pobieraniem


Ja akurat zrobiłem tak że w części pobieraniu są ustawienia do fastdl. :-)

// Pobieranie
// zaleca sie zachowanie ponizszych wartosci aby nie miec problemow ze sciaganiem plikow z serwera!

hpk_maxsize 0.5 // maksymalny rozmiar sumy wszstkich logo graczy na serwerze, w megabajtach
sv_allowdownload 1 // zezwalaj na download, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_allowupload 1 // pozwalaj na upload (np loga), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_send_logos 1 //pozwalaj na wysylanie loga graczy (sprej na sciane)
sv_send_resources 1 // pozwalaj na dowload listy wymaganych plikow aby grac na mapie, 1 - tak (standard), 0 - nie
//sv_downloadurl w tym linku podajemy odnosnik do naszego fastdl, pamietajcie o dobrych chmodach dla plików
sv_downloadurl "http://amxx.pl/fastdl/" 
mp_decals 300 // maximum wyswietlanych logo itp na serwerze

amxx.pl oczywiście zmieniamy na adres swojej strony :-)

Teraz czas na rozgrywke czyli takie rzeczy jak czas kupowania, freeztime, zabijanie swoich i tak dalej.

// rozgrywka

mp_autoteambalance 0 // wyrownuj druzyny
mp_buytime 0.15 // czas kupowania na pocz rundy
mp_c4timer 35 // czas w sekundach na rozbrojenie bomby 
mp_consistency 1 // 1 - nie pozwalaj graczy uzywac wlasnych modeli 
mp_flashlight 1 // 1 mozna uzywac latarki 0- dezaktywuje 
mp_footsteps 1 // 1 - slychac kroki graczy podczas biegu (standard)
mp_freezetime 3 // czas w sekundach wstrzymania na poczatku rundy (na reload i kupno broni)
mp_friendly_grenade_damage 0 // 0 - granaty nie rania tp (ale zabiebraja armor), 1 - granaty rania graczy z druzyny 
mp_friendlyfire 0 // 0 - jak strzelasz do swoich to ich nie ranisz, 1 - ranisz swoich 
mp_ghostfrequency 0.1 // czestosc odswiezania stanu dla obserwatorow
mp_hostagepenalty 0 // ilosc zabic zakladnikow po ktorym dostajesz kicka, 0 - wylaczone
mp_limitteams 0 // jaka maxymalna moze byc roznica ilosc graczy pomiedzy jedna a druga druzyna
mp_maxrounds 0 // maksymalna liczba rund do grania, 0 - brak limitu (standard)
mp_mirrordamage 0 // jak trafiasz swojego to tak jabys trafial siebie, domyslnie 0, 1 - wlacza (nie zalecane)
mp_payerid 0 // wyswietla nick gracza po nacelowaniu, 0 - widac wsztkich (w kolorach) (standard), 1 - tylko tp i zakladnicy, 2 - nikogo nie pokazuje
mp_roundtime 3.00 // czas trwania rundy w minutach , standard to 3 minuty, albo 1.75 na szybkie rozgrywki (aby sie nie nudzic na obsie), wartosci od 1 do 9
mp_startmoney 800 // liczba kasy na poczatku rundy
mp_timelimit 20 // limit czasu grania na mapie (po nim nastepuje zmiana mapy), w minutach, ustaw na 0 na brak limitu czasu, 
mp_tkpunish 0 // karanie smiercia na poczatku nastepnej rundy za zabicie swojego, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_winlimit 0 // limit rund do wygrania, jak jakas druzyna osiagnie te wartosc to nastepuje zmiana mapy, 0 - brak limitu (standard)
pausable 0 // 0 (standard) nie pozwala graczom pauzowac gry na serwerze, 1 - pozwala, czasem na meczach sie tak ustawia
sv_maxspeed 320 // maksymalna predkosc biegu gracza , standard (320)

Brawa dla was że wytrwaliście taki kawał pociesze was ze większość mamy za sobą :-)

