Plugin ten blokuje jedynie kupno broni, jeżeli pistolety są dodane standardowo w mapie musisz użyć innego pluginu.
Kiedyś podobny plugin sobie skleiłem, możesz sprawdzić czy zadziała
#include <sourcemod> #include <sdktools> public Plugin:myinfo = { name = "Remove Weapons", author = "google", description = "Usuwa bronie z mapy na poczatku rundy", version = "1.0", url = "" } public OnPluginStart() { HookEventEx("round_start", Weapon_Remove, EventHookMode_Pre); } public Action:Weapon_Remove(Handle:event,const String:name[],bool:dontBroadcast) { new maxent = GetMaxEntities(), String:weapon[64]; for (new i=GetMaxClients();i<maxent;i++) { if (IsValidEntity(i) && IsValidEdict(i)) { GetEdictClassname(i, weapon, sizeof(weapon)); if ( ( StrContains(weapon, "weapon_") != -1 || StrContains(weapon, "item_") != -1 ) && GetEntPropEnt(i, Prop_Data, "m_hOwnerEntity") == -1) RemoveEdict(i); } } return Plugin_Continue; }