Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

gremlin00 - zdjęcie

gremlin00

Rejestracja: 15.01.2017
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.03.2017 19:29
-----

#736370 Paczka Deathmatch by FitneSSka. aktualizacja

Napisane przez Nelkaa w 13.02.2017 20:45

OPIS

W paczce znajduję się znany każdemu mod DeathMatch. Czyli po wejściu na serwer wybiera się broń z menu, które od razu po odrodzeniu wyskakuje. Po zabiciu przeciwnika odradza cię ponownie i tak w kółko, aż do końca mapy.

 

CVARY

//glosy head
Streak_mode < flags >
"a" - messages
"b" - sounds
* Knife_mode < flags >
"a" - messages
"b" - sounds
* Hs_mode < flags >
"a" - messages
"b" - sounds
* Lastman_mode < flags >
"a" - messages
"b" - hp
"c" - sounds
// ptb
amx_tmaxfreq 20 ( - Ilość wymaganych dead'ów aby plugin sprawdził teamy.
amx_tmaxplayer 4 - Maksymalna liczba .
amx_tsound 1 - Odtwarza dźwięk gdy gracz jest przenoszony.

PLUGINS.INI

ad_manager.amxx              ;odpowiada za reklamy w czacie
kontakt.amxx              ;kontakt z adminami
bullet_damage.amxx              ;pokazuje zadane obrażenia
mutemenu.amxx              ;prawo do wyciszenia danego gracza
vip.amxx              ;vip
ColoredSmoke.amxx              ;kolorowe smoke
colored_flashbangs.amxx              ;kolorowe flashe
parachute.amxx              ;spadochron
Ultimate_sounds_female.amxx              ;odgłosy kobiety typu headshot
csdm_teambalancer.amxx              ;wyrównuje drużyny

MODULES.INI


;;;
; To enable a module, remove the semi-colon (;) in front of its name.
; If it's not here, simply add it its name, one per line.
; You don't need to write the _amxx part or the file extension.
;;;

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; SQL Modules usually need to be enabled manually ;;
;; You can have any number on at a time.  Use      ;;
;;  amx_sql_type in sql.cfg to specify the default ;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

mysql
sqlite

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; Put third party modules below here.              ;;
;; You can just list their names, without the _amxx ;;
;;  or file extension.                              ;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;



;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; These modules will be auto-detected and loaded   ;;
;;  as needed.  You do not need to enable them here ;;
;;  unless you have problems.                       ;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

fun
engine
fakemeta
geoip
sockets
regex
nvault
cstrike
csx
hamsandwich
csdm_amxx 

CO POSIADA VIP?

1. Auto bunny hop.

2. Na start +10hp.

3. Na początku rundy dostaje free granaty ( HE x2, FB x2, SG x2)

4. Free Armor+Hełm.

5. 10hp za killa i 15 hp za headshota.

6. Posiada 2 skoki.

7. Prefix [>VIP<]

 
INSTALACJA
1. Pobieramy paczkę z linku podanego poniżej.
2. Wypakowujemy do folderu cstrike.
3. Dopisujemy powyższe :
cvary do amxx.cfg
pluginy do plugins.ini
csdm_amxx na koniec do modules.ini oraz usuwamy średniki sprzed każdej nazwy.
 
 

  • +
  • -
  • 5


#734907 Podmiana broni dla TT na flage

Napisane przez Skull. w 21.01.2017 15:34

Łap
 

#include <amxmodx>
#include <engine>

new PLUGIN[]	= "Podmiana modelu knife"
new VERSION[]	= "1.0"
new AUTHOR[]	= "Skull [t]"

new v_MODEL[] = "models/KnifeTT/v_knife.mdl"
new p_MODEL[] = "models/KnifeTT/p_knife.mdl"

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
}

public plugin_precache()
{
	precache_model(v_MODEL);
	precache_model(p_MODEL);
}

public Event_CurWeapon(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
	{
		if(get_user_team(id) == 1)
		{
			entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, v_MODEL);
			entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, p_MODEL);
		}
		else return PLUGIN_HANDLED;
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Modele wrzuć według tych ścieżek:
 

models/KnifeTT/v_knife.mdl
models/KnifeTT/p_knife.mdl

Lub zmień sobie ścieżki w kodzie, w takim miejscu:

new v_MODEL[] = "models/KnifeTT/v_knife.mdl"
new p_MODEL[] = "models/KnifeTT/p_knife.mdl"

Ps. Nie zapomnij utworzyć pliku z formatem .sma i wrzucić tam kod, oraz skompilować plugin.


  • +
  • -
  • 1


#735227 Podmiana broni dla TT na flage

Napisane przez Skull. w 27.01.2017 23:16

gdzie tutaj jest napisane o tym ze zmienia to tylko dla TT?

if(get_user_team(id) == 1)

get_user_team
 

Czyli jak widać funkcja sprawdzania Teamu jest w kodzie.


  • +
  • -
  • 1


#734837 Podmiana broni dla TT na flage

Napisane przez Skull. w 20.01.2017 02:01

Podaj jakie masz dokładnie rodzaje tego knife
Rodzaje są takie:

  • v_nazwa.mdl - To jest ten co widzimy my trzynmając bron/knife w rencę
  • p_nazwa.mdl - To widza wszyscy inni gracze gdy patrzą na nas
  • w_nazwa.mdl -  To gdy bron/knife leży na ziemi

  • +
  • -
  • 1


#734473 Segmentation fault #proszeopomoc

Napisane przez Skull. w 09.01.2017 09:57

Wpisz w konsoli komendę "meta list" I podaj wycinek.


  • +
  • -
  • 1