Teraz czas skonfigurować gapiów czyli obserwatorów :-)

// obserwatorzy
allow_spectators 1 // pozwalaj na obserwatorow (osoby kompletnie nie grajace), 1 - tak (standard), 0 - nie, 
mp_fadetoblack 0 // 1 - ekran sie sciemnia po smierci gracza (wymagane na niektorych meczach), 0 - bez sciemnienia
mp_forcecamera 0 // forsuj spectarora na: 0 - nie forsuj, 1 - widok z oczu gracza i z chase mode , 2 - tylko widok z oczu gracza, zalecana wartosc 1 
albo 2
mp_forcechasecam 0 // 0 - gracz moze latac po calej mapie, 1 - mozna ogladac typo swoich zalecane na rozgrywke tp, 2 - klient nie rusza sie z miejsca gdzie umarl
mp_autokick 0 // automatyczne kickowanie za zabijanie swoich albo dlugie nie ruszanie sie z miejsca
sv_timeout 120 // czas w sekundach, jesli gracz nie odpowie w tym czasie uznawany jest za odlaczony od serwera (jak komus sie komp zwiesi/padnie na chwile lacze)
sv_spectatormaxspeed 500 // maksymalna predkosc latania obserwatora , normalny gracz biega z predkoscia 320, standard jest 500
mp_chattime 3 // po ilu sekundach po osiagnieciu timelimitu/maxrounds zmienia sie mapa

Brawa, teraz już zostały takie naprawdę opcje inne oraz status serwera www


// inne 
mp_autocrosshair 0 // default 0
sv_aim 0 //0 ((standard) wylacza autocelowanie, 1 - zalacza auto celowanie (nie zalecane)
sv_airaccelerate 10 // akcleracja w powietrzu (bunnyjump), wartosc od 0 do 10 , 10 standardowo
sv_airmove 1 // pozwala na ruch w powietrzu (bunnyjump), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_challengetime 150 // czas w sekundach, jesli gracz sie nie podlaczy do gry w tym czasie bedzie uznawany za odlaczonego, zwieksz jesli gracze maja slabe kompy albo duzo sciagaja z serwera :D
sv_cheats 0 // 0 (standard) nie pozwala na komendy give weapon, god, noclip i takie tam, 1 - dla deweloperow map albo serwero for fun
sv_clienttrace 1 // (standard) 1
sv_friction 4 // poslizg na powierzchni podczas biegania, ma wplyw na predkosc kompletnego zatrzymania sie, 4 (standard)
sv_gravity 800 // grawitacja, domyslnie 800, im wiecej tym trudniej skakac (przy pewnych wartosciach zejscie z malego schodka jest smiertelne a granaty padaja pod nogami)
                // 0 wylacza grawitacje - jak podskoczysz to juz nie upadniesz
                // wartosc 100, 200, 400 sanajczesciej spotykane na serwerach niekonwecjonalnych


No i nasz status wwww

// status serwera poprzez www
// sprawdzenie statusu serwera tez zzera troche procesora i lacza, domyslne wartosci sa wystarczajace
 
max_queries_global 20 // jak czesto mozna w sumie sprawdzic status serwera
max_queries_sec 3 // jak czesto klient moze sprawdzac status serwera (all seeing eye, skrypty www)
max_queries_window 30 // rozmiar okna czasowego na sprawdzanie zapytan ,jak masz problemy z timeoutem w hlsw ustaw na 10

Mamy wszystko :] teraz przydało by się to z kleić w całość.



