Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

google's - zdjęcie

google's

Rejestracja: 16.10.2017
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.10.2020 14:18
-----

#763935 Nie działa mi vip z generatora - co robić?

Napisane przez Rivit w 11.01.2020 12:40

1. O czym mowa?

No dobra, wygenerowałem sobie vipa z generatora, wgrywam na serwer i NIE DZIAŁA!!!!

 

2. Jak naprawić?

Dobra, zamiast spamić zaraz na forum to najpierw spróbuj sam coś wykminić.
Są dwa główne problemy.
  • niekompatybilność wersji AMXX, vip z generatora jest robiony pod AMXX 1.9, na niższych nie ruszy, bądź będzie błąd
  • problem z kompilacją, jak wyżej, bo jak użyjesz kompilatora w wersji niższej niż 1.9 to się nie skompiluje

 

No to jazda. Zaczynamy od problemów typu 1, czyli wgrywasz na serwer i nie działa.

Co musisz sprawdzić? Wpisz w konsole serwera: 'amxx plugins' i dostaniesz listę pluginów, które działają na serwerze. Szukasz tam swojego vipa i patrzysz jaki ma status.

Przykładowy wycinek:

Spoiler

 

i widzimy na koncu listy naszego vipa. Ma status 'bad load', a poniżej (czyli na końcu listy) widzimy jaki błąd wystąpił

Błąd jest popularny i co z nim zrobić jest opisane tutaj: https://amxx.pl/topi...mat-or-version/ , ale będziesz musiał zrobić dodatkowy krok, który opiszę poniżej.

 

 

Problemy typu 2, czyli problem z kompilacją lokalną vipa z generatora (pamiętaj, żeby użyć kompilatora w wersji zgodnej z twoją wersją AMXX na serwerze - opisane w linku powyżej). Jak już mówiłem - vip z generatora jest pod AMXX 1.9, ale to nie problem przerobić go na niższe.

Najpopularniejszym błędem kompilacji jest:

//// vip.sma
// D:\Compiler_zlecenia\vip.sma(43) : error 025: function heading differs from prototype
// D:\Compiler_zlecenia\vip.sma(527) : error 088: number of arguments does not match definition
//
// 2 Errors.
// Could not locate output file compiled\vip.amx (compile failed).
//
// Compilation Time: 0.41 sec
// ----------------------------------------

najważniejsze informacje z tego płynące to: vip.sma(43) i vip.sma(527)

Rozwiązanie problemu:

Spoiler

 

Jak będą jakieś inne błędy, które są proste w naprawie to postaram się je załączyć tutaj, póki co tyle ode mnie, pozdrawiam serderznie ;)

Załączam przykładowy plik vip.sma, który był użyty do tutoriala.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 12


#765606 Nie dziala mi VIP

Napisane przez Rivit w 06.04.2020 13:41

no to sie zastanow gosciu.

podaj błąd moze co wyskakuje z kompilacji? Skąd ja mam wiedziec co ty tam wyprawiasz?


  • +
  • -
  • 1


#765078 Losowy vip dla X osób

Napisane przez Rivit w 13.03.2020 18:35

opis

Plugin jest prosty w zamyśle - losuje X vipów w danej rundzie. Wylosowane vipy znikają po zmianie mapy. Plugin nie bierze do losowania botów oraz ludzi mających vipa.

 

 

instalacja

https://amxx.pl/topi...-pluginów-amxx/

 

 

konfiguracja

Nie chciało mi sie cvarów dodawać do pluginów. Wszystko jest do ustawione w .sma

#define LOSOWANIE_VIP_OD 5
#define LOSOWANIE_W_KTOREJ_RUNDZIE 3
#define ILE_VIPOW_LOSOWAC 3
#define FLAGA_VIP ADMIN_LEVEL_H

Myśle, że jest to samo-tłumaczące się

Po zmianach należy skompilować ponownie i wrzucić na serwer.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 10


#759336 Skiny za Monety

Napisane przez Toldi w 22.05.2019 20:15

opis

 

Jak nazwa wskazuje plugin daje nam możliwość kupna skinów do każdej broni (prawie...). 

