Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

WhoAreYou? - zdjęcie

WhoAreYou?

Rejestracja: 30.10.2017
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 24.07.2018 16:45
-----

#750003 Dwa problemy skiny i freevip

Napisane przez WhoAreYou? on 06.06.2018 19:23

Witam, mam dwa problemy jeden to plugin na skiny za fragi, chciałem go przerobić tylko pod awp i kosy i fajnie działa, ale mam problem z jedną kosą mianowicie kosa dla SVIP nie ładuje się dla niej model :( Jak były wszystkie bronie to normalnie się ładował a teraz nie chce, do tego chciał bym by kosa VIP i AWp VIP można było wybrać jeśli się ma svip'a czyli flage ADMIN_LEVEL_G zrobiłem to tak if(get_user_flags(id) & VIP & SVIP) ale nie działa ;/

 

A drugi problem to plugin na free vip'a dodać blokade by nie dawało flagi admin_level_h jeśli gracz ma flage admin_level_g?

 

Pluginy w załączniku

Załączone pliki


  • +
  • -
  • -1


#745168 [ROZWIĄZANE] Vip dla każdego

Napisane przez WhoAreYou? on 18.12.2017 19:08

zamien

#define VIPACCES ADMIN_LEVEL_H
#define MJACCES ADMIN_LEVEL_H

na

#define VIPACCES ADMIN_USER
#define MJACCES ADMIN_USER

I powinno działać.


  • +
  • -
  • 1


#745167 Problem z voicechatem

Napisane przez WhoAreYou? on 18.12.2017 19:05

Masz VoiceTranscoder?


  • +
  • -
  • 1


#745134 Poprawienie bugów w kodzie

Napisane przez WhoAreYou? on 17.12.2017 16:21

Jak mi ci działać to pod M4 skoro wszędzie masz KNIFE KNIFE KNIFE...

SetKnife
if ( Weapon != CSW_KNIFE )

//Edit

 

5 sekund na wpisanie frazy w google i jest taki śliczny temat wystarczy ruszyć głową...

https://amxx.pl/topi...z-noza-na-m4a1/


  • +
  • -
  • 1


#745124 Model dla vipa z ESL

Napisane przez WhoAreYou? on 17.12.2017 09:19

hmm?

 

https://gamebanana.com/skins/122532


  • +
  • -
  • 1


#744711 Potrzebuje vipa - według mojej potrzeby.

Napisane przez WhoAreYou? on 30.11.2017 19:02

Prefix: https://amxx.pl/topi...zacji/?p=741015

 

AP: Tutaj zmień 300 na 100 i będzie max 100 AP, czyli gracz nie będzie mógł mieć więcej :)

cs_set_user_armor(id, min(cs_get_user_armor(id,armortype)+100, 300), armortype);

  • +
  • -
  • 1


#744708 Potrzebuje vipa - według mojej potrzeby.

Napisane przez WhoAreYou? on 30.11.2017 18:31

1. Zaznacz kod

2. CTRL+C

3. Otwórz notatnik

4. CTRL+V

5. Kliknij w napis "Plik"

6. Potem zapisz jako

7. W nazwie pliku wpisz "twojanazwa.sma"

 

W sumie to teraz się już nie dziwie czemu ci generator nie działa  :^D


  • +
  • -
  • 1


#744704 Potrzebuje vipa - według mojej potrzeby.

Napisane przez WhoAreYou? on 30.11.2017 17:06

 

Witam, prosiłbym o wygenerowanie mi vipa bo jakoś mi to nie idze..

