Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Bruno0000 - zdjęcie

Bruno0000

Rejestracja: 16.06.2017
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.06.2017 15:02
-----

#740443 [ROZWIĄZANE] Weapon Restrict Problem

Napisane przez devil11 w 21.06.2017 23:42

Plugin ten blokuje jedynie kupno broni, jeżeli pistolety są dodane standardowo w mapie musisz użyć innego pluginu.

Kiedyś podobny plugin sobie skleiłem, możesz sprawdzić czy zadziała

#include <sourcemod>
#include <sdktools>

public Plugin:myinfo = 
{
	name = "Remove Weapons",
	author = "google",
	description = "Usuwa bronie z mapy na poczatku rundy",
	version = "1.0",
	url = ""
}
public OnPluginStart()
{
	HookEventEx("round_start", Weapon_Remove, EventHookMode_Pre);
}
public Action:Weapon_Remove(Handle:event,const String:name[],bool:dontBroadcast)
{
	new maxent = GetMaxEntities(), String:weapon[64];
	for (new i=GetMaxClients();i<maxent;i++)
	{
		if (IsValidEntity(i) && IsValidEdict(i))
		{
			GetEdictClassname(i, weapon, sizeof(weapon));
			if ( ( StrContains(weapon, "weapon_") != -1 || StrContains(weapon, "item_") != -1 ) && GetEntPropEnt(i, Prop_Data, "m_hOwnerEntity") == -1)
					RemoveEdict(i);
		}
	}	
	return Plugin_Continue;
}

  • +
  • -
  • 1