Do działania tego pluginu niezbędne jest wgranie monet z coda: https://amxx.pl/topi...-system-monet/ oraz baza danych.

Myślałem nad tym żeby wbudować własny system monet do pluginu ale po co skoro jest już taki plugin w dodatku z tak dużo możliwością konfiguracji za co lecą monety (hosty, vip, itp.)

 

konfiguracja

"Id broni" "Nazwa skina" "Lokalizacja" "Cena" "Flagi"

Id broni - id broni do której ma być dodany skin (nie CSW_). Tu macie spis: https://wiki.alliedm...ons_Information

Nazwa skina - Oczywiste. Max 32 znaki.

Lokalizacja - Ścieżka do naszego modelu. Nie trzeba dopisywać models/ na początku plugin zrobi to za was.

Cena - Ustawiając na 0 skin jest darmowy.

Flagi - Zostaw samo "" żeby skin był dostępny dla każdego. Oczywiście możesz tam wpisać do 5 flag. Wystarczy że gracz będzie posiadał co najmniej jedną z nich żeby mógł kupić/nosić skina. Dobra alternatywa jako dodatek dla vipa, klas premium na codzie itp. Nawet jeżeli skin ma być dostępny dla każdego dopisz na końcu samo "" żeby wszystko działało jak należy.

 

cvary

// SQL
szm_host "localhost" // Host bazy danych
szm_user "root" // Nazwa użytkownika
szm_pass "tajnehaslo" // Haslo do bazy
szm_db "skiny" // Nazwa bazy danych

// Inne
szm_prefix "[Skiny_za_Monety]" // prefix w sayu
szm_logs "1" // Pokaz >  0 - Brak logow | 1 - Wszystkie | 2 - Nie wczytane ... skiny
szm_showhud "1" // 0 wyłącz | 1 wlacz HUD

komendy

new const commands[][]=
{
	"say /skin",
	"say /skiny",
	"say /skins",	
	
	"say_team /skin",
	"say_team /skiny",
	"say_team /skins" // otwiera glowne menu
}

/models - włącza/wyłącza widoczność skinów.

/hud - włącza/wyłącza HUD.

 

inne informacje

Za każdym razem gdy gracz kupi skina zostaje dodany wpis do logów pluginu z nickiem, ip, sid gracza i informacją jaki skin do jakiej broni został kupiony. Plugin posiada własną bibliotekę dzięki czemu możecie pisać własne pluginy np. drop skina ze skrzynki po ofierze itp. Modeli nie dodaje bo trochę to waży a i tak każdy z was swoje doda. Przez pewien czas testowałem działanie pluginy ale wątpię żebym znalazł wszystkie bugi więc nie zdziwcie się jak coś będzie szwankować.

 

Wersja 2.2

 

1. W tej wersji dodano nową, łatwiejszą funkcję wyboru pomiędzy wszystkimi broniami w menu a wybranymi przez nas. Jeśli nie chcesz wszystkich broni w menu za komentuj linię 11 (w admin menu linia 9)

#define ALL_WEAPON_MENU

na

//#define ALL_WEAPON_MENU 

2. Dodano 2 nowe natywy, które znajdziesz w zaktualizowanej bibliotece. Pierwszy do zwrócenia ilości poprawnie wgranych skinów. Drugi do otwarcia menu admina.

3. Udostępniam menu admina w którym można zarządzać również monetami. Menu jest (według mnie) bardzo wygodne gdyż w każdej chwili można zmienić dowolną opcję bez konieczności robienia wszystkiego od początku. Wszystkie czynności które zostały zatwierdzone lądują do logów z SID/IP (SID - dla Steam | IP - dla NonSteam) admina i gracza, któremu został dany/zabrany przedmiot.