Vip powinien wyglądać tak:

 

- Flaga B - Rezerwacja slota

 

- Flaga OP - pod vipa :)

 

- Menu vipa od 2 rundy

3 zestawy broni:

M4 + Deagl 

AK47 + Deagl

AWP + Deagl

 

- Na początek rundy granaty, he, 2fb, sg

 

- Na początek rundy dodatkowe 15hp + 100ap

 

Jeden dodatkowy skok

 

Dodatkowe pieniądze za zabójstwo 200$, za hs 400$

 

- Zwiększone obrażenia z He o 10%

 

- Pokazuj vipy online na komend

 

Status Vip w tabeli punktów

 

Informacje o vipie w motd ( komenda /vip )

 

Przywitanie gdy vip wchodzi na serwer

 

- Prefix przed nickiem 

 

 

Z góry dzięki :)

 

 

 

Nie wiem co może nie wyjść w generowaniu vip'a w generatorze ^^

Tu masz prosto z generatora, więc sobie musisz prefix naprawić.

 

#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
 
#define DMG_HE (1<<24)
#define IsPlayer(%1) (1<=%1<=maxPlayers)
 
forward amxbans_admin_connect(id);
 
new Array:g_Array, CsArmorType:armortype, bool:g_Vip[33], gRound=0, g_Hudmsg,
ioid, maxPlayers, menu, menu_callback_handler, skoki[33],
weapon_id;
 
new const g_Langcmd[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"};
 
public plugin_init(){
register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStartPre");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "takeDamage", 0);
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus");
g_Array=ArrayCreate(64,32);
for(new i;i<sizeof g_Langcmd;i++){
register_clcmd(g_Langcmd[i], "ShowVips");
}
register_clcmd("say /vip", "ShowMotd");
register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
g_Hudmsg=CreateHudSyncObj();
}
public client_authorized(id){
if(get_user_flags(id) & 2 == 2){
client_authorized_vip(id);
}
}
public client_authorized_vip(id){
g_Vip[id]=true;
new g_Name[64];
get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
 
new g_Size = ArraySize(g_Array);
new szName[64];
 
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, szName, charsmax(szName));
 
if(equal(g_Name, szName)){
return 0;
}
}
ArrayPushString(g_Array,g_Name);
set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0);
ShowSyncHudMsg(0, g_Hudmsg, "Vip %s wbija na serwer !",g_Name);
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_disconnect(id){
if(g_Vip[id]){
client_disconnect_vip(id);
}
}
public client_disconnect_vip(id){
g_Vip[id]=false;
new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
 
new g_Size = ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];
 
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
 
if(equal(g_Name,Name)){
ArrayDeleteItem(g_Array,i);
break;
}
}
}
public CmdStartPre(id, uc_handle){
if(g_Vip[id]){
if(is_user_alive(id)){
CmdStartPreVip(id, uc_handle);
}
}
}
public CmdStartPreVip(id, uc_handle){
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]>0){
--skoki[id];
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id,pev_velocity,velocity);
} else if(flags & FL_ONGROUND && skoki[id]!=-1){
skoki[id] = 1;
}
}
public SpawnedEventPre(id){
if(g_Vip[id]){
if(is_user_alive(id)){
SpawnedEventPreVip(id);
}
}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
skoki[id]=1;
set_user_health(id, get_user_health(id)+15);
cs_set_user_armor(id, min(cs_get_user_armor(id,armortype)+100, 300), armortype);
new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
++henum;
new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
give_item(id, "weapon_flashbang");
++fbnum;
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
++sgnum;
show_vip_menu(id);
}
public menu_1_handler(id){
if(get_pdata_cbase(id, 369)==-1){
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
}
if(get_pdata_cbase(id, 368)==-1){
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "ammo_556nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
}
}
public menu_2_handler(id){
if(get_pdata_cbase(id, 369)==-1){
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
}
if(get_pdata_cbase(id, 368)==-1){
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id, "ammo_762nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);
}
}
public menu_3_handler(id){
if(get_pdata_cbase(id, 369)==-1){
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
}
if(get_pdata_cbase(id, 368)==-1){
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "ammo_338magnum");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 10);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);
}
}
public plugin_cfg(){
maxPlayers=get_maxplayers();
}
public takeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
if(((IsPlayer(idattacker) && is_user_connected(idattacker) && g_Vip[idattacker] && (ioid=idattacker)) ||
(ioid=pev(idinflictor, pev_owner) && IsPlayer(ioid) && is_user_connected(ioid) && g_Vip[ioid]))){
if(damagebits & DMG_HE){
damage*=(100+10)/100;
}
}
}
public DeathMsg(){
new killer=read_data(1);
new victim=read_data(2);
 