Dodałem jeszcze troche //// żeby odróżnić poszczególne konfigurację :-) o to cały server.cfg



// server.cfg PL
// Gutaj
// ver 1.0.1 
// www.amxx.pl
 

 
// Confing przygotowany do rozgrywki Free For All

// konfiguracja podstawowa

hostname "Nazwa@amxx.pl"        // Nazwa serwera
sv_contact "bok@amxx.pl"	   // Kontakt
mapchangecfgfile "server.cfg" // wykonaj ten confgi podczas zmiany mapy (do przywrocenia np starych ustawien)
mapcyclefile "mapcycle.txt"   // jest to mapcycle serwera (spis map, ktore odczytuje serwer)
motdfile "motd.html"          // nazwa pliku, ukazujaca tekst w oknie przed wyborem druzyn
servercfgfile "server.cfg"    // plik z glownymi ustawieniami na serwera, odpalany wraz ze startem serwera
sv_lan 0                      // ustawiajac 1 wlaczasz opcje lan
sv_visiblemaxplayers -1       // liczba widocznych slotow na serwerze, jesli -1 to jest automatycznie obliczana ilość slotów (standard)
                             
//Bany 
exec banned.cfg // laduj bany steamid/wonid
exec listip.cfg // laduj bany na ip

// W przypadku gdy nie mamy amxbans, wszystkie bany wczytywane są właśnie z tych plików
 
//hltv,region
sv_proxies 1 // ilosc hltv ktore moga polaczyc sie do serwera ( opcja 1 zalecana)
sv_region 3 // domyslna opcja 0(swiat) - ponieważ my jesteśmy w europie naszą cyferką jest 3

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// wydajnosc
fps_max 325 // ilosc srednich fps'ow
fps_modem 0  // fps_modem - ustawia maksymalny framerate, ale tylko w grze internetowej.
host_framerate 0 //   Ustawia "czas/zegar" serwera, ale tylko w SinglePLayer i podczas odgrywania dema, można jej używać do przewijania.
sys_ticrate 325 // wartosc ticrate

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// konfiguracja lacza, rate
sv_maxrate 25000 // maksymalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna,
sv_maxupdaterate 101 // maksymalna wartosc jaka klient moze miec przy cl_updaterate, 
sv_minrate 0 // minimalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna
sv_minupdaterate 20 // minimalna wartosc jaka klient musi miec przy cl_updaterate, 
sv_maxunlag 1 // maksymalny czas w sekundach kompensacji lagow

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// rcon i hasla
sv_password "" // wymagane haslo aby sie podlaczyc do serwera, jeżeli chcemy aby każdy mógł wejść na serwer zostawiamy puste to pole
               //ustawiane najczesciej na serwery klanowe albo podczas meczu
rcon_password "haslorecon"  // haslo rcon 
sv_rcon_banpenalty 60 //czas bana za probe uzycia zlego rcon'a za wielokrotne proby (banuje na ip), 0 - pernametnie
sv_rcon_minfailures 5 // limit zlych komend rcon aby otrzymac ban'a
sv_rcon_minfailuretime 30 // czas w jakim sa sprawdzane proby rcon, 

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// logi serwera
// zaleca sie zachowanie ponizszych ustawien jesli chcesz uzywac HLStats albo PsychoStats
mp_logdetail 3 // poziom logow
mp_logecho 1 // 1 - wlacza logowanie komendy echo
mp_logfile 1 // logowanie wydarzen multiplayer (koniec rundy itp), 1 - tak (standard), 0 - nie
mp_logmessages 1 // loguj komendy say (chat), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logbans 1 // loguj dawanie banow, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logblocks 1 // loguj blokowane proby zmiany zastrzezonych wartosci zmiennych, 1 - tak (standard), 0 - nie 
sv_logrelay 1 // loguj podlaczenia hltv relay proxy, 1 - tak (standard), 0 - nie

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// rozmowa na serwerze

sv_voicecodec "voice_speex" // rodzaj kodeka, zalecany voice_speex - lepsza jakosc
sv_voiceenable 1 // uzywaj opcji voice na serwerze, 1 - tak (domyslnie), 0 - nie
sv_voicequality 3 // jakosc glosu, od 1 do 5, im wiecej tym lepiej ale wieksze uzyci proca i sieci, domyslnie 3
sv_alltalk 0 // obydwie druzyny w trakcie rozgrywki moga ze soba rozmawiać

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Pobieranie
// zaleca sie zachowanie ponizszych wartosci aby nie miec problemow ze sciaganiem plikow z serwera!