Spoiler

4. Dodano dwie nowe komendy dla admina.

/szm_daj - odblokowuje wszystkie skini
/szm_zabierz - zabiera wszystkie skiny prócz tych które są darmowe 

5. Flagę dostępu ustawiasz w linii 14 (dla admin menu w linii 8)

#define FLAGA_DOSTEPU ADMIN_IMMUNITY

6. Drobne poprawki kodu.

 

16/11/2019 

- Usunięto możliwość zabrania więcej monet niż gracz miał.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

17/01/2021

- Naprawiono błąd przez który można było strzelać kosą/wyciągało się nie tą broń co trzeba.

- Od teraz gdy stracimy konto VIP nie można zakładać skinów dostępnych na tę flagę.

- Od teraz wszystkie błędy dotyczące zapisu będą lądować do pliku ERROR_SZM_DATABASE.log

- Kilka drobnych poprawek w kodzie.

 

Admin Menu

- Naprawiono błąd przez który nie można było dać graczowi monet.

- Kilka drobnych poprawek w kodzie.

 

Oczywiście menu admina działa tylko z wersją 2.2 i wyżej.

Pisząc nowe lub edytując powyższe pluginy MUSISZ kompilować je najnowszą biblioteką (jest w paczce v2.2).

 

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 11


#758933 CS:GO Mod by O'Zone

Napisane przez O'Zone w 30.04.2019 14:27

Jakiś czas temu tytusek udostępnił swojego CS:GO moda, więc pomyślałem, że i ja udostępnię swoją wersję.

Mod został przeze mnie stworzony od zera na potrzeby CS-Reload.pl, która zakończyła swoją działalność 6 kwietnia tego roku.

Przez dłuższy czas był u mnie dostępny do kupienia. Aktualnie działające serwery: GameTracker.

 

opis
Podobnie jak mój CoD Mod, aktualna wersja mod'a działa wyłącznie na AMXX 1.8.3 / 1.9.

 

Mod składa się z 18 pluginów:
1. Silnik odpowiadający za zarządzanie skinami, walutą (euro), posiada także wbudowany wymianę, oddawanie skinów i rynek,

który jest bezpieczną opcją sprzedaży skinów innym graczom. Obsługiwane są skiny do każdej broni, nie ma limitu ich liczby - no poza limitem 512 zasobów w precache.
Każdy skin można kupić za określoną kwotę euro lub spróbować wylosować dowolny skin dla danej broni.
Jest także możliwość losowania dowolnego skinu dowolnej broni - dla tych, którzy lubią duże ryzyko, ale i możliwy duży zysk.
Domyślnie każdy gracz może mieć dowolną liczbę egzemplarzy jednego skina, ale w pierwotnej wersji mógł posiadać jedynie po jednym,
żeby móc "zebrać je wszystkie" - możliwe jest przestawienie trybu zdobywania skinów odpowiednim cvarem.
Cvarami modyfikowalne jest właściwie wszystko: pokazywanie domyślnych skinów z cs:go, minimalna liczba osób do naliczania euro
i jego ilość za zabicie, zabicie z hs, podłożenie/rozbrojenie bomby, wygraną rundę i więcej.
Skiny przypisywane są do bytu broni, więc możliwe jest podnoszenie broni ze skinami innych graczy
- po najechaniu celownikiem na broń widać, czy i jaki posiada ona skin.
2. System kont z możliwością automatycznego logowania - bez zalogowania nie ma dostępu do żadnej opcji dostępnej w modzie.
3. C4 - plugin podmieniający wszystkie 3 modele paki na model z CS:GO.
4. Granaty - plugin podmieniający modele granatów, dodatkowo jest możliwość wykonywania krótkiego i średniego rzutu z użyciem prawego/obu przycisków myszy.
5. Operacje - dostępne są 4 typy operacji, można dodać dowolną ich liczbę - nagrodą za wykonanie jest euro.
6. Rangi - nic innego jak rangi z CS:GO, w tym z ich ikonami wyświetlanymi nad głowami graczy.
Rangi nie są jednak dostępne po zabiciu określonej liczby graczy, a przyznawane na podstawie rankingu ELO (jak w CS:GO).
Plugin posiada też masę dodatkowych funkcji, które trafiły później także do UltimateStats.
7. RunBoost - plugin umożliwiający wykonywanie runboosta jak w CS:GO.
8. Smoke - biały smoke imitujący smoka z CS:GO, parametry wielkości czy czasu trwania są niemal identyczne.
Chcąc odwzorować jak najdokładniej mechanizmy z CS:GO, smoke umożliwia gaszenie molotova.
9. Molotov - dobrze odwzorowany Molotov dostępny do kupienia komendą.
10. Zeus - w pełni odwzorowana wersja Zeusa dostępna do kupienia komendą.
11. Tranfer - osobny plugin umożliwiający transfer euro między graczami
12. VIP & SVIP - plugin obsługujący zarówno VIPa jak i SVIPa.
13. Unprecacher - usuwa zbędne zasoby, żeby zrobić miejsce dla skinów, bo problemem szybko staje się limit 512 zasobów.
14. Inspect - plugin pozwalający oglądać broń po wciśnięciu F, działa z niemal wszystkimi dostępnymi z modem skinami.
15. Asysta i Zemsta - bez niespodzianek dodaje asystę i zemstę, cvary pozwalają dowolnie włączyć/wyłączyć jedną i drugą funkcjonalność,
ustawić nagrodę w euro, a w przypadku asysty minimalne zadane obrażenia
16. Klany - zaawansowany system klanów w pełni konfigurowalny cvarami.