if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
}
}
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
cs_set_user_money(kid, cs_get_user_money(kid)+(hs?400:200));
}
public show_vip_menu(id){
menu=menu_create("\rMenu VIPa","menu_handler");
menu_callback_handler=menu_makecallback("menu_callback");
new bool:active=false, num=-1;
menu_additem(menu,"\wM4 + Deagl ","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
menu_additem(menu,"\wAK47 + Deagl","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
menu_additem(menu,"\wAWP + Deagl","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
if(active){
menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");
menu_setprop(menu,MPROP_TITLE,"\yMenu Vipa");
menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\r");
menu_display(id, menu);
} else {
menu_destroy(menu);
}
}
public event_new_round(){
++gRound;
}
public GameCommencing(){
gRound=0;
}
public menu_callback(id, menu, item){
if(is_user_alive(id)){
if(gRound>=2){
if(item==0){
return ITEM_ENABLED;
}
if(item==1){
return ITEM_ENABLED;
}
if(item==2){
return ITEM_ENABLED;
}
}
}
return ITEM_DISABLED;
}
public menu_handler(id, menu, item){
if(is_user_alive(id)){
if(gRound>=2){
if(item==0){
menu_1_handler(id);
}
if(item==1){
menu_2_handler(id);
}
if(item==2){
menu_3_handler(id);
}
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public VipStatus(){
new id=get_msg_arg_int(1);
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
}
}
public ShowVips(id){
new g_Name[64],g_Message[192];
 
new g_Size=ArraySize(g_Array);
 
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
 
add(g_Message, charsmax(g_Message), g_Name);
 
if(i == g_Size - 1){
add(g_Message, charsmax(g_Message), ".");
}
else{
add(g_Message, charsmax(g_Message), ", ");
}
}
ColorChat(id,GREEN,"^x03Vipy ^x04na ^x03serwerze: ^x04%s", g_Message);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_infochanged(id){
if(g_Vip[id]){
new szName[64];
get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));
 
new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
 
if(!equal(szName,Name)){
ArrayPushString(g_Array,szName);
 
new g_Size=ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
 
if(equal(g_Name,Name)){
ArrayDeleteItem(g_Array,i);
break;
}
}
}
}
}
public plugin_end(){
ArrayDestroy(g_Array);
}
public ShowMotd(id){
show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
new id = get_msg_arg_int(1);
 
if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
new szTmp[256],szTmp2[256];
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))
 
new szPrefix[64] = "^x04[VIP]";
 
if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
}
else{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
}
set_msg_arg_string(2,szTmp2);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public amxbans_admin_connect(id){
client_authorized(id);
}

  • +
  • -
  • 1


#744672 Poszukuje pluginu na święta cs 1.6!

Napisane przez WhoAreYou? on 29.11.2017 18:49

Nie. Liczę na pomoc, może byśmy się zgadali ts3, ewentualnie gg, teraz czasu nie mam bo na siłowanie jadę, później ewentualnie. 

 

Masz tu wszystko wyjaśnione https://amxx.pl/topi...ilacja-lokalna/


  • +
  • -
  • 1


#744667 Prośby o kilka klas

Napisane przez WhoAreYou? on 29.11.2017 17:14

Łap kilka, więcej mi się nie chciało. Ale praktycznie każda klasa jest w obiegu tego forum bądź jest możliwa do wygenerowania w generatorze... Trochę chęci, a nie tylko tematy pisać.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#744646 Problem z klasa?

