%s jest dla stringów, string to napis zakończony zerem (null byte), w twoim przypadku to oznacza - "wez napis od indexu 2" no i jedzie od 2 do konca.
do pojedynczego znaku uzyj %c
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez Rivit
w 23.06.2020 13:21
Napisane przez Rivit
w 18.04.2020 10:54
Możesz swój serwer postawić i go rozkręcić. Wiele serwerowni uzywało tego poradnika i im się udało: https://www.youtube....h?v=cd_23x8Xq5I
Napisane przez Rivit
w 10.04.2020 19:30
Czy serwer 145.239.26.143 wysyła jakieś dane na twój socket? Bo żadnego 'zapytania' nie wysyłasz do serwera 145.239.26.143
Popatrz tu: https://amxx.pl/dokumentacja/f1324/socket-recv
Napisane przez Rivit
w 08.04.2020 19:57
nie kazdy ma czas zeby Ci odpisywać. czasem trzeba samemu coś pokminić. sockety to jakby nie patrzec troche trudniejszy temat.
Pytanie co chcesz osiągnąć, bo ciężko doradzić.
Zajrzyj także tutaj: https://forums.allie...ad.php?t=151401
Napisane przez DarkGL
w 08.04.2020 19:34
Pytanie jaki konkretnie efekt chcesz osiągnać.
TSource Engine Query - to protokół do komunikacji klient serwer w grach Valve https://developer.va.../Server_queries
Napisane przez Rivit
w 05.04.2020 16:57
Napisane przez Rivit
w 30.03.2020 21:10
Kod w załącznik lub w spoiler (tak jak zrobiłeś), ale żeby nie wyglądał jak *****. Popatrz, wszystkie wcięcia wywaliło, no nieczytelne to jest. Przydałoby się też powiedzieć może, która linijka to 335, bo skąd my to mamy wiedziec? Jak wstawiasz kod w listing to jest tam opcja numeracji linii, wystarczy tam jedynkę wpisać.
Napisane przez Shalom_israel
w 31.01.2015 14:08
Napisane przez Robiin
w 29.12.2019 11:50
Napisane przez Robiin
w 29.12.2019 13:25
Napisane przez Robiin
w 29.12.2019 01:21
Wchodzisz na https://www.amxmodx....wnloads-new.php
W tabelce pobierasz wersję z builda 5263, obie paczki.
Wrzucasz na serwer (pamiętaj, że podmienią Ci się pliki .ini/.cfg etc. więc skopiuj sobie najlepiej cały folder amxmodx/).
AMXX jest buildowany z zachowaniem kompatybilności wstecznej, co oznacza, że nowsze wersje będą współgrały ze starszymi lecz niekoniecznie na odwrót (Pluginy z np. 1.8.2 będą działały na 1.9, ale pluginy z 1.9 niekoniecznie na 1.8.2).
Kompilator na ścieżce cstrike/addons/amxmodx/scripting/[amxxpc.exe | compile.dat | amxxpc32.dll | compile.exe | /include]
Napisane przez Robiin
w 30.07.2019 08:51
ArrayGetCell zwróci Ci wartość, więc musi być przypisana do zmiennej:
new money = ArrayGetCell(gangMoney, user_gang[id]);
Napisane przez Robiin
w 30.07.2019 12:34
Napisane przez Rivit
w 30.07.2019 16:30
To można wiedzieć dlaczego ten błąd występuję ?
No to jest temu, że się odwołujesz poza tablice
Tak siedze w pracy i dumam i na szybko wydumałem jakieś takie dziobaki
jak robisz push cell to ono dodaje na koniec tablicy, a nam trzeba pod indeksem. i tera tak
albo robim takie fake puste wpisy zeby sie indeksy zgadzali
albo korzystamy z Trie i mamy elegancko pary klucz-wartość - klucz to id gangu a wartosc to bonus szlugów.
public zaladuj_skills(id) { new vaultkey[64],vaultdata[128] formatex(vaultkey,63,"%d-skills",user_gang[id]) if(nvault_get(jb_skills,vaultkey,vaultdata,127)) { new parsowanie[3][16]; parse(vaultdata, parsowanie[0], 15, parsowanie[1], 15, parsowanie[2], 15) while(ArraySize(gangMoneyBonus) < user_gang[id]){ ArrayPushCell(gangMoneyBonus, 0) ArrayPushCell(gangWeaponDrop, 0) ArrayPushCell(gangMoney, 0) } ArraySetCell(gangMoneyBonus, user_gang[id], str_to_num(parsowanie[0])) ArraySetCell(gangWeaponDrop, user_gang[id], str_to_num(parsowanie[1])) ArraySetCell(gangMoney, user_gang[id], str_to_num(parsowanie[2])) } return PLUGIN_CONTINUE }
O takim czymś mówie, wypełniasz dopóki nie ma pożądanego indeksu, a jak już jest to ustawiasz wartość po prostu.
Trie method:
Robisz TrieCreate na początku.
Przy odczytywaniu pakujesz do Trie (TrieSetCell) - klucz to user_gang[id], value to bonus szlugów i jak kolejni gracze wchodzą to sprawdzasz czy istnieje już taki klucz, jeśli tak to nic nie robisz, jeśli nie to wczytujesz.
Przy zapisie sprawdzasz czy klucz istnieje i po prostu pobierasz value poprzez TrieGetCell i zapisujesz normalnie do nvault.
Co do pobrania wartości: TrieGetCell.
Reszta jest na forum, tutoriale do Trie, Array, wystarczy spędzić troche czasu i sie naumiesz
A te rzeczy wczytujesz oczywiscie wtedy, gdy juz załaduje sie user_gang z sqla
Napisane przez R3X
w 03.03.2009 19:21
new g_CechaGracza[33]; //wielkość:33 new g_kolory[][]={"white","red"}; //wielkość:2x6
new Array:MojaTablica;Jeśli jest globalna (dostępna z każdego miejsca w pluginie) nie możemy od razu jej stworzyć. W innym przypadku można zrobić to od razu przy deklaracji.
new Array:g_MojaTablica; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) g_MojaTablica=ArrayCreate(); }Interesuje nas ta linijka:
g_MojaTablica=ArrayCreate();
ArrayPushCell(g_MojaTablica,5);Jeśli jest to pierwszy Push g_MojaTablica w polu o indeksie 0 będzie zawierała liczbę 5.
ArraySetCell(g_MojaTablica,0,6);Teraz g_MojaTablica w polu o indeksie 0 będzie zawierała liczbę 6.