Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

wacho - zdjęcie

wacho

Rejestracja: 06.02.2017
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.04.2021 22:29
-----

#744277 [Tutorial]Jak dodać klan do HUD

Napisane przez Deadly_SouL w 18.11.2017 19:14

Tak jak w temacie postaram się wyjaśnić jak dodać Informacje odnośnie Klanu do HUD z perfpektywy obserwatora jak i z perspektywy gracza.

Nigdzie nie mogłem znaleźć takiego poradnika więc napisze swój własny. Szukałem pomocy tutaj lecz dostałem ją tylko w połowie więcej tutaj :https://amxx.pl/topi...ud/#entry744274

 

 

Będziemy edytować silnik Cod'a

 

Z perspektywy Obserwatora :

 

1.Nad :

#include <amxmodx>

dodajemy :

native get_klangracza(id, Return[], len)

2.W public_PokazInformacje

 

Dodajemy nad :

set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.16, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);

To :

new szKlan[33];
get_klangracza(target, szKlan, 32);
if(!equali(szKlan,"")){
}else szKlan = "Brak"

3. Edytujemy wygląd HUD :

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nKlan: %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], szKlan);

Cały public wygląda tak :

public PokazInformacje(id) 
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
		
	if(!is_user_connected(id))
	{
		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);
	
		if(!target)
			return PLUGIN_CONTINUE;
		new szKlan[33];
                get_klangracza(target, szKlan, 32);
                if(!equali(szKlan,"")){
                }else szKlan = "Brak"
		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nKlan: %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], szKlan);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}  

Z perspektywy gracza :

 

Tutaj edytujemy tylko public_PokazInformacje, jeśli natyw już został dodany (Patrz punkt 1)

 

1.Nad :

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);

Dodajemy to :

new szKlan[33];
get_klangracza(id, szKlan, 32);
if(!equali(szKlan,"")){
}else szKlan = "Brak"

2. Edytujemy wygląd HUD :

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Klan : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], szKlan);

Wystarczy skompilować i wgrać na serwer :)

 

Jest to mój pierwszy poradnik więc proszę bez Hejtów :P


  • +
  • -
  • 2


#743934 Prosba pluginy

Napisane przez ChrisN w 08.11.2017 15:09

Nie no bez jaj, tak trudno skopiować nazwę i wkleić w wyszukiwarkę?
  • +
  • -
  • 1