Napisane przez WhoAreYou? on 28.11.2017 19:42

Paki plantować nie możesz bo wymuszasz u gracza, przełączenie broni na nóż 

 

if (ma_klase[id]) engclient_cmd(id,"weapon_knife")

 

Ps. Nie prościej użyć set_user_health(index, health) do ustawienia hp? Teraz dałeś -99 w statach a gracz i tak z lvl będzie se dawał :)


  • +
  • -
  • 1


#744621 Nie wiem co jest nie tak random_num

Napisane przez WhoAreYou? on 27.11.2017 19:48

rand = random_num(0, 4);]

new rand = random_num(0, 4);

 

i tu
 

else if(rand == 3){
                    client_cmd(id, "mp3 play %s", muza4);.
                }

 

masz kropkę na końcu, nie wiem czy tylko o to ci chodzi bo nie rozwinąłeś swojego problemu.


  • +
  • -
  • 1


#744617 Najlepszy gracz rundy.

Napisane przez WhoAreYou? on 27.11.2017 19:26

 

Takiego to chyba nie znajdziesz na tym forum z 1 linijką. Przerób sobie ten plugin: https://amxx.pl/topi...racz-rundy-say/

Po prostu nick gracza i jego staty wlep do jednej linijki zamiast dzielić to na 3 linijki. Ewentualnie jutro podeślę przeróbkę jak nie będziesz umiał sobie poradzić.

 

jakbys mogl bo mi bledy wyskakuja ; /

 

 

proszę,

 

#include <amxmodx>
 
#define PLUGIN "BestPlayer"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "KaMaZZ"
 
new g_iKills[33]
new g_iDeaths[33]
new g_hs[33]
 
new bestplayer = 0, g_iMaxPlayers;
 
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg", "death_event", "a", "1>0");
register_event("HLTV", "eHLTV", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent("wiadomosc",2,"1=Round_End")
g_iMaxPlayers = get_maxplayers();
}
 
/*============================================ ============================================= =======*/
/*************************************** [Color Chat] *********************************************/
/*============================================ =================================R=E=Y=M=O=N= =A=R=G=*/
 
 
enum Color
{
NORMAL = 1, // clients scr_concolor cvar color
GREEN, // Green Color
TEAM_COLOR, // Red, grey, blue
GREY, // grey
RED, // Red
BLUE, // Blue
}
 
new TeamName[][] = 
{
"",
"TERRORIST",
"CT",
"SPECTATOR"
}
 
ColorChat(id, Color:type, const msg[], {Float,Sql,Result,_}:...)
{
new message[256];
 
switch(type)
{
case NORMAL: // clients scr_concolor cvar color
{
message[0] = 0x01;
}
case GREEN: // Green
{
message[0] = 0x04;
}
default: // White, Red, Blue
{
message[0] = 0x03;
}
}
 
vformat(message[1], 251, msg, 4);
 
// Make sure message is not longer than 192 character. Will crash the server.
message[192] = '^0';
 
new team, ColorChange, index, MSG_Type;
 
if(id)
{
MSG_Type = MSG_ONE;
index = id;
} else {
index = FindPlayer();
MSG_Type = MSG_ALL;
}
 
team = get_user_team(index);
ColorChange = ColorSelection(index, MSG_Type, type);
 
ShowColorMessage(index, MSG_Type, message);
 
if(ColorChange)
{
Team_Info(index, MSG_Type, TeamName[team]);
}
}
 
ShowColorMessage(id, type, message[])
{
static bool:saytext_used;
static get_user_msgid_saytext;
if(!saytext_used)
{
get_user_msgid_saytext = get_user_msgid("SayText");
saytext_used = true;
}
message_begin(type, get_user_msgid_saytext, _, id);
write_byte(id) 
write_string(message);
message_end(); 
}
 
