Plugin ten blokuje jedynie kupno broni, jeżeli pistolety są dodane standardowo w mapie musisz użyć innego pluginu.
Kiedyś podobny plugin sobie skleiłem, możesz sprawdzić czy zadziała
#include <sourcemod>
#include <sdktools>
public Plugin:myinfo =
{
name = "Remove Weapons",
author = "google",
description = "Usuwa bronie z mapy na poczatku rundy",
version = "1.0",
url = ""
}
public OnPluginStart()
{
HookEventEx("round_start", Weapon_Remove, EventHookMode_Pre);
}
public Action:Weapon_Remove(Handle:event,const String:name[],bool:dontBroadcast)
{
new maxent = GetMaxEntities(), String:weapon[64];
for (new i=GetMaxClients();i<maxent;i++)
{
if (IsValidEntity(i) && IsValidEdict(i))
{
GetEdictClassname(i, weapon, sizeof(weapon));
if ( ( StrContains(weapon, "weapon_") != -1 || StrContains(weapon, "item_") != -1 ) && GetEntPropEnt(i, Prop_Data, "m_hOwnerEntity") == -1)
RemoveEdict(i);
}
}
return Plugin_Continue;
}


Dodatki SourceMod




Moja zawartość
Mężczyzna