hpk_maxsize 0.5 // maksymalny rozmiar sumy wszstkich logo graczy na serwerze, w megabajtach
sv_allowdownload 1 // zezwalaj na download, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_allowupload 1 // pozwalaj na upload (np loga), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_send_logos 1 //pozwalaj na wysylanie loga graczy (sprej na sciane)
sv_send_resources 1 // pozwalaj na dowload listy wymaganych plikow aby grac na mapie, 1 - tak (standard), 0 - nie
//sv_downloadurl w tym linku podajemy odnosnik do naszego fastdl, pamietajcie o dobrych chmodach dla plików
sv_downloadurl "http://amxx.pl/fastdl/" 
mp_decals 300 // maximum wyswietlanych logo itp na serwerze

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// rozgrywka

mp_autoteambalance 0 // wyrownuj druzyny
mp_buytime 0.15 // czas kupowania na pocz rundy
mp_c4timer 35 // czas w sekundach na rozbrojenie bomby 
mp_consistency 1 // 1 - nie pozwalaj graczy uzywac wlasnych modeli 
mp_flashlight 1 // 1 mozna uzywac latarki 0- dezaktywuje 
mp_footsteps 1 // 1 - slychac kroki graczy podczas biegu (standard)
mp_freezetime 3 // czas w sekundach wstrzymania na poczatku rundy (na reload i kupno broni)
mp_friendly_grenade_damage 0 // 0 - granaty nie rania tp (ale zabiebraja armor), 1 - granaty rania graczy z druzyny 
mp_friendlyfire 0 // 0 - jak strzelasz do swoich to ich nie ranisz, 1 - ranisz swoich 
mp_ghostfrequency 0.1 // czestosc odswiezania stanu dla obserwatorow
mp_hostagepenalty 0 // ilosc zabic zakladnikow po ktorym dostajesz kicka, 0 - wylaczone
mp_limitteams 0 // jaka maxymalna moze byc roznica ilosc graczy pomiedzy jedna a druga druzyna
mp_maxrounds 0 // maksymalna liczba rund do grania, 0 - brak limitu (standard)
mp_mirrordamage 0 // jak trafiasz swojego to tak jabys trafial siebie, domyslnie 0, 1 - wlacza (nie zalecane)
mp_payerid 0 // wyswietla nick gracza po nacelowaniu, 0 - widac wsztkich (w kolorach) (standard), 1 - tylko tp i zakladnicy, 2 - nikogo nie pokazuje
mp_roundtime 3.00 // czas trwania rundy w minutach , standard to 3 minuty, albo 1.75 na szybkie rozgrywki (aby sie nie nudzic na obsie), wartosci od 1 do 9
mp_startmoney 800 // liczba kasy na poczatku rundy
mp_timelimit 20 // limit czasu grania na mapie (po nim nastepuje zmiana mapy), w minutach, ustaw na 0 na brak limitu czasu, 
mp_tkpunish 0 // karanie smiercia na poczatku nastepnej rundy za zabicie swojego, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_winlimit 0 // limit rund do wygrania, jak jakas druzyna osiagnie te wartosc to nastepuje zmiana mapy, 0 - brak limitu (standard)
pausable 0 // 0 (standard) nie pozwala graczom pauzowac gry na serwerze, 1 - pozwala, czasem na meczach sie tak ustawia
sv_maxspeed 320 // maksymalna predkosc biegu gracza , standard (320)