Team_Info(id, type, team[])
{
static bool:teaminfo_used;
static get_user_msgid_teaminfo;
if(!teaminfo_used)
{
get_user_msgid_teaminfo = get_user_msgid("TeamInfo");
teaminfo_used = true;
}
message_begin(type, get_user_msgid_teaminfo, _, id);
write_byte(id);
write_string(team);
message_end();
 
return 1;
}
 
ColorSelection(index, type, Color:Type)
{
switch(Type)
{
case RED:
{
return Team_Info(index, type, TeamName[1]);
}
case BLUE:
{
return Team_Info(index, type, TeamName[2]);
}
case GREY:
{
return Team_Info(index, type, TeamName[0]);
}
}
 
return 0;
}
 
FindPlayer()
{
new i = -1;
 
while(i <= get_maxplayers())
{
if(is_user_connected(++i))
return i;
}
 
return -1;
}
 
public client_connect(id) 
{
g_iKills[id] = 0
g_iDeaths[id] = 0
}
 
public death_event()
{
new iKiller = read_data(1), iVictim = read_data(2), iHitplace = read_data(3);
 
if (iKiller == iVictim)
{
g_iDeaths[iKiller]++;
return;
}
 
g_iKills[iKiller]++;
g_iDeaths[iVictim]++;
 
if(iHitplace)
{
g_hs[iKiller]++;
}
}
 
public wiadomosc() 
{ 
if(get_playersnum() < 2)
return
 
for(new i=1; i <= g_iMaxPlayers; i++)
{
if (g_iKills[i] > g_iKills[bestplayer] || g_iKills[i] == g_iKills[bestplayer] && g_iDeaths[i] < g_iDeaths[bestplayer] || g_iKills[i] == g_iKills[bestplayer] && g_hs[i] > g_hs[bestplayer])
{
bestplayer = i;
}
}
 
new name[32];
get_user_name(bestplayer, name, 31);
 
new iKills = g_iKills[bestplayer]
new iHS = g_hs[bestplayer]
 
if(iKills >= 5 || iKills == 0)
{
ColorChat(0, GREEN, "^x03Best Player: Najlepszy gracz w tej rundzie: %s | Zdobyl %d fragow (W tym %d HS)", name, iKills, iHS)
}
else if(iKills > 1 && iKills < 5)
{
ColorChat(0, GREEN, "^x03Best Player: Najlepszy gracz w tej rundzie: %s | Zdobyl %d fragi (W tym %d HS)", name, iKills, iHS)
}
else if(iKills == 1)
{
ColorChat(0, GREEN, "^x03Best Player: Najlepszy gracz w tej rundzie: %s | Zdobyl %d fraga (W tym %d HS)", name, iKills, iHS)
}
}
 
public eHLTV()
{
for( new i = 1 ; i <= g_iMaxPlayers ; i++ )
{
g_iKills[ i ] = 0;
g_iDeaths[ i ] = 0;
g_hs[ i ] = 0;
}
}

  • +
  • -
  • 1


#744561 QTM_CodMod.amxx klasy

Napisane przez WhoAreYou? on 25.11.2017 18:25

Nie bardzo chcę go tu dawać bo się troszkę napracowałem. Moim zdaniem problem nie leży od strony silnika tylko raczej od strony klasy. ponieważ gdy mam klasę z samą grawitacją to kalsa normalnie działą i można dawać punkty w regeneracje hp lecz nie mozna ustawić np na start klasie 20 punktów w regeneracje bo klasa przestaje wtedy działąć. myślę że problem lezy po stronie nativu.
Jaki powinien być nativ do statystyki regeneracji hp
 
 
Wycinek z konsoli:

Console initialized.
Using breakpad crash handler
Setting breakpad minidump AppID = 10
Forcing breakpad minidump interfaces to load
dlopen failed trying to load:
/home/servers/users/srv50075/.steam/sdk32/steamclient.so
with error:
/home/servers/users/srv50075/.steam/sdk32/steamclient.so: cannot open shared object file: No such file or directory
Looking up breakpad interfaces from steamclient
Calling BreakpadMiniDumpSystemInit
Protocol version 48
Exe version 1.1.2.7/Stdio (cstrike)
Exe build: 21:15:21 Oct 19 2016 (921)
STEAM Auth Server

Server IP address 145.239.236.195:27080
   
   Metamod version 1.21-am  Copyright (c) 2001-2013 Will Day <[url=/cdn-cgi/l/email-protection][email protected][/url]>
   Metamod comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY; for details type `meta gpl'.
   This is free software, and you are welcome to redistribute it
   under certain conditions; type `meta gpl' for details.
   

