https://dev-cs.ru/threads/137/
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez tytusek
w 17.08.2018 14:11
Napisane przez PaeK
w 22.03.2018 21:02
Napisane przez PaeK
w 21.03.2018 20:45
SPEEDRUN.CFG // Speedrun Engine Config // Version: 2.0 // Player Commands // say /fps - Kategorie fps (gracz musi miec wlaczona kategorie FPS aby zadzialalo) // say /invis - Ukrywanie: graczy, wody, noza - na niektorych mapach gdy gracz zginie i bronie sie resetuja to noz sie pokazuje // say /save - Zapisywanie CP w danym miejscu na respawnie // say /staty - Statystyki stref (osobny plugin) "dol + bok" "dol" "bok" // say /game - Menu Trybow Gry // say /top15(CATEGORY) - TOP15 REKORDOW // say /rank(CATEGORY) - TWOJA POZYCJA // say /spec - Przechodzenie/wracanie ze specta // say /updatenickname - Aktualizacja nicku (wymagane wpisanie, ponieważ nie jest automatyczne) // amx_ip - Pokazywanie IP // kill || say /respawn - Wracanie + reset czasu // Komendy admina // amx_reset_tops – reset wszystkich rekordow // say /usun || say /removerecord – to samo (nie jest dostepne w tej wersji) // Cvary // speedrun_showspeed: // 1 - Gracz widzi swoja predkosc // 0 - Wylaczone // speedrun_allow_spectate: // 1 - Gracz moze wejsc na specta komenda // 0 - Wylaczone // speedrun_blocksprays: // 1 - Blokada spray'ów // 0 - Wylaczone // speedrun_check_speedcvars: // 1 - Sprawdzanie cvarow typu cl_forwardspeed // 0 - Wylaczone // speedrun_blockcommands: // 1 - Blokada komend typu radio, radio1 itp.. // 0 - Wylaczone // speedrun_amxip: // 1 - Gracza moze sprawdzac ip innych // 0 - Wylaczone // speedrun_redscreen: // 1 - Po pobiciu rekordu czerwony blysk // 2 - Po pobiciu rekordu losowy kolor blysku // 0 - Wylaczone // speedrun_recordsound: // 1 - Wlacza dzwieki na pobicie rekordu // 0 - Wylaczone // speedrun_screenshake: // 1 - Po pobiciu rekordu ekran drga // 0 - Wylaczone // speedrun_blockuse: // 1 - Gracz nie moze uzyc +use // 0 - Wylaczone // Ustawienia standardowe speedrun_showspeed "1" speedrun_allow_spectate "1" speedrun_blocksprays "1" speedrun_check_speedcvars "1" speedrun_blockcommands "1" speedrun_amxip "1" speedrun_redscreen "1" speedrun_recordsound "1" speedrun_screenshake "0" speedrun_blockuse "1"
TE TRZEBA WKLEIĆ! ; ----------------------- .:SPEEDRUN PACK:. ---------------------------- ; SREngine_2.6.amxx debug ;silnik SREngine_dbstuff.amxx ;aktualizacja nicku ; ---------------------------------------------------------------------- ; ; ------------- .:Speedrun Stats:. ---------------- ; speedrun_60fps.amxx debug ; Category - 60 FPS speedrun_100fps.amxx debug ; Category - 100 FPS speedrun_200fps.amxx debug ; Category - 200 FPS speedrun_250fps.amxx debug ; Category - 250 FPS speedrun_333fps.amxx debug ; Category - 333 FPS speedrun_500fps.amxx debug ; Category - 500 FPS speedrun_1000fps.amxx debug ; Category - 1000 FPS speedrun_gmode_crazyspeed.amxx debug ; Category - crazy speed speedrun_gmode_hcrazyspeed.amxx debug ; Category - hard crazy speed speedrun_gmode_2krun.amxx debug ; Category - 2000 RUN speedrun_gmode_3krun.amxx debug ; Category - 3000 RUN speedrun_gmode_4krun.amxx debug ; Category - 4000 RUN speedrun_gmode_6krun.amxx debug ; Category - 6000 RUN speedrun_gmode_legit.amxx debug ; Category - Legit Stats_v1.amxx debug ; Pokazuje ilosc stref oraz sync ; -------------------------------------------------------------------- ; ; --------------- .:Strefy:. --------------- ; box.amxx box_3k.amxx ; box na czy k spida box_5k.amxx ; na 5k speeda box_10k.amxx ; na 10k speeda box_20k.amxx ; na 20k speeda ;---------------------------------------------------------; ; -- INNE -- ; anty_spychanie.amxx ;wylacza pchanie na respie entity_remover.amxx ;usuwanie bytow z map no_fall_damage.amxx ;brak dmg przy upadku only_knife.amxx ;tylko noze badspawnspreventer.amxx ;nie zabija przy zlym respawnie mpbhop.amxx ; bloki kz nie znikaja