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// obserwatorzy
allow_spectators 1 // pozwalaj na obserwatorow (osoby kompletnie nie grajace), 1 - tak (standard), 0 - nie, 
mp_fadetoblack 0 // 1 - ekran sie sciemnia po smierci gracza (wymagane na niektorych meczach), 0 - bez sciemnienia
mp_forcecamera 0 // forsuj spectarora na: 0 - nie forsuj, 1 - widok z oczu gracza i z chase mode , 2 - tylko widok z oczu gracza, zalecana wartosc 1 
albo 2
mp_forcechasecam 0 // 0 - gracz moze latac po calej mapie, 1 - mozna ogladac typo swoich zalecane na rozgrywke tp, 2 - klient nie rusza sie z miejsca gdzie umarl
mp_autokick 0 // automatyczne kickowanie za zabijanie swoich albo dlugie nie ruszanie sie z miejsca
sv_timeout 120 // czas w sekundach, jesli gracz nie odpowie w tym czasie uznawany jest za odlaczony od serwera (jak komus sie komp zwiesi/padnie na chwile lacze)
sv_spectatormaxspeed 500 // maksymalna predkosc latania obserwatora , normalny gracz biega z predkoscia 320, standard jest 500
mp_chattime 3 // po ilu sekundach po osiagnieciu timelimitu/maxrounds zmienia sie mapa

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// inne 
mp_autocrosshair 0 // default 0
sv_aim 0 //0 ((standard) wylacza autocelowanie, 1 - zalacza auto celowanie (nie zalecane)
sv_airaccelerate 10 // akcleracja w powietrzu (bunnyjump), wartosc od 0 do 10 , 10 standardowo
sv_airmove 1 // pozwala na ruch w powietrzu (bunnyjump), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_challengetime 150 // czas w sekundach, jesli gracz sie nie podlaczy do gry w tym czasie bedzie uznawany za odlaczonego, zwieksz jesli gracze maja slabe kompy albo duzo sciagaja z serwera :D
sv_cheats 0 // 0 (standard) nie pozwala na komendy give weapon, god, noclip i takie tam, 1 - dla deweloperow map albo serwero for fun
sv_clienttrace 1 // (standard) 1
sv_friction 4 // poslizg na powierzchni podczas biegania, ma wplyw na predkosc kompletnego zatrzymania sie, 4 (standard)
sv_gravity 800 // grawitacja, domyslnie 800, im wiecej tym trudniej skakac (przy pewnych wartosciach zejscie z malego schodka jest smiertelne a granaty padaja pod nogami)
                // 0 wylacza grawitacje - jak podskoczysz to juz nie upadniesz
                // wartosc 100, 200, 400 sanajczesciej spotykane na serwerach niekonwecjonalnych

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

/ status serwera poprzez www
// sprawdzenie statusu serwera tez zzera troche procesora i lacza, domyslne wartosci sa wystarczajace
 
max_queries_global 20 // jak czesto mozna w sumie sprawdzic status serwera
max_queries_sec 3 // jak czesto klient moze sprawdzac status serwera (all seeing eye, skrypty www)
max_queries_window 30 // rozmiar okna czasowego na sprawdzanie zapytan ,jak masz problemy z timeoutem w hlsw ustaw na 10


// Koniec
// Zapraszamy amxx.pl


Oczywiście wystarczy to przeczytać ze 3-4 razy i się większość opcji zapamięta i nie będą potrzebne te opisy :-)

Załączone pliki

  • Załączony plik  server.cfg   9,84 KB  1034 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 23


#34583 G_block_name_change

Napisane przez grankee w 12.01.2009 17:50

G_block_name_change plugin blokuje zmianę nicku na serwerze.


Instalacja standardowa, nie posiada cvarów, nie posiada żadnych ustawień, nie ma konieczności modyfikacji.
Po prostu włączasz go i działa.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 20


#19252 Voices Management

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 12.10.2008 23:11

Voices Management
Autor: ConnorMcLeod
Wersja: 1.0.2


Opis

Przejmujemy nim kontrole nad rozmowami na serwerze. Zamiast jednego cvar'u sv_alltalk możemy osobno ustawić kogo słyszą żywi a kogo umarli.
Admini mogą mówić do wszystkich jednocześnie ich uciszając, a co najbardziej mi się podoba admini mogą mówić tylko do adminów tak że inni gracze ich nie słyszą. Oczywiście jest też możliwość uciszenia wybranego gracza i słyszenia wszystkich graczy jeśli tylko chcemy.