   AMX Mod X version 1.8.3-dev+5073 Copyright (c) 2004-2015 AMX Mod X Development Team 
   AMX Mod X comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY; for details type `amxx gpl'.
   This is free software and you are welcome to redistribute it under 
   certain conditions; type 'amxx gpl' for details.
  
L 11/23/2017 - 22:47:07: [FAKEMETA] get/set_gamerules_* natives have been disabled because g_pGameRules address could not be found. 
L 11/23/2017 - 22:47:07: [GEOIP] Database info: GeoLite2 Country database 2.0
L 11/23/2017 - 22:47:07: [CSTRIKE] BuyGunAmmo is not available
L 11/23/2017 - 22:47:07: [CSTRIKE] AddAccount is not available
L 11/23/2017 - 22:47:07: [CSTRIKE] Some functions are not available - forwards CS_OnBuy[Attempt] have been disabled
L 11/23/2017 - 22:47:07: [CSTRIKE] g_pGameRules is not available - Forward CS_OnBuy has been disabled
L 11/23/2017 - 22:47:07: Binding/Hooking cvars have been disabled - check your gamedata files.
[REAUTHCHECK] Version: 0.1.4 Linux 'Counter-Strike 1.6'
[REAUTHCHECK] Success: Configuration executed.
[REAUTHCHECK] Success: Build ReHLDS version defined Linux '921'
[WHB] Version: 1.5.626 Linux
[WHB] Success: Build ReHLDS version defined Linux "921"
[WHB] Success: Configuration executed.
ReGameDLL build: 02:21:06 Jul 21 2016 (0.2.128)
ReGameDLL API version 4.1
L 11/23/2017 - 22:47:07: -------- Mapchange to de_dust2 --------
Executing ReGameDLL Configuration File 
[AMXX] Loaded 2 admins from file
[S_API FAIL] SteamAPI_Init() failed; SteamAPI_IsSteamRunning() failed.
dlopen failed trying to load:
/home/servers/users/srv50075/.steam/sdk32/steamclient.so
with error:
/home/servers/users/srv50075/.steam/sdk32/steamclient.so: cannot open shared object file: No such file or directory
Looking up breakpad interfaces from steamclient
Calling BreakpadMiniDumpSystemInit

Executing AMX Mod X Configuration File 
Scrolling message displaying frequency: 10:00 minutes
couldn't exec listip.cfg
couldn't exec banned.cfg
Connection to Steam servers successful.
   VAC secure mode is activated.


Sam sobie na pytanie odpowiadasz, w klasie masz tylko jedną zmienną, której "źródło" jest zawarte w silniku, czyli na 90% coś zostało mi nim źle dodane, czyli zscząłbym od niego.
  • +
  • -
  • 1


#744491 Dodawanie do menu dźwieku wyboru z codmoda.

Napisane przez WhoAreYou? on 23.11.2017 18:51

 

To już 2 osoba w przeciągu tygodnia, która pyta się co jak zrobić a potem piszę o tym poradnik. Wygląda to co najmniej komicznie. Mogłeś od razu podać kod na testowe menu bo jak ktoś zaczyna zabawę w amxx to raczej ciężko mu będzie odgadnąć o co ci chodzi.

ale chce cie poinformować kolego, że sam dogrzebałem się do tego poprzez wgląd w plugin codmoda, bo w moim temacie nikt mi z tym nie pomógł a nagle tyle mądrych się znalazło

 

 

A no tak przepraszam, od dziś jesteś moim Bogiem! Zamiast pisać bezsensowne tematy od razu powinieneś zajrzeć w źródło jak jest zrobiony, a nie teraz zgrywać wielkiego bohatera, który wyciągnał 4 linijki kodu z silnika CODMOD'a. OKLASKI OKLASKI


  • +
  • -
  • 1