Nie mogło oczywiście zabraknąć rozwoju klanu, który umożliwia przyjęcie większej liczby członków, a każdy członek to dodatkowy bonus do szansy na drop skina.

Z dodatkowych funkcjonalności wymienię m.in.: zarządzanie członkami offline/online, wojny klanów, możliwość składania i rozpatrywania podań (online/offline).
17. Menu serwera - plugin pozwalający na generowanie głównego menu serwera dostępnego zarówno pod komendą /menu jak i klawiszem V
na podstawie pliku konfiguracyjnego. Możliwe jest oczywiście wykorzystanie dostępnych w menu kolorów.
18. Buymenu - plugin podmieniający graczom buymenu na customowe, z którego zniknęły tarcza i noktowizor,
a znalazły miejsce nowe bronie, czyli Zeus i Molotov. Dodatkowo widoczny jest skin ustawiony dla danej broni.
Ze względu na ograniczenia silnika menu jest tekstowe, dlatego dla graczy, którzy wolą jednak z niego korzystać, jest opcja wyłączenia customowego menu.

 

konfiguracja

Główna konfiguracja może być zmieniona przez cvars załadowane z csgo_mod.cfg.
Wtyczki można włączyć/wyłączyć w plugins-csgo.ini.
Opcje menu głównego są zapisane w csgo_menu.ini.
Konfiguracja misji znajduje się w csgo_operations.ini.
Dostępne skiny można zmienić w csgo_skins.ini.

Wszystkie dostępne pliki konfiguracyjne posiadają odpowiednie opisy.

 

download

Najnowszy release - zawiera configi i pluginy z wszystkimi potrzebnymi zasobami: skiny, mapy, dźwięki, sprite itp.


  • +
  • -
  • 24


#756969 [+18] Sexy bomba

Napisane przez Sparkyy w 19.02.2019 10:37

Wyobraźcie sobie takiego gracza, który na widok bomby zamiast jej bronić/defować wali konia xDDDD

 

Good Job ! xD Ez win :D


  • +
  • -
  • 4


#756956 [+18] Sexy bomba

Napisane przez White w 18.02.2019 19:50

opis
Zamiast standardowej bomby mamy dziewczynę, która przy rozbrajaniu zaczyna tańczyć na rurze.

screenshot
52326624_2426298984087766_8766452864487784448_o.jpg

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 17