Instalacja

Prawie standardowa.

Voices_Management.amxx do folderu plugins
Voices_Management.sma do scripting
voicesmanagement.txt do data/lang
(języki w standardzie en, fr, częściowo de)

Wymagane

Amxx 1.8+
Fakemeta
sv_alltalk 1

Konfiguracja
Cvary:

vm_alives < 0|1|2 > (def: 1)
żywi gracze słyszą: 0-żywych z team'u, 1-wszystkich żywych, 2-wszystkich graczy

vm_deads < 0|1|2 > (def: 2)
martwi gracze słyszą: 0-martwych z team'u, 1-wszystkich martwych, 2-wszystkich graczy

Komendy:

+adminvoice
Jako admin mówisz do wszystkich graczy, pozostali są uciszeni

+interadminvoice
Jako admin mówisz tylko do innych adminów, pozostali nic nie słyszą

+adminlisten
Jako admin słyszysz wszystkich graczy

toggle_adminlisten
Włączasz/wyłączasz ciągłe słyszenie wszystkich graczy

amx_mute
uciszasz wybranego gracza

amx_unmute
przywracasz możliwość rozmawiania wybranemu graczowi

say(_team) /vm
wyświetla ustawienia plugina

Komendy z "+" należy zbindować pod klawisz np.
bind "ALT" "+adminvoice"
Dodatkowo można zmienić w pluginie:
wymaganą flagę dla admina:

#define ADMIN_VOICE ADMIN_CHAT

czas od wejścia na serwer po jakim jest wyświetlana informacja o pluginie:

#define ANNOUNCE_TASK_DELAY 30.0

a jeżeli nie chcesz by gracze z wyłączonym słuchaniem rozmów słyszeli admina mówiącego do wszystkich to skomentuj

//#define SUPER_ADMIN_PRIORITY


Komentarz
Ogólnie jest to plugin bez którego żaden serwer "nie może istnieć". Bez problemu można wszytko ustawić, admini mogą się konsultować ze sobą i ogłaszać bez niepotrzebnego pisania. A jeżeli ktoś nam przeszkadza to zawsze możemy go uciszyć :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 25


#255463 Info po smierci

Napisane przez DarkGL w 03.06.2011 04:59

opis.png
Plugin pozwala po zginięciu dać info swojemu teamowi poprzez mikrofon lub czat

 

http://darkgl.pl/201...nfo-po-smierci/

ss.png
info.jpg

cvary.png



//czas na danie infa po śmierci standard to 5 sekund

info_smierci_czas 5

download.png
Załączony plik  inf_smierc.amxx   5,62 KB  495 Ilość pobrań

Załączony plik  inf_smierc.sma   1,77 KB  4799 Ilość pobrań
  inf_smierc.amxx


  • +
  • -
  • 57


#681072 Bloody Knife

Napisane przez psilocybe w 05.01.2015 20:58

Bloody Knife

 

Opis


 

Plugin podmienia model noża (Condition Zero Knife), po zadaniu obrażeń podmienia model na zakrwawiony :D

 

 

Screeny


 

Przed wbiciem kosy

thumb_amxx_1420487175__bloodyknife0.jpg

 

Po wbiciu kosy

thumb_amxx_1420487155__bloodyknife1.jpg

 

 

Instalacja


 

Dwa modele noża kopiujemy do cstrike/models/

 

*.sma do cstrike/addons/amxmodx/scripting/

*.amxx do cstrike/addons/amxmodx/plugins/

 

 

Dostępne CVARy


 

bk_enabled "1" // Włącz/wyłącz plugin

bk_rndreset "0" // Resetuj wszystkim nóż na koniec rundy

 

 

Wymagane moduły


 

<engine>

<csx>

 

 

Dodatkowe informacje


 

Jeżeli podmieniasz modele noża w innych pluginach lub dla Vipów etc. mogą pojawić się błędy lub nieoczekiwane działanie owych pluginów.