amx_default_access "z" amx_password_field "_pw" amx_mode 1 amx_show_activity 0 amx_freq_imessage 180 amx_plmenu_bantimes 0 5 10 15 30 45 60 amx_plmenu_slapdmg 0 1 5 amx_flood_time 0.75 amx_reservation 0 amx_hideslots 1 amx_time_display "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "ab 60" "bcde 11" amx_time_voice 1 amx_client_languages 1 amx_debug 1 amx_mldebug "" mp_freezetime 0 ; ile czasu gracze sie nie ruszaja po starcie //rundy. // TEAM JOIM MANAGMENT - auto przenoszenie gracza do ct tjm_join_team 2 // ct tjm_switch_team 0 // wylacza wyrownywanie tjm_block_change 1 // blokuje zmiane teamu // MAPCHOOSER 4 // amx_mapchooser_type "1" // 0-mapy do votowania wybierane sa z pliku, 1-nominowanie map do votowania, 2-brak votowania amx_mapchooser_mapsloc "0" // 0-używa amx_mapchooser_mapsfile, 1-używa mapcycle, 2-używa folderu z mapami amx_mapchooser_mapsfile "maps.ini" // nazwa pliku w amxmodx/configs/ ,używany go kiedy amx_mapchooser_mapsloc ustawione jest na "0" amx_mapchooser_mapsfile_s "maps_small.ini" // plik użyty kiedy amx_mapchooser_mapsloc jest ustawiony na 0 i jest poniżej 10 osób na serwerze. Trzeba stworzyć ten plik amx_nominfromfile "1" // 0-gracze mogą nominować wszystkie mapy z folderu map, 1-gracze mogą nominować tylko mapy z amx_mapchooser_mapsfile amx_maxnominperplayer "2" // ile map może nominować jeden gracz amx_map_history "5" // Ile ostatnich granych map nie ma być w vote amx_extendmap_max "30" // maksymalny czas dla całkowitego rozszerzenia mapy (w minutach) amx_extendmap_step "10" // z jakim czasem mapa zostanie rozszerzona (czas w minutach) amx_ext_round_max "99" // ile razy mapa może być rozszerzana amx_ext_round_step "1" // z jaką liczbą rund mapa zostanie rozszerzona amx_ext_win_max "1" // ile razy mapa może być rozszerzana amx_ext_win_step "1" // z jaką liczbą rund mapa zostanie rozszerzona amx_rtv "1" // włączyć/wyłączyć opcję rockthevote (wymuszanie głosowania) amx_rtv_percent "0.5" // stosunek (%/100) ile graczy musi powiedzieć rockthevote aby wymusić głosowanie amx_rtv_min_time "1" // minimalny czas (w minutach) wymagany od rozpoczęcia mapy aby wymusić głosowanie (możliwość użycia opcji rockthevote) amx_rtv_map_time "3" // czas pomiędzy sukcesem głosowania na mapie (po rtv) i zmianie mapy (zamiast czekać do końca rundy) // MULTIPLAYER BUNNYHOP kz_mpbhop "1" //1/0 wlacza plugin kz_mpbhop_entitytouch "1" //1/0 dotkniecie bloku kz? kz_safe_inform "0" //? kz_showblocks "0"//? kz_mpbhopmenu // komenda otwierajaca menu amx_drstats_host "localhost" //host bazy danych do zapisu rekordow amx_drstats_user "root" //uzytkownik bazy danych amx_drstats_pass "root" // haslo do bazy danych amx_drstats_db "speedrun" //nazwa bazy danych
BAZA DANYCH (SQL.CFG) amx_drstats_host "localhost" //host bazy danych do zapisu rekordow amx_drstats_user "root" //uzytkownik bazy danych amx_drstats_pass "root" // haslo do bazy danych amx_drstats_db "speedrun" //nazwa bazy danych // MULTIPLAYER BUNNYHOP kz_mpbhop "1" //1/0 wlacza plugin kz_mpbhop_entitytouch "1" //1/0 dotkniecie bloku kz? kz_safe_inform "0" //? kz_showblocks "0"//? kz_mpbhopmenu // komenda otwierajaca menu // TEAM JOIM MANAGMENT - auto przenoszenie gracza do ct tjm_join_team 2 // ct tjm_switch_team 0 // wylacza wyrownywanie tjm_block_change 1 // blokuje zmiane teamu