 

Autorem pluginu jest Dontask-jello z AlliedModders ;)

 

Usunąłem denerwujący dźwięk po wbiciu kosy (powodował spam dźwiękowy na mapach nożowych lub przy rozgrzewkach itp.)

 

 

Download


Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#94280 Mapcycle dzienny / nocny

Napisane przez ZiuTeK w 19.11.2009 18:17

Plugin ustawia rozny mapcycle w zaleznosci od pory dnia.

Do jego dzialania potrzebne sa 2 pliki w katalogu cstrike
mapcycle.txt - do mapcyclu dziennego (standardowo powinien juz byc)
mapcycle_night.txt - mapcycle nocny - należy go stworzyć

Cvary:
mp_time1 8 // (godzina poranna, standardowo 8)
mp_time2 22 // (godzina wieczorna, standardowo 22)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#687162 Paczka by Doktorek*

Napisane przez Doktorek* w 09.02.2015 05:59

Witam, Chce wam przedstawić Dzisiaj Pierwsza paczkę SourceMod Moją Jeżeli mieli byście Jakieś Problemy możecie napisać w temacie interfejsie lub napisać w nowym teamce.

Mod paczki:  FreeForAll

 

Zakazuje się przywłaszczania i rozpowszechniania jej bez zgody autora/stworzyciela.

 

inne informacje

 

​- abner_resetscore.smx

​- admin_logging.smx

​- advancedc4timer.smx

​- advertisements.smx

​- antistuck_noblock.smx

​- ban_disconnected.smx

​- csgo_demo_crash_fix.smx

​- zamówienie chatcolors.smx

​- gamevoting.smx

​- hpk_lite.smx

​- joinsnd.smx

​- movecommands.smx

​- permamute.smx

​- QuickDefuse.smx

​- rankme.smx

​- RoundEndSound.smx

​- showdamage.smx

​- simple-chatcolors.smx

​- simple-chatprocessor.smx

​- sm_knifeupgrade.smx

​- sm_parachute.smx

​- spawn_noblock_csgo.smx

​- steam.smx

​- teambets.smx

​- VIP.smx

​- weapon_restrict.smx

 

cvary

 

//CVARS
sv_airaccelerate 1000
sv_tags ""
sv_alltalk "1"
sv_deadtalk "1"
sv_full_alltalk "1"
sv_spawn_afk_bomb_drop_time "30"
sv_infinite_ammo "0"
mp_ignore_round_win_conditions "0"
mp_limitteams "0"
mp_autoteambalance "1"
mp_roundtime "3"
sm cvar mp_roundtime "3"
sp_on 1
mp_timelimit "30"
 

instalacja

 

- Standardowa

 

inne informacje

 

Paczki są w pełni gotowe do użycia ! Wszystkie CVARY, pliki z muzyką itd są już dodane. Wystarczy tylko skopiować na serwer i cieszyć się z gry  :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 8


#697930 [CS:GO] Perm Mute

Napisane przez MAGNET w 18.04.2015 23:31

Opis




Plugin ma za zadanie mutować graczy permamentnie. Tyle.
Napisanie go zajęło mi 10 minut, jednak myślę, że okaże się przydatny.

Konfiguracja




Otwieramy sma i szukamy linijki nr 27:
c_ma_mute = RegClientCookie("PermMute", "PermMute", CookieAccess_Private);
Jedyne co musimy zrobić, to zmienić obydwa parametry "PermMute" na własne, ich nazwa nie ma znaczenia, jednak muszą być one takie same.
Plugin nie posiada zapisu sql, tylko operuje na cookiesach, które implementują u gracza ciasteczko, sprawdzane podczas łączenia się z serwerem. Pozwala to na wiele udogodnień, np. posiadająć sieć można wgrać na wszystkie serwery ten sam plugin z identycznymi nazwami wyżej wspomnianych parametrów, co uniemożliwi delikwentowi komunikację na wszystkich serwerach bez potrzeby zakładania bazy danych.

Komendy



mutemenu - otwiera menu mutowania (wywoływane w konsoli)

Download


Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3